در این مطلب، ویدئو کار با نوع داده رشته در پایتون | رشته های پایتون | پایتون برای مبتدیان با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:23:15
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:04,070 –> 00:00:06,130
2
00:00:11,100 –> 00:00:13,950
سلام بسیار عالی و به همه خوش آمدید به
3
00:00:13,950 –> 00:00:14,920
اولین جلسه
4
00:00:14,920 –> 00:00:17,440
پایتون و در این جلسه در
5
00:00:17,440 –> 00:00:21,010
مورد رشته هایی که در پایتون
6
00:00:21,010 –> 00:00:23,350
برای ضبط اطلاعات متنی استفاده می شود بحث خواهیم کرد اگر
7
00:00:23,350 –> 00:00:25,360
از هر زبان دیگری می آیید می
8
00:00:25,360 –> 00:00:27,520
دانید که ما در مورد چه چیزی صحبت می
9
00:00:27,520 –> 00:00:29,980
کنیم. که متون را نشان می دهد اما در
10
00:00:29,980 –> 00:00:33,100
درجه اول برای ضبط هر چیزی استفاده می
11
00:00:33,100 –> 00:00:36,280
شود که یک اسم باشد، به
12
00:00:36,280 –> 00:00:38,560
عنوان مثال یک نام یا کشور یا نام
13
00:00:38,560 –> 00:00:41,920
یک شخص یا یک شهر و غیره، بنابراین رشته ها
14
00:00:41,920 –> 00:00:44,440
در پایتون در واقع دنباله ای هستند که
15
00:00:44,440 –> 00:00:47,289
اساساً به معنای نگه داشتن پایتون است. ردیابی
16
00:00:47,289 –> 00:00:49,960
هر عنصر در یک رشته برای مثال
17
00:00:49,960 –> 00:00:52,870
پایتون رشته hello را
18
00:00:52,870 –> 00:00:55,090
دنباله ای از حروف به ترتیب مشخص
19
00:00:55,090 –> 00:00:58,660
می داند، به این معنی که ما می توانیم از
20
00:00:58,660 –> 00:01:01,149
نمایه سازی برای گرفتن حروف خاصی مانند
21
00:01:01,149 –> 00:01:03,190
حرف اول یا حرف دوم یا
22
00:01:03,190 –> 00:01:05,920
حرف آخر استفاده کنیم. بنابراین در این
23
00:01:05,920 –> 00:01:07,720
جلسه خاص، ما
24
00:01:07,720 –> 00:01:11,550
در مورد ایجاد رشتههای چاپ رشتهای،
25
00:01:11,550 –> 00:01:15,400
تفاوتهای چاپ در پایتون
26
00:01:15,400 –> 00:01:17,470
و نحوه تبدیل آن به چاپ
27
00:01:17,470 –> 00:01:20,560
سه رشتهای را یاد خواهیم گرفت. xing و slicing
28
00:01:20,560 –> 00:01:23,320
همچنین به ویژگیهای رشته نگاه میکنند و
29
00:01:23,320 –> 00:01:25,360
متوجه میشوند که روشهای رشته چگونه کار میکنند و
30
00:01:25,360 –> 00:01:27,909
در نهایت بخش را با
31
00:01:27,909 –> 00:01:30,340
قالببندی چاپ میبندیم.
32
00:01:30,340 –> 00:01:33,549
33
00:01:33,549 –> 00:01:35,619
34
00:01:35,619 –> 00:01:37,600
در پایتون مهم است
35
00:01:37,600 –> 00:01:39,040
و قطعاً
36
00:01:39,040 –> 00:01:41,200
این فصل را نیز بررسی میکنیم، بنابراین
37
00:01:41,200 –> 00:01:43,060
بدون هیچ مقدمهای بیایید
38
00:01:43,060 –> 00:01:46,060
با چند کار عملی شروع کنیم و به نحوه
39
00:01:46,060 –> 00:01:48,430
کار رشتهها در این جلسه نگاهی بیندازیم که
40
00:01:48,430 –> 00:01:51,070
از پایتون 3 استفاده خواهیم کرد، اما من خوشحال
41
00:01:51,070 –> 00:01:53,740
خواهم شد موارد خاصی را که
42
00:01:53,740 –> 00:01:56,290
بخشی از پایتون 2 هستند و اینکه چگونه پایتون 3 تکامل یافته است را برجسته کنید
43
00:01:56,290 –> 00:01:57,610
، بنابراین اگر از
44
00:01:57,610 –> 00:01:59,680
پایتون 2 می آیید یا روی پروژه ما یک
45
00:01:59,680 –> 00:02:01,780
نسخه قدیمی از پایتون کار می کنید،
46
00:02:01,780 –> 00:02:03,219
قطعاً می توانید ابتدا با چیزهای خاصی ارتباط برقرار
47
00:02:03,219 –> 00:02:05,229
کنید. اول
48
00:02:05,229 –> 00:02:07,659
از همه از زمانی که پایتون را راهاندازی
49
00:02:07,659 –> 00:02:09,910
کردیم و ژوپیتر را نصب کردیم و همه آماده رفتن هستیم،
50
00:02:09,910 –> 00:02:12,730
یادداشت یادداشت Jupiter را راهاندازی میکنم
51
00:02:12,730 –> 00:02:15,130
که به فهرست مورد علاقهام پیمایش کردهام،
52
00:02:15,130 –> 00:02:17,320
فقط میخواهم چاپ کنم.
53
00:02:17,320 –> 00:02:20,020
دایرکتوری کاری و من همه چیز را
54
00:02:20,020 –> 00:02:22,270
در این مکان ذخیره کرده ام، بنابراین مطمئن
55
00:02:22,270 –> 00:02:24,670
شوید که دایرکتوری خود را ایجاد کرده اید که می خواهید
56
00:02:24,670 –> 00:02:28,230
همه کارهای خود را ذخیره کنید و من نیز در
57
00:02:28,230 –> 00:02:30,930
حین تایپ من را دنبال می کنید، بنابراین می خواهم
58
00:02:30,930 –> 00:02:34,620
دفترچه یادداشت Jupiter را تایپ کنم و این
59
00:02:34,620 –> 00:02:37,769
باید یک نمونه از سرور Jupiter و
60
00:02:37,769 –> 00:02:40,980
من یک IDE هستیم که در امتداد
61
00:02:40,980 –> 00:02:43,680
پوسته هسته Anaconda برای پایتون اجرا
62
00:02:43,680 –> 00:02:46,110
می شود و مرورگر مورد علاقه من را باز می کند و
63
00:02:46,110 –> 00:02:48,780
نوت بوک Jupiter را باز می کند دقیقاً به این ترتیب اکنون
64
00:02:48,780 –> 00:02:50,819
در این صفحه
65
00:02:50,819 –> 00:02:53,400
باید روی دکمه جدید کلیک کنید.
66
00:02:53,400 –> 00:02:56,940
با جزئیات بیشتر، اما در حال حاضر تنها چیزی که
67
00:02:56,940 –> 00:02:58,760
باید بدانیم این است که این یک ایده
68
00:02:58,760 –> 00:03:02,160
عالی برای برنامه های مبتنی بر مرورگر است
69
00:03:02,160 –> 00:03:04,170
و همچنین به شما نشان خواهم داد که چگونه
70
00:03:04,170 –> 00:03:07,319
آن را در ترمینال پایتون اجرا کنید، اما
71
00:03:07,319 –> 00:03:08,940
در حال حاضر اجازه دهید از این استفاده کنیم این بسیار
72
00:03:08,940 –> 00:03:10,620
راحت است. بسیاری از دانشمندان داده
73
00:03:10,620 –> 00:03:13,920
در سراسر جهان از استفاده میکنند و کد خود را روی
74
00:03:13,920 –> 00:03:17,000
مشتری میسازند، زیرا قابلیتهای آن
75
00:03:17,000 –> 00:03:21,569
بینهایت وجود دارد و میتوانید مطمئن
76
00:03:21,569 –> 00:03:22,410
باشید که برخی از
77
00:03:22,410 –> 00:03:24,480
اسناد را مطالعه میکنید، بنابراین اجازه دهید به
78
00:03:24,480 –> 00:03:27,359
موضوع خود در رشتهها و رشتهها بازگردیم. در این اجازه دهید
79
00:03:27,359 –> 00:03:31,440
نحوه کارکرد آن را برجسته کنم، بنابراین این یک
80
00:03:31,440 –> 00:03:34,430
رشته است حالا ببینیم اگر
81
00:03:34,430 –> 00:03:37,519
این را اجرا کنم چه اتفاقی می افتد تا بتوانم با کلیک کردن روی
82
00:03:37,519 –> 00:03:40,560
دکمه hideth که نوعی
83
00:03:40,560 –> 00:03:43,380
دکمه رو به جلو است اجرا کنم، اما همچنین نوعی پخش است که
84
00:03:43,380 –> 00:03:46,079
این دکمه به همه ما می دهد. سلولهای انتخابشده
85
00:03:46,079 –> 00:03:48,510
را پایین میآوریم و این همه
86
00:03:48,510 –> 00:03:50,160
سلولهای انتخابشده را به سمت بالا قرار میدهد، بنابراین میتوانید
87
00:03:50,160 –> 00:03:51,840
مانند یک صفحه اکسل خودتان را جابهجا کنید،
88
00:03:51,840 –> 00:03:54,030
این به شما سلولهای اضافی
89
00:03:54,030 –> 00:03:57,209
برای تایپ میدهد یا میتوانید به سادگی اینتر را فشار دهید و
90
00:03:57,209 –> 00:03:59,310
همچنین
91
00:03:59,310 –> 00:04:00,959
فضای موجود در صفحه را افزایش میدهد. سلول و این دکمه ذخیره است
92
00:04:00,959 –> 00:04:03,329
، محتوای خود را برش دهید و کپی کنید و
93
00:04:03,329 –> 00:04:05,910
جایگذاری کنید، بنابراین اینها برخی از
94
00:04:05,910 –> 00:04:08,519
ویژگیهای اساسی هستند که در
95
00:04:08,519 –> 00:04:10,590
کد وجود دارند، اگر علامت بزنید، ما
96
00:04:10,590 –> 00:04:12,450
روی هر چیزی که علامتگذاری شده است کار میکنیم و همیشه میتوانید
97
00:04:12,450 –> 00:04:16,500
استفاده کنید. این، پس فرض کنید من اینجا هستم،
98
00:04:16,500 –> 00:04:18,839
ما می خواهیم از سلام استفاده کنیم و
99
00:04:18,839 –> 00:04:21,238
جایگزینی برای کلیک کردن روی آن،
100
00:04:21,238 –> 00:04:22,800
فشار دادن shift برای بازگشت به
101
00:04:22,800 –> 00:04:25,470
صفحه کلید شماست که اجرا می شود یا کامپایل می کند
102
00:04:25,470 –> 00:04:27,990
و کد شما را اجرا می کند و خروجی
103
00:04:27,990 –> 00:04:29,930
ای را که در آن گرفته شده است چاپ می کند. یک ورودی خروجی
104
00:04:29,930 –> 00:04:32,340
کامپایل شده است d آن را به عنوان یک خروجی پرینت بگیرید
105
00:04:32,340 –> 00:04:35,190
تا آن هم یک رشته است، حالا این با
106
00:04:35,190 –> 00:04:37,469
دو کوتیشن نیز یک رشته است،
107
00:04:37,469 –> 00:04:40,110
این نیز یک رشته است، اما این نیز
108
00:04:40,110 –> 00:04:41,850
برای مثال است،
109
00:04:41,850 –> 00:04:44,730
110
00:04:44,730 –> 00:04:49,860
اگر شما این را بدون نیاز به اجرای این مورد اجرا کنید، می توانم آن را در چیزی شبیه به این در پایتون 2 نیز قرار دهم.
111
00:04:49,860 –> 00:04:56,160
چاپ بدون کولون دو
112
00:04:56,160 –> 00:04:58,440
گیومه مانند hello world این
113
00:04:58,440 –> 00:05:00,540
در پایتون 2 اجرا می شود و این
114
00:05:00,540 –> 00:05:02,880
تفاوت در پایتون 3 است
115
00:05:02,880 –> 00:05:05,190
که خطایی را نشان می دهد که پارامترها را از دست داده است
116
00:05:05,190 –> 00:05:08,720
زیرا چاپ به یک تابع یا
117
00:05:08,720 –> 00:05:13,080
یک متد داخلی در پایتون 3 تبدیل می
118
00:05:13,080 –> 00:05:16,650
شود. از Viton – همیشه می توانید
119
00:05:16,650 –> 00:05:19,170
از چاپ به عنوان یک تابع با پرانتز استفاده کنید
120
00:05:19,170 –> 00:05:21,360
که راه حلی ساده تر از
121
00:05:21,360 –> 00:05:23,940
وارد کردن هر چیز دیگری برای کارکرد
122
00:05:23,940 –> 00:05:25,740
آن است، مگر اینکه مقدار زیادی کد باشد و
123
00:05:25,740 –> 00:05:29,700
سپس اگر X را تغییر دهید اگر برگردانده شود،
124
00:05:29,700 –> 00:05:32,040
به شما سلام جهان و یک نفر را می دهد. این
125
00:05:32,040 –> 00:05:34,500
هم اکنون یک رشته است که ممکن است بپرسید
126
00:05:34,500 –> 00:05:36,780
چرا ما یک رشته داریم و چرا
127
00:05:36,780 –> 00:05:39,480
یک رشته دوتایی داریم و در جاهایی
128
00:05:39,480 –> 00:05:42,120
پاسخ این است که برای موقعیت هایی مانند این
129
00:05:42,120 –> 00:05:45,150
، به عنوان مثال اگر از این در کدهای تک استفاده کنم،
130
00:05:45,150 –> 00:05:53,160
من اوه هستم بسیار خوشحالم که اگر این را اجرا کنم
131
00:05:53,160 –> 00:05:55,800
خطا برمیگرداند زیرا من
132
00:05:55,800 –> 00:05:57,510
از نقلقولهای تکی استفاده کردهام و فقط حرف اول
133
00:05:57,510 –> 00:05:59,970
به عنوان یک رشته در نظر گرفته میشود و
134
00:05:59,970 –> 00:06:01,470
پایتون نمیداند با
135
00:06:01,470 –> 00:06:03,180
بقیه چه کند، بنابراین قادر به درک
136
00:06:03,180 –> 00:06:06,180
نحو نیست. بنابراین ما یک خطای نحوی دریافت می کنیم که چگونه آن را
137
00:06:06,180 –> 00:06:08,130
حل کنیم، بنابراین اگر من مجبور باشم
138
00:06:08,130 –> 00:06:10,100
همان چیزی را بنویسم، آن را با خوشحالی به این شکل می نویسم،
139
00:06:10,100 –> 00:06:13,920
بنابراین به ما امکان می دهد از
140
00:06:13,920 –> 00:06:15,030
آپوستروف ها
141
00:06:15,030 –> 00:06:18,300
در قالب های مختلف استفاده کنیم، به خصوص زمانی که
142
00:06:18,300 –> 00:06:20,670
شما چیزی را در آنجا تایپ می
143
00:06:20,670 –> 00:06:23,970
کنید. رشته های سیم مفید هستند، بنابراین
144
00:06:23,970 –> 00:06:26,850
145
00:06:26,850 –> 00:06:29,820
اگر شما دوباره از پایتون 2 می آیید
146
00:06:29,820 –> 00:06:31,740
و کد زیادی دارید و
147
00:06:31,740 –> 00:06:33,150
باید چیزی بنویسید، به این ترتیب ما یک رشته را چاپ می کنیم تا بتوانید
148
00:06:33,150 –> 00:06:35,390
از زیر خط زیر خط زیر
149
00:06:35,390 –> 00:06:39,600
خط آینده چنین کاری انجام دهید.
150
00:06:39,600 –> 00:06:41,670
double dundies نیز نامیده میشود که آن را دو
151
00:06:41,670 –> 00:06:44,700
خط زیر خط D نیز مینامند، به این
152
00:06:44,700 –> 00:06:47,280
معنی که به ما کمک میکند از
153
00:06:47,280 –> 00:06:50,580
توابع کتابخانه خاصی استفاده کنیم که ابتدایی هستند
154
00:06:50,580 –> 00:06:52,890
یا چیز دیگری که در
155
00:06:52,890 –> 00:06:54,960
آن از پوستهای
156
00:06:54,960 –> 00:06:57,210
که در رایانه شما در حال اجرا است میخواهید صحبت کند. به
157
00:06:57,210 –> 00:06:59,550
پوستهای که روی CDN
158
00:06:59,550 –> 00:07:03,840
جهانی peyten اجرا میشود و کتابخانهای را وارد کنید
159
00:07:03,840 –> 00:07:06,810
که از نسخهای است که بعد از
160
00:07:06,810 –> 00:07:09,860
نسخه فعلی شما آمده است، مانند
161
00:07:09,860 –> 00:07:12,870
عملکرد چاپ زیر خط، بنابراین این کار باعث میشود
162
00:07:12,870 –> 00:07:16,169
که Fighting سه در رایانه شما در دسترس باشد و
163
00:07:16,169 –> 00:07:18,690
سپس بتوانید کار کنید. از آنجایی که من از
164
00:07:18,690 –> 00:07:22,979
پایتون 3 استفاده می کنم، می توانم به شما پیشنهاد
165
00:07:22,979 –> 00:07:24,750
کنم اگر از نسخه ای از پایتون استفاده می کنید
166
00:07:24,750 –> 00:07:27,479
که در نسخه ای فراتر
167
00:07:27,479 –> 00:07:30,990
از پایتون 3 است، این را امتحان کنید و برای همه افرادی
168
00:07:30,990 –> 00:07:32,820
که از پایتون 3 استفاده می کنند، می توانید
169
00:07:32,820 –> 00:07:36,630
این را نادیده بگیرید و ادامه دهید. من فقط می خواهم
170
00:07:36,630 –> 00:07:40,169
این را نظر بگذارم و اگر هش بگذارم
171
00:07:40,169 –> 00:07:43,289
، یک نظر است فقط برای اینکه بدانید
172
00:07:43,289 –> 00:07:45,630
این مربوط به چاپ است، ما همچنین می توانیم از
173
00:07:45,630 –> 00:07:49,470
تابعی به نام طول برای چیزی شبیه
174
00:07:49,470 –> 00:07:53,120
به این استفاده کنیم تا بفهمیم چند
175
00:07:53,120 –> 00:07:55,560
ویژگی در یک رشته یا یا وجود دارد.
176
00:07:55,560 –> 00:07:59,310
به عبارت دقیق تر به ما کمک می کند
177
00:07:59,310 –> 00:08:02,370
که طول یک رشته را بدانیم، به
178
00:08:02,370 –> 00:08:04,199
عنوان مثال من چیزی شبیه به این را قرار می دهم
179
00:08:04,199 –> 00:08:07,020
و سلام خوب می گویم می خواهم بدانم می خواهم
180
00:08:07,020 –> 00:08:10,169
بدانم چند فضای حافظه می
181
00:08:10,169 –> 00:08:12,210
گیرد یا به عبارت دیگر طول آن چقدر است.
182
00:08:12,210 –> 00:08:14,250
از هفتم در رشته، بنابراین دارای 11
183
00:08:14,250 –> 00:08:15,750
کاراکتر از جمله فضای
184
00:08:15,750 –> 00:08:17,909
بین آن است، بنابراین ما می دانیم که رشته ها یک دنباله هستند،
185
00:08:17,909 –> 00:08:20,490
به این معنی که Buyten می تواند از
186
00:08:20,490 –> 00:08:22,590
شاخص ها برای فراخوانی بخش هایی از آن دنباله استفاده
187
00:08:22,590 –> 00:08:26,039
کند، به عنوان مثال در این طول یک
188
00:08:26,039 –> 00:08:29,220
رشته، 11 کاراکتر دارد که به معنای 0
189
00:08:29,220 –> 00:08:32,250
تا است. 10 به حروف در این کادر اختصاص داده شده است،
190
00:08:32,250 –> 00:08:39,419
بنابراین فرض کنید H دارای اندیس
191
00:08:39,419 –> 00:08:43,559
0 است و شاخص 1 L دارای اندیس 2
192
00:08:43,559 –> 00:08:46,860
و غیره است، بنابراین در
193
00:08:46,860 –> 00:08:49,950
پایتون از براکت هایی استفاده می کنیم که کروشه های مربعی
194
00:08:49,950 –> 00:08:53,760
مانند این هستند. اینها
195
00:08:53,760 –> 00:08:56,850
براکتهایی هستند که میتوان از آنها برای فراخوانی
196
00:08:56,850 –> 00:08:58,310
شاخص آن استفاده کرد، بنابراین باید توجه داشته باشیم که
197
00:08:58,310 –> 00:09:01,050
نمایهسازی از 0 شروع میشود، بنابراین
198
00:09:01,050 –> 00:09:02,970
نه، از 1 شروع نمیشود، حرف اول
199
00:09:02,970 –> 00:09:06,240
همیشه روی 0 و حرف دوم در
200
00:09:06,240 –> 00:09:08,550
1 است، بنابراین اجازه دهید یک شی جدید و X
201
00:09:08,550 –> 00:09:09,899
یا چیزی که من در مورد آن صحبت می کنم و من
202
00:09:09,899 –> 00:09:11,880
شما را از طریق چند نمونه از
203
00:09:11,880 –> 00:09:13,410
نمایه سازی رشته راهنمایی می
204
00:09:13,410 –> 00:09:16,260
کنم. درک ایندکس سازی به عنوان پایه ای برای
205
00:09:16,260 –> 00:09:18,690
انجام هر کاری با رشته ها، ذخیره یک
206
00:09:18,690 –> 00:09:20,370
شی در پایگاه داده یا کار بر روی
207
00:09:20,370 –> 00:09:23,899
JSON یا خراش دادن یک وب سرور یا runnin g
208
00:09:23,899 –> 00:09:27,209
NLP روی آن است، بنابراین این اصول اولیه نحوه کار
209
00:09:27,209 –> 00:09:28,920
یک رشته است، ما سعی می کنیم
210
00:09:28,920 –> 00:09:31,769
آن را درست در اینجا بسازیم، بنابراین بیایید کمی
211
00:09:31,769 –> 00:09:33,990
آن را درک کنیم، بنابراین
212
00:09:33,990 –> 00:09:38,220
من یک متغیر s را انتخاب می کنم و از
213
00:09:38,220 –> 00:09:39,870
عملیات assign ما استفاده می کنیم.
214
00:09:39,870 –> 00:09:42,209
بعداً به عملیات نگاه میکنم، بنابراین میخواهم به آن
215
00:09:42,209 –> 00:09:44,610
یک مقدار بدهم و بیایید این hello wall را صدا بزنیم
216
00:09:44,610 –> 00:09:47,959
تا ساده بماند، اکنون وقتی این را اجرا میکنم
217
00:09:47,959 –> 00:09:51,450
، مقدار رشته به
218
00:09:51,450 –> 00:09:54,810
متغیر s اختصاص داده میشود، به این معنی که اگر s را چاپ کنم،
219
00:09:54,810 –> 00:09:57,060
باید چاپ شود. مقدار هر چیزی که
220
00:09:57,060 –> 00:09:59,250
در آن ذخیره می شود یا من می توانم کاری
221
00:09:59,250 –> 00:10:02,370
شبیه به این انجام دهم، hello world نیز چاپ می شود، پس
222
00:10:02,370 –> 00:10:04,980
حالا بیایید ایندکس کردن را شروع کنیم، بنابراین من
223
00:10:04,980 –> 00:10:07,260
می خواهم s را بگیرم و گفتم باید از براکت استفاده کنیم
224
00:10:07,260 –> 00:10:09,450
و سپس می خواهم تماس بگیرم
225
00:10:09,450 –> 00:10:12,120
این لبه حرف را برای مثال میخواهم
226
00:10:12,120 –> 00:10:15,329
بگویم صفر و سپس آن را اجرا میکنم یا
227
00:10:15,329 –> 00:10:18,660
shift بازگشت ضربه shift
228
00:10:18,660 –> 00:10:21,360
229
00:10:21,360 –> 00:10:26,010
230
00:10:26,010 –> 00:10:31,290
برمیگرداند لبه برمیگرداند، بنابراین این کاری است که انجام میدهد، میتوانیم دوباره از آن برای فراخوانی شاخص فرض کنید 3 استفاده کنیم و L را که اینجاست برمیگرداند.
231
00:10:31,290 –> 00:10:32,970
بنابراین ممکن است تعجب کنید که آیا این L
232
00:10:32,970 –> 00:10:35,520
یا این L بیایید آن را ساده کنیم تا من می خواهم
233
00:10:35,520 –> 00:10:38,370
با این تماس بگیرید و سپس در حال چاپ است آه
234
00:10:38,370 –> 00:10:42,510
پس 0 1 2 3 و 4 است و اینکه
235
00:10:42,510 –> 00:10:45,360
حرف پنجم آن کلمه 4 است، حالا چه
236
00:10:45,360 –> 00:10:46,829
کارهای دیگری می توانیم انجام دهیم
237
00:10:46,829 –> 00:10:48,630
چیزی به نام برش رشته زنجیر است
238
00:10:48,630 –> 00:10:51,540
تا بتوانیم از دو نقطه استفاده کنیم. رشته کردن آن به
239
00:10:51,540 –> 00:10:53,970
همراه گرفتن همه چیز تا یک
240
00:10:53,970 –> 00:10:57,329
نقطه تعیین شده برای مثال، من می خواهم
241
00:10:57,329 –> 00:11:00,839
بگویم بروید و همه چیز را از
242
00:11:00,839 –> 00:11:04,170
حرف اول و به جز حرف اول بردارید،
243
00:11:04,170 –> 00:11:06,810
بنابراین این همان چیزی است که آن حرف اول خاص را برش می دهد
244
00:11:06,810 –> 00:11:08,790
نه در این مورد ما نمی کنیم. t
245
00:11:08,790 –> 00:11:12,060
از 0 در این مورد استفاده می کنیم، ما حرف اول را هدف قرار می دهیم،
246
00:11:12,060 –> 00:11:14,699
بنابراین این یک رشته
247
00:11:14,699 –> 00:11:17,640
برای شما نمایه می شود و تغییری در s اصلی وجود ندارد،
248
00:11:17,640 –> 00:11:19,230
اگر نمی دانید
249
00:11:19,230 –> 00:11:20,470
با مقداری
250
00:11:20,470 –> 00:11:22,570
که در این