در این مطلب، ویدئو ایجاد رابط کاربری با Qt برای Python {On-Demand Webinar} با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:57:40
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:02,629 –> 00:00:04,950
سلام به همه و ممنون از اینکه
2
00:00:04,950 –> 00:00:06,810
امروز در وبینار ما برای پایتون زیبا به ما ملحق شدید،
3
00:00:06,810 –> 00:00:08,970
نام من اریکا است، من
4
00:00:08,970 –> 00:00:12,990
میزبان وبینار zum شما
5
00:00:12,990 –> 00:00:14,849
و فیسبوک لایو خواهم بود، بنابراین اگر
6
00:00:14,849 –> 00:00:16,529
برای زنده فیس بوک به ما ملحق می شوید از شما سپاسگزارم و اگر
7
00:00:16,529 –> 00:00:18,029
شما از طریق زوم به ما ملحق می شوید متشکرم همچنین از اینکه
8
00:00:18,029 –> 00:00:20,880
به ما ملحق شدید چند
9
00:00:20,880 –> 00:00:22,650
چیز کوچک در اینجا ما در حال گزارش رویداد
10
00:00:22,650 –> 00:00:24,390
هستیم بنابراین اگر مایلید که ضبط را نیز دریافت کنید، آن را برای
11
00:00:24,390 –> 00:00:26,369
همه کسانی که از طریق بزرگنمایی ثبت نام کرده اند در دسترس قرار
12
00:00:26,369 –> 00:00:28,380
13
00:00:28,380 –> 00:00:30,000
خواهیم داد. دوباره در فیس بوک به صورت زنده
14
00:00:30,000 –> 00:00:33,440
لطفاً در پیوند زیر ثبت نام کنید همچنین
15
00:00:33,440 –> 00:00:36,780
اگر در طول
16
00:00:36,780 –> 00:00:38,790
رویداد سؤالی دارید اگر در پلت فرم زوم
17
00:00:38,790 –> 00:00:41,640
هستید می توانید آن را در پرسش و پاسخ قرار دهید ما
18
00:00:41,640 –> 00:00:43,050
خوشحال می شویم در پایان رویداد به سؤالات پاسخ دهیم.
19
00:00:43,050 –> 00:00:44,809
20
00:00:44,809 –> 00:00:46,860
فیس بوک لایو همچنین اگر می توانید نظر بدهید،
21
00:00:46,860 –> 00:00:50,629
ما مطمئناً به این زندگی ها پاسخ خواهیم داد و
22
00:00:50,629 –> 00:00:53,100
با این کار، آن را
23
00:00:53,100 –> 00:00:55,530
به ارائه دهنده خود به روز
24
00:00:55,530 –> 00:01:01,039
منطقه مری مسیحی تحویل می دهم، خوب سلام به همه و
25
00:01:01,039 –> 00:01:02,760
ممنون از پیوستن
26
00:01:02,760 –> 00:01:05,369
من واقعا خوشحالم که امروز ما h
27
00:01:05,369 –> 00:01:08,869
گزینه ای برای بحث در مورد این شرکت پروژه درخشان جدید
28
00:01:08,869 –> 00:01:13,590
به دلیل پایتون وجود دارد و می خواهم
29
00:01:13,590 –> 00:01:16,470
تأکید کنم که البته می گوید از آنجایی
30
00:01:16,470 –> 00:01:18,360
که این اولین وبیناری است
31
00:01:18,360 –> 00:01:21,150
که برای پایتون q2 برگزار می کنیم، سعی می کنم
32
00:01:21,150 –> 00:01:24,619
موارد را مختصر بگویم و می خواهم سعی کنم
33
00:01:24,619 –> 00:01:27,210
برای ادغام برای صحبت در مورد افرادی
34
00:01:27,210 –> 00:01:30,090
که به تازگی وارد دنیای پایتون
35
00:01:30,090 –> 00:01:32,549
و همچنین دنیای زیبا می شوند، بنابراین
36
00:01:32,549 –> 00:01:35,159
شاید با موضوعات کلی که
37
00:01:35,159 –> 00:01:37,200
در حال توضیح هستند مواجه شوید، اما من سعی خواهم کرد
38
00:01:37,200 –> 00:01:39,720
با این و البته در آینده به همه نوع مخاطبان دسترسی پیدا کنم.
39
00:01:39,720 –> 00:01:41,490
ما در حال برنامه ریزی
40
00:01:41,490 –> 00:01:44,670
41
00:01:44,670 –> 00:01:47,310
هستیم که در آینده در مورد هر موضوعی مانند وبینارها مشخص تر باشد
42
00:01:47,310 –> 00:01:48,259
43
00:01:48,259 –> 00:01:50,820
بنابراین کمی در مورد خودم نام من
44
00:01:50,820 –> 00:01:53,189
مسیحی است من اخیراً به این شرکت زیبا ملحق
45
00:01:53,189 –> 00:01:54,990
شدم و از ژانویه به طور تمام وقت در
46
00:01:54,990 –> 00:01:59,189
صف برای پایتون کار می کنم و بیایید
47
00:01:59,189 –> 00:02:00,710
بریم
48
00:02:00,710 –> 00:02:04,290
بنابراین همانطور که گفتم می خواهم
49
00:02:04,290 –> 00:02:07,560
در مقابل پایتون روی چند نکته تأکید کنم، سپس می
50
00:02:07,560 –> 00:02:09,690
خواهم بروم و یک نمای کلی از
51
00:02:09,690 –> 00:02:12,990
پروژه های زیبا ارائه دهم و سپس به
52
00:02:12,990 –> 00:02:15,030
زمان ناز پاپایا می پردازیم و برای این موارد نیز
53
00:02:15,030 –> 00:02:17,610
می خواهم برای لمس موضوعاتی مانند
54
00:02:17,610 –> 00:02:20,160
تاریخچه پروژه که چرا این کار را انجام می
55
00:02:20,160 –> 00:02:22,470
دهیم و برنامه های ما
56
00:02:22,470 –> 00:02:24,900
برای آینده چیست و البته
57
00:02:24,900 –> 00:02:27,720
چند نمونه خواهیم داشت که
58
00:02:27,720 –> 00:02:30,030
سعی خواهم کرد بعداً مانند یک جلسه برنامه نویسی زنده به شما نشان دهم
59
00:02:30,030 –> 00:02:34,770
بنابراین قبل از هر چیز پایتون پس
60
00:02:34,770 –> 00:02:37,110
من تقریباً مطمئن هستم که بیشتر شما
61
00:02:37,110 –> 00:02:39,810
قبلاً در مورد پایتون شنیده اید و به
62
00:02:39,810 –> 00:02:42,210
همین دلیل انگیزه اصلی شما باید اینجا
63
00:02:42,210 –> 00:02:43,140
و امروز باشد،
64
00:02:43,140 –> 00:02:45,510
بنابراین اگر قبلاً در
65
00:02:45,510 –> 00:02:47,370
مورد پایتون می دانید آیا مانند همه ویژگی ها می دانید.
66
00:02:47,370 –> 00:02:48,600
این یک زبان سطح بالا برای
67
00:02:48,600 –> 00:02:51,420
هدف کلی است که ما مانند
68
00:02:51,420 –> 00:02:53,610
پارودی های مختلف بخشی از اصطلاحات داریم و
69
00:02:53,610 –> 00:02:57,540
همچنین تایپ پویا خوب است، اما
70
00:02:57,540 –> 00:02:59,190
یکی از دلایل
71
00:02:59,190 –> 00:03:02,160
ایجاد پایتون
72
00:03:02,160 –> 00:03:04,140
خوانایی کد است زیرا در مقایسه با
73
00:03:04,140 –> 00:03:06,060
سایر زبان ها واقعاً
74
00:03:06,060 –> 00:03:08,760
گاهی اوقات انجام کارها
75
00:03:08,760 –> 00:03:10,260
و حتی اجرای کدهای دیگران در مرکز
76
00:03:10,260 –> 00:03:14,400
و با همان ایده بسیار پیچیده بود،
77
00:03:14,400 –> 00:03:16,590
اگر به عنوان مثال به
78
00:03:16,590 –> 00:03:19,020
اصولی که API زیبا
79
00:03:19,020 –> 00:03:21,710
برای آنها اختصاص داده شده نگاه کنیم. قرمز است که علاوه بر
80
00:03:21,710 –> 00:03:25,500
حداقل API کامل و شهودی، ما
81
00:03:25,500 –> 00:03:28,860
همچنین داریم که سعی خواهد کرد به کد واقعی منجر شود،
82
00:03:28,860 –> 00:03:32,070
این بدان معنی است که اگر شما
83
00:03:32,070 –> 00:03:35,550
هر نوع بلیتز دارید، مثلاً یک ویندوز
84
00:03:35,550 –> 00:03:37,890
و یک پنجره و برای مثال باید عنوان را
85
00:03:37,890 –> 00:03:39,960
بگویید، موضوعی که شما
86
00:03:39,960 –> 00:03:41,760
دسترسی به ابعاد بسیار
87
00:03:41,760 –> 00:03:43,170
آسان و قابل درک خواهد بود و
88
00:03:43,170 –> 00:03:45,870
چیزی شبیه عنوان پنجره مجموعه خواهد بود که
89
00:03:45,870 –> 00:03:48,420
بسیار خوب است اگر در
90
00:03:48,420 –> 00:03:49,860
چارچوبی تازه کار هستید و درک می کنید که در
91
00:03:49,860 –> 00:03:53,460
زیر کاپوت چه اتفاقی می افتد، بنابراین
92
00:03:53,460 –> 00:03:56,250
بسیاری از افراد وقتی به آن فکر می کنند کمی به آن محدوده فکر می
93
00:03:56,250 –> 00:03:58,350
کنند. پروژه زیبا یا تخصیصی شنیده شده است
94
00:03:58,350 –> 00:04:00,840
که فقط یک چارچوب رابط کاربری گرافیکی
95
00:04:00,840 –> 00:04:02,820
است، اما بسیار بیشتر از آن است
96
00:04:02,820 –> 00:04:05,880
و از جمله برخی از قابلیت ها و
97
00:04:05,880 –> 00:04:07,470
چیزهایی که می توانید
98
00:04:07,470 –> 00:04:09,209
با شروع استفاده از cute دریافت کنید، البته این است که می
99
00:04:09,209 –> 00:04:11,100
توانید حتی از ایجاد
100
00:04:11,100 –> 00:04:14,310
برنامه های کاربردی مشترک که زیبا هستند، بخواهید. از C++
101
00:04:14,310 –> 00:04:16,380
شما ویژگیهای مختلفی دارید که به شما
102
00:04:16,380 –> 00:04:19,890
امکان میدهد با ماژولهایی مانند دنباله XML
103
00:04:19,890 –> 00:04:23,190
JSON OpenGL تعامل داشته باشید و با مدیریت رشتهها عمیقتر بروید،
104
00:04:23,190 –> 00:04:25,220
105
00:04:25,220 –> 00:04:27,740
ما همچنین یک IDE واقعاً خوب داریم. at’s
106
00:04:27,740 –> 00:04:29,660
به نام cute creator اگر شما آن را نمی دانید،
107
00:04:29,660 –> 00:04:31,280
من شما را تشویق می کنم که اجازه ندهید آن
108
00:04:31,280 –> 00:04:33,500
را امتحان کنم که واقعاً یک IDE برای استروئیدها
109
00:04:33,500 –> 00:04:36,050
است، بسیار خوب است، اما مهمترین
110
00:04:36,050 –> 00:04:38,270
چیز برای من این است که نشانه ها
111
00:04:38,270 –> 00:04:40,610
چیزی را از چارچوبی که
112
00:04:40,610 –> 00:04:42,800
برای هر
113
00:04:42,800 –> 00:04:45,410
محیط توسعه نرمافزار مدرنی
114
00:04:45,410 –> 00:04:48,500
که تعامل بین اشیاء است کاملاً حیاتی است و
115
00:04:48,500 –> 00:04:49,460
وقتی میگویم تعامل بین
116
00:04:49,460 –> 00:04:52,340
شی این است که اجازه داده شود و
117
00:04:52,340 –> 00:04:55,820
سیستمی ارائه دهد که از این همه بخاری
118
00:04:55,820 –> 00:04:57,710
که میتوانید در هنگام تایپ اشیاء با آنها روبرو شوید،
119
00:04:57,710 –> 00:05:00,050
جلوگیری میکند. با یکدیگر تعامل داشته
120
00:05:00,050 –> 00:05:01,970
باشند و این چیزی است که در
121
00:05:01,970 –> 00:05:03,830
ناز سیگنال ها و اسلات ها نامیده می شود، شاید شما
122
00:05:03,830 –> 00:05:06,350
در مورد آن شنیده باشید، اگر نه، درک آن کاملاً ساده است
123
00:05:06,350 –> 00:05:08,780
، چیزی است که شما
124
00:05:08,780 –> 00:05:10,760
یک شی خاص خواهید داشت که شاید
125
00:05:10,760 –> 00:05:12,290
عنصری در رابط کاربری گرافیکی شما
126
00:05:12,290 –> 00:05:15,740
باشد یا شاید برخی از عناصر در برخی
127
00:05:15,740 –> 00:05:18,590
در برخی از کدها که ما نوعی
128
00:05:18,590 –> 00:05:20,750
سیگنال داریم و هنگامی که سیگنال ها منتشر
129
00:05:20,750 –> 00:05:23,300
می شوند، شکاف هایی خواهید
130
00:05:23,300 –> 00:05:25,610
داشت که می توانید کاری در مورد آن انجام دهید. به
131
00:05:25,610 –> 00:05:27,950
عنوان مثال، وقتی روی دکمه ای کلیک می کنید،
132
00:05:27,950 –> 00:05:29,480
سیگنالی دریافت می کنید که دکمه
133
00:05:29,480 –> 00:05:31,790
کلیک شده است و سپس می توانید
134
00:05:31,790 –> 00:05:34,160
نوعی زیرساخت را فراهم کنید تا
135
00:05:34,160 –> 00:05:35,720
ببینید خوب است چرا با این
136
00:05:35,720 –> 00:05:37,669
بطری کار نمی کنیم، فقط یک پیام نشان می دهم یا
137
00:05:37,669 –> 00:05:39,470
شاید من برنامه خود را
138
00:05:39,470 –> 00:05:42,520
روی ابرها و غیره مستقر خواهم کرد،
139
00:05:42,520 –> 00:05:45,500
بنابراین یکی از موارد مفید دیگری که در
140
00:05:45,500 –> 00:05:48,440
پروژه زیبا وجود دارد، qml است، بنابراین شاید شما
141
00:05:48,440 –> 00:05:51,590
با آن آشنا هستید و اگر نه، این
142
00:05:51,590 –> 00:05:53,840
فقط یک زبان اعلامی است که به
143
00:05:53,840 –> 00:05:56,630
شما امکان می دهد واقعا به سرعت رابط های گرافیکی را طراحی
144
00:05:56,630 –> 00:05:59,030
کنید همانطور که می توانید به عنوان مثال
145
00:05:59,030 –> 00:06:01,220
در مثال سمت راست ببینید، در زیر
146
00:06:01,220 –> 00:06:03,320
ایده اصلی این بود که روی دستگاه
147
00:06:03,320 –> 00:06:06,560
های تلفن همراه و داروها و غیره تمرکز کنید
148
00:06:06,560 –> 00:06:08,690
و یکی از ویژگی های خوب
149
00:06:08,690 –> 00:06:10,630
این است که البته همه اینها
150
00:06:10,630 –> 00:06:13,610
برنامه نویسی سطح بالا را می توان
151
00:06:13,610 –> 00:06:16,790
به برخی از کدهای اصلی C++ متصل کرد و این
152
00:06:16,790 –> 00:06:18,830
بسیار خوب و عملکرد عاقلانه است، بنابراین
153
00:06:18,830 –> 00:06:20,900
مطمئناً می توانید
154
00:06:20,900 –> 00:06:24,200
با چیزهای بسیار ساده عملکردی زیبا داشته باشید، اما
155
00:06:24,200 –> 00:06:27,260
در شرکت زیبای ما می خواستیم جلوتر برویم.
156
00:06:27,260 –> 00:06:31,040
با عرض پوزش، وقتی
157
00:06:31,040 –> 00:06:33,680
همه چیز در پشت سرنخ پروژه پایتون وجود داشت، هدف اصلی این بود
158
00:06:33,680 –> 00:06:35,240
که ما میخواستیم
159
00:06:35,240 –> 00:06:37,569
همه چیز را در معرض دید قرار دهیم،
160
00:06:37,569 –> 00:06:39,580
زیرا مطمئناً
161
00:06:39,580 –> 00:06:41,800
میدانید که بیشتر ماژولهای مدرن
162
00:06:41,800 –> 00:06:43,870
در پایتون نوشته شدهاند.
163
00:06:43,870 –> 00:06:46,539
ما امروزه از پایتون استفاده
164
00:06:46,539 –> 00:06:50,370
میکنیم و همانطور که میبینید، مانند هر
165
00:06:50,370 –> 00:06:52,990
رتبهبندی یا هر چیزی که
166
00:06:52,990 –> 00:06:54,580
توسعه پایتون است، جامعه
167
00:06:54,580 –> 00:06:56,259
تقریباً به طور تصاعدی در حال رشد است، بنابراین چیزی
168
00:06:56,259 –> 00:06:58,509
واقعاً مهم است، پس ما واقعاً میخواستیم
169
00:06:58,509 –> 00:07:02,050
بخشی از آن باشیم، بنابراین با این یک
170
00:07:02,050 –> 00:07:05,349
پای زیبا پایتون متولد شد، اما قبل از
171
00:07:05,349 –> 00:07:07,090
اینکه عمیقاً شروع
172
00:07:07,090 –> 00:07:08,500
کنیم، سردرگمی زیادی وجود داشت که ممکن است
173
00:07:08,500 –> 00:07:11,199
گاهی اوقات در لیست پستی یا کانال IRC وجود داشته باشد
174
00:07:11,199 –> 00:07:13,509
که مردم نمیدانند چه
175
00:07:13,509 –> 00:07:15,250
چیزی برای بچهها دعوا است و چه چیزی طرف پی PI است.
176
00:07:15,250 –> 00:07:18,099
می خواهم به طور خلاصه به
177
00:07:18,099 –> 00:07:20,380
شما بگویم که تفاوت
178
00:07:20,380 –> 00:07:22,870
اصلی پایتون این است که این پروژه پروژه ای است
179
00:07:22,870 –> 00:07:25,780
که میزبان موارد مختلفی است
180
00:07:25,780 –> 00:07:27,280
که ما در حال حاضر در اینجا در حال توسعه
181
00:07:27,280 –> 00:07:30,039
هستیم، اول از همه شرکت و بیشتر از همه.
182
00:07:30,039 –> 00:07:31,780
نکته مهمی که ما داریم، سمت PI
183
00:07:31,780 –> 00:07:35,050
برای مدل سازی است، بنابراین این فقط
184
00:07:35,050 –> 00:07:37,000
همه چیزهایی را که در
185
00:07:37,000 –> 00:07:40,180
کلاس های حاد داریم در معرض پایتون قرار می دهد، بنابراین ما می توانیم از
186
00:07:40,180 –> 00:07:42,400
سمت پایتون هر برنامه جذابی را توسعه دهیم
187
00:07:42,400 –> 00:07:45,430
و البته اگر
188
00:07:45,430 –> 00:07:47,740
کمی در مورد آن می دانید. پایتون این اجتناب از
189
00:07:47,740 –> 00:07:49,690
تمام مسائلی است که گاهی
190
00:07:49,690 –> 00:07:52,360
اوقات واقعاً مربوط به کامپایل کردن
191
00:07:52,360 –> 00:07:54,550
مشخصات ساده تر است که ممکن است زمانی که
192
00:07:54,550 –> 00:07:56,409
شما یک پنجره ساده دارید مشکل زیادی
193
00:07:56,409 –> 00:07:59,820
نیست اما وقتی واقعاً
194
00:07:59,820 –> 00:08:03,820
پروژه های دشوار و بزرگی دارید
195
00:08:03,820 –> 00:08:05,710
که در C++ دارید گاهی اوقات می توانید
196
00:08:05,710 –> 00:08:07,870
واقعاً وقت
197
00:08:07,870 –> 00:08:10,030
دارید که بفهمید چرا مشکل کامپایل
198
00:08:10,030 –> 00:08:12,880
دارید یا هر چیز دیگری
199
00:08:12,880 –> 00:08:14,289
که در پروژههای پایتون وجود
200
00:08:14,289 –> 00:08:17,110
دارد، خراب است،
201
00:08:17,110 –> 00:08:19,270
ابزاری است که ما برای تولید همه
202
00:08:19,270 –> 00:08:22,090
این پیوندهای پایتون استفاده میکنیم.
203
00:08:22,090 –> 00:08:23,680
اسلایدهای بعدی
204
00:08:23,680 –> 00:08:26,620
کمی در مورد این پروژه زیبا به شما توضیح خواهم داد
205
00:08:26,620 –> 00:08:29,080
و همچنین ما یک اسپویلر در حال توسعه
206
00:08:29,080 –> 00:08:31,270
داریم برای
207
00:08:31,270 –> 00:08:33,969
آینده هایی که ما در حال پیشرفت هستیم. به دنبال راه بهتری
208
00:08:33,969 –> 00:08:37,029
برای ادغام QT creator با پایتون هستیم،
209
00:08:37,029 –> 00:08:39,490
بنابراین این در سطح توسعهدهنده است
210
00:08:39,490 –> 00:08:41,890
که البته برخی از ویژگیهای خوبی
211
00:08:41,890 –> 00:08:44,229
در ویرایشگر ایجادکننده خوب تعبیه شده است،
212
00:08:44,229 –> 00:08:46,930
اما همچنین به این فکر میکنیم که به کاربران این امکان را بدهیم
213
00:08:46,930 –> 00:08:49,570
که شاید با استفاده از برنامههایی برای ایجادکننده بنویسند.
214
00:08:49,570 –> 00:08:50,650
215
00:08:50,650 –> 00:08:53,500
و البته منظورم این است که این هنوز در
216
00:08:53,500 –> 00:08:56,410
موضوعات مربوط به اموال توسعه است، اما این
217
00:08:56,410 –> 00:08:58,089
چیزی است که ما واقعاً می خواستیم به شما بگوییم،
218
00:08:58,089 –> 00:09:01,000
بنابراین کمی تاریخچه را به شما بگوییم و
219
00:09:01,000 –> 00:09:03,910
قول های من کوتاه خواهد بود، فقط برای اینکه
220
00:09:03,910 –> 00:09:06,010
شما متوجه شوید منظورم این است که Pais با خوب شروع کرده است.
221
00:09:06,010 –> 00:09:07,720
و اگر میدانید
222
00:09:07,720 –> 00:09:10,660
ما قبلاً 5.11 را در نظر گرفتهایم، بنابراین
223
00:09:10,660 –> 00:09:12,250
در همان روز شروع شد، با
224
00:09:12,250 –> 00:09:13,960
وجود روابطی بین پروژه خوب
225
00:09:13,960 –> 00:09:15,670
با نوکیا و سپس توسعه
226
00:09:15,670 –> 00:09:19,450
به خوبی شروع به رشد کرد، اما
227
00:09:19,450 –> 00:09:21,640
مشکل بعد از چند سال
228
00:09:21,640 –> 00:09:23,500
مقدار نگهدارنده رو به کاهش
229
00:09:23,500 –> 00:09:26,170
بود و انگار توسعه
230
00:09:26,170 –> 00:09:28,779
کمی متوقف شده بود اما در سال
231
00:09:28,779 –> 00:09:32,140
2015 بعد از اینکه کیف من بیرون آمدم تعداد
232
00:09:32,140 –> 00:09:34,270
زیادی a4 وجود داشت اما جامعه باقی مانده
233
00:09:34,270 –> 00:09:36,820
شروع به کار کرد. ماژول قدیمی سایت PI
234
00:09:36,820 –> 00:09:42,400
را برای استفاده از patoot 5 آماده کنید تا این کار را انجام دهد، بنابراین
235
00:09:42,400 –> 00:09:44,800
در حال حاضر می توان گفت که
236
00:09:44,800 –> 00:09:47,620
از سال 2006 16 شرکت می تواند
237
00:09:47,620 –> 00:09:49,270
اعلام کند که به طور رسمی
238
00:09:49,270 –> 00:09:51,550
از Q2 Python و ماژول Python پشتیبانی
239
00:09:51,550 –> 00:09:54,760
می کند، بنابراین تیمی از افراد شروع به
240
00:09:54,760 –> 00:09:57,339
کار کردند. و سعی کنید تمام ویژگی های جدید
241
00:09:57,339 –> 00:09:59,890
از q5 را برای کار با یک ماژول جدید در
242
00:09:59,890 –> 00:10:02,110
کنار هم قرار دهید و برای جلوگیری از سردرگمی، آنها تصمیم
243
00:10:02,110 –> 00:10:05,050
گرفتند ابزاری را جمع آوری کنند، بنابراین هدف اصلی ما
244
00:10:05,050 –> 00:10:07,570
اکنون تبدیل شدن به یک شهروند درجه یک درجه
245
00:10:07,570 –> 00:10:09,820
5 است که برای هرکسی که می خواهد از آن استفاده کند.
246
00:10:09,820 –> 00:10:13,270
آنها می توانند بدون تلاش زیاد از C++ یا
247
00:10:13,270 –> 00:10:17,970
Python به طور یکپارچه استفاده کنند، بنابراین
248
00:10:17,970 –> 00:10:21,700
منظورم این است که اگر
249
00:10:21,700 –> 00:10:24,070
شما با چیستی یک
250
00:10:24,070 –> 00:10:26,350
binding یا زبان برنامه نویسی که چهار
251
00:10:26,350 –> 00:10:29,950
به یک به دیگری متصل می شود آشنا نیستید، چگونه این پروژه کار می کند، این روند را می
252
00:10:29,950 –> 00:10:31,510
توان به صورت زیر ساده کرد.
253
00:10:31,510 –> 00:10:34,930
بنابراین قبلاً اشاره کردیم که
254
00:10:34,930 –> 00:10:37,990
ابزاری داشتیم به نام چی بوکان و این
255
00:10:37,990 –> 00:10:40,510
ابزار کاری که انجام می دهد این است که به
256
00:10:40,510 –> 00:10:43,810
کد منبع می رود و در آن
257
00:10:43,810 –> 00:10:45,580
اطلاعات را با یک کد کتابخانه ای زیبا Clank از آنها می گیرد
258
00:10:45,580 –> 00:10:48,339
و در حال گرفتن
259
00:10:48,339 –> 00:10:50,110
است. تشکیل تمام کلاس هایی
260
00:10:50,110 –> 00:10:51,760
که در ناز داریم پس گرفتن اطلاعات
261
00:10:51,760 –> 00:10:53,800
در مورد نوع متدها که می
262
00:10:53,800 –> 00:10:55,870
خواهیم از چه رفتاری استفاده کنیم که در
263
00:10:55,870 –> 00:10:59,290
داخل ما همه چیز داریم اما همچنین از
264
00:10:59,290 –> 00:11:01,660
آنجایی که البته اگر با C++ و Python آشنایی دارید مواردی
265
00:11:01,660 –> 00:11:03,939
وجود دارد
266
00:11:03,939 –> 00:11:05,859
کاملاً قابل مقایسه هستند منظورم این است که شاید
267
00:11:05,859 –> 00:11:08,859
شما در مورد اشاره گرها یا شاید
268
00:11:08,859 –> 00:11:11,079
مرجع یا چیزهایی از این دست شنیده باشید
269
00:11:11,079 –> 00:11:13,419
که البته من واقعاً دعوت به تصنیف نیستم
270
00:11:13,419 –> 00:11:16,449
بنابراین برای این یک سیستم نوع وجود دارد
271
00:11:16,449 –> 00:11:20,109
که عمدتاً یک فایل XML است که می توانیم
272
00:11:20,109 –> 00:11:22,509
هر چیزی را بنویسیم. ما می خواهیم
273
00:11:22,509 –> 00:11:24,549
اطلاعاتی را که به دست
274
00:11:24,549 –> 00:11:25,869
می آوریم
275
00:11:25,869 –> 00:11:28,959
276
00:11:28,959 –> 00:11:31,179
277
00:11:31,179 –> 00:11:35,109
278
00:11:35,109 –> 00:11:37,059
بدون تغییر
279
00:11:37,059 –> 00:11:38,919
کشف کنید که آیا برای شما جالب است که
280
00:11:38,919 –> 00:11:39,869
درباره چیپ اوکی بیشتر بدانید،
281
00:11:39,869 –> 00:11:42,989
بنابراین پس از این فرآیند او
282
00:11:42,989 –> 00:11:46,929
به اندازه کافی هوشمندانه کدهایی مانند
283
00:11:46,929 –> 00:11:49,209
کد C را ایجاد کرد که با پایتون سازگار خواهد بود،
284
00:11:49,209 –> 00:11:52,089
بنابراین به این معنی اس