در این مطلب، ویدئو آموزش پیشرفته پایتون | آموزش مفاهیم پیشرفته پایتون | آموزش برنامه نویسی پایتون | ادورکا با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:33:15
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,810 –> 00:00:10,190
[موسیقی]
2
00:00:10,190 –> 00:00:13,080
سلام به همه اینها از آدی
3
00:00:13,080 –> 00:00:15,030
رخا در این جلسه است، اجازه دهید
4
00:00:15,030 –> 00:00:17,039
چند مفهوم پیشرفته را که به
5
00:00:17,039 –> 00:00:19,140
طور گسترده در پایتون استفاده می شود و شما می
6
00:00:19,140 –> 00:00:21,960
توانید از بچه ها بسیار خوب استفاده کنید، راهنمایی کنم. این
7
00:00:21,960 –> 00:00:23,789
جلسه برای همه مفید است.
8
00:00:23,789 –> 00:00:25,350
کسانی که در نظر
9
00:00:25,350 –> 00:00:27,630
دارند یادگیری خود را در مورد پایتون با جزئیات شروع کنند
10
00:00:27,630 –> 00:00:29,730
و به اطلاعاتی در مورد نحوه
11
00:00:29,730 –> 00:00:31,619
استفاده از پایتون برای موارد استفاده پیشرفته و
12
00:00:31,619 –> 00:00:33,600
برنامههایی نیاز دارند که در نهایت
13
00:00:33,600 –> 00:00:35,820
با استفاده از زبان ساخته میشوند، تمرکز بر
14
00:00:35,820 –> 00:00:37,680
نزدیکترین زبان
15
00:00:37,680 –> 00:00:40,079
ممکن و یافتن آن است. ببینید چه چیزی
16
00:00:40,079 –> 00:00:41,969
برای جامعه و همه
17
00:00:41,969 –> 00:00:44,399
علاقه مندان به یادگیری در اینجا ارائه می شود، بنابراین بچه ها
18
00:00:44,399 –> 00:00:46,260
بیایید با بررسی دستور
19
00:00:46,260 –> 00:00:47,789
کار جلسه شروع کنیم و با
20
00:00:47,789 –> 00:00:49,410
مقدمه ای بر پایتون پیشرفته
21
00:00:49,410 –> 00:00:50,879
شروع می کنیم و بعداً با
22
00:00:50,879 –> 00:00:52,949
پایتون و پوسته شروع می کنیم. پیش از این
23
00:00:52,949 –> 00:00:54,390
، مفاهیم کلیدی
24
00:00:54,390 –> 00:00:56,520
پایتون را بررسی خواهیم کرد و در آخر به این خواهیم پرداخت
25
00:00:56,520 –> 00:00:58,590
که کدنویسی با پایتون چقدر آسان است، جایی
26
00:00:58,590 –> 00:01:00,180
که یک رویکرد برنامه نویسی را در پیش می
27
00:01:00,180 –> 00:01:02,129
گیریم و هر یک از آنها را یاد می گیریم. این مفاهیم
28
00:01:02,129 –> 00:01:04,199
را مستقیماً از طریق کد استفاده میکنند، بنابراین حالا که
29
00:01:04,199 –> 00:01:06,030
واضح است، بیایید با بررسی اینکه
30
00:01:06,030 –> 00:01:08,549
پایتون در واقع چه چیزی پیشرفته است، شروع کنیم، ما قبلاً
31
00:01:08,549 –> 00:01:09,900
میدانیم که پایتون یک
32
00:01:09,900 –> 00:01:11,850
زبان برنامهنویسی است، بهخوبی بهخوبی مشخصتر شویم
33
00:01:11,850 –> 00:01:14,369
پایتون یک زبان شی گرا واقعاً قدرتمند در سطح بالا است.
34
00:01:14,369 –> 00:01:17,220
دقیق تر باشید
35
00:01:17,220 –> 00:01:19,130
python یک
36
00:01:19,130 –> 00:01:21,330
زبان شی گرا واقعاً قدرتمند در سطح بالا است
37
00:01:21,330 –> 00:01:23,460
که توسط شخصی به نام
38
00:01:23,460 –> 00:01:26,280
judo van rossum guys python ساخته شده است و
39
00:01:26,280 –> 00:01:28,409
همیشه یادگیری و تسلط بر آن آسان بوده است
40
00:01:28,409 –> 00:01:30,810
به نظر من بسیار مبتدی
41
00:01:30,810 –> 00:01:32,729
پسند است و نحو آن است.
42
00:01:32,729 –> 00:01:34,350
خواندن و دنبال کردن آن بسیار ساده است،
43
00:01:34,350 –> 00:01:36,780
این قطعاً همه ما را خوشحال می کند و
44
00:01:36,780 –> 00:01:39,360
مطمئناً بله، پایتون میلیون ها
45
00:01:39,360 –> 00:01:41,610
یادگیرنده خوشحال در سراسر جهان دارد و من نمی توانم
46
00:01:41,610 –> 00:01:43,320
شروع کنم به شما بگویم که
47
00:01:43,320 –> 00:01:45,780
واقعاً کار کردن با پایتون چقدر سرگرم کننده است، پس بیایید
48
00:01:45,780 –> 00:01:47,220
شروع کنیم پس من مطمئنم که شما بچه ها
49
00:01:47,220 –> 00:01:49,140
کنجکاو هستید که پایتون پیشرفته چیست،
50
00:01:49,140 –> 00:01:51,689
خیلی ساده
51
00:01:51,689 –> 00:01:54,119
است که پایتون را می توان برای
52
00:01:54,119 –> 00:01:56,250
اهداف مختلفی استفاده کرد و این دقیقاً همان چیزی است که ما
53
00:01:56,250 –> 00:01:57,899
یعنی با استفاده از مبارزه برای
54
00:01:57,899 –> 00:02:00,149
مقاصد پیشرفته، هرچه مشکل شما پیچیده
55
00:02:00,149 –> 00:02:02,189
تر باشد، راه حل پیشرفته تر به نظر می
56
00:02:02,189 –> 00:02:04,469
رسد که بهترین گزینه با استفاده از پایتون برای
57
00:02:04,469 –> 00:02:06,090
ساده کردن آخرین عبارت
58
00:02:06,090 –> 00:02:08,369
59
00:02:08,369 –> 00:02:10,020
60
00:02:10,020 –> 00:02:11,970
است. شما به هوش مصنوعی دست یابید
61
00:02:11,970 –> 00:02:13,830
ما
62
00:02:13,830 –> 00:02:15,930
مفاهیم زیر را بیشتر بررسی خواهیم کرد که می توانید از آنها استفاده کنید ما
63
00:02:15,930 –> 00:02:17,670
برنامه نویسی سیستم داریم
64
00:02:17,670 –> 00:02:20,340
نظریه گراف داریم ریاضیات
65
00:02:20,340 –> 00:02:22,110
علوم کامپیوتر محاسبات عددی و
66
00:02:22,110 –> 00:02:24,270
پایگاه داده به خوبی برنامه نویسی متمرکز بر سیستم
67
00:02:24,270 –> 00:02:26,130
بهتر از
68
00:02:26,130 –> 00:02:28,110
اسمش برنامه نویسی سیستم است.
69
00:02:28,110 –> 00:02:29,520
برنامه نویسی سیستم یا برنامه نویسی سیستم
70
00:02:29,520 –> 00:02:31,560
که به آن نیز گفته می شود اغلب
71
00:02:31,560 –> 00:02:33,570
به فعالیت برنامه نویسی یک
72
00:02:33,570 –> 00:02:34,740
نرم افزار سیستمی اشاره دارد، بچه ها
73
00:02:34,740 –> 00:02:36,600
ساده به همین خوبی به
74
00:02:36,600 –> 00:02:38,310
برنامه هایی می پردازد که اغلب بخشی از
75
00:02:38,310 –> 00:02:40,170
سیستم عامل شما هستند، دقیقاً به
76
00:02:40,170 –> 00:02:42,390
خوبی موضوعات ما در این
77
00:02:42,390 –> 00:02:44,040
جلسه ما’ با لولهها و چنگالها سروکار دارم
78
00:02:44,040 –> 00:02:45,870
و همه این مهمانها
79
00:02:45,870 –> 00:02:47,580
از پایتون استفاده خواهند کرد اسکریپت در سراسر اسکریپت، بنابراین
80
00:02:47,580 –> 00:02:49,470
مطمئن شوید که تا انتها در ارتباط باشید،
81
00:02:49,470 –> 00:02:51,540
نظریه گراف خوب شامل مدلهایی مانند
82
00:02:51,540 –> 00:02:53,760
نمودارهای پای و شبکه X میشود و همه
83
00:02:53,760 –> 00:02:55,260
اینها برای پیادهسازی یک
84
00:02:55,260 –> 00:02:57,150
کلاس گراف با قابلیتهای ضروری برای
85
00:02:57,150 –> 00:02:59,190
دستکاری و محاسبه ایجاد گراف استفاده میشوند
86
00:02:59,190 –> 00:03:01,830
و در ریاضیات میتوانید
87
00:03:01,830 –> 00:03:03,150
نحوه انجام آن را بررسی کنید. شما می توانید روی
88
00:03:03,150 –> 00:03:05,040
چند جمله ای ها کار کنید و به راحتی و
89
00:03:05,040 –> 00:03:07,080
زیبایی یک کلاس برای
90
00:03:07,080 –> 00:03:09,120
ایجاد و دستکاری توابع چند جمله ای وجود
91
00:03:09,120 –> 00:03:11,250
دارد که می توان در پایتون نوشت
92
00:03:11,250 –> 00:03:13,140
خوب بچه ها مفاهیم پیشرفته
93
00:03:13,140 –> 00:03:14,670
علوم کامپیوتر قطعاً شامل
94
00:03:14,670 –> 00:03:16,590
مفاهیمی مانند ماشین های حالت محدود یا
95
00:03:16,590 –> 00:03:18,330
ماشین های تورینگ و حتی
96
00:03:18,330 –> 00:03:20,280
طبقه بندی متن می شود. اگر میخواهید با آرایهها و تشکها به نتایج سریع و کارآمدی دست یابید، با تعصب ساده و
97
00:03:20,280 –> 00:03:22,140
همه مفاهیمی مانند این، به خوبی با محاسبات عددی خوب است،
98
00:03:22,140 –> 00:03:24,269
99
00:03:24,269 –> 00:03:25,950
100
00:03:25,950 –> 00:03:28,350
ماژول numpy
101
00:03:28,350 –> 00:03:30,150
پایتون قطعا مجموعه ابزار مناسبی
102
00:03:30,150 –> 00:03:31,920
برای شما بچهها است و
103
00:03:31,920 –> 00:03:33,780
ماژول matplotlib همه چیز است. شما
104
00:03:33,780 –> 00:03:35,340
باید داده های خود را رسم و به تصویر بکشید و
105
00:03:35,340 –> 00:03:37,350
همچنین یک مقدمه را نیز به تصویر بکشید o
106
00:03:37,350 –> 00:03:39,420
ترکیب خطی در واقع شروع خوبی برای
107
00:03:39,420 –> 00:03:42,120
این مفهوم پیشرفته است پایگاه داده های چاه
108
00:03:42,120 –> 00:03:44,430
بسیار ساده و سرراست هستند.
109
00:03:44,430 –> 00:03:45,989
110
00:03:45,989 –> 00:03:48,180
111
00:03:48,180 –> 00:03:50,070
112
00:03:50,070 –> 00:03:51,840
113
00:03:51,840 –> 00:03:53,580
114
00:03:53,580 –> 00:03:56,070
اکنون به برنامه نویسی سیستم با استفاده از پایتون نگاه کنید، دوستان، مانند همه ماژول های دیگر،
115
00:03:56,070 –> 00:03:57,690
ماژول سیستم باید
116
00:03:57,690 –> 00:03:59,700
با عبارت import وارد
117
00:03:59,700 –> 00:04:01,350
118
00:04:01,350 –> 00:04:03,870
119
00:04:03,870 –> 00:04:05,430
شود. میخواهم آن را sis بنامم، بنابراین
120
00:04:05,430 –> 00:04:06,989
هر زمان که میگویم sis به این معنی است که
121
00:04:06,989 –> 00:04:08,940
این ماژول را درست پیادهسازی خواهم کرد، بنابراین
122
00:04:08,940 –> 00:04:10,200
اساساً این ماژول
123
00:04:10,200 –> 00:04:12,540
اطلاعاتی در مورد توابع ثابت
124
00:04:12,540 –> 00:04:14,070
و روشهای همه مفسر پایتون
125
00:04:14,070 –> 00:04:15,360
در ماشینآلات وجود دارد
126
00:04:15,360 –> 00:04:17,910
و ما واقعاً میتوانیم از آن استفاده کنیم.
127
00:04:17,910 –> 00:04:19,649
دایرکتوری سیستم به ما خلاصه ای از
128
00:04:19,649 –> 00:04:21,540
تمام توابع و روش های ثابت موجود را ارائه می دهد
129
00:04:21,540 –> 00:04:23,340
و همه آن ها و همچنین
130
00:04:23,340 –> 00:04:25,110
امکان دیگر استفاده از کمک
131
00:04:25,110 –> 00:04:26,669
سرگرم کننده است. اگر چیزی
132
00:04:26,669 –> 00:04:27,660
در مورد ماژول به
133
00:04:27,660 –> 00:04:29,820
خوبی نمی دانید استفاده از کیست ها در واقع گاز
134
00:04:29,820 –> 00:04:31,350
اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد
135
00:04:31,350 –> 00:04:33,900
و نسخه فعلی پایتون
136
00:04:33,900 –> 00:04:35,910
نیز با استفاده از
137
00:04:35,910 –> 00:04:37,890
قطعه کوچک زغال سنگی که در اینجا می توانید مشاهده کنید
138
00:04:37,890 –> 00:04:39,510
قابل دسترسی است. نسخه در واقع خروجی را به
139
00:04:39,510 –> 00:04:40,950
شما می دهد که شماره نسخه واقعی است
140
00:04:40,950 –> 00:04:42,450
که در اینجا دو نقطه شش
141
00:04:42,450 –> 00:04:44,430
نقطه پنج است، همانطور که می توانید بسیار ساده را ببینید،
142
00:04:44,430 –> 00:04:46,650
بنابراین باز هم بسیاری از اسکریپت
143
00:04:46,650 –> 00:04:48,480
ها نیاز به دسترسی به آرگومان های ارسال شده
144
00:04:48,480 –> 00:04:50,340
به اسکریپت دارند که اسکریپت
145
00:04:50,340 –> 00:04:51,630
درست شروع شده است. ما به چیزی
146
00:04:51,630 –> 00:04:55,110
به نام argv نیاز داریم، بنابراین دقیقاً argv چیست،
147
00:04:55,110 –> 00:04:57,420
ما آن را خواهر می نامیم یک
148
00:04:57,420 –> 00:04:59,940
چاه RGB V مخفف متغیر است و Arg در
149
00:04:59,940 –> 00:05:02,310
واقع آرگومان خوبی است و اساساً
150
00:05:02,310 –> 00:05:04,140
لیستی است که شامل همه
151
00:05:04,140 –> 00:05:05,670
آرگومان های خط فرمان است که به آن ارسال
152
00:05:05,670 –> 00:05:08,100
می شود. اسکریپت درست است، بنابراین اولین مورد از
153
00:05:08,100 –> 00:05:09,690
این لیست حاوی نام
154
00:05:09,690 –> 00:05:12,000
خود اسکریپت است و آرگومان ها به دنبال
155
00:05:12,000 –> 00:05:13,980
نام اسکریپت هستند، بنابراین اسکریپت را
156
00:05:13,980 –> 00:05:15,780
درست بررسی کنید تا یک اسکریپت واقعا ساده داشته باشیم.
157
00:05:15,780 –> 00:05:18,840
ch I صفات را در لیست خواهر argv نشان می
158
00:05:18,840 –> 00:05:20,760
دهد و فرض کنید این را به عنوان آرگومان های
159
00:05:20,760 –> 00:05:22,860
نقطه py یا هر چیزی که شما می خواهید می گوییم و بعداً می توانیم
160
00:05:22,860 –> 00:05:24,360
آن را فراخوانی کنیم و در واقع خروجی زیر را دریافت می کنیم
161
00:05:24,360 –> 00:05:26,340
بنابراین تنها کاری که انجام می دهیم این است که
162
00:05:26,340 –> 00:05:28,200
ماژول Syst را وارد کرده و چاپ می کنیم.
163
00:05:28,200 –> 00:05:30,870
لیست را با استفاده از sis dot a GB یا
164
00:05:30,870 –> 00:05:33,090
میتوانید از طریق حلقه نیز انجام دهید، بنابراین
165
00:05:33,090 –> 00:05:34,260
ما در اینجا یک حلقه for داریم و
166
00:05:34,260 –> 00:05:35,700
مدت زمان را در نظر گرفتهایم تا زمانی که
167
00:05:35,700 –> 00:05:37,680
طول در واقع این مقدار را حداکثر کند و اگر من
168
00:05:37,680 –> 00:05:39,780
صفر باشد، آرگومان پیشفرض سیستم را
169
00:05:39,780 –> 00:05:41,250
چاپ کنید Other print آرگومان هر چیزی که
170
00:05:41,250 –> 00:05:43,080
کاربر در واقع وارد می کند،
171
00:05:43,080 –> 00:05:44,760
خروجی سمت راست را بررسی کنید،
172
00:05:44,760 –> 00:05:46,770
بسیار ساده است، درست است، بنابراین آرگومان های پایتون
173
00:05:46,770 –> 00:05:48,360
py هستند نام فایل
174
00:05:48,360 –> 00:05:50,760
argv 1 و argv 2 آرگومان هایی هستند که
175
00:05:50,760 –> 00:05:53,550
ما از طریق argv عبور داده ایم و
176
00:05:53,550 –> 00:05:55,290
نام تابع آن است. آرگومانها را نقطه py میگوید زیرا
177
00:05:55,290 –> 00:05:56,760
این نام برنامه است و پس
178
00:05:56,760 –> 00:05:58,830
از آن اولین آرگومان arg است، یک
179
00:05:58,830 –> 00:06:00,600
آرگومان دوم arg است – در اینجا من میتوانم
180
00:06:00,600 –> 00:06:02,400
هر چیزی را درست ارائه دهم، بنابراین به جای Arg 1 میتوانم
181
00:06:02,400 –> 00:06:03,810
آن را به عنوان Raker ایده و به
182
00:06:03,810 –> 00:06:05,370
جای Arg 2 میتوانم من داده اند بدون آدرس است
183
00:06:05,370 –> 00:06:06,720
و در این
184
00:06:06,720 –> 00:06:08,430
مثال خاص منطقی نیست، بنابراین تمام
185
00:06:08,430 –> 00:06:09,780
تلاش ما این است که شما چاپ کنید،
186
00:06:09,780 –> 00:06:11,310
من از این آرگومان ها در جای دیگری استفاده نمی کنم،
187
00:06:11,310 –> 00:06:14,220
بنابراین حالت تعاملی پایتون بعدی
188
00:06:14,220 –> 00:06:15,720
یکی از مواردی است که پایتون را
189
00:06:15,720 –> 00:06:17,550
واقعاً خاص می کند. در میان تمام
190
00:06:17,550 –> 00:06:20,160
زبان های دیگر مانند Perl یا جاوا و همچنین بچه ها
191
00:06:20,160 –> 00:06:22,200
، کافی است یک عبارت روی
192
00:06:22,200 –> 00:06:23,550
خط فرمان بنویسید تا یک
193
00:06:23,550 –> 00:06:25,260
خروجی معنی دار و عبارات بسیار ساده به دست آورید،
194
00:06:25,260 –> 00:06:28,260
اما برخی از کاربران ممکن است
195
00:06:28,260 –> 00:06:30,540
رفتار خروجی متفاوتی را برای
196
00:06:30,540 –> 00:06:32,250
تغییر روش مفسر ترجیح دهند. در واقع به صورت
197
00:06:32,250 –> 00:06:33,750
تعاملی با استفاده از کل عبارت چاپ می شود،
198
00:06:33,750 –> 00:06:35,580
ما در واقع باید
199
00:06:35,580 –> 00:06:38,040
کیست یا قلاب نمایشگر را به یک
200
00:06:38,040 –> 00:06:40,080
شی قابل فراخوان مجدداً متصل کنیم، خوب اجازه دهید این را تکرار
201
00:06:40,080 –> 00:06:41,500
کنم که برای شما بچه ها اساساً
202
00:06:41,500 –> 00:06:43,120
از مفسری است که در واقع
203
00:06:43,120 –> 00:06:45,460
عبارات وارد شده تعاملی را به درستی چاپ می کند،
204
00:06:45,460 –> 00:06:47,770
بنابراین در واقع نیاز به پیوند مجدد داریم.
205
00:06:47,770 –> 00:06:50,500
قلاب نمایشگر sis به یک شیء قابل فراخوانی را
206
00:06:50,500 –> 00:06:51,640
در
207
00:06:51,640 –> 00:06:53,740
مثالهای تعاملی زیر نشان
208
00:06:53,740 –> 00:06:55,570
خواهیم داد. رفتار استاندارد
209
00:06:55,570 –> 00:06:57,250
تابع چاپ
210
00:06:57,250 –> 00:06:59,080
خیلی مهم تغییر نخواهد کرد زیرا ما
211
00:06:59,080 –> 00:07:01,420
مقدار 2x I پس X را برابر با
212
00:07:01,420 –> 00:07:03,280
42 قرار می دهیم.
213
00:07:03,280 –> 00:07:04,960
214
00:07:04,960 –> 00:07:07,120
قلاب
215
00:07:07,120 –> 00:07:08,710
صفحه نمایش نقطه بحران قلاب برابر با نمایشگر من در
216
00:07:08,710 –> 00:07:10,690
اختلاف است و X خوب عملکرد چاپ
217
00:07:10,690 –> 00:07:12,370
در واقع همان است
218
00:07:12,370 –> 00:07:13,900
که می توانید آن را درست بررسی کنید، بنابراین به این صورت
219
00:07:13,900 –> 00:07:15,250
می توانیم رفتار خروجی را تغییر دهیم،
220
00:07:15,250 –> 00:07:16,930
اما بدون تغییر
221
00:07:16,930 –> 00:07:19,390
رفتار تابع و همچنین هر
222
00:07:19,390 –> 00:07:21,490
کاربر جدی سیستم عامل لینوکس یا یونیکس
223
00:07:21,490 –> 00:07:23,710
استریم های استاندارد را به درستی می شناسد،
224
00:07:23,710 –> 00:07:25,630
بنابراین جریان خروجی استاندارد جریان ورودی دارد
225
00:07:25,630 –> 00:07:27,370
و خطای استاندارد به
226
00:07:27,370 –> 00:07:29,380
خوبی پخش می
227
00:07:29,380 –> 00:07:32,560
228
00:07:32,560 –> 00:07:35,830
شود.
229
00:07:35,830 –> 00:07:37,750
STD درست است، بنابراین معمولاً به
230
00:07:37,750 –> 00:07:39,160
صفحه کلید وصل می شود و در حالی که
231
00:07:39,160 –> 00:07:40,840
خطای استاندارد و خروجی در واقع به
232
00:07:40,840 –> 00:07:42,460
ترمینال یا پنجره ای که در آن راه می روید می رود
233
00:07:42,460 –> 00:07:44,320
ورودی استاندارد به جز
234
00:07:44,320 –> 00:07:45,490
چیزی از صفحه کلید کاملاً
235
00:07:45,490 –> 00:07:47,440
ساده علامت یک خطای خروجی و
236
00:07:47,440 –> 00:07:49,000
استاندارد در واقع برخی از
237
00:07:49,000 –> 00:07:50,740
خطاها یا یک پیام را برای شما نمایش می دهد، بنابراین
238
00:07:50,740 –> 00:07:52,300
واضح است که به ترمینال می رود یا
239
00:07:52,300 –> 00:07:54,010
پنجره ای که در آن راه می روید،
240
00:07:54,010 –> 00:07:55,870
می توان از پایتون به این جریان ها دسترسی پیدا کرد.
241
00:07:55,870 –> 00:07:57,669
ماژول Syst
242
00:07:57,669 –> 00:07:59,440
با همین نامها اساساً
243
00:07:59,440 –> 00:08:02,320
از sis استفاده میکنیم نه یک CD در STD خواهر
244
00:08:02,320 –> 00:08:05,260
و چون stderr خیلی ساده نیست،
245
00:08:05,260 –> 00:08:07,300
این مثال بعدی در واقع
246
00:08:07,300 –> 00:08:09,010
استفاده از جریانهای داده استاندارد را نشان میدهد،
247
00:08:09,010 –> 00:08:11,050
بنابراین محور واردات شما زمانی که در حال
248
00:08:11,050 –> 00:08:13,360
چاپ از طریق آن هستید را نشان میدهد. STD خارج می شود سپس
249
00:08:13,360 –> 00:08:14,919
یک سی دی داریم که نقطه درست است، می گوید روش دیگری
250
00:08:14,919 –> 00:08:16,900
برای انجام دوباره آن را چاپ کنید، سپس
251
00:08:16,900 –> 00:08:18,490
X برابر است با ورودی زیرخط سطر، می گوید
252
00:08:18,490 –> 00:08:20,560
مقدار خوانده شده از طریق یک CD در داخل دوباره
253
00:08:20,560 –> 00:08:23,020
مقدار خوانده شده 42 است به محض اینکه چاپ کنیم. X X
254
00:08:23,020 –> 00:08:25,810
می شود 42 X نوع بعدی در
255
00:08:25,810 –> 00:08:27,220
مقداری چاپ می شود که در واقع می خواهیم مقداری را تایپ
256
00:08:27,220 –> 00:08:29,200
کنیم، آیا از STD در خط نقطه خواندن استفاده می کنیم
257
00:08:29,200 –> 00:08:31,330
تا در واقع ورودی را دریافت کنیم، بنابراین
258
00:08:31,330 –> 00:08:33,490
به محض اینکه گفت 42 4 چاپ شد، مقدار را تایپ
259
00:08:33,490 –> 00:08:35,380
کنید. از 42 میتوانستم
260
00:08:35,380 –> 00:08:36,789
آن را بهعنوان سوگند قرار دهم، میتوانستم آن را در
261
00:08:36,789 –> 00:08:38,650
Eureka یا هر چیز دیگری نیز قرار
262
00:08:38,650 –> 00:08:40,150
دهم و این همان پیامی است که
263
00:08:40,150 –> 00:08:42,729
بسیار ساده چاپ میشود، بنابراین در مرحله بعدی
264
00:08:42,729 –> 00:08:44,140
چیزی به نام تغییر مسیرها
265
00:08:44,140 –> 00:08:45,010
داریم، بچهها آن را بررسی کنیم
266
00:08:45,010 –> 00:08:47,350
. به ندرت هیچ کاربری از پوسته لینوکس
267
00:08:47,350 –> 00:08:49,089
یا یونیکس درست است، به عنوان مثال
268
00:08:49,089 –> 00:08:50,800
پوسته بورن یا پوسته bash که از
269
00:08:50,800 –> 00:08:53,410
هیچ تغییر مسیر ورودی یا خروجی استفاده نکرده باشد،
270
00:08:53,410 –> 00:08:55,030
اغراق آمیز نیست اگر
271
00:08:55,030 –> 00:08:57,160
بگوییم کار مفید بدون دستورالعمل های واقعی امکان پذیر نیست،
272
00:08:57,160 –> 00:08:59,140
اگر خروجی استاندارد را دنبال کنید.
273
00:08:59,140 –> 00:09:01,270
که STD out دوباره است را می توان
274
00:09:01,270 –> 00:09:03,550
به یک فایل هدایت کرد تا بتوانیم
275
00:09:03,550 –> 00:09:05,980
بعداً این فایل را پردازش کنیم و از
276
00:09:05,980 –> 00:09:07,870
آن با برنامه دیگری استفاده کنیم، همین
277
00:09:07,870 –> 00:09:09,550
امر با جریان خطای استاندارد امکان پذیر است، می
278
00:09:09,550 –> 00:09:12,310
توانیم آن را به یک فایل نیز
279
00:09:12,310 –> 00:09:15,130
هدایت کنیم تا بتوانیم هر دو stderr را تغییر مسیر دهیم. و STD
280
00:09:15,130 –> 00:09:17,410
را در یک فایل یا فایل های جداگانه
281
00:09:17,410 –> 00:09:19,360
نیز قرار دهید، بنابراین کد زیر
282
00:09:19,360 –> 00:09:21,730
باید در حال حاضر توضیحی باشد،
283
00:09:21,730 –> 00:09:22,930
اما در اینجا برخی از
284
00:09:22,930 –> 00:09:24,310
توضیحاتی است که می توانم برای شما
285
00:09:24,310 –> 00:09:26,140
عزیزان ارائه کنم. عبارت اول از
286
00:09:26,140 –> 00:09:28,270
خروجی استاندارد معمولی STD استفاده می کند، بنابراین
287
00:09:28,270 –> 00:09:29,800
متنی که از طریق یک CD خارج می شود
288
00:09:29,800 –> 00:09:31,420
به ترمینال منتقل می شود و
289
00:09:31,420 –> 00:09:32,560
اسکریپت از
290
00:09:32,560 –> 00:09:34,600
آن در خط بعدی فراخوانی شده است، شما در واقع
291
00:09:34,600 –> 00:09:36,340
کانال خروجی استاندارد را
292
00:09:36,340 –> 00:09:38,830
در متغیر ذخیره می کنید. همان سی دی زیر مربع را بیرون بیاورید تا
293
00:09:38,830 –> 00:09:40,450
بتوانید
294
00:09:40,450 –> 00:09:42,520
در مرحله بعدی این اسکریپت حالت اولیه را بازیابی کنید،
295
00:09:42,520 –> 00:09:44,710
پس از این، فایلی را باز می کنیم که
296
00:09:44,710 –> 00:09:46,870
به نام des dot txt برای نوشتن نامیده می شود،
297
00:09:46,870 –> 00:09:48,940
بعد از اینکه این عبارت می گوید من سی دی
298
00:09:48,940 –> 00:09:51,400
برابر با FH تمام فایل ها را خارج می کنم.
299
00:09:51,400 –> 00:09:53,500
دستورات چاپ مستقیماً در این فایل خاص چاپ میشوند.
300
00:09:53,500 –> 00:09:56,530
فایل s dot txt
301
00:09:56,530 –> 00:09:58,180
وضعیت اصلی با
302
00:09:58,180 –> 00:10:00,610
STD خواهر بازیابی میشود تا در زیر
303
00:10:00,610 –> 00:10:03,160
سیدی مربع ذخیره شود، بنابراین از آنجایی که FH شما در واقع
304
00:10:03,160 –> 00:10:05,230
مدیریت فایل بسیار ساده
305
00:10:05,230 –> 00:10:07,540
است، مثال زیر را اینجا ببینید.
306
00:10:07,540 –> 00:10:09,130
در واقع نشان می دهد که چگونه می توانید
307
00:10:09,130 –> 00:10:11,110
خطاهای استاندارد را به یک فایل خاص هدایت
308
00:10:11,110 –> 00:10:11,590
309
00:10:11,590 –> 00:10:13,480
کنید، تقریباً ساده است و تمام کاری که ما انجام می دهیم این
310
00:10:13,480 –> 00:10:15,790
است که از sister و stderr
311
00:10:15,790 –> 00:10:17,380
برای ذخیره خطا استفاده می کنیم. وضعیت آن
312
00:10:17,380 –> 00:10:20,680
مورد خاص ساده است، بنابراین در ادامه اجازه
313
00:10:20,680 –> 00:10:22,480
دهید چند متغیر
314
00:10:22,480 –> 00:10:24,100
و ثابت جالب را که در
315
00:10:24,100 –> 00:10:26,680
ماژول سیستم وجود دارد بررسی کنیم و
316
00:10:26,680 –> 00:10:28,150
اجازه دهید من سعی کنم به سرعت شما را از طریق
317
00:10:28,150 –> 00:10:30,250
چند مورد راهنمایی کنم تا اگر سفارش بایت دارید، ما
318
00:10:30,250 –> 00:10:32,950
فایل اجرایی داریم. دارای پلتفرم مسیر ماژول های maxint
319
00:10:32,950 –> 00:10:35,320
و بسیاری موارد دیگر درست است، بنابراین ترتیب
320
00:10:35,320 –> 00:10:37,180
بایت ها به خوبی ترتیب بایت ها
321
00:10:37,180 –> 00:10:39,190
اساساً نشان دهنده مسابقه ترتیب بایت های بومی است که
322
00:10:39,190 –> 00:10:40,480
ساده است،
323
00:10:40,480 –> 00:10:42,580
بنابراین رشته ای
324
00:10:42,580 –> 00:10:44,230
حاوی نام
325
00:10:44,230 –> 00:10:46,690
باینری اجرایی و منظور من مسیر است. و
326
00:10:46,690 –> 00:10:48,280
نام فایل اجرایی برای آن
327
00:10:48,280 –> 00:10:49,840
مفسر پایتون خاص
328
00:10:49,840 –> 00:10:52,540
خوب maxint guys این ویژگی
329
00:10:52,540 –> 00:10:54,340
حاوی بزرگترین عدد صحیح مثبت است
330
00:10:54,340 –> 00:10:56,320
که توسط پایتون ها از
331
00:10:56,320 –> 00:10:58,780
نوع صحیح و
332
00:10:58,780 –> 00:11:00,880
333
00:11:00,880 –> 00:11:02,920
334
00:11:02,920 –> 00:11:04,570
ماژول ها پشتیبانی می شود. به ماژولهایی که
335
00:11:04,570 –> 00:11:06,760
قبلاً قرار گرفتهاند و میتوان آنها را
336
00:11:06,760 –> 00:11:07,920
دستکاری کرد، به
337
00:11:07,920 –> 00:11:09,389
خوبی نرخ نمونهای را در نظر بگیرید که میتوانید آن را
338
00:11:09,389 –> 00:11:11,069
اعمال کنید بارگذاری مجدد ماژول ها نیز
339
00:11:11,069 –> 00:11:12,899
که برای این مورد بسیار مناسب است
340
00:11:12,899 –> 00:11:14,459
و بعد ما مسیر
341
00:11:14,459 –> 00:11:16,410
چاه مسیر را داریم که شامل یک مسیر جستجوی حدس می شود
342
00:11:16,410 –> 00:11:18,029
که در آن پایتون در واقع به دنبال
343
00:11:18,029 –> 00:11:19,379
همه ماژول های موجود است و
344
00:11:19,379 –> 00:11:21,439
در نهایت پلت فرم می توانید حدس بزنید که
345
00:11:21,439 –> 00:11:23,850
خوب است. نام دوم
346
00:11:23,850 –> 00:11:25,350
پلتفرمی که پایتون در واقع روی آن اجرا میشود
347
00:11:25,350 –> 00:11:27,179
، یک لینوکس است – برای لینوکس و وقتی
348
00:11:27,179 –> 00:11:29,910
32 برای ویندوز ساده است، حالا که
349
00:11:29,910 –> 00:11:32,129
برنامهنویسی سیستم را دیدیم،
350
00:11:32,129 –> 00:11:34,109
در واقع به پایتون و پوسته نگاه میکنیم
351
00:11:34,109 –> 00:11:36,089
و اجازه میدهیم کمی شیرجه بزنیم. بیشتر به
352
00:11:36,089 –> 00:11:38,309
برنامه نویسی سیستم می پردازیم، بنابراین پوسته بچه ها
353
00:11:38,309 –> 00:11:40,379
اصطلاحی است که اغلب به درستی درک نمی شود،
354
00:11:40,379 –> 00:11:41,999
بنابراین عمدتاً از آن استفاده شده است، اما
355
00:11:41,999 –> 00:11:43,619
به نظر من قطعاً اشتباه فهمیده شده است،
356
00:11:43,619 –> 00:11:45,540
بنابراین بیایید بگوییم مانند پوسته تخم مرغ
357
00:11:45,540 –> 00:11:47,730
یا مرغ یا مار پیتون یا ماهیچه یا
358
00:11:47,730 –> 00:11:49,679
هر چیز دیگری پوسته در علوم کامپیوتر
359
00:11:49,679 –> 00:11:52,109
به طور کلی به عنوان یک قطعه نرم افزار دیده می شود
360
00:11:52,109 –> 00:11:54,449
که رابطی را برای کاربر فراهم می کند
361
00:11:54,449 –> 00:11:56,459
تا از برخی از سیستم عامل ها یا یک
362
00:11:56,459 –> 00:11:58,859
نرم افزار استفاده کند، بنابراین پوسته می تواند در
363
00:11:58,859 –> 00:12:00,509
واقع یک رابط بین ope باشد. سیستم رتبه بندی
364
00:12:00,509 –> 00:12:03,059
و خدمات هسته
365
00:12:03,059 –> 00:12:05,309
این سیستم عامل خاص، اما یک
366
00:12:05,309 –> 00:12:07,619
مرورگر وب یا برنامه ای که به عنوان
367
00:12:07,619 –> 00:12:09,989
یک سرویس گیرنده ایمیل عمل می کند، می تواند به عنوان پوسته دیده شود،
368
00:12:09,989 –> 00:12:12,059
همچنین با درک این موضوع
369
00:12:12,059 –> 00:12:13,799
بدیهی است که پوسته می تواند دو
370
00:12:13,799 –> 00:12:14,910
نوع باشد، بنابراین می تواند یا
371
00:12:14,910 –> 00:12:16,470
رابط خط فرمان باشد که ما آن را CLI می نامیم
372
00:12:16,470 –> 00:12:19,139
یا یک رابط کاربری گرافیکی
373
00:12:19,139 –> 00:12:21,779
که به وضوح g.y است، اما بچه ها در بیشتر
374
00:12:21,779 –> 00:12:23,639
موارد، اصطلاح پوسته به عنوان یک
375
00:12:23,639 –> 00:12:25,079
رابط خط فرمان همزمان استفاده می شود
376
00:12:25,079 –> 00:12:27,809
که دوباره CLI شناخته
377
00:12:27,809 –> 00:12:29,970
شده ترین و بهترین است. پوسته هایی که اغلب در یونیکس و
378
00:12:29,970 –> 00:12:32,459
لینوکس استفاده می شوند عبارتند از پوسته c bourne shell یا
379
00:12:32,459 –> 00:12:34,439
پوسته bash.
380
00:12:34,439 –> 00:12:37,049
381
00:12:37,049 –> 00:12:39,179
382
00:12:39,179 –> 00:12:41,399
383
00:12:41,399 –> 00:12:42,600
384
00:12:42,600 –> 00:12:44,040
می توان این را یادداشت کرد
385
00:12:44,040 –> 00:12:46,619
و بیشتر سلول های سیستم عامل را می
386
00:12:46,619 –> 00:12:48,689
توان هم در حالت تعاملی و هم در
387
00:12:48,689 –> 00:12:50,699
حالت دسته ای و همچنین در حالت دسته ای استفاده کرد،
388
00:12:50,699 –> 00:12:53,189
بدیهی است که منظور من از حالت
389
00:12:53,189 –> 00:12:55,499
cui بسیار ساده است. p
390
00:12:55,499 –> 00:12:57,059
دوباره برنامه نویسی سیستم ها اجازه دهید سریع
391
00:12:57,059 –> 00:12:58,619
دوباره به برنامه نویسی سیستم برگردم،
392
00:12:58,619 –> 00:13:00,449
بنابراین برنامه نویسی سیستم اساساً
393
00:13:00,449 –> 00:13:02,489
مخفف فعالیت اجزای سیستم برنامه نویسی
394
00:13:02,489 –> 00:13:04,980
یا نرم افزار سیستم است، بنابراین
395
00:13:04,980 –> 00:13:06,809
به کاربر این امکان را می دهد که در واقع
396
00:13:06,809 –> 00:13:08,309
اینها را توسعه دهد و در
397
00:13:08,309 –> 00:13:09,779
زمان ارائه نرم افزار روی نرم افزارهای دیگر کار کند. در یک
398
00:13:09,779 –> 00:13:11,819
محیط نرمافزاری درست، بنابراین
399
00:13:11,819 –> 00:13:13,319
برنامهنویسی سیستم در واقع نرمافزار
400
00:13:13,319 –> 00:13:15,269
یا خدماتی را به سختافزار رایانه ارائه میکند
401
00:13:15,269 –> 00:13:17,610
در حالی که برنامهنویسی کاربردی
402
00:13:17,610 –> 00:13:19,439
نرمافزاری را تولید میکند که ابزارها یا
403
00:13:19,439 –> 00:13:21,030
خدماتی را به کاربر ارائه میدهد،
404
00:13:21,030 –> 00:13:22,590
این مهم است که به من اجازه دهید تکرار
405
00:13:22,590 –> 00:13:24,360
کنم برنامهنویسی سیستم در واقع
406
00:13:24,360 –> 00:13:26,460
خدمات به سختافزار رایانه را
407
00:13:26,460 –> 00:13:28,710
در حین برنامه ارائه میکند. برنامه نویسی
408
00:13:28,710 –> 00:13:31,500
ابزارها یا خدماتی را تولید می کند که کاربر به سادگی از آنها استفاده می کند،
409
00:13:31,500 –> 00:13:34,140
بنابراین برنامه نویسی متمرکز بر سیستم،
410
00:13:34,140 –> 00:13:36,450
همانطور که من می نامم، در
411
00:13:36,450 –> 00:13:38,190
واقع با کمک sis
412
00:13:38,190 –> 00:13:41,280
و ماژول های سیستم عامل ممکن می شود، این به عنوان یک
413
00:13:41,280 –> 00:13:42,600
لایه انتزاعی بین
414
00:13:42,600 –> 00:13:44,460
برنامه کاربردی که اسکریپت پایتون یا اسکریپت است عمل می
415
00:13:44,460 –> 00:13:47,130
کند. برنامه و سیستم عامل
416
00:13:47,130 –> 00:13:49,350
شما g درست کردن آن، بنابراین اساساً دوباره
417
00:13:49,350 –> 00:13:50,820
سیستم عامل هر چیزی بین
418
00:13:50,820 –> 00:13:53,640
لینوکس یا ویندوز یا هر چیزی با استفاده از
419
00:13:53,640 –> 00:13:55,350
لایه انتزاعی است، در واقع
420
00:13:55,350 –> 00:13:57,330
امکان پیاده سازی
421
00:13:57,330 –> 00:13:59,490
برنامه های کاربردی مستقل در پایتون وجود دارد، حتی اگر آنها
422
00:13:59,490 –> 00:14:01,080
به عملکردهای خاصی دسترسی
423
00:14:01,080 –> 00:14:03,240
داشته باشند، به
424
00:14:03,240 –> 00:14:05,550
نظر من پایتون برای آن مناسب است.
425
00:14:05,550 –> 00:14:07,800
برنامه نویسی سیستم یا حتی
426
00:14:07,800 –> 00:14:09,510
برنامه نویسی سیستم مستقل از پلتفرم و همچنین، بنابراین
427
00:14:09,510 –> 00:14:11,610
مزایای کلی پایتون
428
00:14:11,610 –> 00:14:13,350
در برنامه نویسی متمرکز بر سیستم در اینجا نیز معتبر است،
429
00:14:13,350 –> 00:14:15,510
بنابراین به طور ساده و واضح،
430
00:14:15,510 –> 00:14:17,220
ساختار خوبی دارد و قطعاً بسیار
431
00:14:17,220 –> 00:14:19,830
انعطاف پذیر است، بنابراین
432
00:14:19,830 –> 00:14:22,080
ماژول های سیستم عاملی را داریم که در مورد آنها بحث کردم. بچه ها،
433
00:14:22,080 –> 00:14:24,270
ماژول سیستم عامل مهم ترین ماژول برای
434
00:14:24,270 –> 00:14:25,620
تعامل با سیستم عامل است
435
00:14:25,620 –> 00:14:28,500
، مدل O اساساً
436
00:14:28,500 –> 00:14:30,150
با ارائه
437
00:14:30,150 –> 00:14:32,610
روش های انتزاعی به خوبی امکان برنامه نویسی مستقل از پلتفرم را می دهد، اما
438
00:14:32,610 –> 00:14:34,410
با استفاده از تابع سیستم
439
00:14:34,410 –> 00:14:36,930
و تابع XX tar نیز امکان پذیر است و
440
00:14:36,930 –> 00:14:38,970
این خانواده ها شامل برنامه مستقل از سیستم هستند.
441
00:14:38,970 –> 00:14:41,340
قطعات و همچنین بچه ها
442
00:14:41,340 –> 00:14:43,830
ماژول سیستم عامل حرفه ای روشهای مختلفی
443
00:14:43,830 –> 00:14:45,690
مانند دسترسی به جریان فایل را ارائه میکند که
444
00:14:45,690 –> 00:14:47,730
باز هم چیز بسیار مهمی است،
445
00:14:47,730 –> 00:14:49,410
در پایتون امکان خواندن یک
446
00:14:49,410 –> 00:14:51,330
کاراکتر بدون نیاز به تایپ
447
00:14:51,330 –> 00:14:53,550
کلید بازگشت وجود ندارد، از طرف دیگر
448
00:14:53,550 –> 00:14:55,620
انجام این کار در پوسته bash بسیار آسان
449
00:14:55,620 –> 00:14:57,720
است. بنابراین دستور bash در واقع
450
00:14:57,720 –> 00:15:00,120
n منهای 1 کلید وزن را برای هر کلیدی که
451
00:15:00,120 –> 00:15:01,980
توسط کاربر وارد می شود می خواند، اگر
452
00:15:01,980 –> 00:15:04,650
واقعاً سیستم عامل را وارد کنید، نوشتن یک
453
00:15:04,650 –> 00:15:07,650
اسکریپ برای دریافت CH با استفاده از
454
00:15:07,650 –> 00:15:10,500
عملکرد سیستم نقطه ای بسیار آسان است و بچه های Bashan
455
00:15:10,500 –> 00:15:12,570
C را دریافت می کنند. فقط یک
456
00:15:12,570 –> 00:15:14,640
کاراکتر است که باید بدون بازگشت تایپ شود،
457
00:15:14,640 –> 00:15:17,250
بنابراین این را بررسی کنید تا اسکریپت اینجا در
458
00:15:17,250 –> 00:15:19,830
سمت چپ در واقع فقط روی لینوکس تحت ویندوز کار کند، در
459
00:15:19,830 –> 00:15:22,080
واقع باید
460
00:15:22,080 –> 00:15:25,020
ماژول MSV CRT را به خوبی
461
00:15:25,020 –> 00:15:27,150
وارد کنید.
462
00:15:27,150 –> 00:15:29,790
همینطور و این در
463
00:15:29,790 –> 00:15:31,380
سمت راست که می بینید در واقع
464
00:15:31,380 –> 00:15:33,240
راه حلی برای ویندوز است، بنابراین ما در
465
00:15:33,240 –> 00:15:34,649
واقع داریم MSV ERD را وارد می کنیم
466
00:15:34,649 –> 00:15:37,860
و SCH را به همان اندازه ساده منتقل می کنیم،
467
00:15:37,860 –> 00:15:40,559
بنابراین suka بعدی اسکریپتی است که من برای
468
00:15:40,559 –> 00:15:42,749
شما دارم عمل کنید. معمولاً یک
469
00:15:42,749 –> 00:15:44,160
راه حل مستقل برای مشکل ما به خوبی پیاده سازی می کند
470
00:15:44,160 –> 00:15:46,379
که چه استقلالی می خواهید بپرسید می
471
00:15:46,379 –> 00:15:48,149
توانید خوب حدس بزنید قطعاً
472
00:15:48,149 –> 00:15:49,980
واقعاً پلت فرم و وابستگی را انجام می دهد
473
00:15:49,980 –> 00:15:51,749
خوب شما واقعاً اسکریپت
474
00:15:51,749 –> 00:15:53,579
کمی مشکل دارد درست است بنابراین می
475
00:15:53,579 –> 00:15:54,449
توانید خوب حدس بزنید
476
00:15:54,449 –> 00:15:56,910
که نمی توانید اگر به کلیدی که تایپ شده علاقه دارید، در واقع از تابع get CH استفاده کنید
477
00:15:56,910 –> 00:15:58,829
478
00:15:58,829 –> 00:16:01,829
زیرا سیستم نقطهای
479
00:16:01,829 –> 00:16:03,990
سیستمعامل نتیجه هیچ یک
480
00:16:03,990 –> 00:16:06,569
از دستورات پوسته فراخوانی شده را برمیگرداند،
481
00:16:06,569 –> 00:16:08,279
بنابراین اکنون در واقع یک مشکل کوچک است، اما
482
00:16:08,279 –> 00:16:10,110
دوباره به اندازه کافی خوب است. یک
483
00:16:10,110 –> 00:16:12,360
سطح ساده می نویسد بنابراین آنچه من می خواهم شما بچه ها
484
00:16:12,360 –> 00:16:14,040
در این لحظه تمرکز کنید این است که
485
00:16:14,040 –> 00:16:16,019
چگونه می توانید کدی مانند این را درست بنویسید
486
00:16:16,019 –> 00:16:17,970
و در اینجا یک یادداشت سریع برای شما عزیزان وجود دارد،
487
00:16:17,970 –> 00:16:19,589
بنابراین به بخش نظرات بروید و
488
00:16:19,589 –> 00:16:21,300
به من بگویید که چگونه فکر می کنید می توانم
489
00:16:21,300 –> 00:16:23,429
این مورد را برطرف کنم، من در واقع تا پایان ویدیو در مورد این موضوع صحبت خواهم کرد،
490
00: