در این مطلب، ویدئو جاوا در مقابل پایتون | جاوا در مقابل پایتون: کدام بهتر است؟ | تفاوت بین جاوا و پایتون | Simplile Learn با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:09:28
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:08,300 –> 00:00:11,850
سلام بچه ها به یک جلسه زنده دیگر خوش آمدید
2
00:00:11,850 –> 00:00:15,299
، موضوع
3
00:00:15,299 –> 00:00:19,860
بحث امروز جاوا در مقابل پایتون است، بنابراین در
4
00:00:19,860 –> 00:00:21,840
این جلسه قصد داریم
5
00:00:21,840 –> 00:00:24,750
دو زبان پرکاربرد
6
00:00:24,750 –> 00:00:28,200
یعنی جاوا و پایتون را با هم مقایسه کنیم و همچنین به
7
00:00:28,200 –> 00:00:29,540
شما در انتخاب زبان کمک خواهیم کرد.
8
00:00:29,540 –> 00:00:32,070
زبان برنامه نویسی مناسب بسته به نیاز شماست،
9
00:00:32,070 –> 00:00:36,030
بنابراین قبل از شروع کار
10
00:00:36,030 –> 00:00:37,739
بگذارید کمی صبر کنیم تا بینندگان ما
11
00:00:37,739 –> 00:00:40,309
به آن بپیوندند.
12
00:00:40,480 –> 00:00:46,000
من همچنین از همه بینندگانی که
13
00:00:46,000 –> 00:00:48,780
از فیس بوک به آن
14
00:00:50,690 –> 00:00:52,750
15
00:00:55,820 –> 00:01:00,530
ملحق
16
00:01:00,899 –> 00:01:03,480
می شوند استقبال می کنم. برای تشکر از
17
00:01:03,480 –> 00:01:04,979
همه شما برای حمایت باورنکردنی شما
18
00:01:04,979 –> 00:01:08,250
در طول این سال ها که به ما کمک کرده ایم تا
19
00:01:08,250 –> 00:01:10,979
به 500000 مشترک برسیم، امیدوارم
20
00:01:10,979 –> 00:01:13,950
همچنان از ما حمایت کنید اگر
21
00:01:13,950 –> 00:01:15,240
قبلاً در کانال ما مشترک نشده اید
22
00:01:15,240 –> 00:01:17,460
، واقعاً پیشنهاد می کنم
23
00:01:17,460 –> 00:01:19,350
دکمه اشتراک را فشار دهید و زنگی که آمدم تا
24
00:01:19,350 –> 00:01:21,930
هرگز بهروزرسانی را از دست ندهم، ما همچنان به
25
00:01:21,930 –> 00:01:23,940
ساختن چنین ویدیوهای جالبی برای همه
26
00:01:23,940 –> 00:01:26,250
شما ادامه میدهیم تا شما را درگیر نگه داریم، به خصوص در این
27
00:01:26,250 –> 00:01:31,530
روزهای سخت، مطمئنم که همه ما
28
00:01:31,530 –> 00:01:33,360
در این موقعیت بودهایم جایی که ما
29
00:01:33,360 –> 00:01:35,929
مجبور بودیم بین جاوا و الگو
30
00:01:35,929 –> 00:01:39,990
یکی را انتخاب کنیم و بسیار گیج کننده بود، بنابراین امروز اجازه دهید
31
00:01:39,990 –> 00:01:41,310
به شما کمک کنم بین این دو زبان انتخاب کنید
32
00:01:41,310 –> 00:01:43,259
و نگاهی به آنچه
33
00:01:43,259 –> 00:01:47,729
برای ما در نظر گرفته است، ابتدا مقدمه ای
34
00:01:47,729 –> 00:01:52,110
برای جاوا و پایتون خواهیم داشت سپس ما
35
00:01:52,110 –> 00:01:54,119
مفاهیم اساسی هر دو
36
00:01:54,119 –> 00:01:59,190
این زبان ها را با هم مقایسه خواهیم کرد، پس از آن
37
00:01:59,190 –> 00:02:00,420
با زمینه های مختلفی که
38
00:02:00,420 –> 00:02:02,159
این زبان ها در آنها به طور گسترده استفاده می شود آشنا
39
00:02:02,159 –> 00:02:06,420
می شویم، سپس
40
00:02:06,420 –> 00:02:08,550
روندهای فعلی صنعت و حقوق
41
00:02:08,550 –> 00:02:13,560
ارائه شده به این توسعه دهندگان را مرور
42
00:02:13,560 –> 00:02:15,540
خواهیم کرد و در نهایت به یک نتیجه گیری
43
00:02:15,540 –> 00:02:17,940
کنیم و خودمان تصمیم بگیریم که کدام زبان
44
00:02:17,940 –> 00:02:23,220
با توجه به نیازهایمان برای ما خوب است، بنابراین
45
00:02:23,220 –> 00:02:24,870
بیایید جلسه را با آشنایی با
46
00:02:24,870 –> 00:02:30,810
جاوا و پایتون شروع کنیم
47
00:02:30,810 –> 00:02:33,330
که توسط Sun Microsystems توسعه یافته
48
00:02:33,330 –> 00:02:36,540
49
00:02:36,540 –> 00:02:38,670
است. زبان گرا است و بنابراین
50
00:02:38,670 –> 00:02:41,069
به تمام مفاهیم حلقه مانند
51
00:02:41,069 –> 00:02:44,489
انتزاع و کپسولاسیون پایبند است و در
52
00:02:44,489 –> 00:02:46,349
اصل برای استفاده در
53
00:02:46,349 –> 00:02:48,660
سخت افزارهای کوچک مانند مجموعه جعبه ها و دسته طراحی شده بود.
54
00:02:48,660 –> 00:02:50,819
دستگاههای با شما میدانید که
55
00:02:50,819 –> 00:02:53,220
محبوبیت روزافزون اینترنت در آن زمانها
56
00:02:53,220 –> 00:02:55,500
خیلی سریع تغییر یافت تا در
57
00:02:55,500 –> 00:02:59,640
شبکه جهانی وب مورد استفاده قرار گیرد و بر روی چیزی که
58
00:02:59,640 –> 00:03:02,040
دقیقاً گاز گرفته میشود استفاده شود، اکنون باور نمیکنید،
59
00:03:02,040 –> 00:03:04,019
اما پایتون در سال
60
00:03:04,019 –> 00:03:06,209
1989 مانند جاوا ساخته شد.
61
00:03:06,209 –> 00:03:08,190
همچنین شی گرا است و یک
62
00:03:08,190 –> 00:03:10,769
زبان سطح بالا است و بسیاری از
63
00:03:10,769 –> 00:03:12,550
کلمات انگلیسی را در کل خود گنجانده است
64
00:03:12,550 –> 00:03:14,650
زیرا به گونه ای طراحی شده است که به طور قابل توجهی
65
00:03:14,650 –> 00:03:16,150
خواناتر از سایر
66
00:03:16,150 –> 00:03:18,640
زبان های برنامه نویسی باشد و عمدتاً برای
67
00:03:18,640 –> 00:03:20,440
یادگیری ماشینی هوش مصنوعی
68
00:03:20,440 –> 00:03:26,860
و توسعه وب استفاده می شود.
69
00:03:26,860 –> 00:03:28,480
با جاوا و پایتون آشنا شده ام،
70
00:03:28,480 –> 00:03:30,730
اجازه دهید جلوتر برویم و
71
00:03:30,730 –> 00:03:32,440
مفاهیم اساسی هر دو این زبان ها را با هم مقایسه کنیم،
72
00:03:32,440 –> 00:03:37,930
ابتدا سرعت جاوا یک
73
00:03:37,930 –> 00:03:40,120
زبان تایپ ایستا است که به این معنی است
74
00:03:40,120 –> 00:03:42,070
که نحو در زمان کامپایل بررسی می شود
75
00:03:42,070 –> 00:03:45,420
و بنابراین سرعت اجرا سریعتر است،
76
00:03:45,420 –> 00:03:48,490
در مقابل پایتون زبان تایپ پویا
77
00:03:48,490 –> 00:03:50,680
بنابراین سینتکس در
78
00:03:50,680 –> 00:03:51,880
زمان اجرا بررسی
79
00:03:51,880 –> 00:03:54,010
می شود و این باعث می شود سرعت اجرا
80
00:03:54,010 –> 00:03:59,520
در مقایسه با جاوا بعدی سینت کمتر شود. ax
81
00:03:59,520 –> 00:04:01,900
Python مزیت واضحی
82
00:04:01,900 –> 00:04:03,610
دارد در مورد مقدار کدی که باید
83
00:04:03,610 –> 00:04:06,490
برای انجام کارهای مشابه بنویسیم،
84
00:04:06,490 –> 00:04:08,650
میتوانید به سادگی چاپ
85
00:04:08,650 –> 00:04:10,660
جهان سلام در پایتون در مقایسه
86
00:04:10,660 –> 00:04:15,340
با جاوا اشاره کنید که پایتون به طور خودکار
87
00:04:15,340 –> 00:04:17,529
نوع متغیر را مطابق با آن تنظیم میکند.
88
00:04:17,529 –> 00:04:19,899
از طرف دیگر جاوا به مقدار خود نیاز دارد که نوع
89
00:04:19,899 –> 00:04:21,970
متغیری را قبل از
90
00:04:21,970 –> 00:04:26,500
کامپایل کردن کد تعریف
91
00:04:26,500 –> 00:04:27,940
92
00:04:27,940 –> 00:04: