در این مطلب، ویدئو نحوه استفاده از ماژول ترشی پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:05:00
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:06,800 –> 00:00:11,680
سلام serdar jaegerdalpier از infoworld در
این قسمت از پایتون هوشمند، ما قصد
2
00:00:11,680 –> 00:00:17,440
داریم به مکانیسم بومی پایتون برای سریالسازی
و سریالزدایی اشیاء نگاهی بیندازیم و به
3
00:00:17,440 –> 00:00:23,680
آن میگویند باور کنید یا نه
4
00:00:23,680 –> 00:00:28,560
و ترجمه آن به یک جریان بایتی که
میتواند به جای دیگری ارسال شود و سپس آن را بازسازی کنید
5
00:00:29,360 –> 00:00:35,280
سریالسازی و سریالزدایی همانطور
که در پایتون نامیده میشود، ما ماژول pickle را
6
00:00:35,280 –> 00:00:40,320
برای ارائه این تابع داریم که میتوان از آن برای گرفتن
هر شی پایتون به خوبی تقریباً هر شی پایتون استفاده کرد
7
00:00:40,320 –> 00:00:45,920
بیشتر در یک دقیقه حالت خود را به یک
حباب باینری منجمد میکند و سپس آن حالت را بعداً بازسازی میکند.
8
00:00:46,960 –> 00:00:50,400
پایتون همچنین از فرآیند ترشی
بهعنوان درونی نامیده میشود
9
00:00:51,120 –> 00:00:54,720
آنها میتوانند کارهایی مانند ارسال اشیاء
بین نمونههای پایتون را انجام دهند، وقتی
10
00:00:54,720 –> 00:00:59,680
از ماژول چند پردازشی برای مثال
در مثال استفاده میکنید. میخواهم اینجا نشان
11
00:00:59,680 –> 00:01:03,600
دهم میخواهم چند شیء پایتون بسازم
که میتوان آنها را ترشی کرد. آنها را
12
00:01:03,600 –> 00:01:08,800
به عنوان یک فایل باینری روی دیسک بردارید و سپس
آنها را دوباره در یک اسکریپت نامرتبط دیگر بارگیری می کنم
13
00:01:10,000 –> 00:01:16,240
ابتدا این شیئی است که می خواهیم ایجاد کنیم
در واقع اشیاء جمع یکی از آنها یک کلاس است
14
00:01:16,240 –> 00:01:20,720
که مقداری داده را می گیرد و آن را
به روشی قالببندیشده از طریق تابع رشتهای خود بازتولید میکند.
15
00:01:22,000 –> 00:01:26,560
دیگری یک تابع مستقل است که
نمونهای از کلاس را با گرفتن برخی
16
00:01:26,560 –> 00:01:31,600
از فرمانهای کاربر ایجاد میکند، اکنون به خوبی میدانم که
میتوانم این تابع را به یک متد کلاس تبدیل
17
00:01:31,600 –> 00:01:36,720
کنم. جدا کردن آن به خودی خود برای نشان دادن اینکه چگونه
میتوان اشیاء تابع را نیز جداگانه ترشی کرد
18
00:01:38,080 –> 00:01:43,280
حالا بیایید pickle را در عمل در این اسکریپت نشان دهیم
من در حال ایجاد نمونهای از کلاس با مقداری
19
00:01:43,280 –> 00:01:47,680
داده مرتبط با آن هستم، آن
را در کنسول چاپ میکنم و سپس من قصد دارم
20
00:01:47,680 –> 00:01:54,080
یک تاپل متشکل از نمونه شی و
آن تابعی که در ماژول دیگر
21
00:01:54,080 –> 00:02:00,720
دیدیم ایجاد کنم سپس از روش pickle.dump برای
گرفتن این تاپل و نوشتن آن در دیسک به صورت باینری استفاده میکنیم
22
00:02:01,760 –> 00:02:07,200
اکنون من من کارها را انجام می دهم به این ترتیب برای نشان دادن
یک نکته و حرف من این است که اغلب
23
00:02:07,200 –> 00:02:12,720
اشیاء پایتون را میتوان ترشی کرد نه فقط کلاسها، نه
فقط توابع در سطح بالای یک ماژول
24
00:02:13,520 –> 00:02:19,040
نه فقط نمونههایی از آن کلاسها، بلکه
مواردی مانند رشتههای اعداد بولی و تاپل
25
00:02:20,240 –> 00:02:24,160
اگر میتوانید چیزی را ترشی نکنید زیرا
به عنوان یک شی قابل ترشی پشتیبانی نمی شود و
26
00:02:24,160 –> 00:02:30,240
تعدادی از آنها وجود دارند که استثنا خواهید داشت، اما
اکثر اشیاء روزمره ای که در