در این مطلب، ویدئو برنامه نویسی پیشرفته پایتون با کلاس متا و الگوی طراحی | 3 راه برای ایجاد کلاس شماره 3 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:10:02
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:02,669
خیلی خوب عصر بخیر یک و همه
2
00:00:02,669 –> 00:00:04,440
اسم من ساموئل است و به
3
00:00:04,440 –> 00:00:07,020
برنامه نویسی پیشرفته پایتون با
4
00:00:07,020 –> 00:00:09,030
کلاس متا و الگوی طراحی خوش آمدید این
5
00:00:09,030 –> 00:00:10,920
آموزش شماره سه در آموزش 1 است.
6
00:00:10,920 –> 00:00:12,509
7
00:00:12,509 –> 00:00:14,969
8
00:00:14,969 –> 00:00:16,830
از کلاس ما یاد گرفتیم که چگونه
9
00:00:16,830 –> 00:00:18,750
یک متد نمونه کلاس ایجاد کنیم که
10
00:00:18,750 –> 00:00:21,270
متغیرهای کلاس Utes decorators ویژگی ها و
11
00:00:21,270 –> 00:00:23,430
موارد مشابه را روب کند و چگونه به آن دسترسی داشته باشیم.
12
00:00:23,430 –> 00:00:25,710
13
00:00:25,710 –> 00:00:27,060
14
00:00:27,060 –> 00:00:30,359
15
00:00:30,359 –> 00:00:33,059
قسمت 3 ما
16
00:00:33,059 –> 00:00:35,940
مستقیماً به سه راه برای
17
00:00:35,940 –> 00:00:38,160
ایجاد کلاس ها می پریم در واقع شش
18
00:00:38,160 –> 00:00:40,410
راه برای ایجاد کلاس وجود دارد اما
19
00:00:40,410 –> 00:00:42,360
بقیه روش ها از متا کلاس استفاده
20
00:00:42,360 –> 00:00:44,190
می کنند که در قسمت بعدی معرفی خواهم کرد
21
00:00:44,190 –> 00:00:47,000
بنابراین در این ویدیو می خواهم نحوه ایجاد کلاس ها را به اشتراک بگذارم.
22
00:00:47,000 –> 00:00:49,770
ما یک کلاس با سه
23
00:00:49,770 –> 00:00:52,550
متد با سه روش مختلف ایجاد می کنیم و
24
00:00:52,550 –> 00:00:56,039
همچنین با متدهای dunder آشنا می شویم،
25
00:00:56,039 –> 00:00:59,760
بنابراین بیایید شروع کنیم تا اولین
26
00:00:59,760 –> 00:01:01,410
متد را که می خواهند cr کنند. یک کلاس بخور تا
27
00:01:01,410 –> 00:01:03,660
الان کلاس بگیرم، می گویم
28
00:01:03,660 –> 00:01:11,310
[موسیقی] خیلی
29
00:01:12,220 –> 00:01:14,750
خوب، این یک کلاس است، درست همه شما
30
00:01:14,750 –> 00:01:16,520
موافق هستید، بنابراین من می توانم یک نمونه
31
00:01:16,520 –> 00:01:23,000
از یک کلاس را با مشخص کردن خیلی درست ایجاد کنم، این
32
00:01:23,000 –> 00:01:24,140
باید درست کار کند، این اولین مورد است
33
00:01:24,140 –> 00:01:26,420
روش حالا بیایید آن را اجرا کنیم و ببینیم آیا این
34
00:01:26,420 –> 00:01:26,930
کار می کند یا
35
00:01:26,930 –> 00:01:28,760
نه، سپس من روش دوم را به شما آموزش می دهم
36
00:01:28,760 –> 00:01:31,040
درست آدرس را دریافت می کنیم تا
37
00:01:31,040 –> 00:01:32,690
حافظه روی پشته اختصاص داده شود، درست
38
00:01:32,690 –> 00:01:35,870
این نقشه اول است، بنابراین اجازه دهید من
39
00:01:35,870 –> 00:01:42,800
وارد اینجا شوم. من به شما اطمینان
40
00:01:42,800 –> 00:01:44,690
می دهم که در ویدیوهای من
41
00:01:44,690 –> 00:01:47,479
هیچ یک از این چیزها را در هیچ کجا یاد نخواهید گرفت سلام
42
00:01:47,479 –> 00:01:49,460
من تمام تلاشم را می کنم تا همه
43
00:01:49,460 –> 00:01:51,080
منابعی را که از اینجا و
44
00:01:51,080 –> 00:01:53,900
آنجا و آنجا یاد گرفتم در یک ویدیو بیاورم
45
00:01:53,900 –> 00:01:55,610
بنابراین واقعاً شگفت انگیز است که من
46
00:01:55,610 –> 00:01:57,080
اینها را دوست دارم زیرا همه چیزهایی را که از پشته
47
00:01:57,080 –> 00:01:59,300
سرریز از ویدیوهای PyCon و چیزهای
48
00:01:59,300 –> 00:02:00,860
مشابه یاد گرفته ام و همه چیز را در
49
00:02:00,860 –> 00:02:03,020
یک ویدیو آورده ام تا شما همه مطالب را
50
00:02:03,020 –> 00:02:06,410
در یک لحظه به درستی در اختیار داشته باشید، بنابراین این اولین
51
00:02:06,410 –> 00:02:07,940
روش است، پس بیایید ببینیم
52
00:02:07,940 –> 00:02:13,610
روش دوم خیلی خوب بچه ها اجازه دهید آن را انجام دهیم
53
00:02:13,610 –> 00:02:17,120
پس اجازه دهید من j کمی فضا بدهید زیرا
54
00:02:17,120 –> 00:02:20,180
این کار را دوست ندارد که خیلی خوب است
55
00:02:20,180 –> 00:02:21,950
اگر ما خیلی دوست داشته
56
00:02:21,950 –> 00:02:25,459
باشیم خوب است بنابراین کلاس B اکنون راه
57
00:02:25,459 –> 00:02:28,250
دوم ایجاد کلاسی که احتمالاً ممکن
58
00:02:28,250 –> 00:02:30,320
است ندانید برای مبتدیانی که در
59
00:02:30,320 –> 00:02:32,900
حال تماشای شما هستند ممکن است ندانند که
60
00:02:32,900 –> 00:02:34,910
کلاس را می توان با این روش نیز ایجاد کرد،
61
00:02:34,910 –> 00:02:38,810
بنابراین روش استفاده از یک متد فراخوانی درست است،
62
00:02:38,810 –> 00:02:45,170
بنابراین یک عضو با فراخوانی یک عملیات
63
00:02:45,170 –> 00:02:48,489
متغیر کلاس را انجام می دهد و این اساساً
64
00:02:48,489 –> 00:02:52,670
یک نمونه را برمی گرداند، بنابراین می توان نمونه را
65
00:02:52,670 –> 00:02:56,239
با super oops مشخص کرد، نه با استفاده از
66
00:02:56,239 –> 00:02:58,870
super
67
00:02:59,050 –> 00:03:02,420
all right super. ماشینها به کلاس هستند
68
00:03:02,420 –> 00:03:07,340
و متد دوندا باید همه
69
00:03:07,340 –> 00:03:09,890
آرگومانهایی را که در اینجا مشخص شدهاند در
70
00:03:09,890 –> 00:03:11,720
حال حاضر دریافت کند، ممکن است ندانید که یک
71
00:03:11,720 –> 00:03:13,430
کلاس نیز میتواند با این روش
72
00:03:13,430 –> 00:03:17,270
73
00:03:17,270 –> 00:03:23,780
ایجاد شود.
74
00:03:23,780 –> 00:03:25,910
من بهتازگی یک کلاس ایجاد کردهام، اجازه دهید سعی کنم
75
00:03:25,910 –> 00:03:30,590
آن را به درستی اجرا کنم، بنابراین در اینجا میتوانید ببینید که
76
00:03:30,590 –> 00:03:32,630
حافظه به پشتهای اختصاص داده شده است که یک کلاس
77
00:03:32,630 –> 00:03:34,370
ایجاد شده است
78
00:03:34,370 –> 00:03:36,890
79
00:03:36,890 –> 00:03:39,800
. o شیء کلاس B
80
00:03:39,800 –> 00:03:41,930
بنابراین این خط باحال است شماره خط راست
81
00:03:41,930 –> 00:03:44,000
خوب است ما هیچ شکی نداریم
82
00:03:44,000 –> 00:03:46,070
وارد خط شماره نه شویم که خط
83
00:03:46,070 –> 00:03:47,930
شماره نه آن را تعریف
84
00:03:47,930 –> 00:03:49,480
85
00:03:49,480 –> 00:03:52,130
86
00:03:52,130 –> 00:03:54,200
می کند. یک نام
87
00:03:54,200 –> 00:03:56,150
اساساً کاری که انجام می دهد این است که در اصل یک
88
00:03:56,150 –> 00:03:58,970
کلاس در پشت صحنه ایجاد می کند، بنابراین
89
00:03:58,970 –> 00:04:01,790
متد init و متد جدید را
90
00:04:01,790 –> 00:04:03,530
فراخوانی می کند، بنابراین هر زمان که می خواهید یک کلاس ایجاد کنید، به
91
00:04:03,530 –> 00:04:06,110
ایجاد یک کلاس
92
00:04:06,110 –> 00:04:08,959
در پایتون در دو مرحله فکر کنید. اول از
93
00:04:08,959 –> 00:04:10,640
همه حافظه تخصیص داده می شود و سپس
94
00:04:10,640 –> 00:04:12,980
نمونه آن کلاس ایجاد می شود بنابراین
95
00:04:12,980 –> 00:04:15,260
این فراخوانی ابتدا متد جدید را فراخوانی می کند
96
00:04:15,260 –> 00:04:17,060
که در آن خواهیم دید و البته
97
00:04:17,060 –> 00:04:19,040
قسمت بعدی را که می خواهم
98
00:04:19,040 –> 00:04:20,540
کلاس سوم را در آن ایجاد کنم. کلاسی را
99
00:04:20,540 –> 00:04:23,360
خواهیم دید که این را ایجاد می
100
00:04:23,360 –> 00:04:24,980
کند، حافظه را
101
00:04:24,980 –> 00:04:28,370
تخصیص می دهد و آن را روی هیپ هیپ اختصاص می دهد.
102
00:04:28,370 –> 00:04:30,200
103
00:04:30,200 –> 00:04:32,090
104
00:04:32,090 –> 00:04:34,150
اگر
105
00:04:34,150 –> 00:04:36,650
args به معنای چیزی نیست، اما هر چیزی که
106
00:04:36,650 –> 00:04:38,120
میخواهید در هر آرگومانهایی که پاس میکنید
107
00:04:38,120 –> 00:04:39,800
، به ارگها و کوارگها میرود،
108
00:04:39,800 –> 00:04:42,350
درست است که آرگها و کوارگها حالا برمیگردند
109
00:04:42,350 –> 00:04:43,700
این چه اتفاقی افتاده است
110
00:04:43,700 –> 00:04:46,580
بازگشت فوقالعاده به این معنی است که اساساً
111
00:04:46,580 –> 00:04:49,400
یک نمونه از کلاس ایجاد میشود،
112
00:04:49,400 –> 00:04:51,350
بنابراین class be من متغیر نمونه را مشخص می کنم
113
00:04:51,350 –> 00:04:55,100
و دوباره می گویم یک
114
00:04:55,100 –> 00:04:57,470