در این مطلب، ویدئو آموزش گرافیک لاک پشت پایتون شماره 4 – طراحی با ماوس با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:06:47
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:02,610
سلام بچه ها و به چهارمین ویدیو
2
00:00:02,610 –> 00:00:06,480
از مجموعه گرافیکی لاک پشت پایتون من خوش آمدید،
3
00:00:06,480 –> 00:00:08,370
حدس می زنم اگر می خواهید آن را به این نام بگذارید و در
4
00:00:08,370 –> 00:00:09,599
ویدیوی امروز من
5
00:00:09,599 –> 00:00:11,340
کارهای جالبی را به شما نشان می دهم که می توانیم با ماوس انجام دهیم
6
00:00:11,340 –> 00:00:13,019
و چگونه می توانیم نقاشی کنیم. شکل
7
00:00:13,019 –> 00:00:15,839
هایی مانند استفاده از ماوس و استفاده از
8
00:00:15,839 –> 00:00:17,789
ورودی های کاربر مشابه است و در واقع بسیار جالب است،
9
00:00:17,789 –> 00:00:19,800
بنابراین من فقط به شما نشان می دهم که واقعاً چه
10
00:00:19,800 –> 00:00:21,210
شکلی است، زیرا من
11
00:00:21,210 –> 00:00:22,619
قبلاً آن را پوشش داده ام و فقط به
12
00:00:22,619 –> 00:00:24,029
شما توضیح می دهم که چگونه می توانیم ایجاد کنیم
13
00:00:24,029 –> 00:00:25,260
تقریباً می توانید
14
00:00:25,260 –> 00:00:27,060
هر چیزی را که می خواهید بکشید بکشید و سپس
15
00:00:27,060 –> 00:00:28,230
اگر می خواهید پاک کنید می توانید
16
00:00:28,230 –> 00:00:30,599
کلیک راست کنید و اکنون آن را حذف می کند.
17
00:00:30,599 –> 00:00:32,098
18
00:00:32,098 –> 00:00:33,780
19
00:00:33,780 –> 00:00:36,090
خوب است و شما بچه ها می توانید به نوعی
20
00:00:36,090 –> 00:00:38,250
در آن بازی کنید، اما به هر
21
00:00:38,250 –> 00:00:39,480
حال کاری که ما برای این کار انجام می دهیم این است که من
22
00:00:39,480 –> 00:00:41,520
شما را با بخش دیگری
23
00:00:41,520 –> 00:00:44,129
از ماژول لاک پشت آشنا می کنم که
24
00:00:44,129 –> 00:00:45,570
صفحه نمایش است، حالا فکر نمی کنم صحبتی داشته باشم در مورد
25
00:00:45,570 –> 00:00:47,039
این در ویدیوهای قبلی اما آنچه که ما
26
00:00:47,039 –> 00:00:48,210
میخواهیم داشته باشیم o با
27
00:00:48,210 –> 00:00:50,850
وارد کردن لاک پشت شروع کنید و ما
28
00:00:50,850 –> 00:00:53,390
از لاک پشت می گوییم که شما لاک پشت را وارد می کنید
29
00:00:53,390 –> 00:00:56,579
و ما صفحه نمایش را
30
00:00:56,579 –> 00:00:59,010
مانند این وارد می کنیم بسیار خوب حالا ما به سادگی می
31
00:00:59,010 –> 00:01:01,350
خواهیم یک شی صفحه نمایش جدید
32
00:01:01,350 –> 00:01:03,539
ایجاد کنیم تا این را بسازیم. برابر با صفحه نمایش است و سپس
33
00:01:03,539 –> 00:01:05,188
یک شی لاک پشت جدید ایجاد می کنیم و در
34
00:01:05,188 –> 00:01:06,900
این مورد من فقط می گویم T برابر
35
00:01:06,900 –> 00:01:10,470
با + لاک پشت است و در این مورد می
36
00:01:10,470 –> 00:01:12,090
توانم لاک پشت را مانند این قرار دهم، حالا این یک
37
00:01:12,090 –> 00:01:13,500
راه متفاوت برای ایجاد یک لاک پشت است. شی لاک پشت
38
00:01:13,500 –> 00:01:16,500
فقط به این دلیل است که ما آن را به این شکل وارد کرده ایم نه اینکه فقط آن را به این
39
00:01:16,500 –> 00:01:18,060
شکل وارد کنیم،
40
00:01:18,060 –> 00:01:21,270
بنابراین اکنون من فقط
41
00:01:21,270 –> 00:01:24,869
سرعت لاک پشت خود را روی منفی 1 تنظیم می کنم، اکنون
42
00:01:24,869 –> 00:01:26,100
کاری که این کار انجام می دهد این است که
43
00:01:26,100 –> 00:01:29,729
حداکثر سرعت را به ما می دهد. لاک پشت خوب است، بنابراین
44
00:01:29,729 –> 00:01:31,290
من باید دو عملکرد را در اینجا ایجاد کنم،
45
00:01:31,290 –> 00:01:32,820
بنابراین یکی از این عملکردها
46
00:01:32,820 –> 00:01:34,229
برای زمانی است که روی دکمه سمت راست ماوس کلیک
47
00:01:34,229 –> 00:01:36,180
می کنیم و عملکرد دیگر
48
00:01:36,180 –> 00:01:37,619
برای کشیدن لاک پشت خود به اطراف
49
00:01:37,619 –> 00:01:39,360
صفحه نمایش است، بنابراین اولین مورد من. m که میخواهم انجام دهم
50
00:01:39,360 –> 00:01:41,700
، کشیدن نامیده میشود، خوب، دو پارامتر طول میکشد
51
00:01:41,700 –> 00:01:43,380
در X&Y
52
00:01:43,380 –> 00:01:45,659
بسیار خوب و سپس ما فقط میخواهیم T را بگوییم
53
00:01:45,659 –> 00:01:47,840
که شی دنباله آنها در کشیدن نقطه است
54
00:01:47,840 –> 00:01:50,790
و شما فقط میتوانید هیچ کدام را در اینجا قرار دهید
55
00:01:50,790 –> 00:01:52,950
و به چیزی نیاز ندارید و سپس
56
00:01:52,950 –> 00:01:54,659
برای تغییر جهت واقعاً چه کاری انجام خواهیم داد.
57
00:01:54,659 –> 00:01:57,689
لاک پشت ما این است که ما
58
00:01:57,689 –> 00:01:59,759
قرار است سمت لاک پشت
59
00:01:59,759 –> 00:02:05,969
خود را به سمت X&Y تنظیم کنیم و
60
00:02:05,969 –> 00:02:08,068
این X&Y چه خواهد شد این است که در واقع
61
00:02:08,068 –> 00:02:10,590
همان چیزی است که شما آن را
62
00:02:10,590 –> 00:02:13,700
مانند شی موش می نامید، پس
63
00:02:13,700 –> 00:02:15,440
چه متاسفم. این
64
00:02:15,440 –> 00:02:16,670
توضیح را از بین بردم، اما این همان جایی است که ماوس شما قرار
65
00:02:16,670 –> 00:02:18,770
دارد، بنابراین هر زمان که لاک پشت را
66
00:02:18,770 –> 00:02:20,510
داریم، شروع به کشیدن آن می کنیم، می خواهیم به
67
00:02:20,510 –> 00:02:22,430
سمت موش ما اشاره کند و
68
00:02:22,430 –> 00:02:24,080
این کاری است که انجام می دهد این است که عنوان را
69
00:02:24,080 –> 00:02:26,030
به سمت ماوس تغییر می دهد و سپس
70
00:02:26,030 –> 00:02:27,739
باید در واقع شی لاک پشت را حرکت می
71
00:02:27,739 –> 00:02:29,030
دهیم، بنابراین ما عنوان را تغییر می دهیم، اما اکنون
72
00:02:29,030 –> 00:02:30,500
باید آن را به هر جایی که
73
00:02:30,500 –> 00:02:32,780
موقعیت ماوس است منتقل کنیم تا بتوانیم بگوییم t برو و
74
00:02:32,780 –> 00:02:36,380
سپس X کاما Y خوب است و سپس کاری که می
75
00:02:36,380 –> 00:02:38,330
خواهیم انجام دهیم این است که ما می گویند نقطه T در
76
00:02:38,330 –> 00:02:42,769
کشیدن و آنها می گویند کشیدن اوکی بنابراین
77
00:02:42,769 –> 00:02:44,060
w این بدان معناست که اکنون اگر
78
00:02:44,060 –> 00:02:46,069
به کشیدن شی لاک پشت
79
00:02:46,069 –> 00:02:47,959
ادامه دهید، این تابع کشیدن را فراخوانی کرده
80
00:02:47,959 –> 00:02:51,080
و عنوان را تنظیم کنید و حرکت
81
00:02:51,080 –> 00:02:53,959
شی را خوب ادامه دهید، بنابراین تابع بعدی که ما نیاز
82
00:02:53,959 –> 00:02:57,410
داریم نامیده می شود کلیک راست کنید و
83
00:02:57,410 –> 00:02:58,970
این کاملاً توضیحی است زمانی که شما
84
00:02:58,970 –> 00:03:00,019
روی دکمه سمت راست ماوس کلیک کنید این
85
00:03:00,019 –> 00:03:02,060
چیزی است که قرار است اتفاق بیفتد، بنابراین در این مورد
86
00:03:02,060 –> 00:03:04,069
ما فقط صفحه را پاک می کنیم
87
00:03:04,069 –> 00:03:05,480
و انجام این کار واقعاً آسان است و تمام کاری که
88
00:03:05,480 –> 00:03:08,120
انجام می دهید این است که فقط یک نقطه پاک کنید، بنابراین اکنون ما
89
00:03:08,120 –> 00:03:09,890
در واقع به یک عملکرد دیگر نیاز داریم، اما این
90
00:03:09,890 –> 00:03:11,600
واقعاً فکر نمیکنم که این یک تابع است،
91
00:03:11,600 –> 00:03:13,910
اما فقط حلقه اصلی ما را اجرا میکند، بنابراین
92
00:03:13,910 –> 00:03:17,060
من فقط میخواهم این اصلی را صدا بزنم اوکی و کاری
93
00:03:17,060 –> 00:03:18,440
را که در اینجا انجام میدهم و بگویم نقطه لاکپشت
94
00:03:18,440 –> 00:03:20,510
گوش کن درست همانطور که در آخرین ویدیو انجام دادم.
95
00:03:20,510 –> 00:03:22,910
این کار باید انجام شود این است که
96