قوانین و اطلاعات سایت

سایت پروگرم 98 یکی از مراجع برنامه نویسی در ایران است که کاربران آن با تهیه اکانت vip می توانند به مطالب سایت دسترسی داشته باشند و سورس کدها و پروژه ها را دانلود و مقالات را مطالعه کنند.

کاربران دقت داشته باشند که در قسمت نظرات هیچ گونه مطالبی خلاف قوانین جمهوری اسلامی و خلاف شئونات اسلامی ارسال نشود و تبلیغ هیچ کالایی را نکنند و به هیچ فردی توهین نکنند.

توصیه می شود که هنگام ثبت نام از رمزعبور قوی و مطمئن استفاده کنید و از رمزهایی مانند 1234 و رمزهای ساده خودداری نمایید.

اگر در یک اکانت مشکلی داشتید و نتوانستید اکانتتان را تمدید کنید ، میتوانید یک اکانت دیگر بسازید و ثبت نام مجدد کنید.(هزینه تمدید با هزینه ثبت نام مجدد فرقی ندارد)

از آموزش های سایت برای ساخت ویروس یا نرم افزارهای مخرب یا هر گونه عمل غیرشرعی استفاده نکنید.

به دلیل حجم زیاد مطلب سایت و با توجه به اینکه برخی از مطالب توسط نرم افزار وارد سایت می شوند و به صورت خودکار منتشر میشوند یا دلایل دیگر ، ممکن است تعدادی از مطالب سایت ،لینک دانلودشان مشکل داشته باشد یا اشکال محتوایی یا علمی یا املایی و … داشته باشند. مدیریت سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال این گونه مطالب (اگر وجود داشته باشند) ندارد و همچنین در این مورد چیزی بر گردن مدیریت سایت نمی باشد.

ممکن است مطلب یا مطالبی ، اشکال محتوایی یا علمی یا املایی و هر اشکال دیگری داشته باشد که در این صورت چیزی برعهده مدیر سایت نیست و کاربران ممکن است با یک مطلب اشتباه بر بخورند که در این صورت چیزی بر گردن مدیر سایت نیست. و بهتر است که اگر اشکالی وجود دارد به مدیرسایت آن را اطلاع دهید.

دراستفاده از مطالب یا ویدئوهای سایت، اگر آن مطلب شامل موسیقی یا تصویر خاصی بود ، در آن مورد به فتوای اسلامی مورد نظر خود مراجعه و به آن عمل نمایید.

اگر در توضیحات یک فیلم آموزشی ، مدت زمان آن یک یا چند ثانیه اشتباه نوشته شد ، به علت این است که با نرم افزار محاسبه می شود و شما آن را تقریبی حساب کنید.

سایت هیچ مسئولیتی در برابر قطعی احتمالی وب سایت یا کار نکردن یا لود نشدن یا صحیح نبودن لینک یا مشکلات و نقایص دیگر ندارد و چیزی بر گردن مدیریت سایت نمی باشد و مدیریت سایت ، در دسترس بودن دائمی سایت را تضمین نمی کند و اگر احتمالا سایت در دسترس نبود ، چیزی بر گردن مدیر سایت نمی باشد و میتوانید مشکل را از طریق ایمیل به ما گوشزد کنید.

هر گونه کپی برداری از مطالب سایت غیرمجاز می باشد و کاربران مجاز به کپی برداری از فیلم ها ، سورس کدها یا آموزش های سایت نیستند.