در این مطلب، ویدئو آموزش پایتون / Pygame – Platformer – Creating the Player با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,149 –> 00:00:04,230
سلام به این ویدیوی سری بعدی خوش آمدید در
2
00:00:04,230 –> 00:00:06,899
واقع در حال ساختن
3
00:00:06,899 –> 00:00:11,519
یک پلتفرمر در پایتون با استفاده از بازی PI است و
4
00:00:11,519 –> 00:00:16,049
من فکر میکردم بسیار جالب است، بنابراین
5
00:00:16,049 –> 00:00:19,260
این IDE جدید به نام Pi scripter را دانلود کردهام، این
6
00:00:19,260 –> 00:00:22,890
جدید نیست، بسیار
7
00:00:22,890 –> 00:00:27,150
قدیمی است. برای سالها اما اوم بله
8
00:00:27,150 –> 00:00:30,060
منظورم این است که مطالعه کردم توصیه میکنم یک
9
00:00:30,060 –> 00:00:34,079
نوع بهتر IDE و PI را دانلود کنید
10
00:00:34,079 –> 00:00:38,010
احتمالاً بهترین نوشتههای شناخته شده است و
11
00:00:38,010 –> 00:00:41,460
احتمالاً بهترین است که فکر میکنم، اما
12
00:00:41,460 –> 00:00:43,530
نمیدانم تجربه زیادی در
13
00:00:43,530 –> 00:00:48,960
این زمینه دارم، اما بله، ابتدا از همه چیز
14
00:00:48,960 –> 00:00:51,840
من یک پوشه جدید در چیزی که در آن
15
00:00:51,840 –> 00:00:53,489
کار می کردیم ساخته ام اگر شما دیگر آموزش های پایتون من را تماشا کرده اید،
16
00:00:53,489 –> 00:00:57,059
من یک
17
00:00:57,059 –> 00:01:00,780
پوشه جدید به نام platformer هستم و
18
00:01:00,780 –> 00:01:05,040
فایل پنجره را در پوشه platformer کپی کرده ام
19
00:01:05,040 –> 00:01:07,409
و ما به تازگی می رویم. برای باز کردن آن
20
00:01:07,409 –> 00:01:10,229
در حال حاضر، اگر
21
00:01:10,229 –> 00:01:12,320
آن کد را دریافت نکردهاید، در حال حاضر تمام کد موجود است،
22
00:01:12,320 –> 00:01:15,299
بنابراین فقط ویدیو را مکث کنید و همه آن را
23
00:01:15,299 –> 00:01:18,540
بنویسید، اساساً کاری که ما انجام میدهیم این است که
24
00:01:18,540 –> 00:01:20,640
واقعاً بازی PI را وارد میکنیم و
25
00:01:20,640 –> 00:01:23,159
سپس آن را اولیه میکنیم. ما در حال ایجاد یک
26
00:01:23,159 –> 00:01:26,909
برد هستیم dow که 800 عرض و 600 ارتفاع است
27
00:01:26,909 –> 00:01:29,820
و عنوانی که میتوانیم فقط
28
00:01:29,820 –> 00:01:34,860
پلتفرمر را پلتفرمر صدا کنیم اوه بله اوم و
29
00:01:34,860 –> 00:01:36,799
این مانند عنوان پنجره است
30
00:01:36,799 –> 00:01:41,119
که فقط یک گنبد کوچک رنگی و
31
00:01:41,119 –> 00:01:44,130
تحقیقات حلقه بازی درست است و ما
32
00:01:44,130 –> 00:01:46,200
حلقه بازی وحشی را انجام میدهیم درست است ما این کار را انجام میدهیم. حلقه
33
00:01:46,200 –> 00:01:48,299
که یک حلقه بازی است و همه رویدادها را مرور می کنیم
34
00:01:48,299 –> 00:01:50,250
و اگر نوع مخترع
35
00:01:50,250 –> 00:01:52,799
پلاگین باشد برای خروج مانند اگر
36
00:01:52,799 –> 00:01:55,920
پنجره را ببندید حلقه بازی را روی false قرار می دهیم
37
00:01:55,920 –> 00:01:58,200
که اساساً این حلقه شکسته می شود و
38
00:01:58,200 –> 00:02:01,320
سپس از بازی PI خارج می شویم. وجود دارد، اما اگر
39
00:02:01,320 –> 00:02:02,610
این اتفاق نیفتاده باشد، همه چیز را
40
00:02:02,610 –> 00:02:05,340
به روز می کنیم و چیزهایی را که
41
00:02:05,340 –> 00:02:08,878
باید انجام دهیم این است که یک ساعت اضافه کنیم، بنابراین ساعت
42
00:02:08,878 –> 00:02:13,480
برابر با بازی PI است که ساعت درب ساعت
43
00:02:13,480 –> 00:02:18,580
مانند آن um و سپس اینجا خواهیم
44
00:02:18,580 –> 00:02:24,760
بود آیا قرار است تیک ساعت را انجام دهیم و
45
00:02:24,760 –> 00:02:30,630
فکر میکنم حدود 60 فریم بر ثانیه را هدف قرار خواهیم داد،
46
00:02:30,630 –> 00:02:35,010
فقط سعی کنید آن را کمی گسترش دهید، من
47
00:02:35,010 –> 00:02:38,250
از این شناسه آنقدرها استفاده
48
00:02:38,250 –> 00:02:44,470
نکردهام، اما بله، من نسبتاً از آن استفاده میکنم
49
00:02:44,470 –> 00:02:47,950
به سرعت، بنابراین آنچه که ما میخواهیم انجام دهیم این
50
00:02:47,950 –> 00:02:49,599
است که بگوییم این آیه
51
00:02:49,599 –> 00:02:51,760
اکنون همه این کارها را در حال حاضر انجام خواهد داد
52
00:02:51,760 –> 00:02:57,880
فقط یک پنجره خالی بیاورید و اکنون
53
00:02:57,880 –> 00:02:59,650
احتمالاً رنگ دیگری برای
54
00:02:59,650 –> 00:03:04,510
آسمان می خواهیم. من فقط آسمانی را دوست دارم که
55
00:03:04,510 –> 00:03:07,480
واقعاً به نوعی آبی روشن است، بنابراین اگر به
56
00:03:07,480 –> 00:03:09,220
این RGB فکر می کنید،
57
00:03:09,220 –> 00:03:15,730
احتمالاً حدود 50 عدد سبز قرمز 40 خواهیم داشت. یا 60 و
58
00:03:15,730 –> 00:03:18,150
سپس آبی، ما بیشترین افست را مانند
59
00:03:18,150 –> 00:03:22,660
150 می خواهیم، حدس می زنم اگر می خواهید دقیق تر باشید و ب
60
00:03:22,660 –> 00:03:25,120
یهی است که باید آن
61
00:03:25,120 –> 00:03:27,609
ا با رنگ آبی رنگ سیاه پر کنیم و ا
62
00:03:27,609 –> 00:03:31,540
ر می خواهید دقیق تر با
63
00:03:31,540 –> 00:03:34,690
ید، می توانید از انتخابگر رنگ RGB استفاده کنید. ام
64
00:03:34,690 –> 00:03:37,450
فکر میکنم بله کمی تاریک است،
65
00:03:37,450 –> 00:03:41,290
بیایید 200 را امتحان کنیم، میتوانید همه این کارها را
66
00:03:41,290 –> 00:03:44,170
فقط در انتخابگر رنگ RGB گوگل جستجو کنید،
67
00:03:44,170 –> 00:03:45,970
اما در حال حاضر این کار به ما کمک میکند،
68
00:03:45,970 –> 00:03:51,700
بنابراین کاری که باید انجام دهیم این است که
69
00:03:51,700 –> 00:03:54,639
اگر وارد پوشه خود شوید احتمالاً باید
70
00:03:54,639 –> 00:03:56,139
این نام را چیز دیگری بسازیم، من نمیدانم،
71
00:03:56,139 –> 00:04:01,440
اجازه دهید این نام را ببندیم و
72
00:04:01,440 –> 00:04:04,299
سپس با PI scribbler باز کنیم،
73
00:04:04,299 –> 00:04:09,069
بنابراین
74
00:04:09,069 –> 00:04:12,419
باید یک ماژول پایتون جدید بسازیم و
75
00:04:12,419 –> 00:04:15,970
فقط از شر همه آن خلاص شویم. من اینجا را نمی دانم
76
00:04:15,970 –> 00:04:20,738
و شما می خواهید بازی PI را روی
77
00:04:20,738 –> 00:04:23,409
این یکی نیز وارد کنید en do class
78
00:04:23,409 –> 00:04:25,180
player
79
00:04:25,180 –> 00:04:30,639
و سپس باید این کار را ادامه دهید که
80
00:04:30,639 –> 00:04:39,130
ما اشکالی ندارد تعریف اولیه کنیم و در این
81
00:04:39,130 –> 00:04:45,460
مورد باید پاس را در self قرار دهیم تا از خود
82
00:04:45,460 –> 00:04:50,820
باقی نماند متأسفیم
83
00:04:50,820 –> 00:04:57,960
X&Y و این باید خوب باشد و
84
00:04:57,960 –> 00:05:04,419
سپس ما “خودم میخواهم آنچه را
85
00:05:04,419 –> 00:05:14,260
که در اینجا در حال وقوع است انجام دهم، بنابراین مطمئن شوید که چه
86
00:05:14,260 –> 00:05:22,289
چیزی در آنجا اتفاق می افتد نرم است یا x برابر است با x آه،
87
00:05:22,410 –> 00:05:26,280
این واقعاً من را آزار می
88
00:05:26,910 –> 00:05:32,949
دهد، در واقع اجازه دهید این کار را با آنها انجام دهیم که برابر با 32
89
00:05:32,949 –> 00:05:36,400
است، احتمالاً خوب است و 32 برای
90
00:05:36,400 –> 00:05:39,880
ارتفاع، بنابراین، اساساً کاری که
91
00:05:39,880 –> 00:05:45,820
ما اینجا انجام می دهیم این است که متغیر X
92
00:05:45,820 –> 00:05:52,210
نمونه این پخش کننده را روی این X تنظیم می
93
00:05:52,210 –> 00:05:55,150
کنیم که مانند پارامتری از این
94
00:05:55,150 –> 00:05:58,539
تابع است که در اینجا می گوید
95
00:05:58,539 –> 00:06:02,349
پارامتر تابع X یک تابع را در آن پیدا کنید.
96
00:06:02,349 –> 00:06:09,849
ماژول بله پس بیایید یک ماژول بسازیم این
97
00:06:09,849 –> 00:06:13,000
واقعاً من را آزار می دهد چه چیزی بود که فکر می
98
00:06:13,000 –> 00:06:15,940
کنم روی caps lock یک به روز رسانی خوب کلیک
99
00:06:15,940 –> 00:06:17,349
100
00:06:17,349 –> 00:06:22,750
101
00:06:22,750 –> 00:06:27,820
102
00:06:27,820 –> 00:06:31,690
می کنم. در حال حاضر
103
00:06:31,690 –> 00:06:34,870
شش دقیقه دیگر، بیایید با عجله خودمان را به
104
00:06:34,870 –> 00:06:36,630
روز کنیم منظورم از سرعت خودآموخته است، فقط میخواهم فلسفه خود را تنظیم
105
00:06:36,630 –> 00:06:38,220
کنم
106
00:06:38,220 –> 00:06:43,410
، بنابراین سرعت
107
00:06:43,410 –> 00:06:47,100
108
00:06:47,100 –> 00:06:50,550
عمودی پخشکننده را به خوبی پیگیری میکنیم که میتوانیم از آن برای
109
00:06:50,550 –> 00:06:54,270
تغییر
110
00:06:54,270 –> 00:06:57,450
Y استفاده کنیم.
111
00:06:57,450 –> 00:07:00,210
کمی بالا، خوب است، بنابراین من
112
00:07:00,210 –> 00:07:05,850
سرعت نقطه به علاوه برابر با گرانش است و
113
00:07:05,850 –> 00:07:09,980
ما در این متغیر گرانشی
114
00:07:09,980 –> 00:07:17,700
مانند آن و سپس خود نقطه را عبور می دهیم که چرا می
115
0