در این مطلب، ویدئو آموزش Pygame (توسعه بازی پایتون) – 38 – افزودن امتیاز با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:01,560
سلام بچه ها به
2
00:00:01,560 –> 00:00:04,019
ویدیوی آموزشی بازی 38 PI خوش آمدید در این ویدیو
3
00:00:04,019 –> 00:00:05,490
که در مورد آن صحبت می کنیم این است که چگونه به
4
00:00:05,490 –> 00:00:10,170
بازی مار خود امتیاز اضافه کنیم، بنابراین وقتی
5
00:00:10,170 –> 00:00:11,130
کاری که باید انجام دهیم این است
6
00:00:11,130 –> 00:00:12,719
که بیایم تا بالای اسکریپت ما در اینجا
7
00:00:12,719 –> 00:00:15,089
و ما فقط یک تابع جدید را تعریف می کنیم
8
00:00:15,089 –> 00:00:17,010
و این یک امتیاز است،
9
00:00:17,010 –> 00:00:20,730
بنابراین می گوییم تعریف نمره و سپس
10
00:00:20,730 –> 00:00:21,930
تابع امتیاز یک
11
00:00:21,930 –> 00:00:23,490
پارامتر خواهد داشت که از آن عبور کردیم و
12
00:00:23,490 –> 00:00:27,090
اگر نمیتوانید حدس بزنید که اکنون امتیاز است، بنابراین
13
00:00:27,090 –> 00:00:29,789
اکنون در تابع
14
00:00:29,789 –> 00:00:32,159
امتیاز ما میخواهیم چه کاری را به خوبی انجام دهیم، میخواهیم
15
00:00:32,159 –> 00:00:33,899
به نوعی مانند سمت چپ باشد، بنابراین
16
00:00:33,899 –> 00:00:36,590
سمت چپ بالای صفحه نمایش ما این کار را انجام
17
00:00:36,590 –> 00:00:38,940
میدهد. میدانیم که میخواهیم، بنابراین آن را در آن
18
00:00:38,940 –> 00:00:40,500
ا قرار میدهیم، بنابراین از قبل می
19
00:00:40,500 –> 00:00:42,540
دانیم که اساساً همه ابزارهایی را دا
20
00:00:42,540 –> 00:00:46,020
یم که برای قرار دادن امتیاز در سمت چپ بالای صفحهمان نیاز دا
21
00:00:46,020 –> 00:00:47,340
یم، بنابراین اکنون فقط میخواهیم بر
22
00:00:47,340 –> 00:00:48,750
ی از ابزارها را کنار هم قرار دهیم. چی
23
00:00:48,750 –> 00:00:51,030
که ما یاد گرفته ایم و آن را بازیافت می کنیم
24
00:00:51,030 –> 00:00:53,100
تا یک امتیاز ایجاد کنیم، بنابراین اول از همه باعث نمره دادن می شود،
25
00:00:53,100 –> 00:00:55,559
ما باید از نوعی متن استفاده کنیم
26
00:00:55,559 –> 00:00:59,340
بنابراین میخواهیم بگوییم متن برابر است یا nu
27
00:00:59,340 –> 00:01:03,300
فونت کوچک ارائه شود و سپس
28
00:01:03,300 –> 00:01:05,129
با استفاده از آن فونت به شکل
29
00:01:05,129 –> 00:01:06,659
زیر رندر میکنیم، ابتدا میگوییم
30
00:01:06,659 –> 00:01:11,670
score: و سپس یک فضای ستون امتیاز واقعی
31
00:01:11,670 –> 00:01:15,840
+ از کامنتهایی استفاده کنید که
32
00:01:15,840 –> 00:01:20,009
مانند یک امتیاز پارامتر جدید +
33
00:01:20,009 –> 00:01:25,979
نسخه رشتهای از جمجمه و سپس
34
00:01:25,979 –> 00:01:29,100
درست است و سپس از رنگ
35
00:01:29,100 –> 00:01:32,820
سیاه در درختها
36
00:01:32,820 –> 00:01:36,329
37
00:01:36,329 –> 00:01:39,240
استفاده میکنیم. ما میرویم صفحه نمایش بازی
38
00:01:39,240 –> 00:01:42,390
نقطهای روشن چه چیزی میخواهیم آن را آبی کنیم
39
00:01:42,390 –> 00:01:45,149
یکی از متنهای روشن کجا میخواهیم آن را
40
00:01:45,149 –> 00:01:47,850
صفر صفر کنیم، فقط میخواهیم در
41
00:01:47,850 –> 00:01:51,329
بالا سمت چپ بنویسیم به اندازه کافی آسان برای قرار دادن آن
42
00:01:51,329 –> 00:01:54,780
و این بدیهی است که ما به یک بازی نیاز داریم
43
00:01:54,780 –> 00:01:57,030
نقطه نمایش آن به بالا یا
44
00:01:57,030 –> 00:01:59,670
به روز رسانی نقطه نمایش بازی برای نشان دادن این موضوع، اما این
45
00:01:59,670 –> 00:02:01,500
اشکالی ندارد، بنابراین اکنون می خواهیم این کار را انجام دهیم این است که در اینجا به
46
00:02:01,500 –> 00:02:04,080
حلقه بازی خود
47
00:02:04,080 –> 00:02:08,580
پایین می آییم و اساساً درست قبل از
48
00:02:08,580 –> 00:02:10,919
این نمایشگر نقطه pygame برای به روز رسانی می
49
00:02:10,919 –> 00:02:12,920
خواهیم امتیاز را فراخوانی کنید تا امتیاز به اندازه کافی آسان باشد
50
00:02:12,920 –> 00:02:15,780
و سپس باید
51
00:02:15,780 –> 00:02:19,710
امتیاز w را خالی کنیم خوب شوت کنید چگونه میخواهیم
52
00:02:19,710 –> 00:02:25,260
امتیاز را به خوبی محاسبه کنیم، میتوانید
53
00:02:25,260 –> 00:02:27,030
بدانید هر بار که سیب میخوریم، میتوانیم
54
00:02:27,030 –> 00:02:29,340
بگوییم نمره + برابر با 1 یا چیزی است، اما
55
00:02:29,340 –> 00:02:30,210
به نظر میرسد که ما قبلاً
56
00:02:30,210 –> 00:02:32,850
درست انجام میدهیم، بنابراین طول مار
57
00:02:32,850 –> 00:02:35,010
را قبلاً اضافه میکنیم. هر
58
00:02:35,010 –> 00:02:36,900
بار که یک سیب می خوریم برابر با 1 طول مار است، پس
59
00:02:36,900 –> 00:02:40,080
چرا از طول مار استفاده نمی کنیم، بنابراین برای
60
00:02:40,080 –> 00:02:42,630
امتیاز خود می توانیم فقط طول مار را پرتاب کنیم،
61
00:02:42,630 –> 00:02:48,570
اما طول مار از 1 شروع می شود بنابراین
62
00:02:48,570 –> 00:02:50,760
ما واقعاً نمی خواهیم از 1 شروع کنیم.
63
00:02:50,760 –> 00:02:52,830
در 0 بنابراین به اندازه کافی آسان است که ما می
64
00:02:52,830 –> 00:02:56,310
گوییم طول مار منهای 1 و اکنون
65
00:02:56,310 –> 00:02:58,170
یک امتیاز داریم و از آن عبور می کنیم
66
00:02:58,170 –> 00:02:59,640
در واقع یک عدد است درست این می تواند
67
00:02:59,640 –> 00:03:02,070
یک عدد صحیح باشد اما اگر به خاطر دارید آن را به رشته
68
00:03:02,070 –> 00:03:06,690
تا اینجا تبدیل می کنیم تا تمام شود.
69
00:03:06,690 –> 00:03:08,220
باید این کار را انجام میدادیم
70
00:03:08,220 –> 00:03:10,860
و آن پسر بد را نجات میدهیم و اجرا میکنیم ببینیم چه
71
00:03:10,860 –> 00:03:16,140
میگیریم اوه نحو نامعتبر مدرسه رشته اندرو
72
00:03:16,140 –> 00:03:20,820
اوه ما کاما را فراموش کردهایم بیایید دوباره امتحان کنیم
73
00:03:20,820 –> 00:03:21,739
74
00:03:21,739 –> 00:03:26,130
به لغزش برای بازی خوش آمدید تا
75
00:03:26,130 –> 00:03:28,050
ببینیم یک امتیاز گرفتیم که به یک سیب نیاز داریم و
76
00:03:28,050 –> 00:03:30,270
امتیاز هر بار یک افزایش می یابد،
77
00:03:30,270 –> 00:03:33,480
بنابراین آسان است به اندازه ای که یک
78
00:03:33,480 –> 00:03:36,150
طرف دیگر سعی می کند مار من را وادار
79
00:03:36,150 –> 00:03:38,040
به گلزنی کند تا من بتوانم به شما نشان دهم، اما شما می توانید
80
00:03:38,040 –> 00:03:40,770
ببینید که مار ما چگونه زیر امتیاز است
81
00:03:40,770 –> 00:03:43,860
بسته به آنچه که در آنجا قرار می دهید،
82
00:03:43,860 –> 00:03:45,300
ممکن است بخواهید آن را در ذهن داشته باشید.
83
00:03:45,300 –> 00:03:47,580
چیزی که اپل
84
00:03:47,580 –> 00:03:50,459
قرار است تولید کند یا باید تولید کند،
85
00:03