در این مطلب، ویدئو Leetcode – برنده را در بازی تیک تاک (پایتون) پیدا کنید با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:05:17
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,560 –> 00:00:02,399
به چالش کد لی در سپتامبر خوش آمدید
2
00:00:02,399 –> 00:00:04,480
مشکل امروز یافتن برنده
3
00:00:04,480 –> 00:00:06,480
در یک بازی
4
00:00:06,480 –> 00:00:08,480
تیک تاک است که توسط دو بازیکن a
5
00:00:08,480 –> 00:00:10,800
و b در یک شبکه سه برابر سه بازی می شود
6
00:00:10,800 –> 00:00:12,799
اینجا قوانینی است که بازیکنان تیک تاک
7
00:00:12,799 –> 00:00:14,559
انجام می دهند. قرار دادن کاراکترها در
8
00:00:14,559 –> 00:00:17,600
فضای خالی مربع های خالی را تبدیل می کند بازیکن اول a
9
00:00:17,600 –> 00:00:19,359
همیشه x کاراکتر را قرار می دهد در حالی که
10
00:00:19,359 –> 00:00:21,039
بازیکن دوم b همیشه o
11
00:00:21,039 –> 00:00:22,160
کاراکتر را
12
00:00:22,160 –> 00:00:23,680
اکنون x قرار می دهد و هیچ کاراکتری همیشه
13
00:00:23,680 –> 00:00:26,240
در مربع های خالی قرار نمی گیرد و هرگز روی مربع های
14
00:00:26,240 –> 00:00:28,320
پر قرار
15
00:00:28,320 –> 00:00:30,960
نمی گیرد. با همان کاراکتر
16
00:00:30,960 –> 00:00:33,680
روی هر ستون یا مورب سطر، به طوری که
17
00:00:33,680 –> 00:00:36,399
یک کلید بزرگ در آنجا است، اگر تمام مربع ها خالی نباشند، بازی به پایان می رسد، اگر بازی به پایان برسد
18
00:00:36,399 –> 00:00:38,879
، دیگر
19
00:00:38,879 –> 00:00:40,960
نمی توان حرکت کرد،
20
00:00:40,960 –> 00:00:42,800
بنابراین آرایه
21
00:00:42,800 –> 00:00:45,440
با سطر و ستون حرکت می کند که
22
00:00:45,440 –> 00:00:48,239
بازیکن میخواهد بازی
23
00:00:48,239 –> 00:00:49,840
کند، اگر
24
00:00:49,840 –> 00:00:52,480
a یا b وجود داشته باشد، برنده بازی را برمیگرداند و در صورتی که بازی
25
00:00:52,480 –> 00:00:54,879
با تساوی به پایان برسد، اگر هنوز
26
00:00:54,879 –> 00:00:56,719
حرکاتی برای بازی وجود داشته باشد، بازگشت به حالت تعلیق است، به
27
00:00:56,719 –> 00:00:58,719
این معنی که اگر هیچکس هنوز برنده نشده باشد، اما
28
00:00:58,719 –> 00:01:02,079
همچنان حرکت کند. ما وا
29
00:01:02,079 –> 00:01:03,120
بنابراین در اینجا کاری که می خواهیم
30
00:01:03,120 –> 00:01:03,920
انجام
31
00:01:03,920 –> 00:01:07,200
دهیم این است که
32
00:01:07,200 –> 00:01:09,439
سطرها و ستون ها را
33
00:01:09,439 –> 00:01:11,760
در نوعی آرایه ردیابی می کنیم و همچنین
34
00:01:11,760 –> 00:01:13,840
باید مورب ها را پیگیری کنیم
35
00:01:13,840 –> 00:01:15,439
، تنها دو مورب وجود دارد که یکی درست است.
36
00:01:15,439 –> 00:01:16,880
37
00:01:16,880 –> 00:01:17,840
38
00:01:17,840 –> 00:01:19,280
کاری که ما می خواهیم انجام دهیم این است که از میان
39
00:01:19,280 –> 00:01:20,240
آنها در
40
00:01:20,240 –> 00:01:22,159
میان حرکات سطرها و ستون ها حرکت
41
00:01:22,159 –> 00:01:24,159
کنیم و نوعی شمش خواهیم داشت که
42
00:01:24,159 –> 00:01:25,680
ردیابی می کند که بازیکن کدام بازیکن است ما
43
00:01:25,680 –> 00:01:27,439
بازیکن یک را خواهیم داشت. مثبت باشید و
44
00:01:27,439 –> 00:01:29,520
ما بازیکن دو را منفی
45
00:01:29,520 –> 00:01:31,680
خواهیم داشت، بنابراین کاری که ما انجام می دهیم این است که ابتدا n را
46
00:01:31,680 –> 00:01:34,079
برابر سه قرار می دهیم و دو
47
00:01:34,079 –> 00:01:36,560
آرایه خواهیم داشت که هر کدام سطرها و ستون هایی خواهیم
48
00:01:36,560 –> 00:01:38,960
داشت که کل سطر را نشان می دهند و و
49
00:01:38,960 –> 00:01:42,159
ستون اینجا
50
00:01:44,640 –> 00:01:46,960
بعدی ما همچنین به
51
00:01:46,960 –> 00:01:48,320
مقداری مقدار برای پیگیری
52
00:01:48,320 –> 00:01:50,000
مورب ها نیاز داریم، بنابراین ما مورب یک و
53
00:01:50,000 –> 00:01:52,240
مورب دو خواهیم داشت و اینها صفر خواهند بود
54
00:01:52,240 –> 00:01:54,399
و
55
00:01:54,399 –> 00:01:55,920
هر زمان که این بازیکن یکی از آنها باشد، ما بازیکن را دنبال
56
00:01:55,920 –> 00:01:57,520
می کنیم. بازیکن یک و هر زمان که
57
00:01:57,520 –> 00:01:59,680
منفی است یکی خواهد بود که بازیکن دو خواهد شد
58
00:01:59,680 –> 00:02:02,960
پس ردیف colu چند دقیقه در
59
00:02:02,960 –> 00:02:05,119
حرکات باید مراقب آنها
60
00:02:05,119 –> 00:02:07,200
61
00:02:07,200 –> 00:02:08,800
62
00:02:08,800 –> 00:02:09,919
63
00:02:09,919 –> 00:02:11,038
باشیم، خب آخرین کاری که میخواهیم اینجا انجام دهیم این است که پخشکننده را
64
00:02:11,038 –> 00:02:12,480
برگردانیم، بنابراین آن را در یک منفی ضرب میکنیم
65
00:02:12,480 –> 00:02:13,760
تا آن را به منفی و سپس
66
00:02:13,760 –> 00:02:15,920
منفی
67
00:02:15,920 –> 00:02:18,720
مثبت برگردانیم. سطرهایی را که برای
68
00:02:18,720 –> 00:02:21,200
این سطر در این