در این مطلب، ویدئو راه رفتن تصادفی در 1-4 بعد با پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,060 –> 00:00:04,490
خوب این من هستم، این
2
00:00:04,490 –> 00:00:06,720
برنامه پیاده روی تصادفی چهار بعدی را بررسی می
3
00:00:06,720 –> 00:00:08,550
کنم، در واقع یک تا چهار
4
00:00:08,550 –> 00:00:11,219
بعدی است، از جمله پیاده روی های خود اجتنابی
5
00:00:11,219 –> 00:00:14,910
، کمی عالی نیست زیرا می
6
00:00:14,910 –> 00:00:16,350
دانید که من بهترین برنامه نویس نیستم، اما می
7
00:00:16,350 –> 00:00:18,029
خواهم به شما توضیح دهم که چگونه همه چیز
8
00:00:18,029 –> 00:00:20,609
درست کار می کند، بنابراین من چند برنامه
9
00:00:20,609 –> 00:00:21,689
دارم که اولین برنامه را به شما نشان می دهم، فقط برنامه بازی شما
10
00:00:21,689 –> 00:00:23,070
را به من نشان دهید. اجازه دهید این یکی را
11
00:00:23,070 –> 00:00:26,660
اجرا کنم، فقط آن را اجرا کنم و به نحوه کار
12
00:00:26,660 –> 00:00:30,840
کردنش بپردازم، بنابراین این نشان می دهد که راه رفتن تصادفی در 2 بعدی است.
13
00:00:30,840 –> 00:00:32,430
شروع شد
14
00:00:32,430 –> 00:00:34,050
و من تعداد مراحل را انتخاب کردم و
15
00:00:34,050 –> 00:00:37,770
سپس این موقعیت مختصات X و y
16
00:00:37,770 –> 00:00:40,230
به عنوان تابعی از زمان است، بنابراین می
17
00:00:40,230 –> 00:00:41,520
توانید دوباره آن را اجرا کنید و نشان دهید چه اتفاقی می افتد
18
00:00:41,520 –> 00:00:43,680
که خوب است و سپس
19
00:00:43,680 –> 00:00:47,460
موقعیت نهایی را به صورت 4 بعدی چاپ می کند در واقع خوب است. بنابراین
20
00:00:47,460 –> 00:00:48,629
بیایید فقط از این خط به خط عبور کنیم،
21
00:00:48,629 –> 00:00:50,640
این یک خط اول، سه
22
00:00:50,640 –> 00:00:52,440
نمودار را تنظیم می کند و سپس این سه
23
00:00:52,440 –> 00:00:55,489
منحنی برای چهار بعد مختلف
24
00:00:55,489 –> 00:00:59,430
X Y Z هستند و من آخرین مورد را W می نامم زیرا
25
00:00:59,430 –> 00:01:01,890
حدس می زنم که خیلی خلاق نیستم و سپس من
26
00:01:01,890 –> 00:01:04,349
نیاز به t o با موقعیت 0 0 0
27
00:01:04,349 –> 00:01:09,090
0 شروع کنید پس W 0 خوب این قسمت همینجا این
28
00:01:09,090 –> 00:01:14,010
مسیر بنابراین یک پیاده روی اجتنابی یک پیاده روی تصادفی است
29
00:01:14,010 –> 00:01:15,930
که از مسیر خودش عبور نمی کند بنابراین
30
00:01:15,930 –> 00:01:18,600
مسیر لیستی از موقعیت هایی است
31
00:01:18,600 –> 00:01:21,810
که به و غیره بوده است. هر بار که حرکت می
32
00:01:21,810 –> 00:01:23,640
کند به این مسیر اضافه می کنم و جلو می روم
33
00:01:23,640 –> 00:01:25,830
و موقعیت اول را به مسیر 0
34
00:01:25,830 –> 00:01:31,170
0 0 0 به عنوان یک بردار به عنوان لیستی از بردار
35
00:01:31,170 –> 00:01:34,229
اضافه می کنم به اضافه آن یک مقدار اسکالر W،
36
00:01:34,229 –> 00:01:35,520
احتمالاً راه بهتری برای انجام این کار وجود دارد. برای
37
00:01:35,520 –> 00:01:37,229
بردارهای بعدی که سعی کردند
38
00:01:37,229 –> 00:01:38,430
با آن بازی کنند، اما من نتوانستم آن را به
39
00:01:38,430 –> 00:01:42,119
کار بیاندازم، بنابراین فقط میفهمم که این کار میکند،
40
00:01:42,119 –> 00:01:46,380
بنابراین مسیر این است، لیستی است که
41
00:01:46,380 –> 00:01:50,810
هر بار که توپ خوب را حرکت میدهم موقعیت را به آن اضافه میکنم
42
00:01:50,810 –> 00:01:53,729
و B شروع یا فقط به عنوان ترس
43
00:01:53,729 –> 00:01:57,180
هایی که حرکت می کنند مطمئن شوید که یک دنباله دارد و
44
00:01:57,180 –> 00:01:59,540
این که چند مرحله را جابجا کرده اید،
45
00:01:59,540 –> 00:02:02,579
این بخش مهم اینجاست
46
00:02:02,579 –> 00:02:03,930
به جای اینکه مجبور باشید برنامه را طی کنید و
47
00:02:03,930 –> 00:02:05,729
تغییر دهید، اینجاست
48
00:02:05,729 –> 00:02:08,160
که ابعادی را که می خواهید در آن حرکت کنید تغییر دهید.
49
00:02:08,160 –> 00:02:11,008
بنابراین اگر من این را به سه بعدی تغییر دهم،
50
00:02:11,008 –> 00:02:13,100
سپس به صورت سه بعدی اجرا می شود،
51
00:02:13,100 –> 00:02:16,340
ببینید این سه بعدی است
52
00:02:16,340 –> 00:02:19,070
ابعاد بسیار خوب است،
53
00:02:19,070 –> 00:02:25,040
پس این را دوباره در آن قرار دهید – و سپس این
54
00:02:25,040 –> 00:02:26,540
NDS تعداد انتخاب هایی است که
55
00:02:26,540 –> 00:02:28,670
اگر دو بعد دارید، می توانید در چهار موج مختلف حرکت کنید،
56
00:02:28,670 –> 00:02:29,870
اگر سه
57
00:02:29,870 –> 00:02:31,340
بعدی دارید، می توانید به شش روش مختلف حرکت کنید
58
00:02:31,340 –> 00:02:35,870
حداکثر تماس گیرنده نحوه برخورد من با آن است.
59
00:02:35,870 –> 00:02:37,460
بعد چهارم به جای نمایش
60
00:02:37,460 –> 00:02:39,050
چیزی که در حال حرکت به
61
00:02:39,050 –> 00:02:40,730
بعد چهارم است، فقط
62
00:02:40,730 –> 00:02:44,120
رنگ جسم را از قرمز به آبی تغییر دادم و بنابراین
63
00:02:44,120 –> 00:02:48,110
حداکثر موقعیت حداکثر است بنابراین
64
00:02:48,110 –> 00:02:51,020
رنگ آبی از صفر به یک میرود و بنابراین color
65
00:02:51,020 –> 00:02:54,590
max میگوید اگر ده در حرکت کنید. جهت W
66
00:02:54,590 –> 00:02:55,910
که آبیترین رنگی است
67
00:02:55,910 –> 00:02:57,620
که میتوانید از آن عبور کنید و
68
00:02:57,620 –> 00:02:59,750
آبیتر نمیشود، فقط چون نمیتوانید
69
00:02:59,750 –> 00:03:00,230
تفاوت
70
00:03:00,230 –> 00:03:02,450
را تشخیص دهید، به هر حال مهم نیست این
71
00:03:02,450 –> 00:03:03,620
دندان مهم دیگر است و این
72
00:03:03,620 –> 00:03:05,180
دو چیز مهم هستند درست در اینجا
73
00:03:05,180 –> 00:03:06,620
این تعدادی از ابعاد است و این یکی
74
00:03:06,620 –> 00:03:08,180
دقیقاً در اینجا دید معادل نادرست است
75
00:03:08,180 –> 00:03:11,000
این می گوید اجتناب نکنید این یک
76
00:03:11,000 –> 00:03:13,250
راه رفتن خود اجتنابی نیست خوب اجازه دهید من ادامه دهم
77
00:03:13,250 –> 00:03:14,420
و این را تغییر دهم ما در دو
78
00:03:14,420 –> 00:03:18,410
بعدی هستیم به true و آن را اجرا
79
00:03:18,410 –> 00:03:20,450
کنید d می توانید ببینید که چه راه رفتنی که از خود دوری
80
00:03:20,450 –> 00:03:26,660
می کند، قبلاً گیر کرده اید،
81
00:03:26,660 –> 00:03:27,140
عجیب
82
00:03:27,140 –> 00:03:30,220
است، نباید گیر کرد و دوباره آن را امتحان کنید،
83
00:03:30,220 –> 00:03:32,900
خوب است، بنابراین می بینید که چگونه
84
00:03:32,900 –> 00:03:35,270
از مسیر او عبور نمی کند، معمولاً
85
00:03:35,270 –> 00:03:37,460
در یک نقطه گیر می کند، من باید تغییر دهم
86
00:03:37,460 –> 00:03:38,600
این هم نباید آنجا گیر می کردم،
87
00:03:38,600 –> 00:03:43,130
اما عجیب است، اشکالی ندارد،
88
00:03:43,130 –> 00:03:44,990
ممکن است گیر کند، بنابراین من به شما نشان می دهم
89
00:03:44,990 –> 00:03:49,550
که چگونه کار می کند خوب کجا
90
00:03:49,550 –> 00:03:54,530
بودیم، اوه def empath این یک تابع است که
91
00:03:54,530 –> 00:03:57,980
در اینجا می گوید موقعیت خود را بگیرید
92
00:03:57,980 –> 00:04:00,770
و من تماس گرفتم TR برای temp
93
00:04:00,770 –> 00:04:03,410
موقعیت ما و TW برای موقعیت temp/w و
94
00:04:03,410 –> 00:04:05,960
سپس مسیر لیست همه چیزها و
95
00:04:05,960 –> 00:04:07,730
من احتمالاً باید آن را
96
00:04:07,730 –> 00:04:10,010
در تابع یکسان می نامیدم اما می دانید که به
97
00:04:10,010 –> 00:04:11,620
شما گفتم من یک برنامه نویس وحشتناک وحشتناکی
98
00:04:11,620 –> 00:04:14,900
هستم که از هر کدام می گذرد. عنصر مسیر
99
00:04:14,900 –> 00:04:20,149
را تعیین می کند و می بیند که آیا بردار موقت
100
00:04:20,149 –> 00:04:23,570
جدید همان مختصات هر عنصر در
101
00:04:23,570 –> 00:04:24,840
آن مسیر را دارد
102
00:04:24,840 –> 00:04:27,840
یا خیر و اگر داشته باشد، مقدار true را برمی گرداند و
103
00:04:27,840 –> 00:04:29,130
اگر از آن عبور کند و یکی را پیدا نکند
104
00:04:29,130 –> 00:04:30,630
که با آنها مطابقت داشته باشد نادرست است، بنابراین می
105
00:04:30,630 –> 00:04:34,050
گوید من هستم. می خواهم یک حرکت موقت انجام دهم
106
00:04:34,050 –> 00:04:35,550
در آن مسیر در حال حاضر اگر لازم است
107
00:04:35,550 –> 00:04:37,650
آن حرکت را انجام ندهم و این برای خود
108
00:04:37,650 –> 00:04:40,620
اجتنابی راه رفتن است خوب است، بنابراین اینجا ملاقات اصلی شما
109
00:04:40,620 –> 00:04:42,150
در اینجاست که صد
110
00:04:42,150 –> 00:04:44,610
مرحله را انجام می دهد، نرخ فقط به شما نشان می دهد که چقدر سریع
111
00:04:44,610 –> 00:04:47,490
برنامه را انجام دهید، بنابراین دوباره من
112
00:04:47,490 –> 00:04:49,500
باید یک حرکت موقت انجام دهم و این همان چیزی است که
113
00:04:49,500 –> 00:04:55,260
این حرکت دمایی و دما/وزن است و سپس
114
00:04:55,260 –> 00:04:56,970
باید بدانم آیا حرکت کرده است زیرا
115
00:04:56,970 –> 00:04:59,850
این مهم است و اگر دیده نشود
116
00:04:59,850 –> 00:05:02,880
، پس اگر یک
117
00:05:02,880 –> 00:05:05,280
پیاده روی معمولی باشد آسان است من یک
118
00:05:05,280 –> 00:05:09,030
عدد تصادفی از صفر تا یک میسازم و
119
00:05:09,030 –> 00:05:12,240
اگر دو بعدی باشد اگر کمتر
120
00:05:12,240 –> 00:05:14,790
از یک است به سمت چپ برویم اگر
121