در این مطلب، ویدئو آموزش رابط کاربری گرافیکی Tkinter Python برای مبتدیان – ایجاد یک برنامه ساده رنگ با استفاده از Tkinter با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:22:18
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:03,740 –> 00:00:05,760
سلام بچه ها و به دانش برنامه نویسی خوش آمدید
2
00:00:05,760 –> 00:00:07,740
در ویدیوی قبلی
3
00:00:07,740 –> 00:00:09,990
در مورد نحوه ایجاد
4
00:00:09,990 –> 00:00:12,930
فرم ثبت نام و وارد کردن آن داده ها
5
00:00:12,930 –> 00:00:16,880
به یک پایگاه داده با استفاده از
6
00:00:16,880 –> 00:00:20,010
بسته sqlite3 که قبلاً در
7
00:00:20,010 –> 00:00:24,570
زبان برنامه نویسی pipe قرار داده شده است، یاد گرفتیم، بنابراین در این توضیح
8
00:00:24,570 –> 00:00:27,120
خواهید دید که چگونه برای
9
00:00:27,120 –> 00:00:32,840
ایجاد یک انتخابگر رنگ، لغزنده و
10
00:00:32,840 –> 00:00:35,610
بوم است، بنابراین ما فقط همه چیز
11
00:00:35,610 –> 00:00:39,239
را در یک برنامه کوچک مانند یک
12
00:00:39,239 –> 00:00:41,700
نوع برنامه کاربردی رنگ پیدا می کنیم، بنابراین شما ایده ای دریافت خواهید کرد که
13
00:00:41,700 –> 00:00:46,020
چگونه آن چیزها با هم کار می کنند،
14
00:00:46,020 –> 00:00:48,450
بنابراین با من همراه باشید تا کد در
15
00:00:48,450 –> 00:00:50,850
برنامه موجود باشد. شرح زیر، بنابراین
16
00:00:50,850 –> 00:00:54,809
اول از همه از kinder درگیر توقف کنید،
17
00:00:54,809 –> 00:00:56,910
بنابراین این روش اولیه است، بنابراین
18
00:00:56,910 –> 00:01:00,600
انتخابگر رنگ را نیز در مقیاس ارائه می دهد
19
00:01:00,600 –> 00:01:03,629
و هر چیزی که ما در داخل
20
00:01:03,629 –> 00:01:05,399
ماژول های پنجره خواهیم بود، فقط باید
21
00:01:05,399 –> 00:01:08,569
آن را وارد کنید تا خط دوم از
22
00:01:08,569 –> 00:01:18,079
kinder import TT باشد. انتخابگر رنگ کاما اسلش k
23
00:01:18,079 –> 00:01:23,969
اکنون رویکردی که
24
00:01:23,969 –> 00:01:27,270
در اینجا استفاده می شود ایجاد یک کلاس
25
00:01:27,270 –> 00:01:31,200
سازنده است که i-19 است و درون آن
26
00:01:31,200 –> 00:01:33,209
تابع های مختلف ایجاد می کند. یون ها برای
27
00:01:33,209 –> 00:01:35,069
ایجاد، همچنین شما در حال پاک کردن
28
00:01:35,069 –> 00:01:37,920
بوم هستید و من عرض
29
00:01:37,920 –> 00:01:42,719
قلم و غیره را کوچک می کنم، بنابراین شما فقط
30
00:01:42,719 –> 00:01:45,389
رویه های شی گرا را دریافت خواهید کرد، بنابراین ابتدا
31
00:01:45,389 –> 00:01:49,490
یک کلاس اصلی ویرایشگر کلاس ایجاد می کنیم و
32
00:01:51,529 –> 00:01:55,590
اکنون از سازنده استفاده می کنیم. این یک
33
00:01:55,590 –> 00:01:59,249
روش 980 است اگر می دانید
34
00:01:59,249 –> 00:02:02,069
زبان برنامه نویسی الگو ممکن است
35
00:02:02,069 –> 00:02:08,959
با آن آشنا باشد که استاد خود کاما است
36
00:02:08,959 –> 00:02:17,030
و اکنون ما خودمان فکر می کنیم استاد
37
00:02:17,030 –> 00:02:19,879
مساوی با آلفا است، بنابراین این
38
00:02:19,879 –> 00:02:23,150
پنجره مهربانتر ما را دنبال کنید، ما فقط مطمئن
39
00:02:23,150 –> 00:02:25,430
می شویم که آن پنجره است. به درستی اجرا شده است
40
00:02:25,430 –> 00:02:31,939
و بنابراین این متد که یک روش شناسه است
41
00:02:31,939 –> 00:02:36,140
متأسفم من فقط شماره را فراموش کردم
42
00:02:36,140 –> 00:02:40,810
بنابراین این روش خاص دارای
43
00:02:40,810 –> 00:02:44,000
پارامترهای پیش فرض برای کل
44
00:02:44,000 –> 00:02:46,599
برنامه کوچکی است که ما می خواهیم پرداخت کنیم،
45
00:02:46,599 –> 00:02:51,829
بنابراین هیچ برنامه ای در رنگ پس زمینه
46
00:02:51,829 –> 00:02:55,930
نخواهد بود. برای ویرایش بنابراین رنگ ما
47
00:02:55,930 –> 00:03:01,780
در پیش زمینه دامنه آقا خوب است و
48
00:03:01,780 –> 00:03:13,720
پیش زمینه برابر است با سیاه خدمت نه
49
00:03:13,720 –> 00:03:19,280
رنگ بیایید به صورت دیجیتالی برای پس
50
00:03:19,280 –> 00:03:27,919
زمینه حروف بوم سفید برویم حالا خوب
51
00:03:27,919 –> 00:03:31,849
ما یک اشتباه کوچک داریم خود چرخ خوب است
52
00:03:31,849 –> 00:03:38,150
خوب ay بنابراین اکنون
53
00:03:38,150 –> 00:03:40,760
مختصات x و y را برای قلم نگه
54
00:03:40,760 –> 00:03:44,510
می داریم که در سلول بوم از کدام خواهد بود
55
00:03:44,510 –> 00:03:56,690
، اجازه دهید X برابر
56
00:03:56,690 –> 00:04:02,590
با هیچ باشد، بنابراین ذکر آن است زیرا
57
00:04:02,590 –> 00:04:09,729
هیچ یک این را برای y دریافت نکرده است. X
58
00:04:12,620 –> 00:04:15,830
اکنون انتهای پیشفرض پدر با
59
00:04:15,830 –> 00:04:28,210
ارائه پنج عرض برابر با پنج است،
60
00:04:28,330 –> 00:04:51,040
اشکالی ندارد، بنابراین از دو
61
00:04:51,040 –> 00:04:54,169
روش زیر اساساً برای
62
00:04:54,169 –> 00:04:57,440
حرکت موس در ترکپد استفاده میشود که
63
00:04:57,440 –> 00:04:59,780
میخواهیم یک خط یا شکل
64
00:04:59,780 –> 00:05:07,190
یا چیزی شبیه به آن ترسیم کنیم. در اینجا به این صورت خواهد بود
65
00:05:07,190 –> 00:05:30,110
نقطه خود نقطه C نقطه ذهن به
66
00:05:30,110 –> 00:05:33,430
آنجا خواهد رسید منتظر نمانید
67
00:05:33,430 –> 00:05:40,970
پس C درست است بنابراین اینها اتصال کلید هستند
68
00:05:40,970 –> 00:05:42,710
و اتصال موس
69
00:05:42,710 –> 00:05:47,560
که برای حرکت سلول های ماوس استفاده می
70
00:05:56,159 –> 00:06:05,279
شود دوباره تغییر نمی کند.
71
00:06:12,580 –> 00:06:17,110
از این کپی استفاده خواهم کرد بله
72
00:06:24,210 –> 00:06:27,960
یا بازنشانی
73
00:06:32,199 –> 00:06:36,819
میکنم، من فقط مونتاژ را تغییر میدهم
74
00:06:36,819 –> 00:06:41,340
انتشار فشار دکمه،
75
00:06:51,510 –> 00:07:02,340
اکنون به سمت
76
00:07:02,340 –> 00:07:06,090
حرکت قلمی حرکت میکنم که در بوم استفاده میشود،
77
00:07:06,090 –> 00:07:16,880
اوکی کاما:
78
00:07:16,880 –> 00:07:23,090
اگر خود
79
00:07:24,330 –> 00:07:53,120
نقطه X را نگه دارید و نقطه را خدمت کنید. نمره y خوب است پس
80
00:07:53,120 –> 00:08:01,370
C یک C کاهش سه هشت سه هشت
81
00:08:01,669 –> 00:08:06,719
خط را زیر خط بکشیم، بنابراین در ابتدا
82
00:08:06,719 –> 00:08:08,520
از بوم فقط برای کشیدن خطوط استفاده خواهیم کرد،
83
00:08:08,520 –> 00:08:11,699
بنابراین هیچ شکل خاصی برای ترسیم وجود نخواهد داشت
84
00:08:11,699 –> 00:08:13,889
، بنابراین ما با یک خط شروع می کنیم،
85
00:08:13,889 –> 00:08:16,440
بنابراین این تابع استفاده
86
00:08:16,440 –> 00:08:32,570
از آن است که همه چیز را با X خودمان یا از
87
00:08:32,570 –> 00:08:42,709
تا کنید y کاما P نقطه y
88
00:08:51,240 –> 00:09:04,050
یا x e ex و قانون کاما ey برابر است
89
00:09:04,050 –> 00:09:13,740
با خود سپس با عرض چند قلم و
90
00:09:13,740 –> 00:09:22,519
پر می شود می گوید رنگ رنگی را بگیرید
91
00:09:22,519 –> 00:09:26,519
که پیش زمینه است آنچه
92
00:09:26,519 –> 00:09:30,059
به بوم کشیده می شود یک
93
00:09:30,059 –> 00:09:34,679
رنگ درست داشته باشد تا برای آن رنگ
94
00:09:34,679 –> 00:09:39,619
در حال حاضر برنامه و
95
00:09:39,619 –> 00:09:45,509
سبک کلاه کاما اینها برخی از
96
00:09:45,509 –> 00:09:50,069
توابع با استفاده از kinder هستند، بنابراین
97
00:09:50,069 –> 00:09:53,970
مستندات همان چیزی است که ما برای وارد شدن به
98
00:09:53,970 –> 00:09:58,920
جزئیات و اینکه
99
00:09:58,920 –> 00:10:00,779
وقتی چیزی روی آن
100
00:10:00,779 –> 00:10:08,309
بکشید و ماوس را درست میکشید چه نوع بافتی به دست میآید، بنابراین خوب است. حدس بزنید
101
00:10:08,309 –> 00:10:12,860
هیچ خطای PDF شما وجود ندارد،
102
00:10:18,279 –> 00:10:20,339
103
00:10:26,990 –> 00:10:29,560
بنابراین
104
00:10:31,120 –> 00:10:35,470
هر دو مول X برابر با مختصات e و z هستند
105
00:10:35,470 –> 00:10:41,249
که با آن convenor مطابقت دارند
106
00:10:41,249 –> 00:10:49,959
y برابر با ویرگول V است به علاوه اکنون ما
107
00:10:49,959 –> 00:10:53,519
از تابع reset
108
00:10:55,040 –> 00:10:59,760
همراه با خودش برای سطح
109
00:10:59,760 –> 00:11:04,740
شی میکرو در آن پوشیدنی استفاده می کنیم. بر روی
110
00:11:04,740 –> 00:11:17,360
امتیاز خود X برابر با هیچ است، بنابراین
111
00:11:17,360 –> 00:11:20,130
آنچه که در اینجا تنظیم مجدد ا