در این مطلب، ویدئو توسعه اجزای پایتون 09 | ایجاد نقاط در یک سطح ادامه با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:02,370
پس بیایید ادامه دهیم و شروع به اجرای
2
00:00:02,370 –> 00:00:05,520
درست آن کنیم قسمت اول که باید از
3
00:00:05,520 –> 00:00:07,890
قبل آشنا شود، ما می خواهیم
4
00:00:07,890 –> 00:00:13,769
نحو اسکریپت Rhino را به عنوان RS وارد کنیم، سپس دوباره
5
00:00:13,769 –> 00:00:16,560
RS فقط یک میانبر است تا بتوانیم
6
00:00:16,560 –> 00:00:18,180
از روش ها بدون تایپ کل
7
00:00:18,180 –> 00:00:22,500
کلمه طولانی استفاده کنیم. بسیار خوب و سپس مرحله بعدی
8
00:00:22,500 –> 00:00:26,670
این است که می خواهیم از طریق شما حلقه
9
00:00:26,670 –> 00:00:32,369
بزنیم، بنابراین ابتدا باید
10
00:00:32,369 –> 00:00:36,620
حلقه for ساده خود را با استفاده از I so برای I ایجاد کنیم
11
00:00:36,620 –> 00:00:42,570
و بین صفر و اینکه چگونه باید
12
00:00:42,570 –> 00:00:44,730
نام این متغیری
13
00:00:44,730 –> 00:00:46,680
را که انجام نداده ایم تعریف کنیم. هر چیزی در ملخ
14
00:00:46,680 –> 00:00:48,989
در سطح شیء ملخ باشد
15
00:00:48,989 –> 00:00:52,050
اما در اینجا، بنابراین ما میتوانیم هر
16
00:00:52,050 –> 00:00:53,640
چیزی که میخواهد به هر چیزی که میخواهیم اینجا باشد را تعریف کنیم
17
00:00:53,640 –> 00:00:57,570
و سپس نام را در
18
00:00:57,570 –> 00:01:01,140
gressil تغییر دهیم، بنابراین بیایید این را چیزی بنامیم
19
00:01:01,140 –> 00:01:03,809
که دوباره منطقی است مانند num you how
20
00:01:03,809 –> 00:01:05,820
بارها میخواهید از طریق
21
00:01:05,820 –> 00:01:09,720
شما به سمت راست و سپس و آن خط با دو نقطه حرکت کنید،
22
00:01:09,720 –> 00:01:14,820
خوب است، بنابراین اکنون ما در داخل حلقه I هستیم
23
00:01:14,820 –> 00:01:18,000
و بیایید حلقه دوم خود را ایجاد کنیم، بنابراین
24
00:01:18,000 –> 00:01:26,430
برای J و محدوده 0 تا num
25
00:01:26,430 –> 00:01:27,780
خوب باشد، این نام خواهد بود. از آنچه ما
26
00:01:27,780 –> 00:01:33,479
حدود خوب است از طریق V حرکت می کنیم، بنابراین اکنون
27
00:01:33,479 –> 00:01:36,740
باید یک نقطه روی سطح ایجاد کنیم،
28
00:01:36,740 –> 00:01:40,590
بنابراین همه این موارد بسیار خوب به نظر می رسند،
29
00:01:40,590 –> 00:01:42,060
اما اکنون
30
00:01:42,060 –> 00:01:43,619
باید نحوه ایجاد نقاط روی
31
00:01:43,619 –> 00:01:47,450
سطوح را بفهمیم، بنابراین اگر به منوی راهنما برویم،
32
00:01:47,450 –> 00:01:50,100
بیایید در
33
00:01:50,100 –> 00:01:52,619
پنجره محتویات به صورت سلسله مراتبی مرور کنید، اگر میخواهیم سطح بسته اسکریپت را اجرا کنیم
34
00:01:52,619 –> 00:01:55,340
35
00:01:56,880 –> 00:02:02,479
، از طریق این گزینهها در اینجا نگاه کنید،
36
00:02:02,479 –> 00:02:05,869
ممکن است با سطح ارزیابی مواجه شوید،
37
00:02:05,869 –> 00:02:09,269
بنابراین این به ما اجازه میدهد یک پارامتر UV را مشخص کنیم
38
00:02:09,269 –> 00:02:12,780
و سپس نقطه 3 بعدی
39
00:02:12,780 –> 00:02:16,590
را در فضای XYZ برمیگرداند. این
40
00:02:16,590 –> 00:02:18,120
عالی است که دقیقاً همان کاری است که ما میخواهیم
41
00:02:18,120 –> 00:02:21,930
انجام دهیم و دوباره میتوانید
42
00:02:21,930 –> 00:02:27,510
شی سطح الهی را در اینجا انجام دهید بله ملخ
43
00:02:27,510 –> 00:02:29,130
، همچنین اگر زیاد با
44
00:02:29,130 –> 00:02:31,650
خدمات و نقاط سطح کار میکردید، از
45
00:02:31,650 –> 00:02:34,440
شی سطح ارزیابی استفاده کنید تا همان
46
00:02:34,440 –> 00:02:38,790
نام در اینجا تکرار شود و در واقع هر دو تکرار شوند. از
47
00:02:38,790 –> 00:02:40,709
آنها نام دستورات Rhino را بازتاب میدهند،
48
00:02:40,709 –> 00:02:44,400
بنابراین سطح را ارزیابی کنید که همان چیزی است که
49
00:02:44,400 –> 00:02:49,250
ما میخواهیم و میگوید که باید
50
00:02:50,750 –> 00:02:57,829
سطح را تامین کنیم و سپس U و V
51
00:02:57,829 –> 00:03:00,630
بسیار خوب، بیایید جلو برویم و این خط را اینجا بگیریم.
52
00:03:00,630 –> 00:03:09,690
کپی کنید OK را بزنید و بیایید همین الان این
53
00:03:09,690 –> 00:03:12,150
را در اسکریپت R خود بچسبانیم، مطمئن شوید
54
00:03:12,150 –> 00:03:15,600
که اسکریپت من با یک فضای اضافی وارد شده است، بنابراین
55
00:03:15,600 –> 00:03:16,769
میخواهم مطمئن شوم که در
56
00:03:16,769 –> 00:03:20,430
اینجا با نقطه نارنجی تیرهتر که
57
00:03:20,430 –> 00:03:22,950
سطح برگه را درست نشان میدهد، تراز شده است، بنابراین من به
58
00:03:22,950 –> 00:03:26,760
دو میرسم. سطوح در هشت فاصله کاملاً
59
00:03:26,760 –> 00:03:31,019
درست است، بنابراین ما از نام my point
60
00:03:31,019 –> 00:03:34,200
برای متغیر خود استفاده می کردیم تا نقطه را ذخیره کنیم، بنابراین
61
00:03:34,200 –> 00:03:37,079
این سطح ارزیابی ما
62
00:03:37,079 –> 00:03:41,220
ID شی است و U و V در حال حاضر
63
00:03:41,220 –> 00:03:44,790
شناسه شی هر چیزی است که این به
64
00:03:44,790 –> 00:03:47,579
درستی ظاهر شود بنابراین سطح برای ارزیابی یا
65
00:03:47,579 –> 00:03:51,750
پارامتر UV خوب است، بنابراین کاری که میخواهیم اینجا انجام دهیم
66
00:03:51,750 –> 00:03:56,370
این است که میخواهیم شناسه شی را
67
00:03:56,370 –> 00:04:00,930
در اینجا به عنوان سطح تعریف کنیم و میتوانیم تعریف کنیم
68
00:04:00,930 –> 00:04:04,260
که متغیر باید برچسبگذاری شود،
69
00:04:04,260 –> 00:04:06,670
بنابراین فرض کنید surf SRF
70
00:04:06,670 –> 00:04:09,810
و سپس شما و Vee خواهید بود.
71
00:04:09,810 –> 00:04:13,239
درست به عنوان فضای پارامتر تعریف شده است، بنابراین اگر
72
00:04:13,239 –> 00:04:17,168
I و J را بگیریم و استفاده کنیم، ما
73
00:04:17,168 –> 00:04:20,738
را به یک نوع نتایج مورد انتظار نزدیک می
74
00:04:20,738 –> 00:04:22,810
کنند، اما ما یک
75
00:04:22,810 –> 00:04:26,320
تغییر جزئی انجام می دهیم، می گوییم تقسیم
76
00:04:26,320 –> 00:04:30,100
بر عدد موجود در شما که ما داریم خواستن و V
77
00:04:30,100 –> 00:04:32,530
آن J تقسیم بر t می شود عدد he
78
00:04:32,530 –> 00:04:36,040
و V چیزی که به ما اجازه می دهد انجام دهیم این است که وقتی
79
00:04:36,040 –> 00:04:41,590
حرکت می کنیم، فرض کنید 10 0 10 0 1 2 3 اگر
80
00:04:41,590 –> 00:04:44,530
هر بار آن را بر 10 تقسیم کنیم، در
81
00:04:44,530 –> 00:04:47,169
پایان به مقادیری بین
82
00:04:47,169 –> 00:04:51,700
0 و 1 برای u و V
83
00:04:51,700 –> 00:04:54,970
راهی برای ما خواهد بود که به راحتی مختصات UV را
84
00:04:54,970 –> 00:04:58,900
برای سطح خود تعریف کنیم، بنابراین U
85
00:04:58,900 –> 00:05:02,080
و V در آنجا تعریف
86
00:05:02,080 –> 00:05:04,030
87
00:05:04,030 –> 00:05:09,150
88
00:05:09,150 –> 00:05:14,710
می شوند. پرانتز درست است و
89
00:05:14,710 –> 00:05:16,150
این تمام چیزی است که ما باید در این بچه ها تعریف کنیم،
90
00:05:16,150 –> 00:05:19,840
درست ضربه می زنیم OK،
91
00:05:19,840 –> 00:05:22,660
خطا می گیریم زیرا چه گفتیم در مورد
92
00:05:22,660 –> 00:05:26,169
این متغیرها numb you numb V و گشت و گذار
93
00:05:26,169 –> 00:05:28,720
آنها باید اینجا با
94
00:05:28,720 –> 00:05:31,979
ورودی های ما هماهنگ شوند، پس بیایید بزرگنمایی کنید
95
00:05:31,979 –> 00:05:37,870
و ما به یک ورودی دیگر نیاز داریم و
96
00:05:37,870 –> 00:05:40,120
این به X خواهد بود و به
97
00:05:40,120 –> 00:05:45,010
عنوان سطح ما تعریف می شود.
98
00:05:45,010 –> 00:05:48,220
99
00:05:48,220 –> 00:05:55,000
100
00:05:55,000 –> 00:05:56,650
یک قدم دیگر قبل از اینکه بتوانیم واقعاً
101
00:05:56,650 –> 00:05:58,210
شروع به ارائه این کنیم،
102
00:05:58,210 –> 00:06:00,250
علاوه بر ارائه دادن، با ورودی های خود چه کار داریم m
103
00:06:00,250 –> 00:06:03,370
نامهای خاص باید تعریف کنیم که چه
104
00:06:03,370 –> 00:06:07,720
نوع ورودی درست است، بنابراین اگر
105
00:06: