در این مطلب، ویدئو نکاتی برای یادگیری برنامه نویسی پایتون | نکات موثر برای یادگیری سریعتر پایتون | Simplile Learn با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:08:30
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:23,359 –> 00:00:24,400
سلام، همه
2
00:00:24,400 –> 00:00:26,480
به جلسه زنده این هفته خوش آمدید
3
00:00:26,480 –> 00:00:29,519
، موضوع امروز نکاتی برای یادگیری پایتون است
4
00:00:29,519 –> 00:00:31,199
که در آن درباره نحوه یادگیری صحیح پایتون بحث خواهیم کرد،
5
00:00:31,199 –> 00:00:33,040
6
00:00:33,040 –> 00:00:35,200
اما قبل از شروع میخواهم
7
00:00:35,200 –> 00:00:36,480
از بینندگان خود برای تنظیم
8
00:00:36,480 –> 00:00:38,160
و شرکت فعال در این
9
00:00:38,160 –> 00:00:39,520
جلسات تشکر
10
00:00:39,520 –> 00:00:41,600
کنم، صبر کنیم. برای مدتی برای چند
11
00:00:41,600 –> 00:00:45,840
نفر دیگر برای هماهنگ کردن،
12
00:00:53,520 –> 00:00:56,160
همچنین ما یک تیم اختصاصی در اینجا داریم تا به
13
00:00:56,160 –> 00:00:58,559
تمام سوالات شما پاسخ دهد، بنابراین
14
00:00:58,559 –> 00:00:59,600
اگر سوالی دارید
15
00:00:59,600 –> 00:01:01,359
در بخش چت با ما در میان بگذارید و ما
16
00:01:01,359 –> 00:01:12,960
در اسرع وقت با شما تماس خواهیم
17
00:01:12,960 –> 00:01:15,200
گرفت. ببینید که چند نفر دیگر به آنها ملحق شده اند،
18
00:01:15,200 –> 00:01:16,080
19
00:01:16,080 –> 00:01:18,320
بنابراین این جلسه در مورد موضوع امروز خواهد بود
20
00:01:18,320 –> 00:01:19,759
که
21
00:01:19,759 –> 00:01:23,119
نکاتی برای یادگیری پایتون دارد، بنابراین اجازه دهید
22
00:01:23,119 –> 00:01:25,600
ابتدا شروع کنیم تا بفهمیم که چرا پایتون
23
00:01:25,600 –> 00:01:27,280
اینقدر محبوب است و
24
00:01:27,280 –> 00:01:29,119
بعد از آن
25
00:01:29,119 –> 00:01:31,119
نکات مهمی را که باید رعایت کنید را مرور خواهیم کرد.
26
00:01:31,119 –> 00:01:31,600
27
00:01:31,600 –> 00:01:34,720
در حالی که پایتون را یاد می گیریم، در پایان،
28
00:01:34,720 –> 00:01:36,400
نگاهی به روندهای فعلی صنعت
29
00:01:36,400 –> 00:01:37,040
30
00:01:37,040 –> 00:01:39,840
توسعه دهندگان پایتون در صنعت فناوری خواهیم داشت، بنابراین
31
00:01:39,840 –> 00:01:41,119
بدون هیچ مقدمه ای
32
00:01:41,119 –> 00:01:44,159
بیایید شروع کنیم که چرا پایتون
33
00:01:44,159 –> 00:01:46,640
پس چرا دقیقاً پایتون بسیار
34
00:01:46,640 –> 00:01:47,600
محبوب است. lar
35
00:01:47,600 –> 00:01:50,320
اجازه دهید نگاهی بیندازیم دلیل اول اینکه
36
00:01:50,320 –> 00:01:52,399
یادگیری پایتون آسان است
37
00:01:52,399 –> 00:01:54,560
زمان کمتری دارد و برای
38
00:01:54,560 –> 00:01:56,159
یک مبتدی برای یادگیری و شروع
39
00:01:56,159 –> 00:01:57,680
پیاده سازی پایتون به منابع نیاز است
40
00:01:57,680 –> 00:01:59,280
اگر این را با
41
00:01:59,280 –> 00:02:01,040
زبان های برنامه نویسی مانند جاوا
42
00:02:01,040 –> 00:02:04,560
یا c plus مقایسه کنیم به علاوه دلیل بعدی این است که
43
00:02:04,560 –> 00:02:07,520
پایتون متقابل است. -پلتفرم کراس پلتفرم یا
44
00:02:07,520 –> 00:02:08,080
45
00:02:08,080 –> 00:02:09,840
مستقل از پلتفرم یکی از
46
00:02:09,840 –> 00:02:11,760
ویژگی های زبان برنامه نویسی است که به
47
00:02:11,760 –> 00:02:12,959
توسعه دهنده اجازه می دهد تا
48
00:02:12,959 –> 00:02:15,120
کدهای میانی را در سیستم عامل های مختلف یاد بگیرد.
49
00:02:15,120 –> 00:02:17,200
50
00:02:17,200 –> 00:02:19,760
دلیل سوم این است که پایتون صدها
51
00:02:19,760 –> 00:02:21,120
52
00:02:21,120 –> 00:02:23,520
کتابخانه دارد مجموعه کتابخانه پایتون بسیار زیاد است و
53
00:02:23,520 –> 00:02:25,440
به توسعه دهندگان اجازه می دهد از کدهای از پیش نوشته شده
54
00:02:25,440 –> 00:02:26,080
استفاده کنند.
55
00:02:26,080 –> 00:02:27,920
صرفه جویی در زمان هنگام توسعه یک
56
00:02:27,920 –> 00:02:30,239
برنامه جدید و در نهایت
57
00:02:30,239 –> 00:02:33,120
پایتون دارای پشتیبانی عالی از جامعه است. یک
58
00:02:33,120 –> 00:02:35,200
توسعه دهنده پایتون که در یک کد گیر کرده
59
00:02:35,200 –> 00:02:35,760
است
60
00:02:35,760 –> 00:02:37,680
نباید نگران دریافت
61
00:02:37,680 –> 00:02:38,879
پشتیبانی مربوطه
62
00:02:38,879 –> 00:02:41,599
برای شروع باشد در حالی که اکثر زبان ها فاقد
63
00:02:41,599 –> 00:02:42,720
64
00:02:42,720 –> 00:02:45,840
راهنمای مستندات و آموزش های ویدیویی هستند.
65
00:02:45,840 –> 00:02:46,480
66
00:02:46,480 –> 00:02:49,040
در حال حرکت به جلو، ما
67
00:02:49,040 –> 00:02:49,760
68
00:02:49,760 –> 00:02:52,879
چند نکته برای یادگیری پایتون را درک خواهیم کرد، همچنین
69
00:02:52,879 –> 00:02:54,959
پایتون را می توان برای آنها استفاده کرد ساخت
70
00:02:54,959 –> 00:02:56,640
سرویسهای کوچک و همچنین
71
00:02:56,640 –> 00:02:59,680
برنامههای سازمانی بزرگ، اکنون
72
00:02:59,680 –> 00:03:00,720
به جلو خواهیم رفت
73
00:03:00,720 –> 00:03:04,080
و نکاتی را برای یادگیری پایتون به
74
00:03:04,080 –> 00:03:05,360
حداقل میرسانیم
75
00:03:05,360 –> 00:03:07,680
که شما و منابع شما باید
76
00:03:07,680 –> 00:03:08,879
اصول اولیه را
77
00:03:08,879 –> 00:03:11,200
بدون درک آنها پوشش
78
00:03:11,200 –> 00:03:12,959
دهد، کار کردن در
79
00:03:12,959 –> 00:03:13,680
80
00:03:13,680 –> 00:03:16,560
پروژههای با مشکلات پیچیده یا نمونههایی از موارد استفاده دشوار خواهد بود. از
81
00:03:16,560 –> 00:03:19,120
مبانی پایتون شامل
82
00:03:19,120 –> 00:03:22,800
متغیرها و انواع لیست لغت نامه ها
83
00:03:22,800 –> 00:03:26,080
و مجموعه عملگرهای پایه رشته
84
00:03:26,080 –> 00:03:27,200
قالب بندی
85
00:03:27,200 –> 00:03:30,319
رشته های عملیات پایه شرایط
86
00:03:30,319 –> 00:03:34,159
حلقه توابع لیست درک
87
00:03:34,159 –> 00:03:37,200
کلاس ها و اشیا پس از پوشش دادن همه
88
00:03:37,200 –> 00:03:38,400
89
00:03:38,400 –> 00:03:40,560
اصول باید
90
00:03:40,560 –> 00:03:41,840
91
00:03:41,840 –> 00:03:43,840
قبل از شروع یادگیری
92
00:03:43,840 –> 00:03:45,040
پایتون هدفی را
93
00:03:45,040 –> 00:03:47,360
برای مطالعه خود تعیین کنید. شما میدانید که
94
00:03:47,360 –> 00:03:49,280
بر روی چه مطالب آموزشی تمرکز کنید
95
00:03:49,280 –> 00:03:51,680
یا به اهدافتان بپردازید، بهعنوان
96
00:03:51,680 –> 00:03:52,799
97
00:03:52,799 –> 00:03:55,280
مثال اگر علاقهمند به
98
00:03:55,280 –> 00:03:56,720
تبدیل شدن به یک مهندس یادگیری ماشین
99
00:03:56,720 –> 00:03:59,439
هستید، باید فقط به آن مطالب مرتبط مراجعه کنید
100
00:03:59,439 –> 00:04:00,000
101
00:04:00,000 –> 00:04:03,200
، چندین صنعت فناوری وجود دارند
102
00:04:03,200 –> 00:04:04,319
که از
103
00:04:04,319 –> 00:04:07,200
پایتون برای توسعه یادگیری ماشین استفاده میکنند.
104
00:04:07,200 –> 00:04:08,480
و آی
105
00:04:08,480 –> 00:04:11,920
توسعه بازی های توسعه وب و
106
00:04:11,920 –> 00:04:14,720
اینترنت اشیا هنگامی
107
00:04:14,720 –> 00:04:16,079
که هدف خود را مشخص
108
00:04:16,079 –> 00:04:17,680
کردید، باید به کتابخانه های پایتون مربوطه نیز نگاهی بیندازید
109
00:04:17,680 –> 00:04:19,759
که به شما کمک می کند به
110
00:04:19,759 –> 00:04:20,720
هدف خود برسید
111
00:04:20,720 –> 00:04:22,960
، صدها کتابخانه