در این مطلب، ویدئو نحوه ایجاد یک بازی پازل در پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:53:36
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,480 –> 00:00:03,600
سلام و به آموزش پایتون بازی پازل پیشرفته خوش آمدید،
2
00:00:03,600 –> 00:00:06,000
3
00:00:06,000 –> 00:00:08,720
درست اینجاست که ما یک برنده داریم، بنابراین
4
00:00:08,720 –> 00:00:11,599
تعداد کلیکها را نشان میدهد
5
00:00:11,599 –> 00:00:13,200
چیزی شبیه به این در
6
00:00:13,200 –> 00:00:15,440
آنجا، بنابراین کاری که اکنون میخواهم انجام دهم
7
00:00:15,440 –> 00:00:18,080
این است که تازه کردن و شروع همه چیز است. پس
8
00:00:18,080 –> 00:00:19,680
بیایید ببینیم که آیا
9
00:00:19,680 –> 00:00:22,960
میتوانیم این یکی را نیز مرتب
10
00:00:22,960 –> 00:00:25,680
کنیم، در آنجا میرویم
11
00:00:27,599 –> 00:00:29,359
و آنجا،
12
00:00:29,359 –> 00:00:32,079
پس بیایید
13
00:00:32,079 –> 00:00:35,520
کمی سرعتش را افزایش
14
00:00:35,520 –> 00:00:38,480
دهیم که در آنجا انجام دادهایم
15
00:00:39,440 –> 00:00:40,879
،
16
00:00:40,879 –> 00:00:45,000
بیایید پنج نفر را سوار
17
00:00:47,039 –> 00:00:51,520
شویم.
18
00:00:52,399 –> 00:00:55,199
ما بعد از 82 کلیک یکی دیگر داریم،
19
00:00:55,199 –> 00:00:58,000
بنابراین کاری که
20
00:00:58,000 –> 00:01:00,160
اکنون می خواهم انجام دهم این است که شما را مستقیماً به
21
00:01:00,160 –> 00:01:02,079
محیط توسعه پایتون می برم
22
00:01:02,079 –> 00:01:04,239
و یکی از اینها را با هم قرار می دهیم، بنابراین بیایید از خارج
23
00:01:04,239 –> 00:01:07,040
خارج شویم و
24
00:01:07,040 –> 00:01:08,640
25
00:01:08,640 –> 00:01:11,200
اول از همه جدید و آنجا را انتخاب کنیم. بیایید به صورت زیر
26
00:01:11,200 –> 00:01:12,880
وارد کنیم import
27
00:01:12,880 –> 00:01:15,200
من میروم برای
28
00:01:15,200 –> 00:01:17,520
تصادفی که تصادفی است، ما به
29
00:01:17,520 –> 00:01:20,000
آن برای مولد اعداد تصادفی نیاز داریم
30
00:01:20,000 –> 00:01:20,880
و
31
00:01:20,880 –> 00:01:24,159
همچنین
32
00:01:24,159 –> 00:01:27,119
زمان
33
00:01:27,119 –> 00:01:32,159
را وارد میکنم و سپس وارد میکنم، فرض کنید از
34
00:01:33,680 –> 00:01:36,400
تیک
35
00:01:36,960 –> 00:01:39,680
وارد کنید، همه آن را وارد
36
00:01:39,680 –> 00:01:41,600
کنید. یک ستاره
37
00:01:41,600 –> 00:01:43,920
بیایید اندازه فونت را افزایش دهیم تا
38
00:01:43,920 –> 00:01:46,720
شما بچه ها می توانید آن را خیلی بهتر ببینید همین
39
00:01:46,720 –> 00:01:48,880
جا بیایید و آن را شاید حدود
40
00:01:48,880 –> 00:01:50,960
14 کنید.
41
00:01:50,960 –> 00:01:53,280
بله، فکر می کنم روی ok کلیک کنید،
42
00:01:53,280 –> 00:01:54,399
همین حالا
43
00:01:54,399 –> 00:01:57,119
بیایید پایین و
44
00:01:57,119 –> 00:01:58,479
بیایید برای
45
00:01:58,479 –> 00:02:00,079
ریشه
46
00:02:00,079 –> 00:02:03,280
که قرار است کلاس من باشد،
47
00:02:03,280 –> 00:02:05,840
پرانتز را وارد کنید و بیایید. همین پایین
48
00:02:05,840 –> 00:02:06,880
49
00:02:06,880 –> 00:02:08,800
اجازه دهید من بگویم
50
00:02:08,800 –> 00:02:11,800
51
00:02:14,879 –> 00:02:19,560
root.geometry که قرار است 1350
52
00:02:20,840 –> 00:02:24,840
در 750 شود
53
00:02:25,840 –> 00:02:29,760
و می گوییم به اضافه صفر به اضافه صفر،
54
00:02:29,760 –> 00:02:31,360
به این معنی
55
00:02:31,360 –> 00:02:32,959
که همه چیز
56
00:02:32,959 –> 00:02:34,800
از همین جا شروع می شود،
57
00:02:34,800 –> 00:02:37,120
خوب بیایید یک عنوان به آن بدهیم و همین طور
58
00:02:37,120 –> 00:02:39,599
بیایید پایین در اینجا و فقط می گویید عنوان root dot
59
00:02:39,599 –> 00:02:42,080
60
00:02:42,080 –> 00:02:45,040
و عنوان این است
61
00:02:45,040 –> 00:02:49,480
که من فقط آن بازی پازل
62
00:02:56,319 –> 00:02:58,480
را صدا می زنم که این عنوان من است اما
63
00:02:58,480 –> 00:03:00,640
باید در یک نقل قول باشد
64
00:03:00,640 –> 00:03:01,760
65
00:03:01,760 –> 00:03:03,680
و در نهایت من می خواهم root.configo پس زمینه را تعریف
66
00:03:03,680 –> 00:03:05,319
67
00:03:05,319 –> 00:03:07,280
کنم
68
00:03:07,280 –> 00:03:09,920
و این پسزمینه من
69
00:03:09,920 –> 00:03:12,319
خواهد بود، پسزمینه آبی کادت خواهد بود،
70
00:03:12,319 –> 00:03:14,080
71
00:03:14,080 –> 00:03:16,319
بنابراین
72
00:03:17,280 –> 00:03:19,760
، برابر است با
73
00:03:19,760 –> 00:03:22,640
آبی کادت،
74
00:03:24,799 –> 00:03:28,080
من این مورد را درست
75
00:03:28,080 –> 00:03:29,920
میکنم، ما به
76
00:03:29,920 –> 00:03:31,360
سمت راست
77
00:03:31,360 –> 00:03:33,280
میرویم، همچنین میخواهم
78
00:03:33,280 –> 00:03:35,519
آن را گرد کنم، بنابراین بیایید
79
00:03:35,519 –> 00:03:37,200
بگوییم root
80
00:03:37,200 –> 00:03:39,360
dot
81
00:03:39,360 –> 00:03:40,959
bin
82
00:03:40,959 –> 00:03:42,640
حلقه
83
00:03:42,640 –> 00:03:44,319
پرانتز را وارد کنید،
84
00:03:44,319 –> 00:03:47,200
بنابراین من آن را ذخیره می کنم، اجازه دهید به فایل برویم
85
00:03:47,200 –> 00:03:48,879
ما را نجات دهید
86
00:03:48,879 –> 00:03:52,000
تا ما آن را به عنوان یک بازی پازلی ذخیره کنید،
87
00:03:52,000 –> 00:03:54,159
بنابراین همینجا و به نوعی مانند
88
00:03:54,159 –> 00:03:58,080
پازل زیر خط پی نامیده می شود،
89
00:03:59,040 –> 00:04:01,040
بله، به اندازه کافی خوب بود روی ذخیره کلیک کنید
90
00:04:01,040 –> 00:04:02,239
91
00:04:02,239 –> 00:04:04,000
،
92
00:04:04,000 –> 00:04:06,319
خوب، ما حتی نمی توانیم آن را امتحان کنیم، من
93
00:04:06,319 –> 00:04:08,560
روی run کلیک می کنم
94
00:04:08,560 –> 00:04:11,280
و بیایید ببینیم آنجا برویم که
95
00:04:11,280 –> 00:04:13,840
چارچوب ما است، آماده است که از آن خارج شویم و از آن خارج شویم،
96
00:04:13,840 –> 00:04:15,120
97
00:04:15,120 –> 00:04:17,199
بنابراین اکنون
98
00:04:17,199 –> 00:04:18,798
کاری که من نمیخواستم انجام دهم این است که
99
00:04:18,798 –> 00:04:20,798
cr را فراخوانی میکنم
100
00:04:20,798 –> 00:04:23,440
بخش اول فریمهایی را که میخواهم بسازم ایجاد کنید.
101
00:04:23,440 –> 00:04:25,199
102
00:04:25,199 –> 00:04:27,120
همانطور که می بینید، آن بالا را صدا
103
00:04:27,120 –> 00:04:28,800
کنید، ویجت را وارد کنید، فریمی که این
104
00:04:28,800 –> 00:04:30,880
فریم یک نمودار
105
00:04:30,880 –> 00:04:32,479
از ریشه است
106
00:04:32,479 –> 00:04:34,080
که
107
00:04:34,080 –> 00:04:37,040
قسمت نام پروژه است و فرض کنید
108
00:04:37,040 –> 00:04:39,280
رنگ پس زمینه آن یکی
109
00:04:39,280 –> 00:04:41,440
آبی کادتی باشد. و همینطور پس شما فقط
110
00:04:41,440 –> 00:04:43,440
این
111
00:04:43,440 –> 00:04:46,240
112
00:04:46,240 –> 00:04:50,560
را بگیرید و آن را بچسبانید، حالا بیایید آن را جشن بگیریم
113
00:04:50,880 –> 00:04:53,520
و من فقط آن را درست می کنم که
114
00:04:53,520 –> 00:04:56,720
بیرون بیاید و
115
00:04:56,720 –> 00:05:00,759
عرض پاها را با کاما 1350 در
116
00:05:00,960 –> 00:05:02,639
بیاورم
117
00:05:02,639 –> 00:05:05,199
. ارتفاعی
118
00:05:05,199 –> 00:05:09,120
که قرار است تقریباً 100
119
00:05:09,120 –> 00:05:10,400
کاما باشد را بگویید
120
00:05:10,400 –> 00:05:12,720
و
121
00:05:12,800 –> 00:05:15,600
خیالتان راحت باشد من آن را سفت و سخت می کنم
122
00:05:15,600 –> 00:05:18,320
با حروف بزرگ وجود دارد، ما به
123
00:05:18,320 –> 00:05:19,680
آنجا می رویم،
124
00:05:19,680 –> 00:05:22,400
اکنون می رویم بیایید آن را گرد کنیم،
125
00:05:22,400 –> 00:05:25,520
بیایید اینجا و فقط بگوییم
126
00:05:25,520 –> 00:05:26,560
127
00:05:26,560 –> 00:05:28,960
درجه نقطه بالا
128
00:05:30,400 –> 00:05:34,479
و آن سطر
129
00:05:34,479 –> 00:05:38,120
برابر با
130
00:05:38,800 –> 00:05:41,120
ستون صفر خواهد بود که برابر با صفر خواهد بود و
131
00:05:41,120 –> 00:05:43,360
132
00:05:44,479 –> 00:05:47,120
خوب آن را
133
00:05:47,360 –> 00:05:49,680
ببندیم، پس بیایید فقط این خطا را اصلاح کنیم.
134
00:05:49,680 –> 00:05:51,600
که من اینجا ساختم که باید در
135
00:05:51,600 –> 00:05:56,400
آنجا منتشر می شد و اکنون آن را اجرا می
136
00:05:56,400 –> 00:05:58,720
کنیم، ببینیم چگونه به نظر می رسد
137
00:05:58,720 –> 00:06:01,199
که ممکن است
138
00:06:01,199 –> 00:06:03,120
نتوانید تاپ هایی را که من ایجاد کردم مشاهده کنید، اما
139
00:06:03,120 –> 00:06:04,479
اگر این رنگ را در اینجا تغییر دهم، باید
140
00:06:04,479 –> 00:06:06,240
بتوانید ببینید بنابراین بیایید بگوییم که
141
00:06:06,240 –> 00:06:08,400
از شر آبی کادت خلاص می شویم و آن
142
00:06:08,400 –> 00:06:10,639
را به رنگ آبی می گذاریم و شما بچه ها باید ببینید من در مورد چه چیزی صحبت می کنم
143
00:06:10,639 –> 00:06:13,280
144
00:06:13,840 –> 00:06:15,199
و ما به اینجا می
145
00:06:15,199 –> 00:06:16,800
رویم بنابراین من
146
00:06:16,800 –> 00:06:17,600
147
00:06:17,600 –> 00:06:19,840
فعلاً از شر آن خلاص می شوم.
148
00:06:19,840 –> 00:06:21,600
واگرد آبی مرده
149
00:06:21,600 –> 00:06:23,840
حالا کاری که میخواهم انجام دهم این است
150
00:06:23,840 –> 00:06:25,600
که میتوانم عنوان خود را همینجا وارد کنم،
151
00:06:25,600 –> 00:06:28,160
پس بیایید
152
00:06:28,160 –> 00:06:30,800
همینجا بیایم و فقط بگوییم
153
00:06:30,800 –> 00:06:33,600
uh space lbl
154
00:06:33,600 –> 00:06:36,000
عنوان
155
00:06:36,000 –> 00:06:36,880
156
00:06:36,880 –> 00:06:40,800
157
00:06:41,120 –> 00:06:42,560
158
00:06:42,560 –> 00:06:44,400
و این همان برچسب و همین برچسب خواهد بود. قرار است
159
00:06:44,400 –> 00:06:46,160
فرزندی از
160
00:06:46,160 –> 00:06:48,080
161
00:06:48,080 –> 00:06:50,400
کامای بالا در جلو باشد
162
00:06:50,400 –> 00:06:54,400
فونت تقریباً
163
00:06:54,400 –> 00:06:58,800
اجازه دهید خوب اجازه دهید ابتدا ناحیه را به عنوان ناحیه انتخاب کنیم
164
00:06:58,800 –> 00:07:00,639
و اندازه آن
165
00:07:00,639 –> 00:07:02,720
تقریباً 80
166
00:07:02,720 –> 00:07:04,720
کاما خواهد بود
167
00:07:04,720 –> 00:07:05,840
و
168
00:07:05,840 –> 00:07:08,960
من می خواهم آن
169
00:07:08,960 –> 00:07:10,400
170
00:07:10,400 –> 00:07:12,479
کاما و متنی را که می خواهم
171
00:07:12,479 –> 00:07:14,240
وارد کنم در آنجا ببندم. فقط تماس
172
00:07:14,240 –> 00:07:15,680
173
00:07:15,680 –> 00:07:18,160
میگیرم که شاید چیزی را
174
00:07:18,160 –> 00:07:21,520
که میخواهم به سراغ پیشرفتهای بروم،
175
00:07:22,639 –> 00:07:26,400
آن را پیشرفته مینامم به دلیل
176
00:07:26,400 –> 00:07:28,240
روش مختلفی که قرار است
177
00:07:28,240 –> 00:07:31,599
از آن استفاده کنم که
178
00:07:31,599 –> 00:07:34,160
شامل ماشینحساب کلیک میشود.
179
00:07:34,160 –> 00:07:36,240
180
00:07:36,240 –> 00:07:39,360
181
00:07:39,360 –> 00:07:43,280
فوت کنید و بگویید کاما
182
00:07:43,280 –> 00:07:46,479
bg که قرار است باشد، فرض کنید حدود
183
00:07:46,479 –> 00:07:48,080
10 کاما
184
00:07:48,080 –> 00:07:49,520
از حاشیه bd
185
00:07:49,520 –> 00:07:51,840
186
00:07:51,840 –> 00:07:53,840
و رنگ پسزمینه، رنگ پسزمینه
187
00:07:53,840 –> 00:07:55,840
188
00:07:55,840 –> 00:08:00,479
را آبی میکنم، بنابراین
189
00:08:00,479 –> 00:08:02,720
زندگی را کمی راحت میکند، سپس
190
00:08:02,720 –> 00:08:04,960
آبی
191
00:08:04,960 –> 00:08:07,440
و چهار رنگ
192
00:08:07,440 –> 00:08:10,639
بیایید به اینجا بیاییم و فقط بگوییم fg
193
00:08:10,639 –> 00:08:14,080
که برابر خواهد بود،
194
00:08:14,080 –> 00:08:16,720
بیایید بگوییم مفهوم con در
195
00:08:16,720 –> 00:08:19,120
196
00:08:19,120 –> 00:08:23,599
آنجا من فکر می کنم بله همانطور که مفهوم وجود دارد
197
00:08:23,599 –> 00:08:26,800
یا می توانید از سفید و کاما استفاده کنید
198
00:08:26,800 –> 00:08:28,879
که به نوعی رنگ شیری است، بنابراین من
199
00:08:28,879 –> 00:08:32,320
از سیستم می خواهم که نوعی مانند
200
00:08:32,320 –> 00:08:33,839
دریافت آن در مرکز
201
00:08:33,839 –> 00:08:35,839
توجیه
202
00:08:35,839 –> 00:08:38,560
که
203
00:08:38,839 –> 00:08:42,159
نزدیک به آن خواهد بود
204
00:08:42,159 –> 00:08:45,920
و در نهایت می خواهم این را جمع بندی کنم، بنابراین
205
00:08:45,920 –> 00:08:48,240
بیایید بگوییم
206
00:08:48,240 –> 00:08:50,480
برچسبی
207
00:08:50,480 –> 00:08:51,440
که
208
00:08:51,440 –> 00:08:53,440
شبکه قرار است
209
00:08:53,440 –> 00:08:55,040
صفر با صفر شود،
210
00:08:55,040 –> 00:08:57,760
قانون ستون صفر صفر
211
00:08:57,760 –> 00:09:00,000
است،
212
00:09:00,080 –> 00:09:02,959
خوب، فکر می کنم یک براکت در
213
00:09:02,959 –> 00:09:05,279
اینجا وجود ندارد، بنابراین بیایید
214
00:09:05,279 –> 00:09:07,440
اکنون آن را ببندیم میخواهم این را امتحان کنم، بیایید
215
00:09:07,440 –> 00:09:09,360
اجرا کنیم
216
00:09:09,360 –> 00:09:12,959
و ببینیم که چگونه به نظر میرسد
217
00:09:12,959 –> 00:09:14,640
.
218
00:09:14,640 –> 00:09:17,200
219
00:09:17,200 –> 00:09:19,120
220
00:09:19,120 –> 00:09:22,080
221
00:09:22,080 –> 00:09:23,600
222
00:09:23,600 –> 00:09:25,680
223
00:09:25,680 –> 00:09:27,440
آن پیست زیر را کپی کنید،
224
00:09:27,440 –> 00:09:28,640
من آن
225
00:09:28,640 –> 00:09:31,360
فریم اصلی و فریم اصلی
226
00:09:33,519 –> 00:09:37,839
227
00:09:38,000 –> 00:09:40,720
را اینجا صدا می زنم و به داخل مین فریم که
228
00:09:40,720 –> 00:09:42,880
روت خواهد بود
229
00:09:42,880 –> 00:09:44,959
و نقش آن
230
00:09:44,959 –> 00:09:48,320
رول شماره یک ستون صفر خواهد
231
00:09:48,320 –> 00:09:50,720
بود، درست است. بیایید
232
00:09:50,720 –> 00:09:53,200
رنگ پشت آن را به
233
00:09:53,200 –> 00:09:56,000
آبی پودری تغییر دهیم
234
00:09:57,600 –> 00:10:00,800
و
235
00:10:01,040 –> 00:10:05,200
من می خواهم بگویم bg
236
00:10:05,200 –> 00:10:09,279
از شر این خلاص شوید و اوه نه b
237
00:10:09,279 –> 00:10:14,560
b d که برابر با 10
238
00:10:16,800 –> 00:10:19,040
روز خواهد بود
239
00:10:19,040 –> 00:10:22,079
که عرض آن ارتفاع را پیدا می کند um
240
00:10:22,079 –> 00:10:24,480
آن را حدود 600 می کند
241
00:10:24,480 –> 00:10:28,079
و این خوب است و اینجا هم
242
00:10:28,079 –> 00:10:30,160
243
00:10:30,160 –> 00:10:32,560
خوب است، بیایید ببینیم که
244
00:10:32,560 –> 00:10:33,519
245
00:10:33,519 –> 00:10:36,160
کاما یک پد می گیرد ded x و این تقریباً 30 خواهد بود
246
00:10:36,160 –> 00:10:37,839
.
247
00:10:37,839 –> 00:10:39,839
248
00:10:39,839 –> 00:10:43,040
خوب، حالا بیایید این را امتحان کنیم، پس بیایید
249
00:10:43,040 –> 00:10:45,279
250
00:10:45,279 –> 00:10:47,600
برویم آنجا اجرا کنیم،
251
00:10:47,600 –> 00:10:50,399
بله، به نظر می رسد
252
00:10:50,399 –> 00:10:52,320
خوب است.
253
00:10:52,320 –> 00:10:56,000
254
00:10:56,000 –> 00:10:59,519
فریم پس شاید من فقط باید
255
00:10:59,519 –> 00:11:01,920
این را کپی کنم و چیزهای اطراف را تغییر دهم کپی
256
00:11:01,920 –> 00:11:04,640
این کوچک
257
00:11:05,120 –> 00:11:06,720
را درست اینجا بچسبانم
258
00:11:06,720 –> 00:11:09,040
و من این فریم
259
00:11:09,040 –> 00:11:12,240
را صدا می زنم، فرض کنید فریم
260
00:11:12,240 –> 00:11:14,399
سمت چپ فریم سمت چپ است و این فریم نیز فریم سمت چپ است
261
00:11:14,399 –> 00:11:16,640
262
00:11:16,640 –> 00:11:20,000
و اجازه دهید فریم یک نمودار است از
263
00:11:20,000 –> 00:11:21,839
مینفریم را
264
00:11:21,839 –> 00:11:25,360
بگیرید مینفریم آن را درست در اینجا بچسبانید
265
00:11:25,440 –> 00:11:27,760
و موقعیت فریم سمت چپ
266
00:11:27,760 –> 00:11:29,839
را میگویم
267
00:11:29,839 –> 00:11:32,959
بیایید آن را
268
00:11:32,959 –> 00:11:34,880
بسته نقطهای
269
00:11:34,880 –> 00:11:37,279
قرار
270
00:11:37,279 –> 00:11:38,320
271
00:11:38,320 –> 00:11:42,200
دهیم که در سمت چپ قرار میگیرد
272
00:11:42,959 –> 00:11:45,120
،
273
00:11:45,120 –> 00:11:47,600
خوب برای فریم سمت چپ که الان هستم به
274
00:11:47,600 –> 00:11:48,399
275
00:11:48,399 –> 00:11:50,399
آبی پودری نیاز داریم، بیایید آن را
276
00:11:50,399 –> 00:11:52,000
قطع
277
00:11:52,000 –> 00:11:54,160
کنیم و 10 خواهد شد، بیایید
278
00:11:54,160 –> 00:11:56,800
این را به حدود 700 تغییر دهیم
279
00:11:56,800 –> 00:11:58,800
و
280
00:11:58,800 –> 00:12:02,720
قد را به 500 و 500 تبدیل
281
00:12:02,720 –> 00:12:05,120
کنیم،
282
00:12:05,120 –> 00:12:08,160
می خواهم آن را
283
00:12:08,160 –> 00:12:11,360
به محور وزنی y تقسیم کنم و
284
00:12:11,360 –> 00:12:13,760
که احتمالاً حدود دو
285
00:12:13,760 –> 00:12:16,240
کاما خواهد بود،
286
00:12:16,480 –> 00:12:18,800
حالا
287
00:12:19,040 –> 00:12:21,600
اگر آبی پودر شده باشد، خوب است
288
00:12:21,600 –> 00:12:23,279
289
00:12:23,279 –> 00:12:26,480
بیایید رنگ پشت آن را به آبی کادتی تغییر دهیم،
290
00:12:26,480 –> 00:12:28,320
بنابراین میخواهم آن را در دست بگیرم
291
00:12:28,320 –> 00:12:32,240
و فقط آن را همینجا بچسبانم
292
00:12:32,240 –> 00:12:34,160
،
293
00:12:34,160 –> 00:12:36,480
خوب، فکر میکنم ممکن است درست باشد، پس
294
00:12:36,480 –> 00:12:38,000
295
00:12:38,000 –> 00:12:41,120
بیایید وارد اینجا شویم
296
00:12:41,519 –> 00:12:43,440
و ببینیم که چگونه به نظر
297
00:12:43,440 –> 00:12:44,959
میرسد زیباست
298
00:12:44,959 –> 00:12:46,000
خوب،
299
00:12:46,000 –> 00:12:46,959
300
00:12:46,959 –> 00:12:49,680
اکنون می خواهم کل روند را کپی کنم و سرعت
301
00:12:49,680 –> 00:12:51,760
بخشم و به زودی به شما دوستان پاسخ خواهم داد،
302
00:12:51,760 –> 00:12:54,320
303
00:12:54,399 –> 00:12:55,920
بچه ها
304
00:12:55,920 –> 00:12:59,120
، طراحی قاب را به پایان رساندیم،
305
00:12:59,120 –> 00:13:02,160
پس بیایید آن را امتحان کنیم و
306
00:13:02,160 –> 00:13:06,680
به خطوط کد آنجا نگاهی بیندازیم
307
00:13:07,519 –> 00:13:08,480
308
00:13:08,480 –> 00:13:10,959
تا اکنون کل اینترفیس چگونه به نظر
309
00:13:10,959 –> 00:13:13,040
می رسد این برای
310
00:13:13,040 –> 00:13:15,680
شمارنده اعداد و اینجا برای تنظیم مجدد است و
311
00:13:15,680 –> 00:13:18,880
اینجا فقط جعبه پیام است
312
00:13:18,880 –> 00:13:21,360
که چرا در اینجا همه دکمه های من در
313
00:13:21,360 –> 00:13:24,959
جای خود قرار دارند پس خارج شوید
314
00:13:24,959 –> 00:13:28,160
خب بچه ها حالا بیایید برخی از
315
00:13:28,160 –> 00:13:29,760
متغیرها را اینجا اعلام کنیم.
316
00:13:29,760 –> 00:13:31,680
اول
317
00:13:31,680 –> 00:13:35,839
آن تعداد کلیک را صدا می
318
00:13:39,360 –> 00:13:41,440
زنم، تعداد کلیک هایی وجود دارد
319
00:13:41,440 –> 00:13:43,120
که مقدار
320
00:13:43,120 –> 00:13:45,279
آن را صفر می
321
00:13:45,279 –> 00:13:47,360
کنم، سپس
322
00:13:47,360 –> 00:13:51,600
یکی دیگر را ایجاد می کنم و آن را کلیک های نمایش می نامم
323
00:13:52,160 –> 00:13:54,639
324
00:13:55,920 –> 00:14:00,320
و این یک رشته خواهد بود.
325
00:14:00,320 –> 00:14:03,320
متغیر
326
00:14:04,959 –> 00:14:06,160
327
00:14:06,160 –> 00:14:08,320
اکنون مقداری که خواهد بود در داخل
328
00:14:08,320 –> 00:14:11,600
رشته نمایشگر،
329
00:14:11,600 –> 00:14:15,600
خوب، ما آن مقدار را بهعنوان
330
00:14:15,600 –> 00:14:17,040
فرض
331
00:14:17,040 –> 00:14:19,279
کنید که کلیکهای نمایشگر
332
00:14:19,279 –> 00:14:20,800
را انتخاب
333
00:14:20,800 –> 00:14:22,639
334
00:14:22,639 –> 00:14:24,079
میکنیم، میخواهم بگویم
335
00:14:24,079 –> 00:14:26,399
نقطه
336
00:14:27,199 –> 00:14:28,800
تنظیم شده است
337
00:14:28,800 –> 00:14:30,560
و آنچه را که در آنجا تنظیم
338
00:14:30,560 –> 00:14:34,079
میکنم، فقط تعداد
339
00:14:34,720 –> 00:14:37,040
340
00:14:37,040 –> 00:14:39,279
341
00:14:42,839 –> 00:14:45,199
کلیکها را به آن میزنم و
342
00:14:45,199 –> 00:14:48,160
همچنین اکنون ببندید،
343
00:14:48,639 –> 00:14:50,240
اجازه دهید بار دیگر
344
00:14:50,240 –> 00:14:53,600
بازگشت
345
00:14:53,600 –> 00:14:56,000
به اضافه
346
00:14:56,639 –> 00:14:57,600
را
347
00:14:57,600 –> 00:15:00,399
وارد کنیم و این
348
00:15:00,399 –> 00:15:02,560
تعداد کلیک ها خواهد بود، اما ما باید آن را
349
00:15:02,560 –> 00:15:04,880
به یک کاراکتر رشته ای تبدیل کنیم، بنابراین
350
00:15:04,880 –> 00:15:08,560
بیایید همین جا پایین بیاییم و فقط بگوییم
351
00:15:09,519 –> 00:15:12,880
آن را به یک کاراکتر رشته تبدیل کنید.
352
00:15:12,880 –> 00:15:15,360
353
00:15:15,360 –> 00:15:18,079
354
00:15:18,079 –> 00:15:21,120
این را در اینجا ببندید
355
00:15:21,360 –> 00:15:23,680
356
00:15:25,360 –> 00:15:27,120
، ما همین الان می رویم،
357
00:15:27,120 –> 00:15:30,160
358
00:15:30,240 –> 00:15:33,680
بیایید به اینجا بیاییم و
359
00:15:33,680 –> 00:15:36,639
متغیر دیگری را اعلام کنیم،
360
00:15:36,720 –> 00:15:38,480
بنابراین متغیر دیگری را که من فقط می خواهم
361
00:15:38,480 –> 00:15:40,639
فراخوانی کنم
362
00:15:40,639 –> 00:15:43,279
، فرض کنید بازی این را بیان می کند،
363
00:15:43,279 –> 00:15:45,839
ما
364
00:15:45,839 –> 00:15:48,720
365
00:15:49,839 –> 00:15:53,519
رشته حالت بازی را وارد می کنیم
366
00:15:53,680 –> 00:15:57,279
و آن برابر خواهد شد. به شرح زیر است
367
00:15:57,279 –> 00:16:01,759
حالا بیایید یک تابع را در اینجا اعلام کنیم
368
00:16:05,839 –> 00:16:09,519
و همین تابع را صدا می زنم.
369
00:16:09,519 –> 00:16:13,759
370
00:16:15,440 –> 00:16:18,000
371
00:16:20,839 –> 00:16:22,480
372
00:16:22,480 –> 00:16:23,440
373
00:16:23,440 –> 00:16:27,040
374
00:16:27,040 –> 00:16:30,639
375
00:16:32,000 –> 00:16:34,480
376
00:16:34,480 –> 00:16:36,959
تعداد کلیکها
377
00:16:36,959 –> 00:16:39,600
باشد همین یک برداشت
378
00:16:39,600 –> 00:16:41,920
که در اینجا
379
00:16:41,920 –> 00:16:44,160
تعداد کلیکها
380
00:16:44,160 –> 00:16:47,839
کاما را بچسبانید و من نیز
381
00:16:47,839 –> 00:16:49,600
کلیکهای نمایشی را
382
00:16:49,600 –> 00:16:50,880
در آنجا وارد میکنم
383
00:16:50,880 –> 00:16:54,800
تا بهعنوان متغیرهای سراسری در آنجا استفاده شوند
384
00:16:54,800 –> 00:16:57,040
،
385
00:16:58,000 –> 00:17:00,000
حالا
386
00:17:00,000 –> 00:17:02,800
فرض کنید نقاط کلیکهای نمایش داده شود، من میروم
387
00:17:02,800 –> 00:17:05,760
همه موارد را نگه میدارم. اینها
388
00:17:05,760 –> 00:17:09,039
فقط این را نگه می دارند
389
00:17:09,039 –> 00:17:13,039
و من می خواهم آن را دقیقاً در اینجا
390
00:17:16,240 –> 00:17:19,240
بچسبانم ،
391
00:17:19,839 –> 00:17:22,480
بنابراین آنچه در این تابع اتفاق می افتد این است
392
00:17:22,480 –> 00:17:24,880
که تعداد
393
00:17:24,880 –> 00:17:27,119
کلیک ها را نشان می دهد اگر قرار است
394
00:17:27,119 –> 00:17:29,840
تعداد کلیک ها نمایش داده شود که چرا این مقدار اولیه را انجام می دهم
395
00:17:29,840 –> 00:17:32,640
برای تغییر این یکی در اینجا نیز
396
00:17:32,640 –> 00:17:35,919
بیایید این را به صفر تغییر دهیم،
397
00:17:37,760 –> 00:17:39,520
فقط از شر همه چیز در آنجا خلاص شوید و
398
00:17:39,520 –> 00:17:42,240
فقط آن را به صفر تغییر دهید،
399
00:17:42,240 –> 00:17:44,240
بنابراین در مرحله اولیه فقط
400
00:17:44,240 –> 00:17:45,280
401
00:17:45,280 –> 00:17:46,480
مقدار صفر را نشان
402
00:17:46,480 –> 00:17:49,039
می دهد، بسیار خوب، درست است، زیرا
403
00:17:49,039 –> 00:17:50,240
404
00:17:50,240 –> 00:17:52,640
این تعداد کلیک ها را نشان می دهد.
405
00:17:52,640 –> 00:17:55,039
خوب است
406
00:17:55,039 –> 00:17:56,960
حالا
407
00:17:56,960 –> 00:17:59,360
فرض
408
00:17:59,360 –> 00:18:01,600
کنید یک تابع دیگر را اضافه کنید، بنابراین
409
00:18:01,600 –> 00:18:04,559
در زیر اینجا می خواهم بگویم
410
00:18:04,559 –> 00:18:07,200
عملکرد
411
00:18:08,000 –> 00:18:09,280
بازی
412
00:18:09,280 –> 00:18:11,919
413
00:18:13,760 –> 00:18:16,320
به روز رسانی می شود
414
00:18:18,720 –> 00:18:20,960
و در این صورت
415
00:18:20,960 –> 00:18:22,880
اجازه دهید پارامتری به آن بدهیم
416
00:18:22,880 –> 00:18:25,120
که پارامتر به عنوان
417
00:18:25,120 –> 00:18:26,559
418
00:18:26,559 –> 00:18:29,760
gamestate در آنجا
419
00:18:29,760 –> 00:18:33,919
و ga شناخته می شود. وضعیت من خواهد بود
420
00:18:33,919 –> 00:18:37,480
فرض کنید حالت جهانی
421
00:18:43,679 –> 00:18:45,440
بازی
422
00:18:45,440 –> 00:18:48,400
بهار
423
00:18:49,600 –> 00:18:51,520
وجود دارد
424
00:18:51,520 –> 00:18:54,640
اکنون برای صفحه نمایش وضعیت این بازی، اجازه دهید
425
00:18:54,640 –> 00:18:57,440
هر چیزی را که در داخل این پارامتر داریم نمایش دهد،
426
00:18:57,440 –> 00:19:01,200
بنابراین من این
427
00:19:02,000 –> 00:19:05,520
پیست را دقیقاً در زیر اینجا کپی می کنم
428
00:19:07,120 –> 00:19:11,400
و اکنون می خواهم بگویم رشته نقطه
429
00:19:14,400 –> 00:19:16,240
و
430
00:19:16,240 –> 00:19:19,919
حالا نقطهها در
431
00:19:20,480 –> 00:19:22,080
432
00:19:22,080 –> 00:19:23,520
آنجا بخیه میزنند، ما
433
00:19:23,520 –> 00:19:26,400
خوب میرویم که انجام شد، حالا
434
00:19:26,400 –> 00:19:28,559
بخش مهم آن انجام شد، اجازه دهید دکمهها را ایجاد کنیم
435
00:19:28,559 –> 00:19:30,400
،
436
00:19:30,400 –> 00:19:31,840
بنابراین در اینجا من یک کلاس ایجاد میکنم
437
00:19:31,840 –> 00:19:33,600
438
00:19:33,600 –> 00:19:36,559
، مثلاً دکمههای کلاس
439
00:19:37,440 –> 00:19:40,080
440
00:19:41,679 –> 00:19:44,320
اوکی هستند و این دکمه کلاس را
441
00:19:44,320 –> 00:19:46,480
میگیریم با دنبال
442
00:19:46,480 –> 00:19:49,440
کردن دکمه کلاس، فرض کنید بیایید
443
00:19:49,440 –> 00:19:51,280
444
00:19:51,280 –> 00:19:53,039
تابع را در آنجا اعلام کنیم،
445
00:19:53,039 –> 00:19:55,520
بنابراین تابع فرض کنید بگوییم
446
00:19:55,520 –> 00:19:57,679
underscore underscore
447
00:19:57,679 –> 00:20:02,320
مقداردهی اولیه کردن underscore underscore خود
448
00:20:02,960 –> 00:20:04,720
کاما
449
00:20:04,720 –> 00:20:06,559
متن
450
00:20:06,559 –> 00:20:08,000
زیرخط
451
00:20:08,000 –> 00:20:10,000
کاما
452
00:20:10,000 –> 00:20:11,280
اوه بیایید ببینیم
453
00:20:11,280 –> 00:20:12,400
454
00:20:12,400 –> 00:20:16,640
که پارامتر x و y را در
455
00:20:16,960 –> 00:20:18,840
آنجا می گیریم
456
00:20:18,840 –> 00:20:23,120
اکنون مقدار خود نقطه
457
00:20:23,360 –> 00:20:24,880
458
00:20:24,880 –> 00:20:28,720
را فراخوانی کنیم که شاید
459
00:20:29,200 –> 00:20:32,600
مقدار را وارد کنید
460
00:20:35,840 –> 00:20:39,280
و آن قرار است با متن برابر باشد،
461
00:20:39,280 –> 00:20:41,679
462
00:20:42,640 –> 00:20:46,159
به عنوان اولین مورد،
463
00:20:46,159 –> 00:20:48,960
اکنون متن بعدی می گوییم متن خود
464
00:20:48,960 –> 00:20:51,280
نقطه
465
00:20:52,559 –> 00:20:54,960
466
00:20:55,760 –> 00:20:57,360
و
467
00:20:57,360 –> 00:21:00,720
برابر خواهد
468
00:21:00,720 –> 00:21:04,320
بود، متغیری است که
469
00:21:04,880 –> 00:21:07,679
کاراکتر رشته ای است
470
00:21:07,679 –> 00:21:09,760
و این تفاوت دارد متغیر کاراکتر rent
471
00:21:09,760 –> 00:21:12,000
مقدار زیر را دریافت می کند، بنابراین
472
00:21:12,000 –> 00:21:13,280
بیایید بگوییم
473
00:21:13,280 –> 00:21:15,440
به جای متن نقطه تنظیم، یک
474
00:21:15,440 –> 00:21:17,840
متن
475
00:21:18,320 –> 00:21:22,640
متنی وارد شده است یا
476
00:21:26,240 –> 00:21:28,720
متن گرفته شده گرفته شده است، بنابراین این متن که اکنون گرفته شده
477
00:21:28,720 –> 00:21:30,320
است، هر مقداری را که در اینجا داریم را
478
00:21:30,320 –> 00:21:32,480
می گیرد، پس بیایید پایین در اینجا
479
00:21:32,480 –> 00:21:34,640
آن را در آنجا بچسبانید، بنابراین ما می گوییم متن
480
00:21:34,640 –> 00:21:38,080
481
00:21:39,840 –> 00:21:42,559
زیر خط متن مجموعه نقطه ای را می گیرد
482
00:21:42,559 –> 00:21:45,840
و آن را ببندید
483
00:21:46,640 –> 00:21:49,679
خوب حالا فرض کنید
484
00:21:49,679 –> 00:21:51,200
485
00:21:51,200 –> 00:21:52,559
نقطه خود
486
00:21:52,559 –> 00:21:53,520
x
487
00:21:53,520 –> 00:21:55,360
برابر
488
00:21:55,360 –> 00:21:56,640
x
489
00:21:56,640 –> 00:22:00,880
و نقطه خود y که برابر با y خواهد بود،
490
00:22:00,880 –> 00:22:02,159
491
00:22:02,159 –> 00:22:04,400
اکنون می خواهم یک دکمه ایجاد کنم
492
00:22:04,400 –> 00:22:06,960
مگر اینکه f باشد عدد نقطه
493
00:22:06,960 –> 00:22:08,960
btn
494
00:22:08,960 –> 00:22:11,200
495
00:22:11,200 –> 00:22:15,919
باشه عدد bta که برابر با دکمه ویجت خواهد بود
496
00:22:15,919 –> 00:22:18,159
497
00:22:18,159 –> 00:22:21,600
و من آن را داخل
498
00:22:21,600 –> 00:22:23,200
499
00:22:23,200 –> 00:22:24,559
فریم سمت چپم میگیرم،
500
00:22:24,559 –> 00:22:27,120
جایی که همان فریم سمت چپ من است
501
00:22:27,120 –> 00:22:30,320
، سوراخ آن
502
00:22:30,320 –> 00:22:31,919
را بگیرید و همینجا بیایید و فقط
503
00:22:31,919 –> 00:22:34,480
آن را همانجا بچسبانید.
504
00:22:34,480 –> 00:22:37,360
کل کاما را می گوییم
505
00:22:37,360 –> 00:22:40,360
506
00:22:43,600 –> 00:22:46,400
که برابر است با
507
00:22:46,400 –> 00:22:49,520
خود نقطه
508
00:22:50,400 –> 00:22:51,760
متنی که
509
00:22:51,760 –> 00:22:54,320
این
510
00:22:54,320 –> 00:22:56,240
را بگیرید و فقط آن
511
00:22:56,240 –> 00:22:58,960
را در اینجا
512
00:22:58,960 –> 00:23:01,600
بچسبانید کاما و چه در مورد فونت که من می خواهم
513
00:23:01,600 –> 00:23:05,200
فونت را بسازم، بیایید به منطقه نیز برویم،
514
00:23:05,200 –> 00:23:07,440
515
00:23:07,440 –> 00:23:09,120
من یکی دارم. بالا او و من فقط می خواهم
516
00:23:09,120 –> 00:23:13,039
آن را کپی کنم و فونت را نگه دارم،
517
00:23:13,039 –> 00:23:14,720
بیایید اینجا و فقط آن را در
518
00:23:14,720 –> 00:23:16,080
همان جا
519
00:23:16,080 –> 00:23:18,400
بچسبانید که فونت مساحت خواهد بود و اندازه آن 80 است.
520
00:23:18,400 –> 00:23:20,559
521
00:23:20,559 –> 00:23:22,640
522
00:23:22,640 –> 00:23:24,720
بیا
523
00:23:24,720 –> 00:23:26,720
آه، شاید باید آن را به
524
00:23:26,720 –> 00:23:27,919
صورت ساده رها
525
00:23:27,919 –> 00:23:30,480
کنیم، بله، خوب است
526
00:23:30,480 –> 00:23:32,960
اگر به همه مواد غذایی
527
00:23:32,960 –> 00:23:35,280
نیاز داریم، می توانیم آن را پررنگ کنیم، بنابراین بیایید یک
528
00:23:35,280 –> 00:23:38,480
مرز حدود سه در آنجا
529
00:23:38,480 –> 00:23:40,559
کاما بگذاریم، حالا
530
00:23:40,559 –> 00:23:42,880
من می خواهم
531
00:23:42,880 –> 00:23:44,799
اینجا بیایم پایین چون من به فضای کافی نیاز دارم
532
00:23:44,799 –> 00:23:48,080
دستوری
533
00:23:48,400 –> 00:23:50,799
وجود دارد که برابر با
534
00:23:50,799 –> 00:23:52,720
برهها در آنجا
535
00:23:52,720 –> 00:23:55,120
استفاده میکند با استفاده از تابع بره در این مورد برای
536
00:23:55,120 –> 00:23:58,080
کمک به ما و تابعی که خواهد
537
00:23:58,080 –> 00:24:00,799
بود i برابر است با خود
538
00:24:00,799 –> 00:24:02,320
نقطه
539
00:24:02,320 –> 00:24:04,159
x
540
00:24:04,159 –> 00:24:05,120
کاما
541
00:24:05,120 –> 00:24:06,159
j
542
00:24:06,159 –> 00:24:07,760
برابر با نقطه خود
543
00:24:07,760 –> 00:24:08,640
544
00:24:08,640 –> 00:24:10,880
و
545
00:24:10,960 –> 00:24:13,600
خوب بگو ستون
546
00:24:13,600 –> 00:24:16,720
ورزش خالی را بررسی کنید
547
00:24:16,720 –> 00:24:18,880
جستجوگر نقطه خالی من آن را تعریف نکردهام
548
00:24:18,880 –> 00:24:20,480
اما میخواهم آن را ایجاد کنم، بنابراین
549
00:24:20,480 –> 00:24:23,360
فرض کنید جستجوگر
550
00:24:23,440 –> 00:24:26,240
نقطه خالی خالی است
551
00:24:28,960 –> 00:24:31,960
552
00:24:33,520 –> 00:24:36,960
و جستجوگر نقطه خالی
553
00:24:36,960 –> 00:24:38,799
i و
554
00:24:38,799 –> 00:24:40,480
j را وارد میکند
555
00:24:40,480 –> 00:24:42,640
، من ابتدا این دکمه را گرد میکنم،
556
00:24:42,640 –> 00:24:46,640
پس بیایید بگیریم همه اینها همین جا
557
00:24:46,640 –> 00:24:49,600
می آیند،
558
00:24:49,919 –> 00:24:51,440
آن را در آنجا
559
00:24:51,440 –> 00:24:54,159
بچسبانید و اجازه دهید j می گوییم
560
00:24:54,159 –> 00:24:56,880
نقطه
561
00:24:58,000 –> 00:24:59,840
x
562
00:24:59,840 –> 00:25:01,760
برابر است با
563
00:25:01,760 –> 00:25:04,000
564
00:25:04,000 –> 00:25:05,840
نقطه
565
00:25:05,840 –> 00:25:08,080
x
566
00:25:09,200 –> 00:25:10,960
با اشاره به
567
00:25:10,960 –> 00:25:12,840
ضرب در 2
568
00:25:12,840 –> 00:25:17,039
150 کاما y
569
00:25:18,320 –> 00:25:21,919
y برابر است با نقطه خود
570
00:25:22,240 –> 00:25:24,480
571
00:25:25,840 –> 00:25:28,640
150
572
00:25:28,640 –> 00:25:31,760
همچنین باید یک y در اینجا
573
00:25:31,760 –> 00:25:33,840
وجود داشته باشد
574
00:25:33,840 –> 00:25:36,720
و من اکنون عرض را تعریف می کنم
575
00:25:36,720 –> 00:25:39,520
، مثلاً کاما را با
576
00:25:39,520 –>