در این مطلب، ویدئو بررسی کد بازی تانک با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,060 –> 00:00:01,979
چه خبر است مهندسان وقت آن است
2
00:00:01,979 –> 00:00:03,540
که اولین بازبینی کد در
3
00:00:03,540 –> 00:00:05,520
کانال YouTube Engineer Man را
4
00:00:05,520 –> 00:00:07,440
بررسی
5
00:00:07,440 –> 00:00:10,050
6
00:00:10,050 –> 00:00:11,849
7
00:00:11,849 –> 00:00:13,590
کنیم. شما
8
00:00:13,590 –> 00:00:15,660
کد خود را برای بررسی ارسال می کنید و می
9
00:00:15,660 –> 00:00:17,160
خواهید در صفحه فیس بوک یا
10
00:00:17,160 –> 00:00:20,490
کانال یوتیوب خود یا گوگل پلاس توییتر یا هر چیزی که
11
00:00:20,490 –> 00:00:20,880
می
12
00:00:20,880 –> 00:00:23,250
خواهید بفرستید، خوشحال می شوم در
13
00:00:23,250 –> 00:00:25,260
ازای اینکه به من اجازه دهید کد شما را بررسی کنم، آن را برای شما قرار دهم، پس
14
00:00:25,260 –> 00:00:26,460
بیایید نگاهی بیندازیم و ببینید چه چیزی به دست آوردیم،
15
00:00:26,460 –> 00:00:28,349
بنابراین نویسنده ارسال مخزن را در
16
00:00:28,349 –> 00:00:31,080
دو فایل وارد کرد، یکی از آنها تانک بازی dot pi
17
00:00:31,080 –> 00:00:34,170
بود که به نظر می رسد نوعی
18
00:00:34,170 –> 00:00:36,149
جریان کنترل برای کل بازی باشد، اما آنها
19
00:00:36,149 –> 00:00:38,460
همچنین به tank top pi نیز توجه می کنند که یک
20
00:00:38,460 –> 00:00:41,309
کلاس برای نشان دادن است. یک مخزن و شما می
21
00:00:41,309 –> 00:00:43,469
توانید مواردی که در اینجا استفاده می شوند را ببینید این فایل
22
00:00:43,469 –> 00:00:45,210
فقط یک مخزن کلاس است و به طور کلی
23
00:00:45,210 –> 00:00:47,070
فکر می کردم که خیلی خوب کنار هم قرار
24
00:00:47,070 –> 00:00:48,989
گرفته است از بسیاری از عناصری که می دانید برای
25
00:00:48,989 –> 00:00:50,520
کلاس های پایتون استفاده می
26
00:00:50,520 –> 00:00:52,350
کند.
27
00:00:52,350 –> 00:00:57,390
سرکوب کردن کسی که نامی دارد که یا
28
00:00:57,390 –> 00:00:59,609
زنده است یا زنده نیست و دارای
29
00:00:59,609 –> 00:01:01,590
مقدار مشخصی مهمات و مقدار مشخصی
30
00:01:01,590 –> 00:01:04,229
زره است، اساساً تانک ها می توانند به تانک های دیگر شلیک کنند و ا
31
00:01:04,229 –> 00:01:07,220
ن باعث کاهش زره آن
32
00:01:07,220 –> 00:01:09,540
ا می شود و آنها می توانند تعداد مشخصی از دفعات را
33
00:01:09,540 –> 00:01:12,360
ه با مهمات مشخص شده است شلیک کنند. بنابراین او آنها را
34
00:01:12,360 –> 00:01:14,790
در اینجا در این مقداردهی اولیه تنظیم میکند، او همچنین
35
00:01:14,790 –> 00:01:16,830
یک تابع ایجاد کرد، بنابراین اگر از
36
00:01:16,830 –> 00:01:18,930
تابع رشته در نمونه تانک استفاده کنید
37
00:01:18,930 –> 00:01:20,880
، اطلاعاتی در مورد آن برمیگرداند، بنابراین
38
00:01:20,880 –> 00:01:22,950
اگر تانکها زنده هستند،
39
00:01:22,950 –> 00:01:24,900
نام و تعداد زره و پوستهها را میگوید.
40
00:01:24,900 –> 00:01:26,909
اوه در واقع فکر می کنم این یک
41
00:01:26,909 –> 00:01:28,920
مشکل است، بنابراین من فکر می کنم او قصد داشت
42
00:01:28,920 –> 00:01:31,290
درصدی را انجام دهد، زیرا
43
00:01:31,290 –> 00:01:32,790
واقعاً کار نمی کند، اجازه دهید فقط بررسی
44
00:01:32,790 –> 00:01:35,579
کنم که بله یک دو سه یکی دو سه
45
00:01:35,579 –> 00:01:39,030
نام مهمات زرهی بله، بنابراین این فقط یک
46
00:01:39,030 –> 00:01:41,250
اشتباه تایپی است که او واقعاً سریع انجام داده است. علاوه بر
47
00:01:41,250 –> 00:01:42,960
این در این فایل سه روش دیگر وجود دارد که
48
00:01:42,960 –> 00:01:45,119
می دانید تانک به سمت دشمن شلیک می کند
49
00:01:45,119 –> 00:01:47,579
، تانکی که ضربه می زند و سپس
50
00:01:47,579 –> 00:01:49,049
تانکی که
51
00:01:49,049 –> 00:01:51,780
پس از ضربه زدن منفجر می شود و به
52
00:01:51,780 –> 00:01:53,729
طور کلی دوباره زره دیگر
53
00:01:53,729 –> 00:01:55,350
ندارد. مشکلی وجود دارد، بنابراین فکر میکنم فایل
54
00:01:55,350 –> 00:01:57,030
اصلی تانک بازی را به خوبی جمع کرده است.
55
00:01:57,030 –> 00:01:59,130
یکی از مشکلاتی که با آن برخورد کردم این
56
00:01:59,130 –> 00:02:00,719
بود که مطمئن نبودم این یک برنامه پایتون
57
00:02:00,719 –> 00:02:03,030
2 یا 3 است زیرا تعداد زیادی از
58
00:02:03,030 –> 00:02:05,430
این پرینتها را با پرانتز
59
00:02:05,430 –> 00:02:08,489
دیدم و زمانی که آن را به صورت پایتون اجرا کرد – البته
60
00:02:08,489 –> 00:02:12,330
اینها را به صورت چند تایی نشان میداد،
61
00:02:12,330 –> 00:02:14,610
زیرا این اتفاقی میافتد که
62
00:02:14,610 –> 00:02:17,460
وقتی کارآموزان را با
63
00:02:17,460 –> 00:02:19,320
تعدادی آیتم در آن چاپ میکنید، پس البته کار بعدی که
64
00:02:19,320 –> 00:02:21,810
انجام دادم این بود که سعی کردم با پایتون 3
65
00:02:21,810 –> 00:02:24,840
بنویسم و نشد. کار نمی کند زیرا
66
00:02:24,840 –> 00:02:27,120
به محض دیدن ورودی خام
67
00:02:27,120 –> 00:02:29,400
که در ابتدا آن را از دست دادم چند مشکل پیش آمد.
68
00:02:29,400 –> 00:02:31,470
69
00:02:31,470 –> 00:02:33,270
70
00:02:33,270 –> 00:02:35,760
71
00:02:35,760 –> 00:02:37,860
100% مطمئناً نویسنده قصد داشته
72
00:02:37,860 –> 00:02:40,200
این را روی پایتون 2 اجرا کند، اما وقتی
73
00:02:40,200 –> 00:02:43,020
می نویسم پایتون 2 است،
74
00:02:43,020 –> 00:02:45,420
برخی رفتارهای عجیب و غریب از خفاش دریافت می کنم،
75
00:02:45,420 –> 00:02:48,180
به عنوان مثال، من این را می دانم و البته
76
00:02:48,180 –> 00:02:50,370
هنوز یک تاپل در اینجا وجود دارد، بنابراین من انجام نمی دهم
77
00:02:50,370 –> 00:02:52,290
فکر نمی کنم این همان چیزی است که نویسنده قصد داشته است، بنابراین
78
00:02:52,290 –> 00:02:53,580
ما به دنبال آن هستیم در مورد اینکه چرا این اتفاق
79
00:02:53,580 –> 00:02:54,780
میافتد و چگونه آن را برطرف کنم،
80
00:02:54,780 –> 00:02:57,209
بنابراین اولین چیزی که متوجه میشوم این است که او
81
00:02:57,209 –> 00:02:59,820
هر مخزن را در یک
82
00:02:59,820 –> 00:03:02,700
فرهنگ لغت قرار میدهد و از کلیدهای B و C استفاده میکند.
83
00:03:02,700 –> 00:03:05,010
84
00:03:05,010 –> 00:03:06,870
85
00:03:06,870 –> 00:03:09,050
مناسبتر بوده است، اما به ذهنم رسید که
86
00:03:09,050 –> 00:03:11,250
وقتی میروید بازی را بازی کنید،
87
00:03:11,250 –> 00:03:14,160
باید مشخص کنید که کدام تانک چه کاری انجام میدهد
88
00:03:14,160 –> 00:03:16,950
– چه تانک دیگری و قصد او
89
00:03:16,950 –> 00:03:20,070
این بود که بگوید شما میدانید چه کسی شلیک میکند و
90
00:03:20,070 –> 00:03:22,470
میخواهید یک تایپ کنید. B و C و سپس
91
00:03:22,470 –> 00:03:25,440
چه کسی و سپس شما را انتخاب می کنید می دانید
92
00:03:25,440 –> 00:03:27,000
اگر یک را انتخاب می کنید، می توانید B یا C و غیره را انتخاب کنید،
93
00:03:27,000 –> 00:03:30,030
بنابراین به این معنی است که شما
94
00:03:30,030 –> 00:03:31,950
به راهی برای ارجاع نیاز دارید که راهی برای انجام آن وجود دارد.
95
00:03:31,950 –> 00:03:33,510
یک
96
00:03:33,510 –> 00:03:35,489
آرایه به جز در آن صورت شما باید
97
00:03:35,489 –> 00:03:38,220
واقعاً آلیس یا باب یا کارول را بنویسید، اما
98
00:03:38,220 –> 00:03:41,070
مطمئناً ممکن است
99
00:03:41,070 –> 00:03:43,320
درست به همین شکل باشد، بنابراین جریان کنترل
100
00:03:43,320 –> 00:03:45,720
نسبتاً ساده به نظر می رسد او تانک های زنده را شمارش می کند
101
00:03:45,720 –> 00:03:48,000
که البته در ابتدا چنین
102
00:03:48,000 –> 00:03:51,060
است. همه آنها و سپس در حالی که
103
00:03:51,060 –> 00:03:52,950
بیش از یک تانک زنده وجود دارد Ke را نگه دارید ep
104
00:03:52,950 –> 00:03:53,610
بازی را انجام می
105
00:03:53,610 –> 00:03:56,190
دهد بنابراین اولین کاری که انجام می دهد این است که فقط
106
00:03:56,190 –> 00:03:58,920
وضعیت همه تانک ها را چاپ می کند و سپس
107
00:03:58,920 –> 00:04:02,820
می پرسد چه کسی به طرف چه کسی شلیک می کند بنابراین در این
108
00:04:02,820 –> 00:04:05,100
مورد می گویید می دانید که a به
109
00:04:05,100 –> 00:04:07,050
عنوان مثال به سمت B شلیک می کند و سپس آن را می نویسد
110
00:04:07,050 –> 00:04:09,660
Alice fires و باب باب