در این مطلب، ویدئو کاوش هودینی: عبارات پارامتر پایتون – مقدمه با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:16:39
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:02,159
امروز می خواهیم در مورد نحوه
2
00:00:02,159 –> 00:00:04,890
نوشتن عبارات پارامتر با استفاده از پایتون صحبت کنیم
3
00:00:04,890 –> 00:00:08,039
و برای نشان دادن این موضوع می
4
00:00:08,039 –> 00:00:11,010
خواهیم این را شبیه سازی کنیم
5
00:00:11,010 –> 00:00:14,519
اما در واقع فقط یک انیمیشن
6
00:00:14,519 –> 00:00:16,650
تولید شده توسط عبارات پارامتر پایتون
7
00:00:16,650 –> 00:00:19,410
است، پس با در نظر گرفتن آن، بیایید
8
00:00:19,410 –> 00:00:23,369
شیرجه بزنیم. بنابراین بیایید یک گره هندسی بسازیم
9
00:00:23,369 –> 00:00:27,900
و من آن را دمو می نامم
10
00:00:27,900 –> 00:00:29,400
و ما به داخل
11
00:00:29,400 –> 00:00:30,810
می رویم و سه جسم می سازیم و
12
00:00:30,810 –> 00:00:32,910
دو نیزه می سازیم دو کره ای که
13
00:00:32,910 –> 00:00:35,120
با یکدیگر برخورد می کنند.
14
00:00:35,120 –> 00:00:40,020
می خندد، ترس یک و ما کره دو خواهیم داشت که به
15
00:00:40,020 –> 00:00:44,250
هم متصل نیستند، به نظر می رسد که
16
00:00:44,250 –> 00:00:46,320
در امتداد یک هواپیما می چرخند، زیرا ما از
17
00:00:46,320 –> 00:00:49,379
یک شبکه استفاده می کنیم، بنابراین ما سه شی را در اینجا داریم،
18
00:00:49,379 –> 00:00:55,829
بیایید آنها را با هم ادغام کنیم و بیایید
19
00:00:55,829 –> 00:00:58,500
شهروندان هودینی خوبی باشیم و من یک عدد پوچ دارم.
20
00:00:58,500 –> 00:01:05,519
خروجی بگیرید و آن خروجی را فراخوانی کنید، بنابراین در اینجا
21
00:01:05,519 –> 00:01:08,460
ما یک شبکه و دو کره داریم که دو
22
00:01:08,460 –> 00:01:09,900
کره روی هم قرار دارند، بنابراین به نظر می رسد
23
00:01:09,900 –> 00:01:12,320
فقط یکی وجود دارد، بنابراین بیایید
24
00:01:12,320 –> 00:01:16,470
ابتدا آن را برای شبکه تمیز کنیم، بیایید آن را بیست
25
00:01:16,470 –> 00:01:19,979
در ده کنیم و واقعاً به مقدار زیادی نیاز نداریم. از
26
00:01:19,979 –> 00:01:22,560
تقسیمات فرعی چون ما آن را می خواهیم فقط
27
00:01:22,560 –> 00:01:26,280
شبیه یک آبجو خوب به نظر می رسد یا اکنون برای این اولین
28
00:01:26,280 –> 00:01:28,619
آبجو ما دوست داریم که از انتهای دور شروع شود
29
00:01:28,619 –> 00:01:31,290
و
30
00:01:31,290 –> 00:01:33,930
اگر با نگاه کردن به
31
00:01:33,930 –> 00:01:35,640
محورها در گوشه سمت چپ پایین به چه جهتی نگاه کنید،
32
00:01:35,640 –> 00:01:36,689
ما خواهیم بود. حرکت در
33
00:01:36,689 –> 00:01:40,079
جهت ایکس منفی برای انجام این کار ما
34
00:01:40,079 –> 00:01:43,020
مرکز را می گیریم و آن را در
35
00:01:43,020 –> 00:01:45,420
جهت ایکس منفی حرکت می دهیم، اما تا کجا پیش می
36
00:01:45,420 –> 00:01:48,030
رویم یعنی می توانیم آن را به چشم ببندیم، اما نگاه کردن به
37
00:01:48,030 –> 00:01:51,509
آن واقعاً روش هودینی
38
00:01:51,509 –> 00:01:53,880
نیست. انجام کارها به طوری که کاری که من می
39
00:01:53,880 –> 00:01:56,040
خواهم انجام دهم این است که در واقع موقعیت شروع
40
00:01:56,040 –> 00:01:59,310
را از ابعاد
41
00:01:59,310 –> 00:02:02,520
کره و مستطیل به دست بیاورم، بنابراین
42
00:02:02,520 –> 00:02:05,670
کره اول فقط مختصات x
43
00:02:05,670 –> 00:02:07,320
مرکز را تنظیم کرده ایم تا جایی که
44
00:02:07,320 –> 00:02:09,690
شبیه به قسمت سمت چپ باشد. از آن برای دیدن
45
00:02:09,690 –> 00:02:12,670
آنچه که است شبکه 20 در 10
46
00:02:12,670 –> 00:02:15,580
است، 20 در جهت x 10 در Y
47
00:02:15,580 –> 00:02:17,410
منظورم در جهت Z است زیرا
48
00:02:17,410 –> 00:02:20,560
تعدادی صفحه ZX وجود دارد بنابراین آنچه ما می
49
00:02:20,560 –> 00:02:23,650
خواهیم برای اولین نیزه است که می خواهیم آن را داشته باشیم.
50
00:02:23,650 –> 00:02:27,370
در اینجا نیمی از
51
00:02:27,370 –> 00:02:29,860
عرض را در جهت X منفی قرار دهید، بنابراین ما
52
00:02:29,860 –> 00:02:32,290
به سمت راست کلیک می کنیم ck اینجا را بزنید و پارامتر کپی
53
00:02:32,290 –> 00:02:36,670
به کره اول برگردید و
54
00:02:36,670 –> 00:02:39,520
ما اکنون مرجع نسبی را جایگذاری می کنیم
55
00:02:39,520 –> 00:02:41,410
اگر روی یک پارامتر کلیک کنید می توانید
56
00:02:41,410 –> 00:02:44,200
کل عبارت را ببینید و در اینجا یک
57
00:02:44,200 –> 00:02:47,110
تابع برای کانال CH نامیده می شود و
58
00:02:47,110 –> 00:02:51,010
در آن یک نشان می دهد. مسیر به
59
00:02:51,010 –> 00:02:53,290
پارامتری که به آن ارجاع می
60
00:02:53,290 –> 00:02:55,000
دهد، دو روش برای نوشتن
61
00:02:55,000 –> 00:02:58,870
عبارات پارامتر در اسکریپت پایتون یا H وجود دارد، اگر
62
00:02:58,870 –> 00:03:01,000
در اینجا H را ببینید، به این معنی است که از اسکریپت H استفاده می
63
00:03:01,000 –> 00:03:03,670
کنید، اما اگر لوگوی پایتون را ببینید،
64
00:03:03,670 –> 00:03:05,019
به معنای تمام عباراتی است که شما هستید.
65
00:03:05,019 –> 00:03:07,390
نوشتن یک پایتون خواهد بود همچنین
66
00:03:07,390 –> 00:03:08,830
میخواهم یک چیز در مورد این
67
00:03:08,830 –> 00:03:13,060
تابع CH بگویم و ببینم که
68
00:03:13,060 –> 00:03:16,930
به پوسته پایتون میرویم، اجازه دهید یک
69
00:03:16,930 –> 00:03:20,890
پوسته پایتون در اینجا ایجاد کنم، اگر در پرانتزهای مستقیم تایپ کنید، به
70
00:03:20,890 –> 00:03:22,750
شما امکان میدهد بدانید چه
71
00:03:22,750 –> 00:03:25,360
بستههایی در دسترس هستند. شما این
72
00:03:25,360 –> 00:03:27,549
چیزها را دارید که همیشه وجود دارند، این
73
00:03:27,549 –> 00:03:29,320
چیزها برای شروع با نمرات سرگردان،
74
00:03:29,320 –> 00:03:31,810
این
75
00:03:31,810 –> 00:03:33,790
چیزهای جالب جالب است که یکی از آنها Hou
76
00:03:33,790 –> 00:03:36,040
برای هودینی است و اگر به
77
00:03:36,040 –> 00:03:38,590
فهرست راهنمای آن نگاه کنید، تعداد زیادی از آنها وجود دارد.
78
00:03:38,590 –> 00:03:41,769
پر کردن و بنابراین ما میخواهیم در
79
00:03:41,769 –> 00:03:42,730
حال حاضر تمرکز کنیم، نمیخواهیم حواسمان پرت شود،
80
00:03:42,730 –> 00:03:44,380
زیرا در یک سال صحبتهای زیادی در مورد آن وجود دارد،
81
00:03:44,380 –> 00:03:46,510
بنابراین ما به این
82
00:03:46,510 –> 00:03:49,870
تابع CH علاقهمندیم، بنابراین بیایید تایپ کنیم help Hou
83
00:03:49,870 –> 00:03:52,900
dot CH این دستورالعملها را به ما میدهد.
84
00:03:52,900 –> 00:03:54,329
این تابع چیست و چه کاری انجام می دهد
85
00:03:54,329 –> 00:03:57,430
و اینجا می گوید که این همان
86
00:03:57,430 –> 00:04:00,970
eval parm است و برای سازگاری با عقب ارائه شده است،
87
00:04:00,970 –> 00:04:03,100
بنابراین واقعاً این
88
00:04:03,100 –> 00:04:05,290
یک تابع قدیمی است که می خواهید
89
00:04:05,290 –> 00:04:08,230
اکنون از یک eval parm به روزتر استفاده کنید.
90
00:04:08,230 –> 00:04:10,989
من مطمئن نیستم که چرا هودینی هنوز
91
00:04:10,989 –> 00:04:12,940
وقتی پارامتر کپی و چسباندن را انجام میدهید از CH استفاده میکند،
92
00:04:12,940 –> 00:04:15,700
اما بیایید وارد اینجا شویم و آن را به
93
00:04:15,700 –> 00:04:21,190
parm eval تغییر دهیم و parm غلط املایی را با R naught Pam همتراز کنم،
94
00:04:21,190 –> 00:04:25,440
حالا ما اشتباه
95
00:04:25,440 –> 00:04:27,090
کردیم، باید بگویم من. m در اینجا کاملاً انجام نشده
96
00:04:27,090 –> 00:04:29,400
است، بنابراین عرض آن را به ما میدهد،
97
00:04:29,400 –> 00:04:33,120
اما کاری که میخواهیم انجام دهیم این است که
98
00:04:33,120 –> 00:04:36,750
نیمی از آن را منفی میگیریم و کره اول را
99
00:04:36,750 –> 00:04:39,000
در این انتها
100
00:04:39,000 –> 00:04:40,920
101
00:04:40,920 –> 00:04:42,300
قرار میدهد. برای اینکه در انتهای
102
00:04:42,300 –> 00:04:44,250
سمت راست قرار بگیریم، بنابراین یک بار دیگر به کام میرویم e
103
00:04:44,250 –> 00:04:48,600
در شبکه، پارامتر عرض را کپی کنید و
104
00:04:48,600 –> 00:04:51,570
به کره دوم بروید و به
105
00:04:51,570 –> 00:04:54,840
مرکز اینجا بروید و مرجع نسبی
106
00:04:54,840 –> 00:04:58,020
را بچسبانید و اگر اینجا کلیک کنید
107
00:04:58,020 –> 00:04:59,600
بین
108
00:04:59,600 –> 00:05:02,040
عبارت پارامتر و مقدار مقدار عبارت
109
00:05:02,040 –> 00:05:05,820
مقدار بیانی به خوبی جابجا می شود.
110
00:05:05,820 –> 00:05:07,320
برای استفاده از نیمی از
111
00:05:07,320 –> 00:05:09,510
1/2 مثبت استفاده می کنیم، بنابراین اکنون ما دو
112
00:05:09,510 –> 00:05:12,780
کره را در هر دو طرف داریم، اکنون این است یا
113
00:05:12,780 –> 00:05:15,210
مانند روش هودینی برای انجام کارها،
114
00:05:15,210 –> 00:05:17,220
زیرا به ما دستورالعمل هایی داده شده است که چه
115
00:05:17,220 –> 00:05:19,440
کاری انجام نمی دهیم. مقادیر سخت کدگذاری همانطور
116
00:05:19,440 –> 00:05:21,690
که می بینید اگر بخواهیم اندازه مستطیل را تغییر دهیم
117
00:05:21,690 –> 00:05:24,300
، کره ها همیشه
118
00:05:24,300 –> 00:05:26,280
نقطه شروع درستی دارند، اما ما
119
00:05:26,280 –> 00:05:28,980
آن را تا سال 2010 حفظ می کنیم، اما
120
00:05:28,980 –> 00:05:30,960
نکته بعدی که متوجه می شویم این است که کره
121
00:05:30,960 –> 00:05:32,790
ها شبیه به آنها نیستند. در
122
00:05:32,790 –> 00:05:34,470
بالای مستطیل نشسته اند، می خواهند
123
00:05:34,470 –> 00:05:36,960
آنها را کمی به سمت بالا ببرند و چقدر
124
00:05:36,960 –> 00:05:38,730
باید آنها را به خوبی بالا ببریم اگر به
125
00:05:38,730 –> 00:05:41,430
کره یک برویم، سه شعاع و
126
00:05:41,430 –> 00:05:43,650
شعاع در جهت x جهت y
127
00:05:43,650 –> 00:05:46,290
و جهت z وجود دارد. و ما به
128
00:05:46,290 –> 00:05:48,030
بالا پایین و بالا پایین نگاه می کنیم اگر به گوشه نگاه کنید
129
00:05:48,030 –> 00:05:49,650
، جهت y است، بنابراین میخواهیم آن را
130
00:05:49,650 –> 00:05:52,440
به سمت شعاع در جهت y به
131
00:05:52,440 –> 00:05:56,310
سمت بالا حرکت دهیم، بنابراین بیایید شعاع را
132
00:05:56,310 –> 00:05:59,040
کپی کنیم، پارامتر شعاع Y را کپی کنیم و
133
00:05:59,040 –> 00:06:03,510
در مرکز، فقط
134
00:06:03,510 –> 00:06:06,210
عبارت نسبی oops را در آنجا قرار میدهیم،
135
00:06:06,210 –> 00:06:07,950
یک بار میرویم. دوباره توجه کنید که
136
00:06:07,950 –> 00:06:10,650
به جای قسمت eval از تابع CH استفاده می کند، شما می توانید از
137
00:06:10,650 –> 00:06:14,220
یک CHS کوتاهتر و شش حرف
138
00:06:14,220 –> 00:06:16,140
کوتاهتر استفاده کنید، اما به هر دلیلی که دوست
139
00:06:16,140 –> 00:06:18,180
دارم بدانم که از به روزترین آن استفاده می کنم، این
140
00:06:18,180 –> 00:06:20,700
یک عادت خوب برای من است.
141
00:06:20,700 –> 00:06:22,890
حالا اگر کمی به این n بزرگنمایی نگاه کنیم، به
142
00:06:22,890 –> 00:06:24,900
نظر می رسد این ترس به
143
00:06:24,900 –> 00:06:28,260
خوبی روی زمین ما نشسته است، بیایید
144
00:06:28,260 –> 00:06:30,750
همین کار را برای این کره کره ای نیز انجام دهیم، بنابراین
145
00:06:30,750 –> 00:06:32,010
برای کره برای شما
146
00:06:32,010 –> 00:06:34,440
، شعاع Y را کپی می کنیم نه اضافی شعاع Z
147
00:06:34,440 –> 00:06:37,110
ما آن پارامتر را
148
00:06:37,110 –> 00:06:39,230
کپی میکنیم، اینجا میآیم و
149
00:06:39,230 –> 00:06:42,620
مرجع نسبی را در آنجا میچسبانیم، بنابراین در
150
00:06:42,620 –> 00:06:45,350
حال حاضر موقعیتهای شروع خوبی داشته باشیم
151
00:06:45,350 –> 00:06:48,200
، اسکی بازها ابتدایی هستند، من میخواهم
152
00:06:48,200 –> 00:06:50,360
آنها را به چندضلعی تغییر دهم.
153
00:06:50,360 –> 00:06:52,940
مش های چند ضلعی ما این کار را
154
00:06:52,940 –> 00:06:54,680
برای هر دو t انجام خواهیم داد سجاف و دلیل آن این
155
00:06:54,680 –> 00:06:57,230
است که به عنوان یک چند ضلعی می توانید
156
00:06:57,230 –> 00:06:59,390
چرخش را کمی بیشتر ببینید، بنابراین در اینجا
157
00:06:59,390 –> 00:07:00,800
ما موقعیت شروع
158
00:07:00,800 –> 00:07:01,910
انیمیشنی را که در ابتدا به شما نشان دادم
159
00:07:01,910 –> 00:07:06,590
داریم و تا کنون چند پارامتر بسیار اساسی را
160
00:07:06,590 –> 00:07:09,320
در پایتون نوشته ایم اما ما آنها را با
161
00:07:09,320 –> 00:07:11,270
کپی پیست کردن انجام دادیم، اجازه دهید در واقع اکنون
162
00:07:11,270 –> 00:07:13,370
برخی چیزها را با دست بنویسیم
163
00:07:13,370 –> 00:07:14,270
تا این اتفاق بیفتد
164
00:07:14,270 –> 00:07:16,940
زیرا در حال حاضر اگر بازی را بزنیم هیچ
165
00:07:16,940 –> 00:07:18,320
اتفاقی نمیافتد، آنها حرکت نمیکنند، باید
166
00:07:18,320 –> 00:07:19,910
در واقع به آن بگوییم که دوست داریم چگونه
167
00:07:19,910 –> 00:07:21,590
حرکت کنند. ما می خواهیم با کره
168
00:07:21,590 –> 00:07:24,680
یک شروع کنیم تا اولین حرکت کره را انجام دهیم، بیایید
169
00:07:24,680 –> 00:07:26,810
این عبارت را همین الان ویرایش کنیم، فقط
170
00:07:26,810 –> 00:07:28,880
یک عدد ثابت ده منفی به آن می دهد،
171
00:07:28,880 –> 00:07:30,710
اما می خواهیم مقداری حرکت به آن اضافه کنیم،
172
00:07:30,710 –> 00:07:32,810
بنابراین اگر روی این کلیک کنید و کنترل e را انجام دهید.
173
00:07:32,810 –> 00:07:34,910
یک ویرایشگر برای این
174
00:07:34,910 –> 00:07:36,410
عبارت ایجاد می کند که کار کردن با آن
175
00:07:36,410 –> 00:07:38,330
در این کادر متنی کوچک که شما
176
00:07:38,330 –> 00:07:40,370
دارید کمی آسان تر است، بنابراین این موقعیت شروع است
177
00:07:40,370 –> 00:07:44,150
و آنچه ما می خواهیم این است که با گذشت
178
00:07:44,150 –> 00:07:46,820
زمان می خواهیم مقدار
179
00:07:46,820 –> 00:07:49,670
این x را افزایش دهیم. هماهنگ کنید تا بتوانیم بگوییم که
180
00:07:49,670 –> 00:07:52,370
a تقریباً دو بار این تابع پایتون
181
00:07:52,370 –> 00:07:54,590
برای برگرداندن زمان فعلی
182
00:07:54,590 –> 00:07:57,470
در یک فریم خاص است، بنابراین بیایید بپذیریم
183
00:07:57,470 –> 00:07:59,630
که
184
00:07:59,630 –> 00:08:01,220
اتفاقاً سرعت آن نیز تقریباً شبیه به سرعت این است، در یک ثانیه خواهیم دید،
185
00:08:01,220 –> 00:08:04,190
بنابراین اگر پذیرش را فشار دهیم و بازی کنیم.
186
00:08:04,190 –> 00:08:06,800
اکنون می توانید ببینید که کره یک
187
00:08