در این مطلب، ویدئو آموزش Kivy with Python قسمت 8 – برنامه طراحی ساده با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:02,120 –> 00:00:04,200
سلام به همه و به
2
00:00:04,200 –> 00:00:07,080
هشتمین ویدیوی آموزش اصول تلویزیون با
3
00:00:07,080 –> 00:00:09,330
پایتون در این ویدیو خوش آمدید، ما قصد داریم
4
00:00:09,330 –> 00:00:13,320
نوعی برنامه طراحی بسازیم، بنابراین برای انجام
5
00:00:13,320 –> 00:00:15,240
این کار از جایی که هستیم، در واقع
6
00:00:15,240 –> 00:00:17,310
کد زیادی وجود ندارد، زیرا ما در حال
7
00:00:17,310 –> 00:00:19,859
ردیابی هستیم
8
00:00:19,859 –> 00:00:22,260
حرکت لمسی و لمسی ما در واقع
9
00:00:22,260 –> 00:00:24,480
نیازی به لمس کردن نداریم، اما من فقط
10
00:00:24,480 –> 00:00:25,980
آن را اینجا می گذارم زیرا خیلی خوب است که ما
11
00:00:25,980 –> 00:00:28,560
حتی آن را داریم، بنابراین بیایید
12
00:00:28,560 –> 00:00:31,170
جلو برویم و یک چیز دیگر را وارد کنیم و
13
00:00:31,170 –> 00:00:35,190
آن از گرافیک های تلویزیونی باشد، ما می خواهیم
14
00:00:35,190 –> 00:00:37,890
خط را با L بزرگ وارد کنیم و
15
00:00:37,890 –> 00:00:40,590
این در واقع ترسیم یک خط است که اساساً
16
00:00:40,590 –> 00:00:44,280
اکنون کاری که می خواهیم انجام دهیم این است که با لمس کردن پایین،
17
00:00:44,280 –> 00:00:48,120
می خواهیم یک خط را شروع کنیم، بنابراین به این فکر
18
00:00:48,120 –> 00:00:50,070
کنید که می دانید یک مداد دارید که قرار داده اید.
19
00:00:50,070 –> 00:00:51,629
با مداد روی کاغذ، شروع
20
00:00:51,629 –> 00:00:52,949
به علامت زدن میکند و وقتی آن را به
21
00:00:52,949 –> 00:00:54,899
اطراف میکشید، میدانید علامتگذاری روی کاغذ ادامه مییابد
22
00:00:54,899 –> 00:00:57,149
، بنابراین کاری که ما
23
00:00:57,149 –> 00:00:58,590
میخواهیم انجام دهیم این است که اگر میخواهیم
24
00:00:58,590 –> 00:01:00,449
آن علامت را شروع کنیم و سپس میخواهیم، آن را لمس کنیم تا
25
00:01:00,449 –> 00:01:02,730
زمانی که لمس ما وجود دارد، آن علامت را ادامه دهیم
26
00:01:02,730 –> 00:01:05,670
در حال حرکت حتی اگر در تئوری
27
00:01:05,670 –> 00:01:07,229
ممکن است در ذهن خود فکر کنید خوب آیا ما مجبور نیستیم
28
00:01:07,229 –> 00:01:10,290
کاری را هنگام لمس کردن انجام دهیم تا
29
00:01:10,290 –> 00:01:12,630
خط نه را متوقف کنیم زیرا با
30
00:01:12,630 –> 00:01:15,000
حرکت لمسی دیگر وجود نخواهد داشت
31
00:01:15,000 –> 00:01:16,950
بنابراین در واقع نیازی به انجام کاری نداریم
32
00:01:16,950 –> 00:01:19,950
وجود دارد، اما به هر حال، ما به خط نیاز داریم و
33
00:01:19,950 –> 00:01:22,380
این واقعاً تمام چیزی است که باید
34
00:01:22,380 –> 00:01:23,880
در مورد واردات اضافه کنیم و اکنون فقط
35
00:01:23,880 –> 00:01:25,740
نیاز داریم تا روی تاچ پایین کدنویسی کنیم و چیزها را جابجا کنیم،
36
00:01:25,740 –> 00:01:30,540
بنابراین من این
37
00:01:30,540 –> 00:01:31,740
را نمیدانم
38
00:01:31,740 –> 00:01:36,090
ترسیم میکنم. ورودی clash draw و سپس قبل از اینکه
39
00:01:36,090 –> 00:01:38,009
فراموش کنیم باید این را درست در اینجا برداریم
40
00:01:38,009 –> 00:01:40,560
و به جای ورودی لمسی در اینجا
41
00:01:40,560 –> 00:01:42,780
باید ورودی قرعه کشی باشد، بنابراین من فقط می خواهم آن را به
42
00:01:42,780 –> 00:01:44,790
غیر از تشک دیگر تغییر
43
00:01:44,790 –> 00:01:47,540
دهم که آماده رفتن هستیم، بنابراین اکنون می گوییم با
44
00:01:47,540 –> 00:01:51,630
بوم خود نقطه و این
45
00:01:51,630 –> 00:01:54,899
بوم برنامه ما است، بنابراین بوم خود نقطه
46
00:01:54,899 –> 00:01:56,579
فقط به آن اشاره دارد، بنابراین شما
47
00:01:56,579 –> 00:01:58,619
واقعاً نیازی به تعریف بوم یا
48
00:01:58,619 –> 00:02:01,770
هر چیز دیگری ندارید، بنابراین با بوم خود نقطهای
49
00:02:01,770 –> 00:02:03,270
واقعاً میخواهیم چه کاری را به خوبی انجام دهیم.
50
00:02:03,270 –> 00:02:08,190
میخواهیم بگوییم نقطه u D را لمس کنید و شما D اکنون
51
00:02:08,190 –> 00:02:10,470
به خط اشاره میکنیم عنصر در
52
00:02:10,470 –> 00:02:12,360
آنجا است و ما میخواهیم بگوییم که
53
00:02:12,360 –> 00:02:13,720
برابر با
54
00:02:13,720 –> 00:02:15,490
خط است و میخواهیم بگوییم که نقاط
55
00:02:15,490 –> 00:02:17,710
روی آن خط در حال حاضر
56
00:02:17,710 –> 00:02:20,320
تنها یک نقطه در خط خواهند بود،
57
00:02:20,320 –> 00:02:24,640
اما نقاط در حال حاضر برابر با X هستند.
58
00:02:24,640 –>