در این مطلب، ویدئو کدنویسی بازی پایتون: پسزمینه اسکرول با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:15:20
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,050 –> 00:00:02,700
بسیار خوب سلام به همه در این ویدیو
2
00:00:02,700 –> 00:00:03,689
من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک
3
00:00:03,689 –> 00:00:06,390
پس زمینه اسکرول بسازید.
4
00:00:06,390 –> 00:00:08,460
5
00:00:08,460 –> 00:00:09,780
6
00:00:09,780 –> 00:00:11,370
7
00:00:11,370 –> 00:00:14,190
من یک پخش کننده کوچک در اینجا دارم
8
00:00:14,190 –> 00:00:16,830
در وسط پخش کننده به چپ می رود و
9
00:00:16,830 –> 00:00:18,930
پس زمینه به راست می رود اگر متوجه شدید
10
00:00:18,930 –> 00:00:21,869
که چگونه بارها و بارها تکرار می شود
11
00:00:21,869 –> 00:00:23,369
من فقط همان
12
00:00:23,369 –> 00:00:24,689
پس زمینه را تکرار می کنم شما می توانید پس زمینه طولانی تری انجام دهید.
13
00:00:24,689 –> 00:00:26,789
تکرار یک
14
00:00:26,789 –> 00:00:30,890
پسزمینه کوتاه در اینجا، بنابراین بیایید شروع کنیم، بنابراین
15
00:00:31,250 –> 00:00:33,780
من میخواهم آن را دوباره ایجاد کنم که برای شما در
16
00:00:33,780 –> 00:00:35,730
حال حاضر این کد شروع است،
17
00:00:35,730 –> 00:00:37,710
من پیوندی را در زیر در توضیحات قرار میدهم تا
18
00:00:37,710 –> 00:00:40,820
بتوانید از اینجا شروع کنید، بنابراین اگر این را اجرا
19
00:00:40,820 –> 00:00:44,879
کنم همه چیزهایی که دارم لاک پشتی است که به چپ
20
00:00:44,879 –> 00:00:47,430
و راست میپیچد، هیچ پسزمینهای وجود
21
00:00:47,430 –> 00:00:51,030
ندارد و فقط یک پنجره کوچک است، بنابراین
22
00:00:51,030 –> 00:00:52,469
اگر هیچ یک از آموزشهای دیگر من را
23
00:00:52,469 –> 00:00:55,170
ندیدهاید، ابتدا آنها را تماشا کنید،
24
00:00:55,170 –> 00:00:56,969
همه این موارد لاک پشت را برای شما توضیح میدهند، من
25
00:00:56,969 –> 00:00:58,829
فرض میکنم که شما با
26
00:00:58,829 –> 00:01:00,750
اکثر این دستورات آشنا هستید من از
27
00:01:00,750 –> 00:01:04,589
ماژول لاک پشت استفاده می کنم که در پایتون 3 است
28
00:01:04,589 –> 00:01:06,630
یک شی پنجره برای صفحه ایجاد کنید اما
29
00:01:06,630 –> 00:01:09,229
عنوان قرار دادن پس زمینه تغییر اندازه
30
00:01:09,229 –> 00:01:13,040
ردیاب به روز رسانی انیمیشن را خاموش می کند
31
00:01:13,040 –> 00:01:15,000
سپس من دو
32
00:01:15,000 –> 00:01:16,710
لاک پشت مختلف خواهم داشت در واقع من یک قلمی
33
00:01:16,710 –> 00:01:19,890
که قرار است پسزمینه را بکشد،
34
00:01:19,890 –> 00:01:21,479
باید پسزمینه را در آنجا قرار میدادم و
35
00:01:21,479 –> 00:01:23,220
این یکی را
36
00:01:23,220 –> 00:01:24,689
در واقع پنهان نمیبینیم، به همین دلیل است که hide turtle را قرار دادم،
37
00:01:24,689 –> 00:01:26,670
اما میتوانیم از آن برای کشیدن روی
38
00:01:26,670 –> 00:01:29,430
صفحه استفاده کنیم و سپس یک پخش کننده هم دارم.
39
00:01:29,430 –> 00:01:31,439
که همان لاک پشت کوچولویی است که دیدید
40
00:01:31,439 –> 00:01:33,450
آنجا به چپ و راست می رود و
41
00:01:33,450 –> 00:01:35,369
کدی وجود دارد که مقداری کد دیگ بخار وجود دارد
42
00:01:35,369 –> 00:01:37,920
و من دستوری دارم که پخش کننده
43
00:01:37,920 –> 00:01:40,439
به چپ بچرخد بنابراین عنوان را روی 180 تنظیم کردم.
44
00:01:40,439 –> 00:01:44,430
180 چپ راست صفر است و من یک
45
00:01:44,430 –> 00:01:46,649
جفت دارم. دستورات در اینجا برای فشار دادن کلیدها
46
00:01:46,649 –> 00:01:49,590
، اعلامیه را در خارج از کشور نادیده می گیرند.
47
00:01:49,590 –> 00:01:50,820
48
00:01:50,820 –> 00:01:52,799
49
00:01:52,799 –> 00:01:55,200
50
00:01:55,200 –> 00:01:58,890
51
00:01:58,890 –> 00:02:01,770
بیایید
52
00:02:01,770 –> 00:02:03,240
جلوتر برویم و این کار را به سبک قدیمی انجام دهیم، بنابراین
53
00:02:03,240 –> 00:02:06,990
wind BG pic و من فایلی به نام
54
00:02:06,990 –> 00:02:08,878
پسزمینه دارم که میسازم باید
55
00:02:08,878 –> 00:02:10,919
جف باشد، این یکی از
56
00:02:10,919 –> 00:02:12,330
محدودیتهای ماژول لاک پشت است.
57
00:02:12,330 –> 00:02:16,110
IDE که من
58
00:02:16,110 –> 00:02:17,790
از آن استفاده می کنم به نام genie است، بنابراین من
59
00:02:17,790 –> 00:02:21,150
تابع پنج را می زنم و حالا ما یک
60
00:02:21,150 –> 00:02:23,580
پس زمینه داریم، اکنون می توانید اینجا را ببینید که
61
00:02:23,580 –> 00:02:25,920
اسکرول نمی کند.
62
00:02:25,920 –> 00:02:27,120
63
00:02:27,120 –> 00:02:29,520
میخواهید پسزمینه
64
00:02:29,520 –> 00:02:32,400
اسکرول شود، اکنون تمام
65
00:02:32,400 –> 00:02:34,290
نشدهاید، مشکل مربوط به ماژولهای لاکپشت است
66
00:02:34,290 –> 00:02:36,270
که در واقع نمیتوانید برای عکس پسزمینه افست انجام دهید،
67
00:02:36,270 –> 00:02:38,310
بنابراین خوب است اگر
68
00:02:38,310 –> 00:02:40,470
میتوانیم هدیه پسزمینه بگوییم و سپس
69
00:02:40,470 –> 00:02:43,830
منهای ده و صفر را بگذاریم.
70
00:02:43,830 –> 00:02:45,330
این کار یک افست انجام میدهد، بنابراین کاری که ما میخواهیم
71
00:02:45,330 –> 00:02:47,490
انجام دهیم این است که در حال انجام کاری
72
00:02:47,490 –> 00:02:50,010
به نام شکل ثبت نام هستیم، بنابراین
73
00:02:50,010 –> 00:02:57,300
شکل و پسزمینه ثبت نقطه باد
74
00:02:57,300 –> 00:03:00,120
آن گیف را پایین بیاورند و چیزی که این به برنامه میگوید این
75
00:03:00,120 –> 00:03:01,800
است که هی من دارم این تصویر به
76
00:03:01,800 –> 00:03:03,930
آن پسزمینه جیف میگویند، من
77
00:03:03,930 –> 00:03:06,510
از آن استفاده خواهم کرد و سپس از آن استفاده خواهم کرد
78
00:03:06,510 –> 00:03:09,630
می توانید در اینجا انجام دهید این است که می توانید ببینید من
79
00:03:09,630 –> 00:03:11,840
این لاک پشت لاک پشت را دارم، احتمالاً باید
80
00:03:11,840 –> 00:03:16,410
PennDOT را بگذارم و به کاما صفر بروید تا
81
00:03:16,410 –> 00:03:18,030
در مرکز صفحه باشد که
82
00:03:18,030 –> 00:03:20,280
احتمالاً بسیار مفید خواهد بود و کاری که من می
83
00:03:20,280 –> 00:03:25,110
خواهم انجام دهم این است که در حین من حلقه واقعی
84
00:03:25,110 –> 00:03:26,970
من میروم و این را تایپ میکنم، میخواهم
85
00:03:26,970 –> 00:03:33,000
بگویم شکل نقطهای و آن
86
00:03:33,000 –> 00:03:38,940
نقطه پسزمینه خواهد بود جف، سپس مهر نقطهای پین را تایپ میکنم
87
00:03:38,940 –> 00:03:43,650
و چه کاری انجام میدهد که
88
00:03:43,650 –> 00:03:46,830
تصویر را روی صفحه نشان میدهد، زیرا اگر
89
00:03:46,830 –> 00:03:48,660
به خاطر داشته باشید اگر به یاد بیاورید من از
90
00:03:48,660 –> 00:03:50,640
لاک پشت پنهان استفاده کرده ام، بنابراین در واقع آن را پنهان می کنم
91
00:03:50,640 –> 00:03:52,260
و دلیلی وجود دارد که من فقط
92
00:03:52,260 –> 00:03:54,330
آن را نشان نمی دهم و این
93
00:03:54,330 –> 00:03:56,670
اینجا یا امیدوارم به زودی مشخص شود، بنابراین من می روم
94
00:03:56,670 –> 00:03:58,080
و فرار می کنم این و ببینید که آیا من
95
00:03:58,080 –> 00:04:01,170
همان نتیجه را دارم که امیدوارم خوب
96
00:04:01,170 –> 00:04:02,880
باشم، بنابراین من دوباره همان نتیجه را دارم، هنوز
97
00:04:02,880 –> 00:04:04,580
هیچ اتفاقی نمی افتد
98
00:04:04,580 –> 00:04:08,400
و این همان چیزی است که ما انتظار داشتیم، بنابراین
99
00:04:08,400 –> 00:04:15,840
ترفند اینجا بسیار خوب زمانی است که
100
00:04:15,840 –> 00:04:18,298
وقتی بازیکن حرکت می کند آن را قرار می دهم.
101
00:04:18,298 –> 00:04:21,029
سمت راست پس زمینه به سمت چپ حرکت می کند و زمانی
102
00:04:21,029 –> 00:04:22,740
که بازیکن به چپ
103
00:04:22,740 –> 00:04:26,190
حرکت می کند پس زمینه به سمت راست حرکت می کند بسیار خوب، پس ما باید آن را
104
00:04:26,190 –> 00:04:28,139
حساب کنیم، بنابراین من می خواهم این کار را انجام دهم این است
105
00:04:28,139 –> 00:04:33,919
که متغیری به نام دوربین ایجاد می کنم و
106
00:04:33,919 –> 00:04:38,849
می بینید که من DX آنها را دارم و
107
00:04:38,849 –> 00:04:43,440
آن صفر خواهد بود و دوربین مطمئن نیست که آیا به
108
00:04:43,440 –> 00:04:45,419
X صفر است یا خیر. بیایید جلوتر برویم و
109
00:04:45,419 –> 00:04:48,270
آن را در آنجا قرار دهیم فقط در صورت لزوم، بنابراین کاری که من
110
00:04:48,270 –> 00:04:51,750
میخواهم انجام دهم این است که وقتی بازیکن به سمت چپ حرکت میکند،
111
00:04:51,750 –> 00:04:58,370
میخواهم دوربین D X را تغییر دهم تا
112
00:04:58,370 –> 00:05:03,509
دوربین D X برابر باشد، بنابراین اگر پخشکننده به
113
00:05:03,509 –> 00:05:06,030
سمت چپ حرکت میکند، دوربینها باید به سمت راست حرکت کنند،
114
00:05:06,030 –> 00:05:09,319
بنابراین DX باید حرکت کند. یک عدد مثبت
115
00:05:09,319 –> 00:05:12,090
چهار است و در اینجا خطایی وجود خواهد داشت
116
00:05:12,090 –> 00:05:13,229
و من این را در یک
117
00:05:13,229 –> 00:05:14,400
ثانیه برای افرادی که با این موضوع آشنایی ندارند توضیح خواهم
118
00:05:14,400 –> 00:05:17,419
داد که من اشتباه کردم
119
00:05:17,419 –> 00:05:20,580
و برعکس اگر بازیکن درست حرکت کند
120
00:05:20,580 –> 00:05:23,069
که مثبت است. تبادل D
121
00:05:23,069 –> 00:05:25,919
فقط به معنای دلتا است یا تغییر Delta X
122
00:05:25,919 –> 00:05:29,719
من میروم میخواهم دوربین به سمت چپ حرکت کند،
123
00:05:29,719 –> 00:05:35,550
بنابراین در اینجا پایین
124
00:05:35,550 –> 00:05:42,210
میخواهم دوربین X به اضافه برابر با دوربین D
125
00:05:42,210 –> 00:05:46,080
X را انجام دهم، بنابراین من مکان دوربینهای X را
126
00:05:46,080 –> 00:05:51,030
با نحوه انجام آن تغییر میدهم. من آن را با تغییر
127
00:05:51,030 –> 00:05:52,530
سرعتش که می تواند منفی یا
128
00:05:52,530 –> 00:05:57,500
مثبت باشد قرار دادم و سپس من باید بروم قلم به
129
00:05:57,500 –> 00:06:03,240
دوربین X و دوربین بروید و
130
00:06:03,240 –> 00:06:05,009
آن را به صفر برساند، اما
131
00:06:05,009 –> 00:06:07,830
اگر میخواستم خوب باشم میتوانستم دوربین Y را اینجا انجام دهم
132
00:06:07,830 –> 00:06:09,830
و سپس همان کار را انجام میدهد
133
00:06:09,830 –> 00:06:11,639
و من خوب بودم که میتوانیم یک خطا
134
00:06:11,639 –> 00:06:14,460
در اینجا وجود دارد، بنابراین من به شما نشان خواهم داد که چرا این یکی نیست،
135
00:06:14,460 –> 00:06:17,610
اما خط 34 یک خطایی وجود دارد. اوم، بسیار
136
00:06:17,610 –> 00:06:20,310
خوب، من پرانتز را فراموش کردم احتمالاً
137
00:06:20,310 –> 00:06:21,330
در چند دقیقه گذشته شما را آزار می دهد
138
00:06:21,330 –> 00:06:25,849
و بسیار خوب، بنابراین من به سمت راست فشار می دهم فشار
139
00:06:25,849 –> 00:06:29,250
به چپ را فشار می دهم، خوب هیچ اتفاقی نمی افتد و
140
00:06:29,250 –> 00:06:32,760
دوباره این همان چیزی است که ما انتظار داشتیم ببینیم من
141
00:06:32,760 –> 00:06:33,839
فکر کردم خطای خواندن است اما
142
00:06:33,839 –> 00:06:36,060
اساساً دلیل آن این است که به
143
00:06:36,060 –> 00:06:38,700
آن
144
00:06:38,700 –> 00:06:39,900
145
00:06:39,900 –> 00:06:41,910
146
00:06:41,910 –> 00:06:43,770
scope می گویند. بنابراین من باید
147
00:06:43,770 –> 00:06:52,250
دوربین جهانی X توسط DX و دوربین جهانی
148
00:06:52,250 –> 00:06:55,980
DX را دوباره اینجا بگذارم، بسیار خوب، بنابراین آنچه می گوید این
149
00:06:55,980 –> 00:06:58,530
DX این دوربین DX همان
150
00:06:58,530 –> 00:07:00,480
دوربین DX است اگر مطمئن نیستید به چه
151
00:07:00,480 –> 00:07:01,830
معناست، نگران نباشید. به من اعتماد
152
00:07:01,830 –> 00:07:04,050
کنید، امیدوارم این مشکل برطرف شود، پس بیایید
153
00:07:04,050 –> 00:07:06,139
دوباره آن را امتحان کنیم onna به راست فشار دهید
154
00:07:06,139 –> 00:07:09,479
و میتوانید ببینید که چگونه پسزمینه اکنون
155
00:07:09,479 –> 00:07:11,700
به سمت چپ حرکت میکند خوب،
156
00:07:11,700 –> 00:07:13,979
من به چپ فشار میدهم و میبینید که چگونه
157
00:07:13,979 –> 00:07:17,340
پسزمینه به درستی حرکت میکند، بنابراین
158
00:07:17,340 –> 00:07:19,229
این همان چیزی است که ما میخواستیم اکنون
159
00:07:19,229 –> 00:07:22,530
خیلی نرم حرکت نمیکند، نه
160
00:07:22,530 –> 00:07:24,900
درص