در این مطلب، ویدئو برنامه نویسی زنده: موتور بازی پایتون 3D Ursina (شروع به کار) با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 1:03:54
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:05,040 –> 00:00:06,160
بسیار خوب، من فکر می کنم ما آماده
2
00:00:06,160 –> 00:00:08,800
هستیم، بنابراین اوه هی به همه خوش آمدید،
3
00:00:08,800 –> 00:00:09,760
4
00:00:09,760 –> 00:00:11,280
5
00:00:11,280 –> 00:00:13,040
این یک
6
00:00:13,040 –> 00:00:16,079
جلسه مستقیم است که
7
00:00:16,079 –> 00:00:17,680
تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم، امشب کمی اینجا وقت داشتم
8
00:00:17,680 –> 00:00:18,560
9
00:00:18,560 –> 00:00:20,080
و چیزی در راه است توجه من،
10
00:00:20,080 –> 00:00:22,080
برخی از افراد اشاره کردند که
11
00:00:22,080 –> 00:00:24,560
چیزی به نام ursina وجود دارد یا از موتور بازی پایتون 3 بعدی استفاده میکنم و
12
00:00:24,560 –> 00:00:25,519
نمیدانم چگونه آن را بگویم
13
00:00:25,519 –> 00:00:29,199
و
14
00:00:29,199 –> 00:00:31,679
منبع باز است و رایگان است که
15
00:00:31,679 –> 00:00:32,960
همیشه من را خوشحال میکند
16
00:00:32,960 –> 00:00:36,000
و اوه، بنابراین فکر کردم به آن ضربه
17
00:00:36,000 –> 00:00:36,960
بزنید. نمی دانم چطور پیش می رود، من قبلاً
18
00:00:36,960 –> 00:00:38,559
هرگز از آن استفاده نکرده ام، حتی ممکن است
19
00:00:38,559 –> 00:00:39,520
نتوانم آن را نصب کنم،
20
00:00:39,520 –> 00:00:42,239
اما اوه بله، بیایید نگاهی بیندازیم و ببینیم
21
00:00:42,239 –> 00:00:43,360
چه چیزی به اینجا رسیده است،
22
00:00:43,360 –> 00:00:44,960
بنابراین من به صفحه اصلی خود می روم
23
00:00:44,960 –> 00:00:48,320
و در اینجا خواهید دید
24
00:00:48,320 –> 00:00:51,760
که ما وب سایت یا موتور xena را
25
00:00:51,760 –> 00:00:52,719
در اینجا
26
00:00:52,719 –> 00:00:55,120
از یک طرف داریم و در اینجا من بخش برنامه نویسی خود را
27
00:00:55,120 –> 00:00:56,559
28
00:00:56,559 –> 00:00:59,359
دارم و از ویرایشگر جن استفاده می کنم
29
00:00:59,359 –> 00:01:00,000
بنابراین
30
00:01:00,000 –> 00:01:02,079
خیلی سریع می خواهم به شما پاسخ دهم.
31
00:01:02,079 –> 00:01:04,400
به اعضای 16 بیتی من فریاد
32
00:01:04,400 –> 00:01:07,200
بزن آه کین پل و یان و اکنون
33
00:01:07,200 –> 00:01:09,200
یک عضو 16 بیتی دیگر به نام
34
00:01:09,200 –> 00:01:10,720
mo داریم d یا mode من کاملاً مطمئن نیستم که چگونه
35
00:01:10,720 –> 00:01:12,799
آن را تلفظ کنم، اما
36
00:01:12,799 –> 00:01:14,880
اگر مایلید
37
00:01:14,880 –> 00:01:16,320
به کانال بپیوندید و مستقیماً حمایت
38
00:01:16,320 –> 00:01:18,159
کنید، لطفاً روی دکمه عضویت در زیر کلیک کنید
39
00:01:18,159 –> 00:01:20,159
اگر نمیتوانید این کار را انجام دهید، میدانم آه اگر
40
00:01:20,159 –> 00:01:21,360
میخواهید این کار را انجام دهید. مشترک نیستم لطفاً
41
00:01:21,360 –> 00:01:22,080
مشترک شوید و
42
00:01:22,080 –> 00:01:23,600
برای بهروزرسانیها، من کارهای مختلف زیادی انجام
43
00:01:23,600 –> 00:01:26,720
میدهم، بنابراین سلام به آقای ییتس و
44
00:01:26,720 –> 00:01:29,520
کرانیاک کاسمو، من این نام را دوست دارم.
45
00:01:29,520 –> 00:01:30,960
46
00:01:30,960 –> 00:01:31,360
47
00:01:31,360 –> 00:01:33,759
میدانم که آیا میتوانم
48
00:01:33,759 –> 00:01:34,880
آن را نصب
49
00:01:34,880 –> 00:01:37,040
کنم، بیایید آن را بررسی کنیم و ببینیم
50
00:01:37,040 –> 00:01:38,880
اینجا چه اتفاقی میافتد، بنابراین
51
00:01:38,880 –> 00:01:42,159
این وبسایت
52
00:01:42,759 –> 00:01:45,759
urcinagen.org است و اوه اینجا
53
00:01:45,759 –> 00:01:47,360
تریلر اعلامی آنهاست، من هنوز آن را تماشا نکردهام،
54
00:01:47,360 –> 00:01:48,079
55
00:01:48,079 –> 00:01:52,399
اما اوه اوه
56
00:01:52,640 –> 00:01:53,840
من شک دارم که شما بتوانید آن را بشنوید، اما
57
00:01:53,840 –> 00:01:56,720
موسیقی بسیار جالبی به نظر می رسد
58
00:01:58,000 –> 00:02:01,119
و بنابراین آنها یک موتور جدید را معرفی می
59
00:02:01,119 –> 00:02:01,439
کنند که
60
00:02:01,439 –> 00:02:04,799
بازی ها خوب است
61
00:02:04,799 –> 00:02:09,598
62
00:02:09,598 –> 00:02:13,360
63
00:02:13,360 –> 00:02:15,599
64
00:02:16,560 –> 00:02:19,599
65
00:02:19,599 –> 00:02:23,840
مانند آن
66
00:02:26,480 –> 00:02:29,680
چک منبع باز و رایگان را چک کنید هی
67
00:02:29,680 –> 00:02:30,879
جان
68
00:02:30,879 –> 00:02:33,519
و پارت
69
00:02:34,879 –> 00:02:39,200
و اوه خیلی باحال است
70
00:02:39,200 –> 00:02:42,239
که چیزهای سه بعدی خواهد داشت پس
71
00:02:42,239 –> 00:02:44,319
خیلی خوب اجازه دهید این کار را متوقف کنیم پس این همان
72
00:02:44,319 –> 00:02:45,920
چیزی است
73
00:02:45,920 –> 00:02:47,599
74
00:02:47,599 –> 00:02:49,840
75
00:02:49,840 –> 00:02:50,480
76
00:02:50,480 –> 00:02:52,000
که من به آن علاقه مند بودم. به
77
00:02:52,000 –> 00:02:53,840
زمان 3 بعدی که من واقعاً نمی دانم
78
00:02:53,840 –> 00:02:54,480
چگونه انجامش دهم
79
00:02:54,480 –> 00:02:56,319
، فکر کردم این کار را انجام دهم
80
00:02:56,319 –> 00:02:57,680
و ببینم چه اتفاقی می افتد
81
00:02:57,680 –> 00:03:00,080
اوه سلام انتخاب شد، بنابراین بله فقط شاید فقط
82
00:03:00,080 –> 00:03:01,360
در خانه دنبال کنید
83
00:03:01,360 –> 00:03:02,480
و من فقط می خواهم به
84
00:03:02,480 –> 00:03:05,120
وب سایت نگاه کنم باز هم من چیزی در مورد این نمی دانم
85
00:03:05,120 –> 00:03:07,360
اوه من دیروز به طور خلاصه به این نگاه کردم
86
00:03:07,360 –> 00:03:09,120
و خیلی کمی
87
00:03:09,120 –> 00:03:12,239
در مورد آن می دانم، بنابراین با استفاده از پایتون شما
88
00:03:12,239 –> 00:03:12,959
من را در آنجا داشتید،
89
00:03:12,959 –> 00:03:16,400
امم این چیزی است که من را نگران می کند این است که
90
00:03:16,400 –> 00:03:18,720
من در واقع در یک مدرسه و
91
00:03:18,720 –> 00:03:20,640
هر یک از ما تدریس می کنم دانشآموزان مک دارند، ما
92
00:03:20,640 –> 00:03:22,239
از ویندوز استفاده نمیکنیم،
93
00:03:22,239 –> 00:03:25,040
البته از لینوکس استفاده نمیکنیم، اما ما
94
00:03:25,040 –> 00:03:26,720
در مدرسه از ویندوز یا لینوکس استفاده نمیکنیم،
95
00:03:26,720 –> 00:03:28,400
بنابراین این چیزی است که دانشآموزان من نمیتوانند آن را
96
00:03:28,400 –> 00:03:30,080
دنبال کنند، مگر اینکه تصمیم بگیرند
97
00:03:30,080 –> 00:03:32,400
ویندوز در خانه داشته باشند یا اگر آنها هستند.
98
00:03:32,400 –> 00:03:34,000
لینوکس را در یک جعبه مجازی یا چیزی
99
00:03:34,000 –> 00:03:36,400
شبیه به آن نصب کنید
100
00:03:36,720 –> 00:03:38,640
بنابراین u بله، برای من ناامیدکننده است،
101
00:03:38,640 –> 00:03:40,799
اما شاید روزی این اتفاق بیفتد،
102
00:03:40,799 –> 00:03:43,200
بنابراین اینجا میگوید شروع کردن، پس
103
00:03:43,200 –> 00:03:46,319
پایتون 3.6 یا جدیدتر را نصب کنید، من قبلاً
104
00:03:46,319 –> 00:03:47,280
پایتون را نصب کردهام،
105
00:03:47,280 –> 00:03:50,799
um این را دوست ندارد،
106
00:03:50,799 –> 00:03:53,280
بنابراین میگوید open terminal و تایپ pip
107
00:03:53,280 –> 00:03:53,840
install
108
00:03:53,840 –> 00:03:56,000
یا سینا پس بیایید ادامه دهیم و آن را امتحان کنیم
109
00:03:56,000 –> 00:03:57,120
و ببینیم چه
110
00:03:57,120 –> 00:03:59,120
اتفاقی میافتد، بنابراین من میروم اینجا به
111
00:03:59,120 –> 00:04:00,480
ترمینال لاکپشتم
112
00:04:00,480 –> 00:04:03,920
و تایپ میکنم pip install er cena
113
00:04:03,920 –> 00:04:05,920
و ببینیم چه اتفاقی میافتد cross your
114
00:04:05,920 –> 00:04:07,360
fingers
115
00:04:07,360 –> 00:04:10,239
pip پیدا نشد خوب خوب که نشد خوب
116
00:04:10,239 –> 00:04:12,319
اوه، من میخواهم پیت 3 را
117
00:04:12,319 –> 00:04:15,840
نصب کنم یا سینا،
118
00:04:16,000 –> 00:04:19,839
آره رمز و راز، بسیار غمانگیز است صداهای مک،
119
00:04:19,839 –> 00:04:22,479
اوه خوب، چیزهایی در حال رخ دادن هستند، خدای من این اتفاق نمیافتد،
120
00:04:22,479 –> 00:04:25,600
خوشحالم
121
00:04:26,160 –> 00:04:27,280
بله، میخواهم بدانم آیا آنها
122
00:04:27,280 –> 00:04:28,720
قصد دارند یک مک بسازند نسخه
123
00:04:28,720 –> 00:04:30,880
اما احتمالاً
124
00:04:30,880 –> 00:04:33,440
اوه این روی پانداها ساخته شده است 3d خوب
125
00:04:33,440 –> 00:04:35,680
است جالب است
126
00:04:35,680 –> 00:04:37,199
پس آیا این فقط یک لایه
127
00:04:37,199 –> 00:04:40,720
انتزاعی دیگر در بالای panda
128
00:04:40,720 –> 00:04:42,880
3d است.
129
00:04:42,880 –> 00:04:46,400
130
00:04:46,560 –> 00:04:50,080
131
00:04:50,080 –> 00:04:51,919
صفحه نمایش i
132
00:04:51,919 –> 00:04:53,759
nfo و ursina
133
00:04:53,759 –> 00:04:56,000
بسیار خوب، من این را نشانه خوبی می
134
00:04:56,000 –> 00:04:57,280
دانم، بنابراین آنچه که من معمولاً در این مرحله دوست دارم انجام دهم این
135
00:04:57,280 –> 00:04:58,800
است که فقط چیزی مانند
136
00:04:58,800 –> 00:05:03,039
import ursina را امتحان می کنم و ببینم آیا خوب کار می
137
00:05:05,680 –> 00:05:09,360
کند یا نه من نگفتم نه
138
00:05:09,360 –> 00:05:11,440
اوه فکر می کنم اینجا چیزی خراب شده است،
139
00:05:11,440 –> 00:05:14,160
بنابراین
140
00:05:14,160 –> 00:05:17,919
کریستینا قبل از تلاش برای
141
00:05:17,919 –> 00:05:20,080
انجام عملیاتی که توسط خط مشی امنیتی مجاز نیست،
142
00:05:20,080 –> 00:05:20,720
143
00:05:20,720 –> 00:05:24,000
گفت: بسیار جالب است،
144
00:05:24,000 –> 00:05:25,520
خوب این متفاوت است، خوب خوب
145
00:05:25,520 –> 00:05:27,120
بیایید ادامه دهیم و اینجا شروع کنیم
146
00:05:27,120 –> 00:05:30,800
ببینیم چه اتفاقی می افتد اوه آه
147
00:05:32,880 –> 00:05:34,479
اوه در برخی از سیستم هایی که ممکن است داشته باشید. برای استفاده از
148
00:05:34,479 –> 00:05:36,320
pip سه به جای
149
00:05:36,320 –> 00:05:37,600
pip، دستور یافت نشد، میتوانید از
150
00:05:37,600 –> 00:05:39,840
python dash و pip install استفاده کنید،
151
00:05:39,840 –> 00:05:43,039
بنابراین بله،
152
00:05:43,039 –> 00:05:46,400
خیلی چیزهای زیادی در اینجا وجود دارد، اوم خوب، بنابراین
153
00:05:46,400 –> 00:05:48,639
اینجا یک مثال است، بیایید ادامه دهیم و
154
00:05:48,639 –> 00:05:50,080
فقط این را از urcena امتحان کنید.
155
00:05:50,080 –> 00:05:53,120
156
00:05:53,120 –> 00:05:57,280
برنامه import asterisk um برابر است با
157
00:05:57,280 –> 00:06:00,400
urcena ground
158
00:06:00,400 –> 00:06:03,520
برابر entity
159
00:06:03,520 –> 00:06:06,960
و ما مقداری زمین را دریافت کردیم، بنابراین من فقط دارم
160
00:06:06,960 –> 00:06:08,880
این را امتحان می
161
00:06:08,880 –> 00:06:11,120
کنم، اوه من در لینوکس هستم بنابراین من در مک
162
00:06:11,120 –> 00:06:12,319
نیستم اما مدرسه من از مک استفاده می کند
163
00:06:12,319 –> 00:06:14,400
بنابراین من معمولاً این کار را نمی کنم معمولا
164
00:06:14,400 –> 00:06:16,400
کارهایی که گل میخ من است انجام نمی دهند ent ها نمی توانند استفاده کنند
165
00:06:16,400 –> 00:06:19,360
زیرا می دانید که برای آنها خیلی منصفانه نیست
166
00:06:19,360 –> 00:06:20,080
167
00:06:20,080 –> 00:06:23,280
رنگ برابر است با نقطه رنگ سرخابی
168
00:06:23,280 –> 00:06:27,440
z برابر است با نقطه منفی یک
169
00:06:27,440 –> 00:06:31,120
uh y برابر است با سه
170
00:06:31,120 –> 00:06:34,960
منفی منشاء
171
00:06:34,960 –> 00:06:39,600
معادل صفر کاما 0.5
172
00:06:39,600 –> 00:06:43,880
مقیاس کاما برابر است با
173
00:06:43,880 –> 00:06:47,840
51
174
00:06:47,840 –> 00:06:49,360
می دانم که هر یک از اینها به چه معناست
175
00:06:49,360 –> 00:06:51,680
um collider برابر با
176
00:06:51,680 –> 00:06:54,400
جعبه است و این همیشه سرگرمی
177
00:06:54,400 –> 00:06:55,680
یادگیری چیز جدیدی است
178
00:06:55,680 –> 00:06:59,120
امم خوب است و سپس برنامه
179
00:06:59,120 –> 00:07:03,360
نقطه اوکی اجرا می شود، بنابراین من این را اجرا می کنم
180
00:07:03,360 –> 00:07:07,440
و ببینم اگر چیزی اتفاق بیفتد چه اتفاقی می افتد.
181
00:07:08,160 –> 00:07:12,720
182
00:07:12,720 –> 00:07:15,199
بنابراین من حدس میزنم که این همان زمین
183
00:07:15,199 –> 00:07:16,880
است، سرخابی است
184
00:07:16,880 –> 00:07:21,280
و روی صفحه نمایش است،
185
00:07:21,280 –> 00:07:22,960
من فکر میکنم این فریمها در
186
00:07:22,960 –> 00:07:24,160
ثانیه است که در حال حاضر دریافت میکنیم، بنابراین
187
00:07:24,160 –> 00:07:25,759
حدود 60 فریم در ثانیه
188
00:07:25,759 –> 00:07:27,919
اوم، بله، خیلی خوب است، من
189
00:07:27,919 –> 00:07:28,880
خوشحال
190
00:07:28,880 –> 00:07:31,919
هستم. این یک شروع بود اکنون دوباره من فقط
191
00:07:31,919 –> 00:07:33,199
یک جورهایی کنجکاو هستم نمی دانم هر کدام از
192
00:07:33,199 –> 00:07:34,400
این کارها چه می کنند
193
00:07:34,400 –> 00:07:35,840
من یک نوع آدم هستم که
194
00:07:35,840 –> 00:07:37,280
قرار است کمی در اطراف بازی کنم تا ببینم چه
195
00:07:37,280 –> 00:07:38,160
اتفاقی می افتد
196
00:07:38,160 –> 00:07:40,240
و می روم برای دیدن اینکه آیا کره ای وجود دارد
197
00:07:40,240 –> 00:07:42,880
که هیچ تغییری ایجاد نکرده است، اما
198
00:07:42,880 –> 00:07:46,560
در واقع نه، آن را تغییر داده است
199
00:07:46,560 –> 00:07:48,479
اگر نگاه کنید می بینید که فقط
200
00:07:48,479 –> 00:07:50,080
کمی خمیده است،
201
00:07:50,080 –> 00:07:53,759
بنابراین باید یک کره بسیار بزرگ باشد،
202
00:07:53,759 –> 00:07:56,400
خوب تغییر حالت رندر بازنشانی رندر
203
00:07:56,400 –> 00:07:57,599
آه همه جور چیزهایی در این مورد وجود دارد اینجا
204
00:07:57,599 –> 00:07:58,080
205
00:07:58,080 –> 00:08:01,360
جالب است، اگر می خواهم بروم بازگشت به
206
00:08:01,360 –> 00:08:04,960
مکعب چون این چیزی است که می گوید
207
00:08:05,759 –> 00:08:08,240
خوب کد نویسی با پارت ام آره کد نویسی
208
00:08:08,240 –> 00:08:09,440
با پارت
209
00:08:09,440 –> 00:08:11,919
می دانی این را می دانی من واقعا خوشحالم
210
00:08:11,919 –> 00:08:12,800
که نوشتی
211
00:08:12,800 –> 00:08:14,319
آن جمله را آنجا نوشتی او گفت باید
212
00:08:14,319 –> 00:08:15,840
از آخرین ویدیوی کانال دیدن کنید
213
00:08:15,840 –> 00:08:17,280
کد پاک کنید او با ساختن یک ماینکرافت کلون قدرت واقعی را نشان داده
214
00:08:17,280 –> 00:08:19,199
215
00:08:19,199 –> 00:08:23,759
216
00:08:23,759 –> 00:08:26,080
است. این چیزی است که
217
00:08:26,080 –> 00:08:27,680
فکر می کنم مبتدیان واقعاً
218
00:08:27,680 –> 00:08:29,520
تمایل عجیبی
219
00:08:29,520 –> 00:08:31,199
به انجام آن دارند.
220
00:08:31,199 –> 00:08:33,440
نوعی پرش به
221
00:08:33,440 –> 00:08:34,880
چیزی که بسیار فراتر از
222
00:08:34,880 –> 00:08:38,080
سطح توانایی آنها است. اوم
223
00:08:38,080 –> 00:08:40,320
من به سختی می دانم که چگونه این کار را
224
00:08:40,320 –> 00:08:41,120
225
00:08:41,120 –> 00:08:42,958
انجام می دهد.
226
00:08:42,958 –> 00:08:44,880
227
00:08:44,880 –> 00:08:48,320
اولین پروژه
228
00:08:48,320 –> 00:08:48,880
برای این
229
00:08:48,880 –> 00:08:51,360
ایده خوبی نخواهد بود، بنابراین برای
230
00:08:51,360 –> 00:08:52,720
من میخواهم
231
00:08:52,720 –> 00:08:54,240
حداقل اصول اولیه را مرور کنم و
232
00:08:54,240 –> 00:08:56,000
بفهمم این کار چگونه کار میکند.
233
00:08:56,000 –> 00:08:57,440
234
00:08:57,440 –> 00:08:58,399
235
00:08:58,399 –> 00:08:59,760
236
00:08:59,760 –> 00:09:01,519
آنها نمی
237
00:09:01,519 –> 00:09:02,480
دانند چگونه یک حلقه for انجام دهند،
238
00:09:02,480 –> 00:09:04,000
اوه، زیرا آنها همه اصول اولیه را نادیده گرفتند،
239
00:09:04,000 –> 00:09:05,279
بنابراین این چیزی است که من
240
00:09:05,279 –> 00:09:08,160
در واقع به شدت در مورد آن احساس می کنم،
241
00:09:08,160 –> 00:09:09,760
اما اگر این چیزی است که به شما انگیزه می دهد، هی به
242
00:09:09,760 –> 00:09:11,279
دنبال آن بروید.
243
00:09:11,279 –> 00:09:15,839
244
00:09:16,480 –> 00:09:22,560
پایتون رایتینگ
245
00:09:22,560 –> 00:09:25,200
246
00:09:29,360 –> 00:09:30,560
من بسیار خوب، من میروم و
247
00:09:30,560 –> 00:09:32,959
این یکی را امتحان میکنم، اوم،
248
00:09:32,959 –> 00:09:37,839
این کاملاً متفاوت است، پس
249
00:09:40,880 –> 00:09:41,839
خوب است، بنابراین ظاهراً من میتوانم
250
00:09:41,839 –> 00:09:44,000
یک مکعب را در
251
00:09:44,000 –> 00:09:47,040
اینجا حرکت دهم، یک مکعب گرفتم و میتوانم آن را حرکت دهم
252
00:09:47,040 –> 00:09:50,399
چپ و راست خوب است که به نوعی جالب است
253
00:09:50,399 –> 00:09:51,600
و می توانید ببینید که به نوعی مکعب
254
00:09:51,600 –> 00:09:53,600
شکل است که بر اساس
255
00:09:53,600 –> 00:09:53,920
256
00:09:53,920 –> 00:09:57,360
زاویه شما منبسط می شود
257
00:09:57,360 –> 00:10:01,200
258
00:10:01,200 –> 00:10:02,560
.
259
00:10:02,560 –> 00:10:04,399
آیا y بازیکن نقطه
260
00:10:04,399 –> 00:10:08,079
y به علاوه برابر است دوباره برگزار می
261
00:10:08,079 –> 00:10:09,279
شود نمی دانم او چیست کلیدهای ld این کار را انجام میدهند،
262
00:10:09,279 –> 00:10:10,720
اما من فرض میکنم که ربطی
263
00:10:10,720 –> 00:10:11,839
به صفحهکلید داشته باشد،
264
00:10:11,839 –> 00:10:16,800
من این کار را انجام میدهم w oops uh
265
00:10:16,839 –> 00:10:18,560
w همچنین
266
00:10:18,560 –> 00:10:21,920
بار 0.1 را انجام میدهد و نقطه پخش کننده
267
00:10:21,920 –> 00:10:27,040
y منهای برابر با کلیدهای نگهداشته شده
268
00:10:27,040 –> 00:10:30,480
uh ws
269
00:10:30,560 –> 00:10:34,079
و بار
270
00:10:34,240 –> 00:10:39,040
0.1 اوه.
271
00:10:39,120 –> 00:10:43,120
باشه خیلی خب بیایید بهش
272
00:10:45,040 –> 00:10:47,360
ضربه بزنیم تا حالا من میتونم بالا و
273
00:10:47,360 –> 00:10:48,560
پایین
274
00:10:48,560 –> 00:10:53,920
حرکت کنم باشه بالا حرکت میکنه به سمت چپ حرکت میکنه
275
00:10:53,920 –> 00:10:55,440
خوب خوب این زندگی رو خیلی
276
00:10:55,440 –> 00:10:58,640
راحت میکنه مگه من تا الان اینو دوست دارم
277
00:10:58,640 –> 00:11:00,399
خوبه شما باید شروع کنید، می توانید این کار را با وردپرس انجام دهید
278
00:11:00,399 –> 00:11:02,399
تا پنجره را ببندید.
279
00:11:02,399 –> 00:11:02,720
280
00:11:02,720 –> 00:11:04,800
281
00:11:04,800 –> 00:11:06,079
282
00:11:06,079 –> 00:11:07,920
283
00:11:07,920 –> 00:11:10,079
284
00:11:10,079 –> 00:11:11,760
برو بیشتر
285
00:11:11,760 –> 00:11:12,839
میخواهم به
286
00:11:12,839 –> 00:11:14,959
مستندات بپردازم و فقط به نوعی
287
00:11:14,959 –> 00:11:16,959
ایدهای درباره آنچه در حال وقوع است بدانم،
288
00:11:16,959 –> 00:11:20,640
بله، اینجا عصر است، در توکیو
289
00:11:20,640 –> 00:11:23,440
حدود 6 15 6 20 چیزی شبیه به آن
290
00:11:23,440 –> 00:11:24,160
بعد از ظهر
291
00:11:24,160 –> 00:11:28,000
است، اوه مناطق زمانی خوب است، بنابراین
292
00:11:28,000 –> 00:11:30,560
من قبلاً نصب کردهام اصول اولیه آن بسیار
293
00:11:30,560 –> 00:11:43,839
خوب است، بیایید به آن نگاهی بیندازیم
294
00:11:44,800 –> 00:11:48,480
تا آنها مدل ها و بافت های خوبی داشته باشند.
295
00:11:48,480 –> 00:11:50,560
و یک کلاس sprite برای 2d وجود دارد که
296
00:11:50,560 –> 00:11:52,639
بسیار جالب است،
297
00:11:52,639 –> 00:11:56,000
شما می توانید رنگ ها را انجام دهید، اجازه دهید من ادامه دهم
298
00:11:56,000 –> 00:11:57,120
و این رنگ
299
00:11:57,120 –> 00:11:59,760
برابر با
300
00:12:05,440 –> 00:12:08,639
rgb um hsv است، خوب بیایید رنگ برابر با رنگ انجام دهیم،
301
00:12:08,639 –> 00:12:11,519
بنابراین من اساساً فقط
302
00:12:11,519 –> 00:12:12,720
سعی می کنم چیزهایی را بفهمم که می
303
00:12:12,720 –> 00:12:15,519
فهمم. با فرض اینکه
304
00:12:15,519 –> 00:12:19,279
یک و یک به ما
305
00:12:19,279 –> 00:12:23,200
سفید می دهد، پس بیایید ادامه دهیم و آن
306
00:12:23,200 –> 00:12:26,480
یا سیاهی را که نزدیک بود
307
00:12:26,480 –> 00:12:31,200
امتحان کنیم، خوب، بیایید 255
308
00:12:31,200 –> 00:12:35,600
صفر صفر را ببینیم، اینجا را ببینیم
309
00:12:36,160 –> 00:12:38,800
بسیار خب، بنابراین فکر می کنم مستندات
310
00:12:38,800 –> 00:12:40,000
کاملاً صحیح نیستند،
311
00:12:40,000 –> 00:12:42,800
بنابراین مثال هایی که برای rgb دارند.
312
00:12:42,800 –> 00:12:43,920
313
00:12:43,920 –> 00:12:47,279
رنگ 0.8.1 و 0 است، اما
314
00:12:47,279 –> 00:12:50,639
من فقط قرمز را به 255 تغییر دادم و
315
00:12:50,639 –> 00:12:52,560
کاملا قرمز شد، بنابراین حدس میزنم
316
00:12:52,560 –> 00:12:54,160
317
00:12:54,160 –> 00:12:56,720
که مدارک به نحوی خاموش هستند،
318
00:12:56,720 –> 00:12:58,000
بنابراین بیایید سعی کنیم ببینیم آیا
319
00:12:58,000 –> 00:12:59,839
اینجا سبز
320
00:12:59,839 –> 00:13:03,279
میشویم و سبز شدیم، بله بنابراین اوم
321
00:13:03,279 –> 00:13:06,560
شک من تا اینجا
322
00:13:06,560 –> 00:13:10,079
تایید شده است شما می دانید 255 تایید شده است و
323
00:13:10,079 –> 00:13:13,440
این باید آبی باشد،
324
00:13:13,440 –> 00:13:15,279
خوب است و من هنوز می توانم در اطراف حرکت
325
00:13:15,279 –> 00:13:18,320
کنم، بسیار جالب است، خیلی بد است،
326
00:13:18,320 –> 00:13:22,160
خیلی خوب اوم
327
00:13:23,760 –> 00:13:26,000
بله بله و من می توانم از
328
00:13:26,000 –> 00:13:26,959
این قبلاً
329
00:13:26,959 –> 00:13:30,399
ام آره 255 دقیقاً خمیازه می کشد راضی هستم آیا می دانید
330
00:13:30,399 –> 00:13:31,600
اینجا چه می بینید؟
331
00:13:31,600 –> 00:13:33,680
می دانید مثالی که آنها آورده اند
332
00:13:33,680 –> 00:13:35,360
نقطه هشت نقطه یک و صفر است، بنابراین من
333
00:13:35,360 –> 00:13:37,360
دوباره فکر می کنم، فکر می کنم این یک اشتباه است.
334
00:13:37,360 –> 00:13:40,639
اوم خوب حرکت می کنید، می توانید موقعیتی را
335
00:13:40,639 –> 00:13:43,120
که می
336
00:13:44,880 –> 00:13:49,680
خواهید نسبت به
337
00:13:49,680 –> 00:13:51,040
سیستم رکورد جهانی بدهید، خوب بیایید
338
00:13:51,040 –> 00:13:52,880
سیستم مختصات را بررسی کنیم. در عرض چند دقیقه
339
00:13:52,880 –> 00:13:55,199
ام
340
00:13:56,560 –> 00:14:00,839
سلام جاسپریت یک
341
00:14:00,839 –> 00:14:03,839
چرخش
342
00:14:06,320 –> 00:14:10,160
موقعیت خوب خوب است x و y
343
00:14:10,160 –> 00:14:11,199
344
00:14:11,199 –> 00:14:13,920
من میتوانم امتحان کنم و z را در اینجا انجام دهم تا بازیکن
345
00:14:13,920 –> 00:14:14,320
نقطه
346
00:14:14,320 –> 00:14:19,680
z به اضافه برابر با کلیدهای نگهداشتهشده
347
00:14:20,160 –> 00:14:24,000
آه.
348
00:14:24,000 –> 00:14:28,839
برای جلو و عقب پس
349
00:14:28,839 –> 00:14:31,839
من
350
00:14:36,560 –> 00:14:40,880
منهای مساوی کلیدهای نگهداشته شده
351
00:14:41,199 –> 00:14:44,480
خوب بار
352
00:14:44,480 –> 00:14:46,800
یکی
353
00:14:49,680 –> 00:14:53,600
من نمی توانم بچه ها متوجه نشدم آه
354
00:14:53,600 –> 00:14:56,959
اوکی متوجه شدم اوکی
355
00:14:56,959 –> 00:14:58,480
f5 فعلاً من سعی می کنم و
356
00:14:58,480 –> 00:15:01,760
اوه پس اکنون از دست من می رود در محور
357
00:15:01,760 –> 00:15:02,000
z
358
00:15:02,000 –> 00:15:04,639
و در محور z به سمت من
359
00:15:04,639 –> 00:15:05,760
360
00:15:05,760 –> 00:15:08,639
میآید وای خیلی
361
00:15:09,600 –> 00:15:12,480
خوب است دوست من دارم این را حفاری میکنم، اوه،
362
00:15:12,480 –> 00:15:13,360
363
00:15:13,360 –> 00:15:16,959
میروم و کمی در اینجا بازی
364
00:15:16,959 –> 00:15:20,079
میکنم و میگوید ما چرخش داریم
365
00:15:20,079 –> 00:15:23,040
بنابراین میتوانیم حول محورهای خاصی بچرخیم، بنابراین
366
00:15:23,040 –> 00:15:27,199
من میگویم چرخش نقطه پخش
367
00:15:27,199 –> 00:15:32,079
x
368
00:15:34,480 –> 00:15:37,920
به اضافه برابر است با کلیدهای نگهداشته شده
369
00:15:37,920 –> 00:15:39,360
دوباره i’ من فقط نوعی
370
00:15:39,360 –> 00:15:41,360
آزمایش هستم،
371
00:15:41,360 –> 00:15:43,360
372
00:15:43,360 –> 00:15:45,600
میدانید اگر درک من با شما مطابقت داشته باشد، میدانید اگر
373
00:15:45,600 –> 00:15:47,519
آنچه را که با درک من مطابقت دارد میبینم،
374
00:15:47,519 –> 00:15:50,880
پس چگونه میتوانم بچرخانم، ما انجام خواهیم داد
375
00:15:50,880 –> 00:15:54,320
، z را برای چرخش um
376
00:15:54,320 –> 00:15:58,000
روی محور x انجام میدهم در حال حاضر اوم
377
00:15:58,959 –> 00:16:02,000
پس من میخواهم z را بزنم
378
00:16:05,360 –> 00:16:07,199
،
379
00:16:07,199 –> 00:16:10,079
بسیار آهسته میچرخد،
380
00:16:12,000 –> 00:16:13,600
بنابراین حدس میزنم که باید آن
381
00:16:13,600 –> 00:16:15,199
عدد را به
382
00:16:15,199 –> 00:16:18,000
یک عدد بزرگتر تغییر دهم،
383
00:16:20,399 –> 00:16:22,880
اوه، ما میرویم بله، حالا
384
00:16:22,880 –> 00:16:24,399
کمی سریعتر
385
00:16:24,399 –> 00:16:26,800
میچرخد. در مورد
386
00:16:26,800 –> 00:16:28,639
محور x
387
00:16:28,639 –> 00:16:31,120
و
388
00:16:31,839 –> 00:16:35,120
بنابراین ما میتوانیم oops ctrl v را نیز انجام دهیم،
389
00:16:35,120 –> 00:16:38,079
390
00:16:39,199 –> 00:16:42,800
بنابراین فعلاً z x و c را
391
00:16:42,800 –> 00:16:45,839
برای چرخش حول x y و z
392
00:16:45,839 –> 00:16:50,480
برای دوستان غیرآمریکاییمان انجام میدهیم،
393
00:16:50,480 –> 00:16:53,519
بسیار خوب، بنابراین من سعی میکنم چرخش خوب
394
00:16:53,519 –> 00:16:56,639
چرخش را انجام دهم.
395
00:16:56,639 –> 00:17:00,399
خیلی عالی است خوب خوب تا اینجا
396
00:17:00,399 –> 00:17:01,920
خیلی خوب من دارم این را کشف می
397
00:17:01,920 –> 00:17:04,959
کنم. ممنون از شما تشکر می کنم که
398
00:17:04,959 –> 00:17:08,959
سلام دوست خشن اوم خوب پس
399
00:17:08,959 –> 00:17:13,199
تا اینجا خیلی چیزها
400
00:17:13,199 –> 00:17:15,599
یاد گرفتید ام arsena اگر فقط از ستاره واردات آرسنال
401
00:17:15,599 –> 00:17:18,240
ایجاد کنید برنامه برابر با ersena است
402
00:17:18,240 –> 00:17:20,880
می توانید یک موجودیت در این مورد ما
403
00:17:20,880 –> 00:17:22,480
آن را به نام بازیکن
404
00:17:22,480 –> 00:17:24,480
وجود دارد مدل و شما همچنین می توانید انجام دهید
405
00:17:24,480 –> 00:17:26,079
ما قبلاً چیزی در مورد
406
00:17:26,079 –> 00:17:29,520
اوه من فراموش کردم که به آن می گویند
407
00:17:29,520 –> 00:17:31,039
رنگ ها و چیزهای دیگر را حدس می زنم بنابراین ما می توانیم
408
00:17:31,039 –> 00:17:33,520
رنگ ها و
409
00:17:33,520 –> 00:17:37,679
مقیاس را تغییر دهیم بنابراین اوه من حدس می زنم زیرا
410
00:17:37,679 –> 00:17:38,960
به عنوان یک مکعب شروع شد
411
00:17:38,960 –> 00:17:42,000
بنابراین ما y را به دو تقسیم
412
00:17:42,000 –> 00:17:44,480
کردیم تا اوه بلندتر خواهد
413
00:17:44,480 –> 00:17:45,600
بود، پس مثل یک چیز خواهد بود،
414
00:17:45,600 –> 00:17:51,200
خیلی خوب، کار خوب، خوب، خوب،
415
00:17:52,640 –> 00:17:55,440
من زیبا هستم، بنابراین من
416
00:17:55,440 –> 00:17:57,039
از این لذت می برم در واقع اوه
417
00:17:57,039 –> 00:18:00,880
جانا، فکر می کنم این خیلی جالب است، بله،
418
00:18:00,880 –> 00:18:02,320
این به روز رسانی ها ما به آن می گوییم
419
00:18:02,320 –> 00:18:04,960
420
00:18:09,200 –> 00:18:14,640
موجودیت پخش کننده کلاس به طور خودکار خوب است،
421
00:18:14,640 –> 00:18:18,960
بسیار
422
00:18:19,840 –> 00:18:23,600
خوب، فهمیدم خوب است، من می روم و برخورد دهنده
423
00:18:26,840 –> 00:18:29,840
جالب است، بسیار
424
00:18:35,679 –> 00:18:38,400
425
00:18:41,039 –> 00:18:43,520
خوب، من به آن یکی برمی گردم، بعداً به آن یکی خواهم
426
00:18:43,520 –> 00:18:44,799
آمد.
427
00:18:44,799 –> 00:18:49,760
428
00:18:50,080 –> 00:18:51,520
بله، و من فکر می کنم قطعا
429
00:18:51,520 –> 00:18:53,760
بافت ها به کمکم می آیند،
430
00:18:53,760 –> 00:18:57,039
نمی دانم که آیا می توانم لوگوی خود را اضافه کنم،
431
00:18:57,039 –> 00:18:59,280
اجازه دهید ببینم آیا می توانم لوگوی خود را پیدا کنم
432
00:18:59,280 –> 00:19:00,400
که حتی ممکن است.
433
00:19:00,400 –> 00:19:05,280
434
00:19:05,280 –> 00:19:11,840
435
00:19:12,880 –> 00:19:14,320
436
00:19:14,320 –> 00:19:16,480
437
00:19:16,480 –> 00:19:18,000
آرم ursino بیایید
438
00:19:18,000 –> 00:19:19,600
جلو برویم و آن را امتحان کنیم که من قصد دارم آن را کپی کنم
439
00:19:19,600 –> 00:19:20,559
t
440
00:19:20,559 –> 00:19:23,440
و آن را در دسکتاپ من در
441
00:19:23,440 –> 00:19:25,120
پوشه arsenal قرار دهید
442
00:19:25,120 –> 00:19:27,840
و
443
00:19:28,160 –> 00:19:31,360
کاملاً خوب بچسبانید، بیایید برگردیم به
444
00:19:36,840 –> 00:19:38,000
texture
445
00:19:38,000 –> 00:19:42,160
wow texture
446
00:19:48,400 –> 00:19:49,760
بسیار خوب است من سعی می
447
00:19:49,760 –> 00:19:50,880
کنم فقط یک بافت را در اینجا تنظیم کنم و
448
00:19:50,880 –> 00:19:52,000
ببینم چه اتفاقی می افتد.
449
00:19:52,000 –> 00:19:54,320
450
00:19:55,520 –> 00:19:58,400
این در اینجا پایین است تا
451
00:19:58,400 –> 00:20:01,520
بتوانیم ببینیم همه چیز درست پیش می رود
452
00:20:02,240 –> 00:20:05,440
و
453
00:20:05,440 –> 00:20:10,159
بافت کاما برابر است
454
00:20:10,159 –> 00:20:13,840
. فکر می کنم arsena logo
455
00:20:13,840 –> 00:20:16,880
png من فکر می کنم این همان چیزی بود که من آن را نام بردم
456
00:20:16,880 –> 00:20:18,000
و نمی دانم که کار می کند یا نه، اما
457
00:20:18,000 –> 00:20:21,200
بیایید به آن ضربه
458
00:20:21,200 –> 00:20:24,240
بزنیم. apes 921 مثل اون،
459
00:20:24,240 –> 00:20:28,320
آه، من به اون نیاز نداشتم،
460
00:20:29,440 –> 00:20:35,840
فقط خوب، کار نکرد
461
00:20:37,520 –> 00:20:42,720
واو، خیلی عالی است،
462
00:20:42,880 –> 00:20:44,080
خوب، می دانم که شما نمی توانید آنقدر خوب ببینید،
463
00:20:44,080 –> 00:20:46,240
اما
464
00:20:46,240 –> 00:20:48,480
خیلی عالی است، اجازه دهید ببینم آیا
465
00:20:48,480 –> 00:20:50,400
می توانم بهتری پیدا کنم تصویر در کامپیوتر
466
00:20:50,400 –> 00:20:52,960
من اوه اوه برای مهربانی شما باید
467
00:20:52,960 –> 00:20:54,240
به ابتدا برگردید و ببینید که چگونه
468
00:20:54,240 –> 00:20:55,360
آن را نصب کردم.
469
00:20:55,360 –> 00:20:58,000
اوه کد نویسی با قسمت سوم.
470
00:20:58,000 –> 00:21:00,480
471
00:21:00,840 –> 00:21:03,840
472
00:21:06,000 –> 00:21:08,320
473
00:21:09,760 –> 00:21:12,080
474
00:21:12,080 –> 00:21:13,200
475
00:21:13,200 –> 00:21:18,080
اینجا کلی ویدیوهای پایتون
476
00:21:18,080 –> 00:21:21,120
و من آن را در
477
00:21:21,120 –> 00:21:26,159
پوشه خود قرار می دهم و دسکتاپ
478
00:21:26,159 –> 00:21:31,840
متاسفم در واقع این پایتون است،
479
00:21:32,400 –> 00:21:33,840
بنابراین من حدس میزنم که میتوانید اساساً از
480
00:21:33,840 –> 00:21:35,679
هر تصویری
481
00:21:35,679 –> 00:21:39,919
به عنوان یک بافت استفاده کنید که اکنون بسیار سرد است
482
00:21:39,919 –> 00:21:41,280
رنگها کمی
483
00:21:41,280 –> 00:21:43,679
عجیب هستند،
484
00:21:43,679 –> 00:21:45,120
اما به شما این امکان را میدهد که
485
00:21:45,120 –> 00:21:48,000
ببینید چیز سهبعدی
486
00:21:50,000 –> 00:21:53,200
اوه برمیگردد و
487
00:21:53,200 –> 00:21:54,880
شاید چون من کار rgb را انجام دادیم بیایید
488
00:21:54,880 –> 00:21:56,960
رنگ را حذف کنیم و فقط از
489
00:21:56,960 –> 00:22:01,760
رنگهای اولیه استفاده کنیم، شاید این کار انجام شود.
490
00:22:02,799 –> 00:22:06,000
اوه، بله، ما میرویم خوب است
491
00:22:06,000 –> 00:22:09,280
492
00:22:09,280 –> 00:22:12,640
493
00:22:12,640 –> 00:22:15,120
. من
494
00:22:15,120 –> 00:22:16,799
واقعاً واقعاً از این ام لذت می برم
495
00:22:16,799 –> 00:22:19,120
زیرا قبلاً کارهای زیادی با موارد
496
00:22:19,120 –> 00:22:21,039
سه بعدی انجام
497
00:22:21,039 –> 00:22:24,960
داده ام.
498
00:22:24,960 –> 00:22:28,480
499
00:22:28,480 –> 00:22:31,200
500
00:22:31,200 –> 00:22:31,520
501
00:22:31,520 –> 00:22:33,120
502
00:22:33,120 –> 00:22:35,600
503
00:22:36,960 –> 00:22:40,159
اوه ذهن عالی تک چراغ والنتینو،
504
00:22:40,159 –> 00:22:41,760
خب، حالا چه خبر است، بیایید ببینیم چه کسی
505
00:22:41,760 –> 00:22:44,480
دیگری را به اینجا رساندیم که در حال چرخش است، کلید ورودی بهروزرسانی را دریافت کردیم، بسیار
506
00:22:44,480 –> 00:22:49,440
507
00:22:50,240 –> 00:22:52,480
خوب، فکر میکنم ادامه میدهم و
508
00:22:52,480 –> 00:22:55,840
این را تغییر میدهم به
509
00:22:56,080 –> 00:22:59,440
اوه، خوب،
510
00:22:59,440 –> 00:23:00,799
خوب برگردیم، برویم
511
00:23:00,799 –> 00:23:02,799
آنچه در صفحه به عنوان
512
00:23:02,799 –> 00:23:06,000
موجودیت وجود دارد را برگردانید اوه مختصات
513
00:23:06,000 –> 00:23:09,840
باشه پس پایین
514
00:23:17,679 –> 00:23:21,039
باشه من نمی دونم معنیش چیه باشه
515
00:23:21,039 –> 00:23:26,480
امم سوالات متداول
516
00:23:27,679 –> 00:23:30,640
بله باشه
517
00:23:34,840 –> 00:23:37,840
باشه
518
00:23:38,480 –> 00:23:40,880
هوم باشه من فکر نمی کنم برای اون آماده باشم
519
00:23:40,880 –> 00:23:41,520
520
00:23:41,520 –> 00:23:45,600
امم بیا بسازیم آه ما به اون نیاز نداریم
521
00:23:45,600 –> 00:23:48,240
خوبه پس خیلی زیاده از آنچه که
522
00:23:48,240 –> 00:23:49,679
دارد، چند پروژه نمونه و چند
523
00:23:49,679 –> 00:23:51,200
آموزش دارد،
524
00:23:51,200 –> 00:23:53,120
اوه آنها پنگ دارند، همانطور که می دانید من یک
525
00:23:53,120 –> 00:23:55,440
طرفدار
526
00:24:00,720 –> 00:24:04,400
هستم، متاسفم که می شنوم که
527
00:24:25,679 –> 00:24:28,000
528
00:24:30,000 –> 00:24:33,120
خوب جالب است،
529
00:24:33,120 –> 00:24:34,240
خوب پس من می روم به
530
00:24:34,240 –> 00:24:36,480
api نگاه کنم مرجع و
531
00:24:36,480 –> 00:24:39,600
وای اینجا چیزهای زیادی وجود دارد پس
532
00:24:39,600 –> 00:24:42,640
533
00:24:42,640 –> 00:24:46,400
خوب اجازه دهید من یاد بگیرم اوه خوب پس این
534
00:24:46,400 –> 00:24:47,679
تفاوت است بنابراین ما
535
00:24:47,679 –> 00:24:51,120
مخروط دایره
536
00:24:51,120 –> 00:24:56,240
ای دایره ای خوب به دست آوردیم که خیلی خوب نیست اوه
537
00:24:56,880 –> 00:24:59,200
من تعجب می کنم که آیا می توانم این کار را انجام دهم.
538
00:24:59,200 –> 00:25:01,120
در اینجا به جای آن
539
00:25:01,120 –> 00:25:04,480
اجازه دهید من آن را امتحان کنم ببینم چه اتفاقی
540
00:25:07,039 –> 00:25:10,000
میافتد، نه که کار نکرد، بیایید به مکعب برگردیم
541
00:25:10,000 –> 00:25:12,320
542
00:25:12,840 –> 00:25:15,600
و بسیار خوب، بنابراین مکعب هنوز کار میکند، اجازه دهید
543
00:25:15,600 –> 00:25:19,200
به آن بمانیم
544
00:25:21,760 –> 00:25:25,039
، پس آن مدل
545
00:25:25,039 –> 00:25:25,840
چیست، پس بیایید پایین برویم
546
00:25:25,840 –> 00:25:28,640
تا مدل را اینجا
547
00:25:33,600 –> 00:25:35,679
و آن را پیدا کنیم وب سایت خیلی خوب کار نمی کند
548
00:25:35,679 –> 00:25:38,320
ام نه اژدها من panda 3d را امتحان نکردم
549
00:25:38,320 –> 00:25:40,000
اما واضح است که این در بالای آن ساخته شده است
550
00:25:40,000 –> 00:25:40,960
551
00:25:40,960 –> 00:25:44,000
خوب است بنابراین مکعب دایره ای خوب اینجا
552
00:25:44,000 –> 00:25:46,320
مدل هایی هستند که حدس می زنم در
553
00:25:46,320 –> 00:25:49,840
چهار صفحه ico کره ساخته شده اند
554
00:25:49,840 –> 00:25:54,240
خوب اممم بنابراین من ادامه می دهم و سعی می کنم
555
00:25:54,240 –> 00:25:58,080
اوه الماس بمیرم آه
556
00:25:58,080 –> 00:26:01,440
فقط به این دلیل که کنجکاو هستم بسیار خب،
557
00:26:01,440 –> 00:26:04,400
پس الماس چیزی به دست نمیآورد.
558
00:26:04,400 –> 00:26:06,799
اوم
559
00:26:08,840 –> 00:26:11,840
کره،
560
00:26:12,640 –> 00:26:14,240
خوب، یک کره وجود دارد، من میپذیرم که
561
00:26:14,240 –> 00:26:15,919
این یک برد
562
00:26:15,919 –> 00:26:17,919
است، مانند یک فوتبال آمریکایی فوتبال است،
563
00:26:17,919 –> 00:26:19,600
باید
564
00:26:19,600 –> 00:26:25,279
بگویم برگرد، اوه من
565
00:26:25,279 –> 00:26:28,080
، خیلی
566
00:26:34,240 –> 00:26:35,760
باحال است، خیلی باحال است، من از آن راضی هستم
567
00:26:35,760 –> 00:26:38,159
این چیزی را در حال حاضر امتحان کنید
568
00:26:38,159 –> 00:26:39,200
کره ای من انجام دادم بله
569
00:26:39,200 –> 00:26:42,720
بله امم مانند آنچه که یک اکوسفر است
570
00:26:42,720 –> 00:26:46,000
من می روم کره بسیار
571
00:26:51,520 –> 00:26:53,600
خوب مطمئن نیستم اما آن را ندارد.
572
00:26:53,600 –> 00:26:56,640
573
00:26:56,640 –> 00:27:07,440
574
00:27:07,440 –> 00:27:11,360
به نوعی مانند یک بالش برقی
575
00:27:11,360 –> 00:27:14,720
، اساساً همان چیزی است،
576
00:27:15,120 –> 00:27:16,720
اما جالب است، زیرا می توانید بسیاری
577
00:27:16,720 –> 00:27:18,559
از اشکال سه بعدی و
578
00:27:18,559 –> 00:27:20,080
چیزهایی مانند آن ایجاد کنید، من از
579
00:27:20,080 –> 00:27:21,840
این
580
00:27:21,840 –> 00:27:23,679
مقیاس بسیار
581
00:27:23,679 –> 00:27:25,760
582
00:27:25,760 –> 00:27:28,240
خوشحالم. در مورد این فکر کنید چه چیزی
583
00:27:28,240 –> 00:27:30,720
می خواهم اینجا امتحان کنم
584
00:27:30,720 –> 00:27:34,000
من می دانم که چیست میخواهم امتحان کنم، اوم، بیایید
585
00:27:34,000 –> 00:27:34,480
ببینیم
586
00:27:34,480 –> 00:27:37,679
خوب،
587
00:27:37,679 –> 00:27:39,440
من نمیدانم چگونه کار میکند، اما کاری که میخواهم انجام دهم این
588
00:27:39,440 –> 00:27:40,960
است که همین الان این را کاملاً تغییر
589
00:27:40,960 –> 00:27:42,159
590
00:27:42,159 –> 00:27:44,880
میدهم و فقط همه چیز را حذف میکنم
591
00:27:44,880 –> 00:27:45,600
به جز
592
00:27:45,600 –> 00:27:47,360
بهروزرسانی، زیرا به طور خودکار انجام میشود
593
00:27:47,360 –> 00:27:48,799
تماس گرفت
594
00:27:48,799 –> 00:27:52,960
پس من با آن پاس تماس می گیرم
595
00:27:52,960 –> 00:27:55,760
اوکی و بدون ترازو می روم پس
596
00:27:55,760 –> 00:27:56,960
از پیشنهاد شما متشکرم
597
00:27:56,960 –> 00:28:00,159
هرکسی که گفت اوه بله والنتینا از
598
00:28:00,159 –> 00:28:01,039
آن پیشنهاد تشکر می
599
00:28:01,039 –> 00:28:05,360
کنم پس من می خواهم کروی اوم
600
00:28:07,200 –> 00:28:09,039
خوب باشد و من می روم جلو و
601
00:28:09,039 –> 00:28:10,240
این را اجرا کنید، من تغییراتی ایجاد کردم
602
00:28:10,240 –> 00:28:11,279
، میخواهم آن را آزمایش کنم مطمئن شوم که
603
00:28:11,279 –> 00:28:13,440
هنوز وجود دارد، بنابراین کره آنجاست،
604
00:28:13,440 –> 00:28:15,520
من خوشحالم
605
00:28:15,520 –> 00:28:20,240
و بیایید اینجا را ببینیم.
606
00:28:20,559 –> 00:28:23,039
607
00:28:23,039 –> 00:28:24,720
608
00:28:24,720 –> 00:28:27,679
من می خواهم این کار را انجام دهم این است که
609
00:28:27,679 –> 00:28:28,559
سعی کنم
610
00:28:28,559 –> 00:28:31,600
این پرش را درست کنم، ابتدا جهش
611
00:28:31,600 –> 00:28:34,000
2 بعدی را انجام می دهم و سپس سعی
612
00:28:34,000 –> 00:28:35,120
می کنم جهش سه بعدی را انجام دهم،
613
00:28:35,120 –> 00:28:36,880
زیرا می دانم چگونه جهش 2 بعدی را انجام دهم،
614
00:28:36,880 –> 00:28:38,399
615
00:28:38,399 –> 00:28:39,760
بنابراین من می خواهم ‘m going to do این است که بگویم
616
00:28:39,760 –> 00:28:42,559
بازیکن بازیکن.x
617
00:28:42,559 –> 00:28:45,600
برابر با صفر نقطه بازیکن y
618
00:28:45,600 –> 00:28:47,919
برابر با صفر است و من این را حدس می زنم
619
00:28:47,919 –> 00:28:48,880
کار می کند، نمی دانم آیا اینطور است یا
620
00:28:48,880 –> 00:28:50,480
نه، فرض کنید نقطه پخش کننده dx
621
00:28:50,480 –> 00:28:54,720
برابر با صفر است، نقطه d y برابر با صفر است،
622
00:28:54,720 –> 00:28:56,880
من آن را اجرا می کنم، فقط مطمئن شوید که
623
00:28:56,880 –> 00:28:58,159
چیزی خراب نشده است،
624
00:28:58,159 –> 00:29:00,000
زیرا من دارم کارهای زیادی می کنم حدس می زنم
625
00:29:00,000 –> 00:29:01,679
خوب است و سپس در به
626
00:29:01,679 –> 00:29:04,240
روز رسانی من، فرض کنید می خواهم بگویم این
627
00:29:04,240 –> 00:29:05,679
است و این همان چیزهایی است
628
00:29:05,679 –> 00:29:07,120
که من سایر آموزش هایم را انجام داده ام،
629
00:29:07,120 –> 00:29:08,720
این دقیقاً مانند
630
00:29:08,720 –> 00:29:12,320
آموزش پنگ است، بنابراین من می خواهم بگو
631
00:29:12,320 –> 00:29:15,600
player.x plus برابر است با نقطه پخش dx
632
00:29:15,600 –> 00:29:17,279
بله اگر مطمئن نیستید دارم چه کار می کنم
633
00:29:17,279 –> 00:29:19,679
اوه تماشا کنید می گویید پنگ تماشا کنید این
634
00:29:19,679 –> 00:29:20,880
پنگ همه چیزهایی را که من سعی می کنم همینجا توضیح می دهد
635
00:29:20,880 –> 00:29:23,520
پس بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد
636
00:29:23,520 –> 00:29:27,600
خوب ناپدید شد پس
637
00:29:27,600 –> 00:29:31,039
من هستم این را نشانه خوبی
638
00:29:31,039 –> 00:29:33,840
می دانم که من آن را خیلی سریع جابجا کردم، بله خوب است،
639
00:29:33,840 –> 00:29:35,200
بنابراین می توانید ببینید که از روی صفحه در حال پرواز است،
640
00:29:35,200 –> 00:29:37,600
641
00:29:37,679 –> 00:29:39,039
بنابراین باید سرعت مناسب را برای رایانه خود پیدا کنید،
642
00:29:39,039 –> 00:29:41,600
فکر می کنم
643
00:29:41,600 –> 00:29:44,399
خوب است، بنابراین توپ در حال پریدن است، خوب
644
00:29:44,399 –> 00:29:46,080
من من با آن کار تمام
645
00:29:46,080 –> 00:29:50,720
کردم، خوب، بنابراین ما باید
646
00:29:50,720 –> 00:29:54,880
مختصات
647
00:29:54,880 –> 00:29:56,799
648
00:29:56,799 –> 00:29:57,919
صفحه نمایش را بفهمیم، من نمی دانم می دانم آنها چه هستند،
649
00:29:57,919 –> 00:30:00,799
بنابراین من فقط پخش x را اینجا چاپ می کنم و فقط
650
00:30:00,799 –> 00:30:02,640
برای اینکه ایده ای از آنچه در player نگاه می کنم به دست
651
00:30:02,640 –> 00:30:05,520
بیاورم.
652
00:30:05,919 –> 00:30:10,159
653
00:30:10,159 –> 00:30:14,080
654
00:30:14,080 –> 00:30:17,440
من می توانم با
655
00:30:17,440 –> 00:30:18,640
آن زندگی کنم،
656
00:30:18,640 –> 00:30:22,480
بنابراین بیایید این را امتحان کنیم، بنابراین اگر نقطه بازیکن
657
00:30:22,480 –> 00:30:26,320
x بزرگتر از هشت
658
00:30:26,399 –> 00:30:29,679
بازیکن است، نقطه x برابر با هشت است
659
00:30:29,679 –> 00:30:32,799
و نقطه بازیکن d x
660
00:30:32,799 –> 00:30:34,159
برابر با یک منفی است، بنابراین من فقط
661
00:30:34,159 –> 00:30:36,320
می خواهم برعکس کنم، امیدوارم
662
00:30:36,320 –> 00:30:39,679
که اکنون باید از دیوار
663
00:30:40,640 –> 00:30:42,320
بپرد. من به دلیل اندازه کمی دورتر رفتم
664
00:30:42,320 –> 00:30:44,000
زیرا حدس میزنم که ما کار وسط را انجام میدهیم،
665
00:30:44,000 –> 00:30:45,600
اما
666
00:30:45,600 –> 00:30:51,120
بیایید سعی کنیم هفت را امتحان کنیم
667
00:30:51,120 –> 00:30:52,559
اوه عبدالمن فقط دارم
668
00:30:52,559 –> 00:30:54,480
با چیزی به نام ursine بازی
669
00:30:54,480 –> 00:30:56,000
میکنم و در واقع پنگ پارت انجام نمیدهم. من فقط
670
00:30:56,000 –> 00:30:57,039
671
00:30:57,039 –> 00:31:00,159
یه جورایی کاری شبیه به پنگ انجام میدم
672
00:31:00,159 –> 00:31:02,000
خب، قبول میکنم
673
00:31:02,000 –> 00:31:03,200
که فعلا از
674
00:31:03,200 –> 00:31:04,399
این کار راضی هستم، بنابراین میخوام ادامه بدم و دوباره از
675
00:31:04,399 –> 00:31:07,600
دیوار سمت چپ پرش
676
00:31:09,600 –> 00:31:11,600
کنم، این دقیقاً همان کد
677
00:31:11,600 –> 00:31:12,720
شماست. در بسیاری از آموزش های دیگر من دیده ام،
678
00:31:12,720 –> 00:31:13,679
679
00:31:13,679 –> 00:31:15,519
اما من فقط سعی می کنم بفهمم که شما می
680
00:31:15,519 –> 00:31:17,679
دانید
681
00:31:17,679 –> 00:31:21,120
چگونه این قسمت چگونه است موتور بازی ular کار
682
00:31:21,120 –> 00:31:24,559
می کند بسیار عالی است، بنابراین
683
00:31:24,559 –> 00:31:26,799
بوم،
684
00:31:30,000 –> 00:31:31,919
بله، من می توانم آن والنتینو را انجام دهم، اما اوه، فعلاً
685
00:31:31,919 –> 00:31:32,960
آن را به همان شکلی که هست رها می کنم،
686
00:31:32,960 –> 00:31:33,919
687
00:31:33,919 –> 00:31:35,840
اوه خوب و من نیز
688
00:31:35,840 –> 00:31:37,039
همین کار را با
689
00:31:37,039 –> 00:31:40,559
بازیکن dot y انجام خواهم داد. به علاوه برابر است با بازیکن نقطه
690
00:31:40,559 –> 00:31:46,399
d y و ما آن نقطه صفر را
691
00:31:46,399 –> 00:31:48,320
شش می کنیم تا با dwight کمی
692
00:31:48,320 –> 00:31:49,519
سریعتر از dy
693
00:31:49,519 –> 00:31:52,799
uh پیش برود، بنابراین بله،
694
00:31:52,799 –> 00:31:56,640
اگر نقطه پخش کننده y بزرگتر از
695
00:31:56,640 –> 00:31:58,320
اکنون باشد، به همان چیزی نیاز دا