در این مطلب، ویدئو پایتون: چند شکلی با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:02,070
سلام به همه شما خیلی خوش آمدید به
2
00:00:02,070 –> 00:00:03,360
این قسمت از
3
00:00:03,360 –> 00:00:05,580
برنامه نویسی شی گرا در این قسمت ما قصد
4
00:00:05,580 –> 00:00:07,830
داریم چندشکلی را بررسی کنیم که واقعاً
5
00:00:07,830 –> 00:00:10,710
یک نام فانتزی است برای اینکه می
6
00:00:10,710 –> 00:00:12,750
توانیم یک متد را با نام و با
7
00:00:12,750 –> 00:00:15,570
پارامترها و روش متفاوت صدا کنیم.
8
00:00:15,570 –> 00:00:17,220
بسته به
9
00:00:17,220 –> 00:00:19,740
پارامترهای ارسال شده n کارهای متفاوتی انجام می دهد اگر به
10
00:00:19,740 –> 00:00:24,150
کد زیر نگاه کنیم print 6 x 5 و چاپ hello x
11
00:00:24,150 –> 00:00:29,070
5 متد وجود دارد
12
00:00:29,070 –> 00:00:30,779
که در داخل براکت های چاپ متدی فراخوانی می شود
13
00:00:30,779 –> 00:00:33,960
که روش ضرب شده است بنابراین اگر
14
00:00:33,960 –> 00:00:35,370
اول به آن فکر کنیم متد در واقع
15
00:00:35,370 –> 00:00:37,829
گفتن فراخوانی متدی به نام Maltz و
16
00:00:37,829 –> 00:00:41,340
ضرب 6 در 5 است و دومی
17
00:00:41,340 –> 00:00:43,950
گفتن متدی به نام مول یا
18
00:00:43,950 –> 00:00:46,140
ضرب یا هر چیزی که به آن ترجمه می
19
00:00:46,140 –> 00:00:49,980
شود و در پارامترهای hello و 5 ارسال می شود و
20
00:00:49,980 –> 00:00:54,539
می دانیم که عبارت اول به
21
00:00:54,539 –> 00:00:57,210
نتیجه می رسد عدد 30 در حالی که
22
00:00:57,210 –> 00:00:59,100
عبارت دوم به hello hello
23
00:00:59,100 –> 00:01:04,110
hello نتیجه می دهد، بنابراین جالب است که همان
24
00:01:04,110 –> 00:01:06,780
روشی که ضرب می داند برای برگرداندن یک
25
00:01:06,780 –> 00:01:08,939
عدد صحیح به پارامتر عدد صحیح رفته است
26
00:01:08,939 –> 00:01:12,270
یا می شود. اگر
27
00:01:12,270 –> 00:01:14,790
یک رشته و عدد صحیح در
28
00:01:14,790 –> 00:01:16,560
روش طراحی ارسال شود، یک نوع رشته را برگردانید، روش ضرب،
29
00:01:16,560 –> 00:01:20,369
بسته
30
00:01:20,369 –> 00:01:21,990
به پارامترهایی که اکنون وارد میشوند، کارهای مختلفی انجام میدهد،
31
00:01:21,990 –> 00:01:24,600
میدانم که ما لزوماً آن را
32
00:01:24,600 –> 00:01:26,759
اینطور نمیبینیم، زیرا فقط ۶ ستاره را میبینیم. 5
33
00:01:26,759 –> 00:01:29,460
اما 6 ستاره 5 وقتی توسط
34
00:01:29,460 –> 00:01:32,299
کامپایلر پایتون فراخوانی می شود به
35
00:01:32,299 –> 00:01:36,150
این چند برابری تبدیل می شود و چیز ضربی
36
00:01:36,150 –> 00:01:38,490
بسته به پارامترهایی که به آن وارد می شود کارهای مختلفی انجام می دهد
37
00:01:38,490 –> 00:01:42,479
اگر بخواهیم
38
00:01:42,479 –> 00:01:44,460
به مثال پیچیده تری نگاه کنیم که
39
00:01:44,460 –> 00:01:47,430
می توانیم به پخش یک صدا فکر کنیم.
40
00:01:47,430 –> 00:01:50,369
فایل موسیقی اگر روشی به نام پخش داشتیم
41
00:01:50,369 –> 00:01:52,470
که یک فایل صوتی خاص
42
00:01:52,470 –> 00:01:53,939
را پخش می کرد، پخش کننده دستورالعمل می توانست به سادگی
43
00:01:53,939 –> 00:01:56,820
فایل زیر خط صوتی پخش نقطه ای باشد.
44
00:01:56,820 –> 00:01:58,479
45
00:01:58,479 –> 00:02:00,820
46
00:02:00,820 –> 00:02:04,299
47
00:02:04,299 –> 00:02:06,850
حداقل
48
00:02:06,850 –> 00:02:08,500
پخش کننده ها باید از نوع
49
00:02:08,500 –> 00:02:12,160
فایل آن آگاه باشند زیرا فایل های صوتی دیفرانسیل به روش
50
00:02:12,160 –> 00:02:14,519
های مختلف فشرده می شوند و
51
00:02:14,519 –> 00:02:18,489
فایل های MP3 WMA و OGG
52
00:02:18,489 –> 00:02:19,900
در ما فشرده می شوند. الگوریتمهای فشردهسازی مختلف
53
00:02:19,900 –> 00:02:22,269
و غوطهور به صورت
54
00:02:22,269 –> 00:02:25,630
فشرده مانند فایلهای WAV، بنابراین پخشکننده باید
55
00:02:25,630 –> 00:02:27,250
بداند که در صورت فشردهسازی چگونه فشردهسازی را از حالت
56
00:02:27,250 –> 00:02:29,379
فشرده خارج کند و نه باید بداند که
57
00:02:29,379 –> 00:02:32,080
اگر خیلی ایدهآل نیست، آن
58
00:02:32,080 –> 00:02:34,989
چیزی که ما میخواهیم این است که همیشه آن را داشته باشیم، از حالت فشرده خارج نشود. از
59
00:02:34,989 –> 00:02:38,440
روش پخش استفاده می کند اما برای
60
00:02:38,440 –> 00:02:42,640
فایل های صوتی مختلف – برای پخش که برنامه
61
00:02:42,640 –> 00:02:45,549
بداند
62
00:02:45,549 –> 00:02:50,110
با توجه به نوع فایل صوتی، آن را به روشی مناسب پخش کند، بنابراین یک روش مفید برای
63
00:02:50,110 –> 00:02:52,630
فکر کردن در این مورد این است که فکر کنید از
64
00:02:52,630 –> 00:02:54,670
وراثت برای ایجاد عنصر چندشکلی
65
00:02:54,670 –> 00:02:58,410
استفاده کنید تا شروع شود. با یک
66
00:02:58,410 –> 00:03:01,390
سوپرکلاس به نام فایل صوتی خاموش کنید و
67
00:03:01,390 –> 00:03:04,120
زیر کلاس هایی ایجاد کنید که نشان دهنده
68
00:03:04,120 –> 00:03:05,920
انواع فایل های صوتی است که می خواهند از آنها مراقبت کنند
69
00:03:05,920 –> 00:03:08,590
، بنابراین در این تصویر در اینجا که
70
00:03:08,590 –> 00:03:11,709
کمی UML است، می توانیم ببینیم و
71
00:03:11,709 –> 00:03:14,319
این نوع فایل صوتی را نشان می دهد
72
00:03:14,319 –> 00:03:17,889
و یک روش روی آن دارد یک روش nit را ببینید
73
00:03:17,889 –> 00:03:20,889
و سپس مثلث زیر
74
00:03:20,889 –> 00:03:24,400
به معنی کلاس های زیر است و از آن شنیده شده است،
75
00:03:24,400 –> 00:03:24,940
76
00:03:24,940 –> 00:03:29,200
بنابراین اگر فایل mp3 فایل wav و فایل OGG و
77
00:03:29,200 –> 00:03:30,880
همه آنها نسخه مخصوص به خود را دارند
78
00:03:30,880 –> 00:03:33,220
به نام play هم
79
00:03:33,220 –> 00:03:35,829
ini T را دارند چون ارث بری که از
80
00:03:35,829 –> 00:03:39,760
فایل صوتی سوپرکلاس و هر
81
00:03:39,760 –> 00:03:42,579
روش دیگر و هر صفتی که
82
00:03:42,579 –> 00:03:44,950
فایل صوتی داشته باشد و همینطور
83
00:03:44,950 –> 00:03:46,299
چیز کلیدی از حالت انجماد خارج شده است نام روش
84
00:03:46,299 –> 00:03:49,299
همان play است و بستگی به
85
00:03:49,299 –> 00:03:55,030
نام آن دارد. بستگی به این دارد که از کدام پخش استفاده شود، بنابراین
86
00:03:55,030 –