در این مطلب، ویدئو Python [sympy] 01 مقدمه با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,860 –> 00:00:03,149
سلام به همه و به برخی از
2
00:00:03,149 –> 00:00:05,040
آموزش های برنامه نویسی پایتون خوش آمدید من از
3
00:00:05,040 –> 00:00:06,330
دست خالی خلاص شدم و ما همچنان به دنبال
4
00:00:06,330 –> 00:00:07,950
این مدل ساده هستیم که نصب آن را به پایان رساندیم
5
00:00:07,950 –> 00:00:09,960
و اکنون می توانیم در واقع کارهایی را
6
00:00:09,960 –> 00:00:11,280
با آن انجام دهیم یا کمی
7
00:00:11,280 –> 00:00:13,080
بیشتر در مورد آن بیاموزیم. من از این
8
00:00:13,080 –> 00:00:14,580
یک ویدیوی
9
00:00:14,580 –> 00:00:16,560
مقدماتی استفاده خواهم کرد تا آن را به شما معرفی کنم و واقعاً
10
00:00:16,560 –> 00:00:18,660
اشتهای شما برای کارهایی که senpai واقعاً می تواند انجام دهد چیست،
11
00:00:18,660 –> 00:00:20,850
بنابراین من به امپراتوری ایالات متحده
12
00:00:20,850 –> 00:00:25,170
org senpai org برمی گردم و ما به
13
00:00:25,170 –> 00:00:28,050
مستندات اکنون خوب است اینجا ما
14
00:00:28,050 –> 00:00:28,349
15
00:00:28,349 –> 00:00:30,510
به نمادسازی مستندات خوش آمد میگوییم.
16
00:00:30,510 –> 00:00:32,668
Simp یک کتابخانه پایتون برای
17
00:00:32,668 –> 00:00:35,010
ریاضیات نمادین است، اگر در senpai تازه کار هستید، خوب
18
00:00:35,010 –> 00:00:37,620
، ما با آموزش شروع میکنیم، خوب،
19
00:00:37,620 –> 00:00:39,210
اجازه دهید به آن چیزی برویم که این
20
00:00:39,210 –> 00:00:41,520
آموزش وجود دارد و به نظر میرسد وجود دارد.
21
00:00:41,520 –> 00:00:44,719
نصب مقدماتی یا خوب است که
22
00:00:44,719 –> 00:00:47,640
تمرینات و در مورد این آموزش بیایید
23
00:00:47,640 –> 00:00:48,890
مستقیماً به مقدمه برویم مقدمه
24
00:00:48,890 –> 00:00:51,719
25
00:00:51,719 –> 00:00:55,770
محاسبات نمادین بسیار خوب این
26
00:00:55,770 –> 00:00:57,090
مرد تقریباً کسی است که من می خواهم معرفی کنم و به
27
00:00:57,090 –> 00:01:00,420
شما بچه ها نشان دهم که نشان دهید برای شما بچه ها متاسفم که
28
00:01:00,420 –> 00:01:01,800
29
00:01:01,800 –> 00:01:03,090
چیزهای جالبی با سیمبا وجود دارد که می توانید انجام دهید
30
00:01:03,090 –> 00:01:05,220
و من به نوعی از آن تقلید می
31
00:01:05,220 –> 00:01:07,110
کنم و توضیح می دهد که چرا باید از
32
00:01:07,110 –> 00:01:09,090
مقداری PI استفاده کنید و من سعی خواهم کرد و این
33
00:01:09,090 –> 00:01:11,189
را نیز وقتی به شما نشان میدهم نمایشم
34
00:01:11,189 –> 00:01:12,990
و کاری که قرار است انجام دهم و
35
00:01:12,990 –> 00:01:15,330
مواردی از این قبیل را تکرار کنید، بنابراین این همان چیزی است که من فقط
36
00:01:15,330 –> 00:01:17,460
میخواهم به شما نشان دهم کجا آنلاین بود و
37
00:01:17,460 –> 00:01:20,250
اولین تمرین را با شما بچهها انجام میدهم.
38
00:01:20,250 –> 00:01:21,240
39
00:01:21,240 –> 00:01:24,270
بنابراین ما میتوانیم ببینیم چه چیزی در
40
00:01:24,270 –> 00:01:27,090
مورد sin pi و محاسبات نمادین شگفتانگیز است، بنابراین
41
00:01:27,090 –> 00:01:28,439
در حال حاضر میخواهم این را به حداقل برسانم و
42
00:01:28,439 –> 00:01:30,930
بیحرکت را فعال کنم تا
43
00:01:30,930 –> 00:01:35,460
یک نوع مفسر پایتون و
44
00:01:35,460 –> 00:01:36,720
محیط زنده برای کار کردن داشته باشیم.
45
00:01:36,720 –> 00:01:39,360
در حال حاضر اولین سوالی که
46
00:01:39,360 –> 00:01:41,400
مطرح شد این بود که محاسبات نمادین چیست
47
00:01:41,400 –> 00:01:43,680
و آموزش میخواهد به
48
00:01:43,680 –> 00:01:45,570
شما بگوید که محاسبات نمادین به صورت نمادین
49
00:01:45,570 –> 00:01:47,340
با محاسبه
50
00:01:47,340 –> 00:01:50,009
اشیاء ریاضی سروکار دارد و این بدان معناست
51
00:01:50,009 –> 00:01:51,500
که اشیاء ریاضی دقیقاً نشان داده
52
00:01:51,500 –> 00:01:54,240
میشوند نه تقریباً با
53
00:01:54,240 –> 00:01:56,369
ریاضی. بیان می کند با unev al
54
00:01:56,369 –> 00:01:58,619
متغیرهایی را به شکل نمادین اضافه میکنید،
55
00:01:58,619 –> 00:02:01,560
بنابراین اگر من سه روی دو داشته باشم، میدانید
56
00:02:01,560 –> 00:02:03,180
که کسری نامناسب است یا
57
00:02:03,180 –> 00:02:06,060
چیزی درست است، یک
58
00:02:06,060 –> 00:02:08,970
امتیاز پنج یک و نیم میشود، اما
59
00:02:08,970 –> 00:02:11,008
3 روی 2 باقی میماند، زیرا این مقدار است. به عنوان
60
00:02:11,008 –> 00:02:13,120
دقیق آن برای
61
00:02:13,120 –> 00:02:17,459
1.5 از نظر فنی یک ارزیابی تقریبی است،
62
00:02:17,459 –> 00:02:20,290
بنابراین این
63
00:02:20,290 –> 00:02:22,810
عبارات ریاضی سه بر دو، غیرمعمول و
64
00:02:22,810 –> 00:02:25,090
هشت هستند زیرا خوب این کمی
65
00:02:25,090 –> 00:02:27,879
دقیق تر است، این
66
00:02:27,879 –> 00:02:29,440
تفسیر دقیق آن است و از آنجایی که ما
67
00:02:29,440 –> 00:02:31,840
از نمادهایی مانند x و y دیگر استفاده می کنیم.
68
00:02:31,840 –> 00:02:34,030
با متغیرهایی که میتوانیم به نوعی با
69
00:02:34,030 –> 00:02:35,920
آنها رفتار کنیم، میدانید که ریاضی متغیرهای واقعی را میخواهد
70
00:02:35,920 –> 00:02:37,989
نه پایتون، نه
71
00:02:37,989 –> 00:02:40,510
متغیرهای علوم کامپیوتر، بلکه متغیرهای ریاضی،
72
00:02:40,510 –> 00:02:44,170
بنابراین اینجاست که من به
73
00:02:44,170 –> 00:02:45,459
نوعی مثالی را به شما نشان میدهم
74
00:02:45,459 –> 00:02:47,650
، فرض کنید میخواهیم از پایتون برای
75
00:02:47,650 –> 00:02:50,019
محاسبه ریشههای مربع استفاده کنیم. معمولاً ممکن است
76
00:02:50,019 –> 00:02:51,519
این کار را انجام دهیم این است که ما
77
00:02:51,519 –> 00:02:53,230
ماژول ریاضی همراه پایتون را وارد می کنیم و
78
00:02:53,230 –> 00:02:56,230
از تابع ریشه مربع نقطه ریاضی استفاده می کنیم،
79
00:02:56,230 –> 00:02:57,760
البته این ریشه دوم را پیدا می کند.
80
00:02:57,760 –> 00:02:59,440
مقدار و ما معمولاً
81
00:02:59,440 –> 00:03:03,010
در یک عدد صحیح می گذرانیم، بنابراین اجازه دهید از 9 عبور
82
00:03:03,010 –> 00:03:06,730
کنیم و یک مقدار در جذر
83
00:03:06,730 –> 00:03:09,159
واقعی این عدد سه به دست می آوریم، اما توجه کنید که
84
00:03:09,159 –> 00:03:11,260
در آن عدد شناور است، حالا ما
85
00:03:11,260 –> 00:03:13,000
این نقطه را صفر می کنیم، حتی ما مطمئن شده ایم.
86
00:03:13,000 –> 00:03:15,220
این یک اعشار است و دلیل اینکه
87
00:03:15,220 –> 00:03:17,410
این کار را انجام می دهد به این دلیل است که اگر
88
00:03:17,410 –> 00:03:18,730
چیزی وجود داشته باشد که یک جذر را پاس داده ایم،
89
00:03:18,730 –> 00:03:20,950
تابع ریشه دوم
90
00:03:20,950 –> 00:03:24,130
که مربع کاملی مانند 9 نیست،
91
00:03:24,130 –> 00:03:25,389
البته یک مربع کامل است، اما اگر 8 BAM بدهیم چه می شود.
92
00:03:25,389 –> 00:03:28,629
اکنون ما این
93
00:03:28,629 –> 00:03:31,389
آشفتگی درهم ریخته را داریم، زیرا خوب این
94
00:03:31,389 –> 00:03:35,319
مقدار دقیق نیست، این است
95
00:03:35,319 –> 00:03:37,000
که البته
96
00:03:37,000 –> 00:03:39,129
تا حدی که بتوانیم به مقدار دقیق بین
97
00:03:39,129 –> 00:03:40,959
قدرت های ریاضی خود و آنچه که
98
00:03:40,959 –> 00:03:43,599
اکنون می توانیم با محاسبات انجام دهیم، نزدیک شویم، تقریبی است. شاید
99
00:03:43,599 –> 00:03:45,519
واقعاً هرگز نفهمید که
100
00:03:45,519 –> 00:03:48,430
جذر 8 چقدر است، برای همیشه
101
00:03:48,430 –> 00:03:51,730
فقط جذر 8 در این شکل دقیق باقی مانده خواهد بود.
102
00:03:51,730 –> 00:03:54,940
103
00:03:54,940 –> 00:03:57,220
104
00:03:57,220 –> 00:03:59,379
زمانی که
105
00:03:59,379 –> 00:04:01,000
ما از تابع ریشه مربع معمولی
106
00:04:01,000 –> 00:04:03,220
با پایتون
107
00:04:03,220 –> 00:04:06,819
ریاضی ماژول ریاضی در پایتون را وارد کنید، اما توجه داشته باشید که
108
00:04:06,819 –> 00:04:10,419
جذر 8 اساساً شما است،
109
00:04:10,419 –> 00:04:12,340
می توانم ببینم که آیا می توانم این را برای شما تجسم کنم
110
00:04:12,340 –> 00:04:15,959
که همان جذر
111
00:04:15,959 –> 00:04:20,048
4 ضرب در 2 است و وقتی می گیرید 4
112
00:04:20,048 –> 00:04:21,579
از جذ