در این مطلب، ویدئو کتابخانه Python’s Pillow: پردازش تصویر ساده شده است با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:07:16
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:06,320 –> 00:00:11,760
سلام سردار یاگوداپیرا برای دنیای اطلاعات در idg در
این قسمت از پایتون هوشمند، ما قصد داریم به
2
00:00:11,760 –> 00:00:16,800
اصول کتابخانه بالش نگاه کنیم
3
00:00:18,080 –> 00:00:23,200
.
4
00:00:23,200 –> 00:00:28,880
مخفف کتابخانه تصویر پایتون است، اما
نیازی به دانستن چیزی در مورد قرص ندارید تا از بالش
5
00:00:28,880 –> 00:00:32,400
6
00:00:32,400 –> 00:00:36,480
استفاده کنید.
7
00:00:36,480 –> 00:00:38,800
اما مجدداً
لازم نیست درباره نسخه قبلی
8
00:00:40,000 –> 00:00:45,360
با بالش چیزی بدانید، میتوانید با تصاویر موجود
در قالبهای رایج کار کنید یا میتوانید
9
00:00:45,360 –> 00:00:50,720
بهخاطر این نمایش، تصاویر کاملاً جدید را به صورت برنامهنویسی ایجاد کنید،
من قصد دارم روی دستکاری تصاویر موجود تمرکز کنم،
10
00:00:50,720 –> 00:00:54,960
زیرا یک سناریوی رایجتر
و کمی سادهتر، اما در
11
00:00:54,960 –> 00:00:59,280
یک قسمت آینده، چند نمونه از
نحوه ایجاد تصاویر جدید کاملاً از ابتدا نشان خواهم
12
00:01:00,720 –> 00:01:05,280
داد. بیایید با یک کار ساده شروع کنیم که
یک تصویر موجود را بارگیری میکنیم و میخواهیم آن را نمایش
13
00:01:05,280 –> 00:01:09,760
دهیم. یکی از چیزهای خوب در مورد بالش این است که ما
نیازی به دانستن هیچ یک از جزئیات فنی در مورد
14
00:01:09,760 –> 00:01:14,960
هر قالب تصویری که از کدگذاری پشتیبانی میکند و
رمزگشایی همه توسط بالش در پشت صحنه انجام میشود
15
00:01:16,320 –> 00:01:22,640
برای کار با تصویری که ما از کلاس تصویر استفاده میکنیم و
میتوانیم از image.open برای خواندن یک فایل از دیسک استفاده کنیم
16
00:01:22,640 –> 00:01:27,360
و مجدداً فرمتهای رایج مانند jpeg به صورت
بومی پشتیبانی میشوند و نتایج را
17
00:01:27,360 –> 00:01:34,960
در یک شی پایتون ذخیره میکنیم. به عنوان یک بیت مپ،
ویژگیهای شی مانند قالب و اندازه
18
00:01:34,960 –> 00:01:41,200
اطلاعات مفیدی درباره آن به ما میدهد، حالت به ما میگوید که
اطلاعات رنگی در فایل چیست، در این مورد rgb است.
19
00:01:43,120 –> 00:01:47,520
20
00:01:47,520 –> 00:01:52,480
تصویر و
این رایانه که برنامه نمای طرفداران ما است
21
00:01:52,480 –> 00:01:58,080
نتایج ممکن است در دستگاه شما متفاوت باشد، باید
توجه داشته باشید که روشی که این کار را انجام میدهد با
22
00:01:58,080 –> 00:02:04,480
گرفتن دادههای تصویر خام در شیء نوشتن آن
است یک فایل موقت با فرمت png بدون اتلاف
23
00:02:04,480 –> 00:02:09,280
و سپس فراخوانی نمایشگر تصویر برای نشان دادن اینکه
این کمی بعداً مهم
24
00:02:11,200 –> 00:02:14,480
میشود فعلاً هر چند بیایید سعی کنیم کاری واقعاً
مفید با این تصویر انجام دهیم، بیایید این تصویر را
25
00:02:15,280 –> 00:02:20,480
بگیریم اجازه دهید آن را در حافظه بارگذاری کنیم و اندازه آن را تغییر دهیم.
برای اینکه انجام این کار را قابل کنترلتر کنیم، از
26
00:02:20,480 –> 00:02:28,000
روش ریز عکس استفاده میکنیم که اندازه یک تصویر را در جای خود تغییر میدهد
و به روشی که در اینجا از آن فراخوانی میکنم، تنظیم شده است که
27
00:02:28,000 –> 00:02:34,000
در طولانیترین سمت آن 800 پیکسل باشد و نتایج
دوباره ذخیره میشوند. دیسک بهعنوان jpeg
28
00:02:35,600 –> 00:02:40,480
تصویر اصلی که ما با آن کار
میکنیم بزرگ است، چندین هزار پیکسل در کنار
29
00:02:40,480 –> 00:02:43,680
آن است اگر با چاپ کار میکنیم خوب است،
اما اگر بخواهیم این را در
30
00:02:43,680 –> 00:02:49,600
یک صفحه وب پس از تغییر اندازه آن را قرار دهیم، واقعاً سخت است. و ذخیره شده است،
میتوانید از ویژگیهای تصویر در اینجا ببینید
31
00:02:49,600 –> 00:02:53,840
که
هم از نظر تصویر و هم از نظر اندازه فایل بسیار کوچکتر است، به هر
32
00:02:55,680 –> 00:03:00,720
حال باید توجه داشته باشم که برای این اسکریپت
ما از روش os dot start file برای نشان
33
00:03:00,720 –> 00:03:06,720
دادن تصویر w استفاده میکنیم. این کار این است که نام یک فایل
را میگیرد و سپس از کنترلکننده پیشفرض سیستمعامل
34
00:03:06,720 –> 00:03:12,160
برای پسوند فایل استفاده میکند، بنابراین به این ترتیب
میتوانیم فایلی را که نوشتهایم
35
00:03:12,160 –> 00:03:17,440
روی دیسک نمایش دهیم و فقط یک کپی موقت از درون دیسک را نمایش
نمیدهیم. دادههای حافظهای که ایجاد
36
00:03:17,440 –> 00:03:20,480
کردیم زیرا ممکن است
بازتاب واقعی فایلی نباشد که ما نوشتهایم
37
00:03:23,520 –> 00:03:26,800
یکی دیگر از عملیات رایجی که
میتوانیم انجام دهیم، ترکیب تصاویر است
38
00:03:27,760 –> 00:03:32,080
در این مثال من دو تصویر را باز
میکنم یکی از آنها تصویر قطرهای است که ما انجام میدهیم. قبلاً روی آن کار
39
00:03:32,080 –> 00:03:37,840
میکردند و دیگری یک پسزمینه گرادیان رنگ است
و سپس اندازه هر دوی آنها را تغییر میدهیم
40
00:03:38,400 –> 00:03:44,480
یکی از دیگری کوچکتر میش