در این مطلب، ویدئو آموزش مبتدی RLBot – با بازی Rocket League 1/3 Python را یاد بگیرید با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:17:17
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:01,230
اگر به دنبال یک پروژه آخر هفته
2
00:00:01,230 –> 00:00:02,700
برای تقویت مهارت های برنامه نویسی پایتون خود هستید
3
00:00:02,700 –> 00:00:04,110
، پروژه ای که چشمگیر به نظر می
4
00:00:04,110 –> 00:00:06,210
رسد و من نمونه کارها یا از سرگیری
5
00:00:06,210 –> 00:00:07,710
آن را انجام می دهم، اما نیازی به تلاش زیادی ندارد،
6
00:00:07,710 –> 00:00:09,300
پروژه ای که درک و هیجان برای دیگران آسان است،
7
00:00:09,300 –> 00:00:11,130
اما
8
00:00:11,130 –> 00:00:12,809
من وقتی یک لیگ موشکی می سازم، ایده عالی برای شما دارم
9
00:00:12,809 –> 00:00:14,849
، اما در این مجموعه ویدیویی به
10
00:00:14,849 –> 00:00:16,650
شما نشان می دهم که دقیقا چگونه
11
00:00:16,650 –> 00:00:17,910
با ساختن BOTS لیگ موشکی خود شروع کنید
12
00:00:17,910 –> 00:00:18,660
13
00:00:18,660 –> 00:00:19,980
و سپس قدم به قدم شما را راهنمایی می کنم.
14
00:00:19,980 –> 00:00:21,840
از طریق نحوه نوشتن یک
15
00:00:21,840 –> 00:00:23,130
ربات ساده سرقت بوست در پایتون
16
00:00:23,130 –> 00:00:24,990
سلام اگر ما ندیدیم نام من بن است و
17
00:00:24,990 –> 00:00:26,849
این یادگیری کد با بازی است که
18
00:00:26,849 –> 00:00:28,349
امیدوارم یاد بگیرید که چگونه با انجام بازی های ویدیویی برنامه نویسی
19
00:00:28,349 –> 00:00:30,150
کنید اگر این
20
00:00:30,150 –> 00:00:32,098
آموزش را تا آخر دنبال کنید. در پایان
21
00:00:32,098 –> 00:00:33,960
با برداشتن اولین گامهای خود برای
22
00:00:33,960 –> 00:00:35,820
نوشتن هوش مصنوعی بازی ویدیویی خود کنار میروید و
23
00:00:35,820 –> 00:00:37,500
نگاهی به آنچه که
24
00:00:37,500 –> 00:00:39,090
برای پیشبینی و هماهنگ کردن حرکت در
25
00:00:39,090 –> 00:00:40,829
فضای سهبعدی نیاز است انداختهاید، اما
26
00:00:40,829 –> 00:00:42,719
حتی مبتدیان مطلق هم نترسید.
27
00:00:42,719 –> 00:00:44,520
توانا بودن دنبال کردن راکت لیگ
28
00:00:44,520 –> 00:00:46,079
یکی از بازیهای ویدیویی مورد علاقه من است،
29
00:00:46,079 –> 00:00:47,399
بنابراین خیلی خوب است که در نهایت فرصتی
30
00:00:47,399 –> 00:00:49,050
برای شیرجه زدن به دنیای موشکهای لیگ
31
00:00:49,050 –> 00:00:50,550
bahding داشته باشم، یک انجمن برنامهنویسی عالی وجود
32
00:00:50,550 –> 00:00:52,920
دارد که elba ما را ساخته است
33
00:00:52,920 –> 00:00:54,239
که چارچوبی است که کار را واقعاً آسان میکند. برای
34
00:00:54,239 –> 00:00:55,980
ورود به مودینگ برای این بازی، بنابراین ما
35
00:00:55,980 –> 00:00:57,360
از ربات L خود در طول این
36
00:00:57,360 –> 00:00:59,010
آموزش استفاده خواهیم کرد، آنچه که
37
00:00:59,010 –> 00:01:00,420
آنها توانسته اند بسازند واقعاً چشمگیر است
38
00:01:00,420 –> 00:01:01,770
و تا کنون کار با آنها بسیار خوشحال کننده بوده است
39
00:01:01,770 –> 00:01:03,539
که ربات L ما واقعاً می سازد.
40
00:01:03,539 –> 00:01:05,369
پروژه پیچیده ای مانند این که
41
00:01:05,369 –> 00:01:07,110
برای برنامه نویسان با هر سطح مهارتی قابل دسترسی است، حتی
42
00:01:07,110 –> 00:01:08,520
اگر کلمه مماس
43
00:01:08,520 –> 00:01:11,070
کمی به شما کمک کند، همچنان می توانید از پس آن برآیید، بنابراین برای
44
00:01:11,070 –> 00:01:12,330
پاسخ به اولین سوالی که می دانم می خواهید
45
00:01:12,330 –> 00:01:14,549
بپرسید، نمی توانید ربات خود را در مسابقات آنلاین اجرا کنید.
46
00:01:14,549 –> 00:01:16,500
در برابر انسان های دیگر که
47
00:01:16,500 –> 00:01:18,240
کمی ناامید کننده است، می دانم، اما
48
00:01:18,240 –> 00:01:19,710
باید در نظر داشته باشید که برخی از افراد از
49
00:01:19,710 –> 00:01:21,540
چنین چیزی برای به پرواز درآوردن انگشتان پای من سوء استفاده می کنند،
50
00:01:21,540 –> 00:01:23,640
بنابراین کاری که می توانید انجام دهید این است که می توانید
51
00:01:23,640 –> 00:01:25,110
در مقابل BOTS خود در یک مسابقه خصوصی بازی کنید.
52
00:01:25,110 –> 00:01:27,299
قطعاً این کار را انجام خواهیم داد، به علاوه
53
00:01:27,299 –> 00:01:28,650
خبر خوب این است که اگر احساس میکنید که
54
00:01:28,650 –> 00:01:31,229
میزبان مسابقات RL BOTS رقابتی هستید، نه تنها
55
00:01:31,229 –> 00:01:33,479
مسابقات را به طور منظم برگزار میکنند، بلکه حتی
56
00:01:33,479 –> 00:01:34,560
این رویدادها را در Twitch پخش میکنند و
57
00:01:34,560 –> 00:01:36,210
تماشای آنها بسیار سرگرمکننده است، بنابراین
58
00:01:36,210 –> 00:01:37,229
اگر میخواهید روی ربات Rocket League خود کار کنید.
59
00:01:37,229 –> 00:01:38,790
درازمدت و میخواهید ببینید
60
00:01:38,790 –> 00:01:40,470
که چقدر میتوانید موفق شوید، آن
61
00:01:40,470 –> 00:01:41,430
مسابقات قطعا بهترین
62
00:01:41,430 –> 00:01:43,320
راه حل برای شما هستند تا ثابت
63
00:01:43,320 –> 00:01:45,030
کنید BOTS شما چقدر میتواند خوب باشد و من فکر میکنم این تمام
64
00:01:45,030 –> 00:01:46,470
مقدمهای است که ما به آن نیاز داریم، پس بیایید مستقیم
65
00:01:46,470 –> 00:01:48,930
وارد آن شویم. با فرض اینکه اکثر شما
66
00:01:48,930 –> 00:01:50,399
از قبل برای توسعه پایتون راه اندازی شده اید،
67
00:01:50,399 –> 00:01:52,049
اما در صورتی که اولین
68
00:01:52,049 –> 00:01:52,920
کاری نیستید که باید انجام دهید این است که
69
00:01:52,920 –> 00:01:55,350
پایتون 3 را نصب کنید و اگر از
70
00:01:55,350 –> 00:01:57,119
قبل یک ویرایشگر کد نصب نکرده اید،
71
00:01:57,119 –> 00:01:59,729
توصیه می کنم vs را نصب کنید.
72
00:01:59,729 –> 00:02:01,920
کد ویژوال استودیو را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید و
73
00:02:01,920 –> 00:02:03,270
اگر قبلاً لیگ موشکی
74
00:02:03,270 –> 00:02:05,189
را روی رایانه شخصی خود نصب نکرده اید، باید
75
00:02:05,189 –> 00:02:07,290
آن را از فروشگاه استیم بخرید،
76
00:02:07,290 –> 00:02:09,270
معمولاً 20 دلار قیمت دارد، اما من آن را با قیمت بسیار پایین در فروش دیده ام.
77
00:02:09,270 –> 00:02:11,099
به عنوان 5 دلار بنابراین آن را بسیار ارزان بازی t o
78
00:02:11,099 –> 00:02:13,500
اگر تمام کارهایی که
79
00:02:13,500 –> 00:02:16,350
باید انجام دهید این است که به Elbit org ما بروید تا
80
00:02:16,350 –> 00:02:18,270
ربات L ما را دانلود کنید، فقط روی لینک دانلود کلیک کنید
81
00:02:18,270 –> 00:02:19,950
و از تنظیمات توصیه شده برای
82
00:02:19,950 –> 00:02:22,230
نصب استفاده کنید اگر هنگام
83
00:02:22,230 –> 00:02:24,150
نصب ربات L ما مشکلی داشتید، فقط کافی است
84
00:02:24,150 –> 00:02:25,320
ویدیوی شروع سریع که باید به شما کمک کند
85
00:02:25,320 –> 00:02:26,850
از پس آن برآیید و هنگامی که آن را نصب کردید،
86
00:02:26,850 –> 00:02:30,740
ادامه دهید و ربات L ما را راهاندازی کنید
87
00:02:31,070 –> 00:02:33,390
، اولین باری که آن را نصب میکنید چند دقیقه طول میکشد تا اجرا شود
88
00:02:33,390 –> 00:02:35,910
زیرا
89
00:02:35,910 –> 00:02:38,280
تمام بستههای پایتون مورد نیاز را نصب میکند
90
00:02:38,280 –> 00:02:40,170
و همچنین اولین باری که آن را اجرا میکنید
91
00:02:40,170 –> 00:02:42,030
، همه رباتهای موجود در اینجا را نمیبینید
92
00:02:42,030 –> 00:02:43,980
که باید آنها را ادامه دهم و
93
00:02:43,980 –> 00:02:45,600
روی علامت مثبت کلیک کنید و روی
94
00:02:45,600 –> 00:02:47,610
دانلود بسته ربات کلیک کنید و
95
00:02:47,610 –> 00:02:49,830
این همه رباتها را از سایر سازندگان رباتها دریافت میکند.
96
00:02:49,830 –> 00:02:52,140
به این مرحله بروید
97
00:02:52,140 –> 00:02:54,570
و یک بازی را با چند ربات پیشفرض راهاندازی کنید که
98
00:02:54,570 –> 00:02:57,600
من واقعاً Beast from
99
00:02:57,600 –> 00:03:01,170
the east را دوست داشتم و آن را در برابر یکی
100
00:03:01,170 –> 00:03:04,739
از رباتهای پیشفرض psionic تنظیم میکنیم و
101
00:03:04,739 –> 00:03:05,970
فقط بازی را شروع میکنیم تا مطمئن شویم
102
00:03:05,970 –> 00:03:07,410
همه چیز به درستی نصب شده است. به
103
00:03:07,410 –> 00:03:09,860
درستی کار می کند
104
00:03:14,900 –> 00:03:17,329
و همانطور که ما در حال توسعه یک
105
00:03:17,329 –> 00:03:18,349
چیز هستیم که زندگی شما را بسیار آسان تر می کند
106
00:03:18,349 –> 00:03:20,629
این است که Rocket League را در حالت پنجره ای اجرا کنید،
107
00:03:20,629 –> 00:03:23,390
مانند من اینجا را دارم، بنابراین برای انجام این کار ادامه دهید
108
00:03:23,390 –> 00:03:24,650
و escape را فشار دهید تا این
109
00:03:24,650 –> 00:03:27,470
منوی گزینه ها ظاهر شود، روی گزینه ها کلیک کنید تا به صفحه خود بروید.
110
00:03:27,470 –> 00:03:29,810
ویدئو و سپس در تنظیمات ویندوز خود
111
00:03:29,810 –> 00:03:32,930
حالت نمایش را روی پنجره قرار دهید و
112
00:03:32,930 –> 00:03:34,310
سپس وضوح خود را روی چیزی که
113
00:03:34,310 –> 00:03:35,689
کمی کوچکتر از
114
00:03:35,689 –> 00:03:38,540
وضوح روی مانیتور است تنظیم کنید و من روی اعمال کلیک می
115
00:03:38,540 –> 00:03:41,720
کنم این به شما امکان می دهد
116
00:03:41,720 –> 00:03:43,310
راحت تر بین بازی در
117
00:03:43,310 –> 00:03:45,950
کد خود جابجا شوید و خوب، من آن را باز کرده ام چرا
118
00:03:45,950 –> 00:03:47,930
ما در مورد کاری که زنبورهای شرق
119
00:03:47,930 –> 00:03:49,609
اینجا انجام می دهند صحبت نکنیم تا بتوانید
120
00:03:49,609 –> 00:03:51,200
تمام این خطوط رنگی را که از ماشین او بیرون می آیند، ببینید
121
00:03:51,200 –> 00:03:53,659
، اینها همه چیزهایی هستند که می
122
00:03:53,659 –> 00:03:55,609
توانید به عنوان یک خالق ربات ترسیم کنید. به شما کمک می کند تا
123
00:03:55,609 –> 00:03:58,609
آنچه را که در داخل بازی می گذرد اشکال زدایی کنید، بنابراین
124
00:03:58,609 –> 00:04:00,049
یکی از کارهایی که این ربات انجام می دهد این است
125
00:04:00,049 –> 00:04:02,599
که می توانید خط قرمز را ببینید که خط قرمز
126
00:04:02,599 –> 00:04:04,189
مسیر توپ
127
00:04:04,189 –> 00:04:06,439
را که توپ بعدی در آن قرار می گیرد و
128
00:04:06,439 –> 00:04:07,819
خطوط مختلف مانند خط زرد را پیش بینی می کند.
129
00:04:07,819 –> 00:04:10,040
پروبا است بخوبی جایی که ربات به
130
00:04:10,040 –> 00:04:13,220
سمت هدفش می رود و این
131
00:04:13,220 –> 00:04:15,260
چیزها برای رفع اشکال ربات شما و
132
00:04:15,260 –> 00:04:17,690
فهمیدن اینکه چه اتفاقی می افتد مفید است یکی دیگر
133
00:04:17,690 –> 00:04:19,579
از ویژگی هایی که زنبورهای شرق دارند
134
00:04:19,579 –> 00:04:21,769
این متن است که دقیقاً در کنار ماشین است
135
00:04:21,769 –> 00:04:24,530
و آن چیزی را توصیف می کند. رفتاری که
136
00:04:24,530 –> 00:04:26,539
مانور در حال حاضر سعی در تکمیل آن
137
00:04:26,539 –> 00:04:27,889
دارد، بنابراین میتوانید ببینید که
138
00:04:27,889 –> 00:04:29,510
دائماً این
139
00:04:29,510 –> 00:04:31,970
اهداف را بین اهداف مختلف جابهجا میکند و بنابراین برای متوقف کردن
140
00:04:31,970 –> 00:04:33,260
مسابقه، من فقط میخواهم فرار را بزنم
141
00:04:33,260 –> 00:04:35,659
تا منوی مکث ظاهر شود، به
142
00:04:35,659 –> 00:04:38,960
ربات L ما بازگردید. رابط رابط کاربری گرافیکی و
143
00:04:38,960 –> 00:04:41,360
توقف کلیک کنید و باید در اینجا در
144
00:04:41,360 –> 00:04:43,130
پنجره کنسول ببینید که در حال خاموش شدن است
145
00:04:43,130 –> 00:04:45,440
، پس بیایید ادامه دهیم و ربات خودمان را راه اندازی کنیم
146
00:04:45,440 –> 00:04:48,080
تا این کار را انجام دهیم، به بالای صفحه بروید و
147
00:04:48,080 –> 00:04:50,840
روی دکمه پلاس کلیک کنید و سپس
148
00:04:50,840 –> 00:04:54,710
شروع ربات خود را انتخاب کنید. در اینجا فقط
149
00:04:54,710 –> 00:04:55,370
نام آن را تایپ کنید،
150
00:04:55,370 –> 00:04:58,729
ما آن را boost hog صدا میزنیم
151
00:04:58,729 –> 00:05:01,550
و پایتون را برای زبان انتخاب میکنیم و کاری که قرار
152
00:05:01,550 –> 00:05:03,080
است انجام دهد این است که
153
00:05:03,080 –> 00:05:04,909
مجموعهای از فایلها را برای ما ایجاد میکند تا
154
00:05:04,909 –> 00:05:06,860
ما را با ربات خود شروع کنیم تا بتوانیم حتی فقط
155
00:05:06,860 –> 00:05:08,389
ربات خود را فوراً اجرا کنید اگر میخواهیم
156
00:05:08,389 –> 00:05:09,979
بفهمیم آن فایلها در کجا قرار دارند،
157
00:05:09,979 –> 00:05:12,199
میتوانید روی سمت راست ربات خود کلیک کنید و در
158
00:05:12,199 –> 00:05:15,349
زیر به شما نشان میدهد
159
00:05:15,349 –> 00:05:17,780
که مسیر فایل برای فایلهای ربات شما
160
00:05:17,780 –> 00:05:19,310
ایجاد شده است یا میتوانید روی آن کلیک کنید.
161
00:05:19,310 –> 00:05:21,560
دکمه نمایش فایلها را
162
00:05:21,560 –> 00:05:24,139
باز میکند و همه فایلهای شما را باز میکند، بنابراین در
163
00:05:24,139 –> 00:05:26,539
ادامه میخواهم در مقابل کد باز کنم و این
164
00:05:26,539 –> 00:05:29,169
فایل را در آن
165
00:05:30,840 –> 00:05:34,750
باز کنم تا پوشه باز شود Boost hog bot را
166
00:05:34,750 –> 00:05:37,390
که به تازگی ایجاد کردهایم انتخاب کنید.
167
00:05:37,390 –> 00:05:38,440
168
00:05:38,440 –> 00:05:40,660
در اینجا در سمت راست در
169
00:05:40,660 –> 00:05:42,640
پوشه منبع که
170
00:05:42,640 –> 00:05:45,160
بیشتر پایتونی است که شما در حال ویرایش آن هستید، به
171
00:05:45,160 –> 00:05:48,550
ویژه در جایی که فایل py محل
172
00:05:48,550 –> 00:05:50,590
ربات شما است، من همچنین از شما می خواهم که
173
00:05:50,590 –> 00:05:53,740
فایل پیکربندی ربات را بررسی کنید و
174
00:05:53,740 –> 00:05:56,290
نام آن را کنترل می کند. ربات خود را نیز می توانید در
175
00:05:56,290 –> 00:05:58,360
توسعه خود نام خود را در اینجا قرار دهید و یک
176
00:05:58,360 –> 00:06:00,700
توضیح کوتاه از ربات خود و سپس یک پیوند
177
00:06:00,700 –> 00:06:02,290
به مخزن github خود برای قسمت خود
178
00:06:02,290 –> 00:06:04,300
نیز ایده خوبی است و سپس فایل پیکربندی ظاهر را باز
179
00:06:04,300 –> 00:06:07,390
کنید و این
180
00:06:07,390 –> 00:06:09,100
روش نحوه ربات شما را کنترل می کند. به نظر می رسد همه
181
00:06:09,100 –> 00:06:10,930
شرکت همه کارهای رنگ آمیزی تمام چرخ های برگردان و
182
00:06:10,930 –> 00:06:13,810
غیره برای ربات شما هم در
183
00:06:13,810 –> 00:06:16,150
تیم آبی و هم اکنون تیم نارنجی همه
184
00:06:16,150 –> 00:06:18,580
شناسه های آیتم برای ظاهر را می
185
00:06:18,580 –> 00:06:22,360
توان در ویکی ربات RL پیدا کرد، برای مثال
186
00:06:22,360 –> 00:06:25,570
اگر به این صفحه ویکی بروم و بگو من
187
00:06:25,570 –> 00:06:29,080
میخواهم از نوع دیگری از ماشین استفاده کنم، بیایید از
188
00:06:29,080 –> 00:06:32,050
این اکسل استفاده کنیم، بنابراین من فقط
189
00:06:32,050 –> 00:06:35,640
این شماره شناسه را کپی میکنم و به
190
00:06:35,640 –> 00:06:38,290
کد شناسه خودرو برگشتهام، فقط آن را
191
00:06:38,290 –> 00:06:42,790
با شناسه ماشینی که میخواهم جایگزین کنم. آن را ذخیره
192
00:06:42,790 –> 00:06:44,650
میکنم و سپس
193
00:06:44,650 –> 00:06:50,160
میتوانم ربات خود را راهاندازی کنم و آن را با استفاده از آن ماشین جدید ببینم،
194
00:06:56,729 –> 00:06:58,789
شما
195
00:06:59,780 –> 00:07:02,160
و مطمئناً رباتهای من با استفاده از
196
00:07:02,160 –> 00:07:03,900
ماشین vote hog استفاده میکنند و از تمام
197
00:07:03,900 –> 00:07:07,080
منطقهای پیشفرض برای یک ربات استفاده میکند که وقتی
198
00:07:07,080 –> 00:07:08,940
برای اولین بار در مورد منطق پیشفرض این است که
199
00:07:08,940 –> 00:07:11,490
فقط به سمت توپ برویم و
200
00:07:11,490 –> 00:07:12,840
قرار نیست تقویت یا چرخاندن یا انجام
201
00:07:12,840 –> 00:07:13,860
کارهایی از این دست، فقط
202
00:07:13,860 –> 00:07:15,680
دائماً به سمت توپ حرکت میکند،
203
00:07:15,680 –> 00:07:17,970
بنابراین هنوز در مورد ظاهر
204
00:07:17,970 –> 00:07:20,640
اینجا صحبت میکنیم، همان چیز برای همه این شناسههای دیگر صدق میکند.
205
00:07:20,640 –> 00:07:23,730
اگر فقط به
206
00:07:23,730 –> 00:07:27,000
لیست شناسه در ویکی نگاه کنید، اعداد را مشاهده خواهید کرد
207
00:07:27,000 –> 00:07:29,280
فقط ماشینها، چرخها و همه
208
00:07:29,280 –> 00:07:30,960
چیزهای دیگری را که میخواهید مانند
209
00:07:30,960 –> 00:07:33,270
تقویت و آنتنها پیدا کنید و سپس
210
00:07:33,270 –> 00:07:35,400
ویکی صفحهای به نام سفارشیسازی ربات دارد
211
00:07:35,400 –> 00:07:38,610
و در اینجا نحوه استفاده از
212
00:07:38,610 –> 00:07:40,770
شناسههای آیتم و همچنین نحوه تنظیم را توضیح میدهد.
213
00:07:40,770 –> 00:07:45,930
رنگ های شما به عنوان مثال شناسه رنگ تیم شما
214
00:07:45,930 –> 00:07:50,250
برای آبی به طور پیش فرض 60 است و
215
00:07:50,250 –> 00:07:53,130
با ردیف 6
216
00:07:53,130 –> 00:07:56,940
مورد 0 مطابقت دارد، بنابراین رنگ 60 این یکی است،
217
00:07:56,940 –> 00:07:58,710
اگر می خواهید مانند این رنگ بنفش در
218
00:07:58,710 –> 00:08:02,220
اینجا، شماره 29 و سپس
219
00:08:02,220 –> 00:08:04,470
برای ثانویه خود قرار دهید. رنگ شما گزینه های بیشتری دارید،
220
00:08:04,470 –> 00:08:07,080
بنابراین از شبکه پایین اینجا استفاده کنید تا
221
00:08:07,080 –> 00:08:09,120
رنگ ثانویه خود را تنظیم کنید و در
222
00:08:09,120 –> 00:08:11,850
پیکربندی ظاهری که
223
00:08:11,850 –> 00:08:14,700
شناسه رنگ سفارشی است، جایی است که آن را قرار می
224
00:08:14,700 –> 00:08:16,140
دهی