در این مطلب، ویدئو آموزش Pygame (توسعه بازی پایتون) – 12 – مرزها با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,060 –> 00:00:01,319
چه خبر است همه به
2
00:00:01,319 –> 00:00:03,840
یکی دیگر از ویدیوهای آموزشی بازی PI خوش آمدید در این
3
00:00:03,840 –> 00:00:06,120
ویدیو ما مرزهایی را
4
00:00:06,120 –> 00:00:07,680
به بازیهای خود اضافه میکنیم، بنابراین همانطور که قبلاً به
5
00:00:07,680 –> 00:00:10,410
شما میگفتم بازی PI را دوست ندارید،
6
00:00:10,410 –> 00:00:12,900
ذاتاً نمیداند که
7
00:00:12,900 –> 00:00:15,660
لبه پنجره یک مرز است یا
8
00:00:15,660 –> 00:00:17,220
وقتی به دیواری برخورد می کنید که در
9
00:00:17,220 –> 00:00:20,100
واقع با دیواری برخورد کرده اید، فقط این را نمی
10
00:00:20,100 –> 00:00:21,390
داند و قرار نیست آن را به
11
00:00:21,390 –> 00:00:23,189
بازی شما تحمیل کند، در واقع
12
00:00:23,189 –> 00:00:25,410
باید آن را در بازی خود کد کنید تا بگویید
13
00:00:25,410 –> 00:00:27,840
سلام اگر این دو چیز با هم تلاقی
14
00:00:27,840 –> 00:00:30,810
میکنند، ما تصادف کردهایم یا میدانی گلوله به شما اصابت کرده است
15
00:00:30,810 –> 00:00:34,410
یا هر چیزی که باید
16
00:00:34,410 –> 00:00:36,059
آن را رمزگذاری کنید یا آن سکه را دریافت کردهاید یا
17
00:00:36,059 –> 00:00:38,969
هر چیز دیگری، بنابراین در این ویدیو چه کاری انجام میدهیم.
18
00:00:38,969 –> 00:00:41,430
این است که اولین بیت از عبارات منطقی ما را شروع می کنیم،
19
00:00:41,430 –> 00:00:43,980
همانطور که قبلاً به
20
00:00:43,980 –> 00:00:45,360
شما گفتم شما
21
00:00:45,360 –> 00:00:47,399
اساساً یک دسته از مدیریت رویدادها
22
00:00:47,399 –> 00:00:49,860
را خواهید داشت و سپس گروهی از
23
00:00:49,860 –> 00:00:51,390
گزاره های منطقی خواهید داشت و سپس معمولاً
24
00:00:51,390 –> 00:00:53,910
یک گروه از و منطق گاهی اوقات
25
00:00:53,910 –> 00:00:56,219
متغیرها و موارد مشابه را تغییر می دهد، اما
26
00:00:56,219 –> 00:00:57,719
شما این کار را خواهید کرد رویداد شما منطق شما را مدیریت می کند
27
00:00:57,719 –> 00:01:00,210
و سپس رندر گرافیکی شما
28
00:01:00,210 –> 00:01:02,670
و سپس نمایشگر را به روز می کنید و
29
00:01:02,670 –> 00:01:05,250
این چیزی است که هر فریم
30
00:01:05,250 –> 00:01:07,530
در ثانیه که تنظیم کرده اید اتفاق می افتد، همه این موارد
31
00:01:07,530 –> 00:01:09,240
را اجرا می کند و
32
00:01:09,240 –> 00:01:11,340
به همین دلیل است که ما می خواستیم از elif استفاده کنیم
33
00:01:11,340 –> 00:01:13,830
. بهجای «اگرها» برای کاهش، کمک به
34
00:01:13,830 –> 00:01:15,930
کاهش تعداد چیزهایی که داریم
35
00:01:15,930 –> 00:01:21,299
اجرا میشود، بنابراین اکنون موانعی داریم و
36
00:01:21,299 –> 00:01:23,939
اگر بگوییم میخواهیم موانعی داشته باشیم
37
00:01:23,939 –> 00:01:26,130
، چگونه میتوانیم موانعی را
38
00:01:26,130 –> 00:01:30,540
به بازی اضافه کنیم، بنابراین بازی ما این است. چگونه می توانیم
39
00:01:30,540 –> 00:01:32,430
به بازی pi بگوییم که مانند ما
40
00:01:32,430 –> 00:01:35,490
از این خط در اینجا um بازی یا
41
00:01:35,490 –> 00:01:37,890
کلاس از آن خط یا آن خط یا
42
00:01:37,890 –> 00:01:39,689
خط در اینجا عبور کرده
43
00:01:39,689 –> 00:01:42,329
ایم
44
00:01:42,329 –> 00:01:45,119
. با پرسیدن اینکه آیا ما بیش از
45
00:01:45,119 –> 00:01:49,740
آن خطوط هستیم، به عنوان مثال، آنچه می توانیم
46
00:01:49,740 –> 00:01:56,090
بپرسیم این است که آیا منجر به زیرخط X
47
00:01:56,090 –> 00:02:00,090
بزرگتر از این است که فرض کنید 800 پیکسل
48
00:02:00,090 –> 00:02:02,969
خوب است، اما می خواهیم بگوییم که
49
00:02:02,969 –> 00:02:05,759
خروج از بازی برابر است و درست است و مانند
50
00:02:05,759 –> 00:02:08,399
آن بازی تمام شد تا بتوانیم این و c را ذخیره و اجرا
51
00:02:08,399 –> 00:02:11,489
کنیم بیایید پسرمان را به
52
00:02:11,489 –> 00:02:13,470
آنجا ببریم و حالا او از اینجا خارج شده است
53
00:02:13,470 –> 00:02:13,890
54
00:02:13,890 –> 00:02:16,230
و بنابراین خروج از بازی درست بود بازی به پایان رسید
55
00:02:16,230 –> 00:02:19,200
و ما می گوییم ما می خواهیم خارج شویم
56
00:02:19,200 –> 00:02:23,190
بنابراین خیلی خوب است، پس البته اگر لید X کمتر از آن باشد می توانید بگویید L
57
00:02:23,190 –> 00:02:30,090
صفر بازی خروج
58
00:02:30,090 –> 00:02:32,550
عقاب درست است و به همین ترتیب آنچه واقعاً
59
00:02:32,550 –> 00:02:35,220
معنی دارد آنچه ما واقعاً باید بپرسیم این است که
60
00:02:35,220 –> 00:02:38,640
اینها نتیجه نهایی هر یک از اینها بازی
61
00:02:38,640 –> 00:02:41,430
تمام شده است بنابراین به جای اینکه
62
00:02:41,430 –> 00:02:43,290
بخواهیم یکسری عبارات if و elif در مورد
63
00:02:43,290 –> 00:02:45,030
مرزهای شما می دانید اجرا کنید. در خارج از
64
00:02:45,030 –> 00:02:47,670
صفحه، آنچه را که من به شما پیشنهاد می کنم انجام دهید این است
65
00:02:47,670 –> 00:02:50,130
که می توانید از شر آن خلاص شوید و سپس می
66
00:0