در این مطلب، ویدئو گرافیک دو بعدی پایتون با Pyglet با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,199 –> 00:00:04,019
در هر صورت، در این آموزش به
2
00:00:04,019 –> 00:00:08,599
شما نشان می دهم که چگونه می توانید از کتابخانه گرافیکی piglet
3
00:00:08,599 –> 00:00:14,340
برای پایتون استفاده کنید و با کمک
4
00:00:14,340 –> 00:00:17,430
کد پایتون، یک پنجره گرافیکی اولیه ایجاد می کنیم
5
00:00:17,430 –> 00:00:22,020
تا به شما نشان دهم چگونه
6
00:00:22,020 –> 00:00:25,230
با این کتابخانه شروع
7
00:00:25,230 –> 00:00:27,410
کنید. این کار را انجام می دهم
8
00:00:27,410 –> 00:00:30,779
این یا کامپیوتر شما را با تایپ
9
00:00:30,779 –> 00:00:37,559
کردن پیگلت نصب شده نصب می کنم.
10
00:00:37,559 –> 00:00:42,390
11
00:00:42,390 –> 00:00:45,600
12
00:00:45,600 –> 00:00:49,410
13
00:00:49,410 –> 00:00:55,199
14
00:00:55,199 –> 00:00:57,890
15
00:01:04,780 –> 00:01:08,590
خوب پس پیغام کاهو بزرگ را نشان می دهد که
16
00:01:08,590 –> 00:01:12,160
چگونه نصب شده است اجازه دهید ویرایشگر متن را
17
00:01:12,160 –> 00:01:19,270
مانند متن sublime
18
00:01:19,270 –> 00:01:25,210
19
00:01:25,210 –> 00:01:30,010
20
00:01:30,010 –> 00:01:33,280
21
00:01:33,280 –> 00:01:43,000
باز کنیم OK. روش پنجره از پنجره پنجره خوکچه
22
00:01:43,000 –> 00:01:46,979
خوب است پس ما برچسب
23
00:01:46,979 –> 00:01:51,340
برابر با
24
00:01:51,340 –> 00:01:57,479
برچسب TxDOT سگ خوکچه داریم و من نام آن را می گذارم
25
00:01:57,479 –> 00:02:06,540
سلام بچه خوک باشه پس ما
26
00:02:11,550 –> 00:02:17,319
خطا داریم نام نمره پنیر برای من
27
00:02:17,319 –> 00:02:25,739
مساحت آن خوب است پس o n ضلع زیرخط
28
00:02:25,739 –> 00:02:34,810
باید 28 باشد سپس X برابر با عرض پنجره است به
29
00:02:34,810 –> 00:02:38,230
طوری که باید
30
00:02:38,230 –> 00:02:41,890
محل قرارگیری را که می خواهیم در آن ظاهر شود تعیین کنیم و
31
00:02:41,890 –> 00:02:51,880
2 منتظر نمانیم سپس y برابر است با پنجره
32
00:02:51,880 –> 00:02:59,890
dog fit با 2 و لنگر می شود بنابراین لنگر X و
33
00:02:59,890 –> 00:03:01,090
محور y
34
00:03:01,090 –> 00:03:05,080
چنین کردند. شما همچنین پیدا می کنید، بنابراین در اینجا برای X
35
00:03:05,080 –> 00:03:09,180
مرکز است و برای y نیز باید
36
00:03:09,180 –> 00:03:12,180
مرکزی باشد،
37
00:03:20,819 –> 00:03:26,670
بنابراین اجازه دهید من
38
00:03:26,670 –> 00:03:32,049
تابع را ببندم اکنون می خواهم یک تابع جدید
39
00:03:32,049 –> 00:03:40,090
به نام window بسازم.event بسیار خوب است، بنابراین این مورد من
40
00:03:40,090 –> 00:03:45,519
در رویداد است. که در داخل آن من روی روش ترسیم تعریف می کنم
41
00:03:45,519 –> 00:03:58,750
خوب حالا من نقطه پنجره
42
00:03:58,750 –> 00:04:03,099
را دارم ابتدا باید پاک شود سپس
43
00:04:03,099 –> 00:04:10,450
سطح باید رسم شود خوب حالا می خواهم
44
00:04:10,450 –> 00:04:16,418
لب بزرگ را اجرا کند نقطه F نقطه رون باشه
45
00:04:16,418 –> 00:04:19,660
من این را به عنوان یک فایل پایتون می بینم
46
00:04:19,660 –> 00:04:28,260
درایو D من به شما یک نقطه آزمایشی پی ok می
47
00:04:28,260 –> 00:04:33,810
دهد، بنابراین این تابع من در اینجا است،
48
00:04:36,200 –> 00:04:39,660
اکنون برنامه من چیزی شبیه به این است،
49
00:04:39,660 –> 00:04:43,400
بنابراین من piglet را با
50
00:04:43,