در این مطلب، ویدئو آموزش گرافیک سه بعدی پایتون 6: متحرک سازی اشیاء سه بعدی با تغییر ابعاد در ویژوال پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:26:03
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,880 –> 00:00:04,279
سلام بچه ها این پل مک کوارتر با
2
00:00:04,279 –> 00:00:05,600
toptechboy.com است
3
00:00:05,600 –> 00:00:07,759
و ما امروز با قسمت شماره
4
00:00:07,759 –> 00:00:08,880
شش در
5
00:00:08,880 –> 00:00:11,040
مجموعه آموزشی جدید باورنکردنی ما اینجا هستیم که در آن
6
00:00:11,040 –> 00:00:12,880
شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه
7
00:00:12,880 –> 00:00:16,960
انیمیشن های سه بعدی و گرافیک های سه بعدی را در پایتون انجام دهید
8
00:00:16,960 –> 00:00:18,640
آنچه که من به آن نیاز دارم. شما باید برای
9
00:00:18,640 –> 00:00:20,720
خود یک فنجان قهوه سیاه قوی بریزید
10
00:00:20,720 –> 00:00:23,119
11
00:00:24,320 –> 00:00:27,199
که مستقیماً قهوه سیاه است، بدون
12
00:00:27,199 –> 00:00:28,080
شکر،
13
00:00:28,080 –> 00:00:31,439
شیرین کننده، بدون نیاز به شیرین کننده، آب بز شماست،
14
00:00:31,439 –> 00:00:32,479
15
00:00:32,479 –> 00:00:35,360
بروید مقداری برایتان بیاورید، همچنین
16
00:00:35,360 –> 00:00:37,440
به شما نیاز دارم که
17
00:00:37,440 –> 00:00:40,399
عالی ترین کد استودیو تصویری خود را وارد کنید و
18
00:00:40,399 –> 00:00:42,480
همانطور که مثل همیشه کدهای استودیوی ویژوال را مطرح
19
00:00:42,480 –> 00:00:45,120
می کنید، من می خواهم به
20
00:00:45,120 –> 00:00:46,960
شما بچه هایی که در حامی به من کمک می کنید
21
00:00:46,960 –> 00:00:48,160
فریاد بزنم،
22
00:00:48,160 –> 00:00:50,879
این کمک و تشویق
23
00:00:50,879 –> 00:00:52,800
شما و حمایت شماست که باعث می شود این محتوای عالی
24
00:00:52,800 –> 00:00:54,239
25
00:00:54,239 –> 00:00:56,239
به شما کمک کند. بیرون، اما
26
00:00:56,239 –> 00:00:58,079
در توضیحات به پایین نگاه کنید،
27
00:00:58,079 –> 00:00:58,480
28
00:00:58,480 –> 00:01:00,879
پیوندی به حساب حامی من وجود دارد، به این فکر کنید که
29
00:01:00,879 –> 00:01:02,559
به آنجا بروید
30
00:01:02,559 –> 00:01:05,519
و برادری را به آنجا متصل کنید، اما به اندازه کافی از
31
00:01:05,519 –> 00:01:06,560
این خود تبلیغی بی شرمانه
32
00:01:06,560 –> 00:01:09,040
بیایید وارد شویم و در مورد
33
00:01:09,040 –> 00:01:11,439
آنچه که می خواهیم صحبت کنیم. امروز باید یاد بگیرم
34
00:01:11,439 –> 00:01:12,799
و کاری که من انجام خواهم داد این است که به
35
00:01:12,799 –> 00:01:14,240
شما کمی
36
00:01:14,240 –> 00:01:16,000
راهنمایی می کنم که با این
37
00:01:16,000 –> 00:01:17,680
سری از درس ها می
38
00:01:17,680 –> 00:01:18,400
رویم
39
00:01:18,400 –> 00:01:19,759
. میدانید که
40
00:01:19,759 –> 00:01:21,920
ما یک آردوینو
41
00:01:21,920 –> 00:01:24,560
را به پایتون بصری خود متصل میکنیم و
42
00:01:24,560 –> 00:01:26,240
ممکن است آردوینو به سنسورهایی متصل
43
00:01:26,240 –> 00:01:28,159
44
00:01:28,159 –> 00:01:29,840
45
00:01:29,840 –> 00:01:32,960
46
00:01:32,960 –> 00:01:35,040
47
00:01:35,040 –> 00:01:37,119
باشد. من میخواهم
48
00:01:37,119 –> 00:01:40,400
که گرافیکهای سه بعدی متحرک داشته باشیم که
49
00:01:40,400 –> 00:01:42,159
در پاسخ به آنچه در آردوینو اتفاق میافتد تغییر کند،
50
00:01:42,159 –> 00:01:43,520
بنابراین اگر دما را اندازهگیری میکنیم
51
00:01:43,520 –> 00:01:44,479
52
00:01:44,479 –> 00:01:47,680
تصور کنید که در v پایتون یک
53
00:01:47,680 –> 00:01:50,479
گرافیک بصری از یک دماسنج ساختهایم و سپس
54
00:01:50,479 –> 00:01:51,520
آن دماسنج با
55
00:01:51,520 –> 00:01:53,280
تغییر دما در
56
00:01:53,280 –> 00:01:55,200
آردوینو تغییر کرد. در حال تغییر بود
57
00:01:55,200 –> 00:01:56,960
58
00:01:56,960 –> 00:01:58,399
.
59
00:01:58,399 –> 00:02:00,640
60
00:02:00,640 –> 00:02:04,000
61
00:02:04,000 –> 00:02:05,520
62
00:02:05,520 –> 00:02:06,320
تعداد کمی
63
00:02:06,320 –> 00:02:08,878
درس ها یکی از راه هایی که می توانیم انیمیشن را
64
00:02:08,878 –> 00:02:11,120
به یک گرافیک بیاوریم این است که موقعیت را به درستی تغییر
65
00:02:11,120 –> 00:02:12,560
دهیم. ما آن جعبه کوچک را
66
00:02:12,560 –> 00:02:14,000
داشتیم و سپس سنگ مرمر را در آن داشتیم.
67
00:02:14,000 –> 00:02:16,000
68
00:02:16,000 –> 00:02:16,800
69
00:02:16,800 –> 00:02:20,080
70
00:02:20,080 –> 00:02:22,800
راه دیگری که
71
00:02:22,800 –> 00:02:24,480
میتوانیم آن را متحرک کنیم، چندین
72
00:02:24,480 –> 00:02:26,000
راه دیگر وجود دارد که میتوانیم آن را متحرک کنیم، اما یکی
73
00:02:26,000 –> 00:02:27,840
از راههایی
74
00:02:27,840 –> 00:02:29,680
که اگر از آن همراه با آردوینو استفاده کنیم، بسیار مؤثر
75
00:02:29,680 –> 00:02:30,800
76
00:02:30,800 –> 00:02:33,280
است، متحرک کردن چیزی با تغییر
77
00:02:33,280 –> 00:02:34,640
اندازه آن است و این همان چیزی است که ما داریم.
78
00:02:34,640 –> 00:02:36,000
قرار است با امروز بازی کنیم
79
00:02:36,000 –> 00:02:37,360
یکی از چیزهایی که امروز با آن بازی خواهیم کرد این
80
00:02:37,360 –> 00:02:39,360
است که به شما نشان می دهیم چگونه با تغییر ابعاد،
81
00:02:39,360 –> 00:02:42,640
انیمیشن را به مدل پایتون بصری خود بیاورید،
82
00:02:42,640 –> 00:02:45,680
83
00:02:45,680 –> 00:02:49,120
بنابراین کافی است این صحبت ها
84
00:02:49,120 –> 00:02:50,879
را از سر راه شما بردارم و بیایید
85
00:02:50,879 –> 00:02:52,800
اینجا بیایم.
86
00:02:52,800 –> 00:02:56,000
و بیایید ادامه دهیم و ما
87
00:02:56,000 –> 00:02:56,560
در
88
00:02:56,560 –> 00:02:58,720
پوشه v پایتون کار می کنیم و اجازه دهید یک فایل جدید ایجاد کنیم
89
00:02:58,720 –> 00:03:00,800
و من آن را
90
00:03:00,800 –> 00:03:04,000
نقطه پیستون من می نامم
91
00:03:04,000 –> 00:03:06,480
92
00:03:06,480 –> 00:03:07,120
93
00:03:07,120 –> 00:03:10,319
.
94
00:03:10,319 –> 00:03:11,519
پیت برنامه hon
95
00:03:11,519 –> 00:03:14,080
فقط در انتظار نوشتن است اکنون ما
96
00:03:14,080 –> 00:03:14,879
از
97
00:03:14,879 –> 00:03:18,159
v python استفاده می کنیم، بنابراین می خواهیم بگوییم
98
00:03:18,159 –> 00:03:21,680
از پایتون
99
00:03:21,680 –> 00:03:25,680
be python هر چیزی که
100
00:03:25,680 –> 00:03:26,640
ستاره است را وارد می کند
101
00:03:26,640 –> 00:03:28,640
و امروز می خواهم
102
00:03:28,640 –> 00:03:31,840
شما را با یک کتابخانه اضافی بسیار جالب معرفی کنم
103
00:03:31,840 –> 00:03:32,640
که به نام
104
00:03:32,640 –> 00:03:36,239
numpy و numpy فقط انواع
105
00:03:36,239 –> 00:03:38,319
کارهای باورنکردنی را انجام می دهد و آنها را
106
00:03:38,319 –> 00:03:39,200
به راحتی
107
00:03:39,200 –> 00:03:41,360
108
00:03:41,360 –> 00:03:42,720
109
00:03:42,720 –> 00:03:44,319
110
00:03:44,319 –> 00:03:46,080
111
00:03:46,080 –> 00:03:46,879
112
00:03:46,879 –> 00:03:49,440
انجام می دهد. انیمیشنها بهتر اجرا میشوند، بنابراین
113
00:03:49,440 –> 00:03:50,480
میخواهیم بگوییم
114
00:03:50,480 –> 00:03:54,080
از طرف دیگر یا میخواهیم بگوییم import
115
00:03:54,080 –> 00:03:57,360
numpy به عنوان np، حالا متوجه شدید که
116
00:03:57,360 –> 00:03:59,360
این import دارای نحو کمی
117
00:03:59,360 –> 00:04:01,360
متفاوت از آنچه برای v
118
00:04:01,360 –> 00:04:03,680
python انجام دادیم
119
00:04:03,680 –> 00:04:05,439
، تمام numpy
120
00:04:05,439 –> 00:04:08,640
اما من می خواهم آن را به عنوان np وارد کنم
121
00:04:08,640 –> 00:04:10,560
اگر بخواهم با کتابخانه تعامل
122
00:04:10,560 –> 00:04:11,560
داشته باشم می توانم بگویم
123
00:04:11,560 –> 00:04:14,400
np.this یا np dot that
124
00:04:14,400 –> 00:04:16,399
و اگر فقط گفتم import numpy
125
00:04:16,399 –> 00:04:18,440
باید بگویم numpy.this و
126
00:04:18,440 –> 00:04:19,759
numpy.
127
00:04:19,759 –> 00:04:23,360
بنابراین اگر شما گفتید import numpy به عنوان cat
128
00:04:23,360 –> 00:04:25,280
the n شما می توانید cat dot this یا cat
129
00:04:25,280 –> 00:04:27,440
dot را انجام دهید که امیدوارم منطقی باشد، بنابراین اکنون
130
00:04:27,440 –> 00:04:29,360
ما دو کتابخانه خود را داریم
131
00:04:29,360 –> 00:04:30,960
و سپس اگر می خواهیم چیزی را متحرک
132
00:04:30,960 –> 00:04:32,400
کنیم، باید
133
00:04:32,400 –> 00:04:34,560
یک شی برای متحرک سازی داشته باشیم، بنابراین فکر می کنم این کار را انجام دهم.
134
00:04:34,560 –> 00:04:35,680
یک شی
135
00:04:35,680 –> 00:04:39,360
به نام uh my piston بسازید، اگرچه خیلی
136
00:04:39,360 –> 00:04:41,440
بد است که چیزهایی مشابه
137
00:04:41,440 –> 00:04:43,199
نام فایل خود ایجاد کنید،
138
00:04:43,199 –> 00:04:46,320
بنابراین بیایید ببینیم من آن
139
00:04:46,320 –> 00:04:51,199
را می نامم uh من آن را pissdone1 می نامم
140
00:04:51,199 –> 00:04:54,840
خوب piston1 و این برابر با
141
00:04:54,840 –> 00:04:56,960
سیلندر است و سپس مقداری قرار می دهیم
142
00:04:56,960 –> 00:04:58,479
پارامترها در اینجا فرض کنید
143
00:04:58,479 –> 00:05:00,720
شعاع من
144
00:05:00,720 –> 00:05:02,080
برابر با
145
00:05:02,080 –> 00:05:05,759
1 خواهد بود. فرض کنید
146
00:05:05,759 –> 00:05:08,800
طولی برابر با 3 داشته باشم
147
00:05:08,800 –> 00:05:12,639
و سپس رنگی برابر با
148
00:05:12,639 –> 00:05:16,400
رنگ قرمز نقطه قرمز داشته باشم
149
00:05:16,400 –> 00:05:19,600
و سپس بیایید ببینیم من فکر می کنم
150
00:05:19,600 –> 00:05:21,440
همچنین کاری که می خواهم انجام دهم این است که می خواهم
151
00:05:21,440 –> 00:05:23,520
پارامتر دیگری را به شما معرفی کنم
152
00:05:23,520 –> 00:05:25,360
که قبلاً در مورد آن صحبت نکرده ام اما
153
00:05:25,360 –> 00:05:26,800
ما فقط در حال یادگیری هستیم زیرا
154
00:05:26,800 –> 00:05:27,440
به اینجا می رویم
155
00:05:27,440 –> 00:05:30,160
پارامتر دیگری که می توانید انجام دهید شفافیت است
156
00:05:30,160 –> 00:05:31,840
. کدورت به این معناست که
157
00:05:31,840 –> 00:05:34,320
چقدر جامد یا شفاف است، بنابراین
158
00:05:34,320 –> 00:05:35,600
159
00:05:35,600 –> 00:05:38,720
کدورت یک به این معنی است که شفافیت صفر است.
160
00:05:38,720 –> 00:05:40,240
به این معنی است که کدورت 0.5 نامرئی است، به این معنی
161
00:05:40,240 –> 00:05:42,880
که تا حدودی
162
00:05:42,880 –> 00:05:45,199
نیمه راه است و نیمه شفاف است، بنابراین
163
00:05:45,199 –> 00:05:46,479
بیایید سعی کنیم
164
00:05:46,479 –> 00:05:49,520
که این کدورت
165
00:05:49,520 –> 00:05:52,639
برابر با 0.5 باشد و
166
00:05:52,639 –> 00:05:54,320
با آن ما باید بتوانیم
167
00:05:54,320 –> 00:05:56,800
کمی از طریق این پیستون ببینیم
168
00:05:56,800 –> 00:05:59,039
و سپس به یاد داشته باشید که باید بگوییم
169
00:05:59,039 –> 00:06:01,039
while درست است
170
00:06:01,039 –> 00:06:03,600
زیرا وقتی یک شی را ایجاد می کنیم
171
00:06:03,600 –> 00:06:05,680
اگر برنامه پایتون را اجرا نکنیم
172
00:06:05,680 –> 00:06:06,000
کل
173
00:06:06,000 –> 00:06:08,240
چیز می میرد، بنابراین ما می گوییم while true
174
00:06:08,240 –> 00:06:09,280
و سپس هیچ کاری
175
00:06:09,280 –> 00:06:12,880
جز پاس کردن انجام نمی دهیم و بنابراین اگر من اینجا هستم
176
00:06:12,880 –> 00:06:14,720
و امیدوارم در اوایل ویدیو اشتباهی مرتکب نشده باشم،
177
00:06:14,720 –> 00:06:16,560
178
00:06:16,560 –> 00:06:20,080
اگر به درستی فکر میکنم به
179
00:06:20,080 –> 00:06:23,039
آنچه فکر میکنم، فکر میکنم که این فقط باید
180
00:06:23,039 –> 00:06:24,000
181
00:06:24,000 –> 00:06:27,600
یک استوانه خوب ایجاد کند، پس بیایید این را امتحان کنیم، بیایید
182
00:06:27,600 –> 00:06:30,000
آن را اجرا کنیم،
183
00:06:30,240 –> 00:06:33,680
خوب ما یک سیلندر خوب داریم
184
00:06:33,680 –> 00:06:35,440
و شما می بینید که چگونه می توانید آن
185
00:06:35,440 –> 00:06:37,360
قسمت پایینی سیلندر را ببینید
186
00:06:37,360 –> 00:06:39,520
و بنابراین در واقع دارید
187
00:06:39,520 –> 00:06:40,720
کمی از طریق
188
00:06:40,720 –> 00:06:42,880
آن نگاه
189
00:06:42,880 –> 00:06:46,160
می
190
00:06:46,160 –> 00:06:48,080
کنید. بیایید مانند یک
191
00:06:48,080 –> 00:06:50,400
o قرار دهیم سرعت 0.25
192
00:06:50,400 –> 00:06:54,400
قدیمی را می کشد، مورد جدید را شروع می کند
193
00:06:54,639 –> 00:06:56,720
و می توانید ببینید که آن
194
00:06:56,720 –> 00:06:58,319
یکی اکنون شفاف تر است،
195
00:06:58,319 –> 00:07:02,000
متأسفانه در اینجا پس زمینه ما
196
00:07:02,000 –> 00:07:03,759
سیاه است و بنابراین اگر چیزی
197
00:07:03,759 –> 00:07:06,080
شفاف در برابر پس زمینه سیاه
198
00:07:06,080 –> 00:07:08,160
می سازید، به نوعی شروع به تاریک شدن می کند.
199
00:07:08,160 –> 00:07:10,160
اگر پسزمینه سفید داشته باشیم، بهتر به نظر میرسد،
200
00:07:10,160 –> 00:07:11,680
اما
201
00:07:11,680 –> 00:07:14,080
من نمیخواهم در این مرحله
202
00:07:14,080 –> 00:07:15,599
با بازی رنگ با پسزمینه منحرف شوم،
203
00:07:15,599 –> 00:07:17,680
اما اجازه دهید آن را 2.5 به عقب برگردانیم، اما میبینید
204
00:07:17,680 –> 00:07:18,400
205
00:07:18,400 –> 00:07:22,400
که ما میتوانیم کدورت
206
00:07:22,720 –> 00:07:25,680
را تنظیم کنیم که رنگ را تنظیم کردهایم. طول را تنظیم کردهایم و
207
00:07:25,680 –> 00:07:27,120
شعاع را
208
00:07:27,120 –> 00:07:29,039
کاملاً درست تنظیم کردهایم، بیایید ببینیم آیا میتوانیم
209
00:07:29,039 –> 00:07:30,560
این چیز را متحرک کنیم، بنابراین کاری که در
210
00:07:30,560 –> 00:07:31,440
211
00:07:31,440 –> 00:07:34,560
اینجا انجام میدهیم این است که یک حلقه for قرار
212
00:07:34,560 –> 00:07:35,440
میدهیم، بنابراین میگوییم
213
00:07:35,440 –> 00:07:39,360
4 و سپس میرویم اگر بگوییم
214
00:07:39,360 –> 00:07:42,720
پیوند طول من
215
00:07:42,800 –> 00:07:46,240
برابر است با طول من در
216
00:07:46,240 –> 00:07:49,599
محدوده محدوده
217
00:07:49,599 –> 00:07:52,720
و اجازه دهید از یک به
218
00:07:52,720 –> 00:07:56,000
شش در گام های نقطه یک برویم،
219
00:07:56,000 –> 00:08:00,000
خوب حالا با v پایتون به یاد داشته باشید هر زمان
220
00:08:00,000 –> 00:08:03,039
که در حال تغییر یک پارامتر در داخل یک
221
00:08:03,039 –> 00:08:03,840
حلقه
222
00:08:03,840 –> 00:08:07,440
هستید که باید به شما باید برای قرار دادن یک نرخ در
223
00:08:07,440 –> 00:08:08,479
وجود دارد و یا شما ج یک
224
00:08:08,479 –> 00:08:12,319
پاسخ بسیار غیرمعمول
225
00:08:12,319 –> 00:08:14,319
دریافت کنید، خوب، شما می توانید یک پاسخ غیرعادی دریافت کنید، شما همیشه
226
00:08:14,319 –> 00:08:15,759
باید یک نرخ را در آنجا قرار دهید،
227
00:08:15,759 –> 00:08:18,240
بنابراین من فقط می خواهم یک نرخ
228
00:08:18,240 –> 00:08:19,039
مثلاً پنج را قرار
229
00:08:19,039 –> 00:08:21,120
دهم که بسیار کند است و بنابراین از یک
230
00:08:21,120 –> 00:08:23,199
شروع می شود که ادامه دارد برای رفتن به شش
231
00:08:23,199 –> 00:08:26,240
در مرحله یک و اکنون می
232
00:08:26,240 –> 00:08:28,960
خواهم اندازه آن را کاهش دهم بنابراین برای
233
00:08:28,960 –> 00:08:32,640
طول من در
234
00:08:32,640 –> 00:08:34,880
محدوده و چه کاری می خواهیم انجام دهیم این
235
00:08:34,880 –> 00:08:35,679
بار
236
00:08:35,679 –> 00:08:38,719
می خواهیم از
237
00:08:38,719 –> 00:08:41,599
6 به 1 برسیم و می خواهیم برویم در مراحل
238
00:08:41,599 –> 00:08:42,399
منهای 1
239
00:08:42,399 –> 00:08:45,519
مانند آن خوب است همچنین به یاد داشته باشید که ما
240
00:08:45,519 –> 00:08:46,560
این
241
00:08:46,560 –> 00:08:48,480
مزخرفات دیوانه وار داریم که در
242
00:08:48,480 –> 00:08:50,560
واقع به 6 نمی رود بلکه روی 5 متوقف می شود
243
00:08:50,560 –> 00:08:52,320
زیرا این همان کاری است که تابع محدوده انجام
244
00:08:52,320 –> 00:08:52,959
می
245
00:08:52,959 –> 00:08:56,160
دهد اما باید نرخ اوکی 5 باشد.
246
00:08:56,160 –> 00:08:57,760
اکنون ما داریم برای انجام کاری در این
247
00:08:57,760 –> 00:08:59,440
چهار حلقه خوب چه چیزی را میخواهم تغییر دهم
248
00:08:59,440 –> 00:09:00,320
، میخواهم
249
00:09:00,320 –> 00:09:03,440
طول پیستون را تغییر دهم، بنابراین میخواهم بگویم
250
00:09:03,440 –> 00:09:06,560
پیستون 1 نقطه
251
00:09:06,560 –> 00:09:09,120
چه میخواهم طول آن را تغییر دهم و سپس
252
00:09:09,120 –> 00:09:10,880
چه چیزی میخواهم آن را به خوبی تغییر دهم.
253
00:09:10,880 –> 00:09:12,240
طول من همان است
254
00:09:12,240 –> 00:09:14,399
که از محدوده عبور می کند و
255
00:09:14,399 –> 00:09:15,760
بنابراین می خواهم آن را به
256
00:09:15,760 –> 00:09:18,880
طول من تغییر دهم و سپس من فکر می کنم
257
00:09:18,880 –> 00:09:20,240
ما فقط
258
00:09:20,240 –> 00:09:23,440
این را اینجا گیر می کنیم و سپس می آییم و آن را اینجا می گذاریم
259
00:09:23,440 –> 00:09:24,160
260
00:09:24,160 –> 00:09:27,120
و باید از یک دو سه چهار
261
00:09:27,120 –> 00:09:28,080
پنج
262
00:09:28,080 –> 00:09:31,120
چهار سه دو یکی برود که باید
263
00:09:31,120 –> 00:09:31,920
این کار را انجام دهد پس
264
00:09:31,920 –> 00:09:33,760
بیایید این را امتحان کنیم و ببینیم آیا
265
00:09:33,760 –> 00:09:37,839
واقعاً این مورد خوب کار می کند
266
00:09:38,959 –> 00:09:42,640
خوب بوم به آن نگاه کنید
267
00:09:42,640 –> 00:09:44,560
خوب آیا می بینید که ما چگونه
268
00:09:44,560 –> 00:09:45,680
این چیز را متحرک می کنیم
269
00:09:45,680 –> 00:09:49,120
بوم خوب است بنابراین یک تا پنج به یک
270
00:09:49,120 –> 00:09:52,320
تا پنج می شود بسیار خوب بنابراین
271
00:09:52,320 –> 00:09:55,200
هدف ما این است که این انیمیشن را متحرک سازیم اما
272
00:09:55,200 –> 00:09:56,320
حالا اگر شما فقط بودید
273
00:09:56,320 –> 00:09:57,839
با نگاه کردن به این، میخواستید
274
00:09:57,839 –> 00:10:00,000
انتقاد یا پیشنهادی را ارائه دهید. واقعاً چه چیزی را دوست
275
00:10:00,000 –> 00:10:01,519
276
00:10:01,519 –> 00:10:04,320
دارید، دوست دارید نرمتر پیش برود
277
00:10:04,320 –> 00:10:04,800
278
00:10:04,800 –> 00:10:08,000
279
00:10:08,000 –> 00:10:09,600
280
00:10:09,600 –> 00:10:11,920
. این را می کشم
281
00:10:11,920 –> 00:10:14,720
که تمایل شما این است که بگویید
282
00:10:14,720 –> 00:10:16,560
خوب، شما نمی
283
00:10:16,560 –> 00:10:19,600
خواهید در مرحله یک بروید، مثلاً
284
00:10:19,600 –> 00:10:20,959
در نقطه یک قدم بردارید، اما خواهید
285
00:10:20,959 –> 00:10:23,360
دید که در انجام آن مشکلی وجود دارد و مشکل این است که
286
00:10:23,360 –> 00:10:26,480
ما هستیم
287
00:10:26,480 –> 00:10:26,800
288
00:10:26,800 –> 00:10:29,839
در اینجا یک خطا دریافت می کنم و بیایید ببینیم آیا می
289
00:10:29,839 –> 00:10:32,240
توانم t را ایجاد کنم کمی بزرگتر می توانید ببینید
290
00:10:32,240 –> 00:10:34,240
که خطا این است
291
00:10:34,240 –> 00:10:37,920
که اوه این محدوده
292
00:10:37,920 –> 00:10:41,279
1 تا 6 در مراحل 0.1
293
00:10:41,279 –> 00:10:43,680
شی شناور را نمی توان به عنوان یک
294
00:10:43,680 –> 00:10:45,760
عدد صحیح تفسیر کرد و بنابراین می توانید ببینید که این
295
00:10:45,760 –> 00:10:49,200
تابع محدوده اعداد صحیح می خواهد
296
00:10:49,200 –> 00:10:49,600
297
00:10:49,600 –> 00:10:53,120
و شناور نمی خواهد و درست است. در اینجا چیزی که داریم این است
298
00:10:53,120 –> 00:10:55,040
که در یک شناور قرار می دهیم، بنابراین اگر می خواهیم این کار را انجام
299
00:10:55,040 –> 00:10:56,720
دهیم، باید به عقب برگردیم
300
00:10:56,720 –> 00:11:00,000
و آن را 1 و 1 کنیم و سپس
301
00:11:00,000 –> 00:11:03,040
فقط با
302
00:11:03,040 –> 00:11:05,040
شلوغی انیمیشن خود زندگی کنیم، اما آیا ما از آن دسته
303
00:11:05,040 –> 00:11:06,880
بچه هایی هستیم که اینجا مینشینم و
304
00:11:06,880 –> 00:11:07,200
با
305
00:11:07,200 –> 00:11:10,560
انیمیشنهای متلاطم زندگی میکنم نه نه در ساعت من،
306
00:11:10,560 –> 00:11:12,240
ما آن را صاف میکنیم و
307
00:11:12,240 –> 00:11:14,079
با استفاده از numpy آن را صاف
308
00:11:14,079 –> 00:11:17,600
میکنیم، زیرا numpy یک
309
00:11:17,600 –> 00:11:20,399
ویژگی شبیه به محدوده دارد، اما ویژگی در
310
00:11:20,399 –> 00:11:23,519
numpy دو کار را برای شما انجام میدهد. شماره یک
311
00:11:23,519 –> 00:11:26,480
این مزخرفات را ندارد شما می
312
00:11:26,480 –> 00:11:26,959
دانید در
313
00:11:26,959 –> 00:11:28,800
محدوده اگر می خواهید اگر به آن بگویید
314
00:11:28,800 –> 00:11:30,880
به شش برود در پنج
315
00:11:30,880 –> 00:11:34,240
سمت راست می ایستد و با
316
00:11:34,240 –> 00:11:36,160
معادل ناتوانی این می گویید از کجا
317
00:11:36,160 –> 00:11:37,600
شروع کند از آنجا شروع می شود
318
00:11:37,600 –> 00:11:40,160
به آن بگویید که کجا متوقف شود، آن را در آنجا متوقف نمی کند،
319
00:11:40,160 –> 00:11:41,680
نه یکی قبل از آنجا
320
00:11:41,680 –> 00:11:44,000
و سپس y بهش بگو چند قدم
321
00:11:44,000 –> 00:11:45,680
بین این دوتا میخوای
322
00:11:45,680 –> 00:11:48,399
و بعد اندازه گام رو مشخص
323
00:11:48,399 –> 00:11:48,959
324
00:11:48,959 –> 00:11:52,399
325
00:11:52,399 –> 00:11:55,839
326
00:11:55,839 –> 00:11:57,440
327
00:11:57,440 –> 00:11:59,360
میکنه و بنابراین من واقعا دوستش دارم و این در واقع اینه که اینجا میاد و به جای محدوده به من اجازه بده تا اینجا
328
00:11:59,360 –> 00:12:00,480
که هستیم قرار است np را انجام دهیم، به این
329
00:12:00,480 –> 00:12:03,839
ترتیب کتابخانه numpy را فراخوانی میکنیم
330
00:12:03,839 –> 00:12:04,320
و سپس
331
00:12:04,320 –> 00:12:07,360
np را نقطهای میزنیم
332
00:12:07,360 –> 00:12:10,800
که فضای خطی مانند فضای خطی فضای خطی است
333
00:12:10,800 –> 00:12:12,399
و به آن میگویید از کجا
334
00:12:12,399 –> 00:12:13,920
میخواهید شروع کنید، میخواهید از
335
00:12:13,920 –> 00:12:15,680
جایی شروع کنید که میخواهید متوقف شوید، میخواهید توقف کنید.
336
00:12:15,680 –> 00:12:18,079
در 6
337
00:12:18,079 –> 00:12:21,040
تا 6 تا 6 می رود دقیقاً قبل از آن متوقف نمی شود
338
00:12:21,040 –> 00:12:21,519
،
339
00:12:21,519 –> 00:12:23,279
حالا چیز تمیز دیگر این است
340
00:12:23,279 –> 00:12:24,800
که می خواهید چند مرحله خوب شود،
341
00:12:24,800 –> 00:12:25,120
مثلاً
342
00:12:25,120 –> 00:12:28,480
10 قدم بسازید، بنابراین از 1 شروع کنید، به 6 بروید
343
00:12:28,480 –> 00:12:31,600
، 10 قدم درست کنید. و پس از آن این
344
00:12:31,600 –> 00:12:31,920
هنوز
345
00:12:31,920 –> 00:12:33,839
طول من است، بنابراین فکر می کنم بقیه این
346
00:12:33,839 –> 00:12:34,959
چیزها هنوز هم باید
347
00:12:34,959 –> 00:12:37,600
خوب باشد، اجازه دهید آن را از سر راه بردارم و
348
00:12:37,600 –> 00:12:38,240
سپس
349
00:12:38,240 –> 00:12:40,639
در اینجا ما همان کار را انجام می دهیم، بنابراین
350
00:12:40,639 –> 00:12:44,000
دوباره این کار را انجام می دهیم،
351
00:12:44,480 –> 00:12:47,360
بسیار خوب به np dot میرویم فضای خط تابع چیست
352
00:12:47,360 –> 00:12:47,920
353
00:12:47,920 –> 00:12:51,200
و میخواهیم از