در این مطلب، ویدئو بازی ساده گرافیکی لاک پشت پایتون (قسمت 8) با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,230 –> 00:00:03,449
خوب در این نسخه،
2
00:00:03,449 –> 00:00:07,770
ما بازی کیبورد خود را می گیریم و فقط
3
00:00:07,770 –> 00:00:09,540
چند ویژگی خوب اضافه می کنیم، می خواهیم
4
00:00:09,540 –> 00:00:13,049
تصویر پس زمینه را تغییر دهیم تا
5
00:00:13,049 –> 00:00:15,389
کمی زیباتر به نظر برسد و می خواهیم
6
00:00:15,389 –> 00:00:17,760
کمی صدا به بازی خود اضافه کنیم،
7
00:00:17,760 –> 00:00:19,470
بنابراین متأسفانه این کار را انجام می دهیم. اینها
8
00:00:19,470 –> 00:00:23,970
در مک بسیار آسان است، پس
9
00:00:23,970 –> 00:00:25,830
زمینه تصویر روی هر رایانه ای کار می کند
10
00:00:25,830 –> 00:00:27,689
، همانطور که ما می خواهیم
11
00:00:27,689 –> 00:00:29,939
صدا را اجرا کنیم، فقط در مک کار می کند
12
00:00:29,939 –> 00:00:32,159
اگر ویندوز یا لینوکس داشته باشید، باید از
13
00:00:32,159 –> 00:00:35,130
روش دیگری استفاده کنید اما بنابراین برای
14
00:00:35,130 –> 00:00:36,930
کلاس من، همه ما مک خواهیم داشت،
15
00:00:36,930 –> 00:00:39,870
بنابراین اساساً اولین
16
00:00:39,870 –> 00:00:45,780
کاری که شما انجام می دهید این است که ما باید
17
00:00:45,780 –> 00:00:47,730
اساساً تصویر پس زمینه را بارگیری کنیم و
18
00:00:47,730 –> 00:00:53,000
برای انجام این کار از WN تصویر BG آن استفاده می کنیم و سپس
19
00:00:53,000 –> 00:00:55,440
باید نام آن بنابراین
20
00:00:55,440 –> 00:01:01,079
کلیدی است بازی BG dot gif و یک چیزی
21
00:01:01,079 –> 00:01:02,280
که با این متوجه شدم من چند
22
00:01:02,280 –> 00:01:04,890
فرمت فایل مختلف را امتحان کردم لطفاً از
23
00:01:04,890 –> 00:01:07,200
فرمت jiff استفاده کنید اگر فرمت دیگری است
24
00:01:07,200 –> 00:01:09,030
باید آن را در این یکی تبدیل کنید.
25
00:01:09,030 –> 00:01:10,890
بدون هیچ خطایی کار می کند،
26
00:01:10,890 –> 00:01:13,409
بنابراین بیایید آن را اجرا کنیم تا ببینیم آیا این کار خوب است یا خیر
27
00:01:13,409 –> 00:01:15,750
به نظر می رسد خوب است، ما می رویم،
28
00:01:15,750 –> 00:01:20,369
بنابراین ما این تصویر پس زمینه را داریم، خوب،
29
00:01:20,369 –> 00:01:22,290
حالا این تصویر پس زمینه به سادگی به
30
00:01:22,290 –> 00:01:23,759
وجود نیامده است، من در واقع
31
00:01:23,759 –> 00:01:26,369
آن را با استفاده از فتوشاپ ایجاد کردم و اگر به پوشه بروم،
32
00:01:26,369 –> 00:01:29,250
می بینید که در واقع در
33
00:01:29,250 –> 00:01:33,890
پوشه است. حالا من این 600 در 600 پیکسل را
34
00:01:33,890 –> 00:01:37,020
طوری درست کردم که با هم هماهنگی داشته باشد و دلیل
35
00:01:37,020 –> 00:01:40,829
آن این بود که تشخیص برخورد ما
36
00:01:40,829 –> 00:01:43,500
کار می کند، بنابراین اینجا 0 0
37
00:01:43,500 –> 00:01:45,750
داریم و در اینجا تشخیص برخورد می کنیم
38
00:01:45,750 –> 00:01:48,240
که در واقع 300 به 90 است و سپس
39
00:01:48,240 –> 00:01:50,880
همان چیز تمام می شود. اینجا منهای 300 وقتی
40
00:01:50,880 –> 00:01:52,350
تصویر را بارگذاری می کنید، آن را بارگذاری می کند و به
41
00:01:52,350 –> 00:01:54,149
طور خودکار آن را در مرکز قرار می دهد که بسیار
42
00:01:54,149 –> 00:01:55,530
خوب است به جای قرار دادن آن در اینجا
43
00:01:55,530 –> 00:01:58,500
در گوشه، بنابراین می دانستم که یک تصویر 300 یا
44
00:01:58,500 –> 00:02:03,090
متاسفم یک تصویر 600 در 600 با
45
00:02:03,090 –> 00:02:05,549
ابعادی که قبلاً داشتیم مطابقت دارد. خوب بود، بنابراین
46
00:02:05,549 –> 00:02:07,710
خیلی ساده است، بنابراین
47
00:02:07,710 –> 00:02:08,940
نکته کلیدی اینجاست که البته این است
48
00:02:08,940 –> 00:02:10,919
که اکنون تصویری را داشته باشم که من آن را مانند پس زمینه ستاره ای انتخاب کردم،
49
00:02:10,919 –> 00:02:12,660
این چیزی است که
50
00:02:12,660 –> 00:02:13,910
من را به یاد یک بازی کوچک با سفینه فضایی می
51
00:02:13,910 –> 00:02:18,800
اندازد و بله، پس شما می دانید بنابراین
52
00:02:18,800 –> 00:02:20,360
وجود دارد’ تعداد گلها را
53
00:02:20,360 –> 00:02:22,790
به ده میدهید، اما میدانید که خیلی بالا نروید،
54
00:02:22,790 –> 00:02:23,930
زیرا سرعت آن بسیار کند میشود و باید کمی
55
00:02:23,930 –> 00:02:25,190
بازی کنید تا عملکرد ما را
56
00:02:25,190 –> 00:02:27,620
کمی ردیابی کنید، اما نکته بعدی این است که
57
00:02:27,620 –> 00:02:31,100
میخواهیم کمی صدا اضافه کنیم تا میتوانید ببینید که من
58
00:02:31,100 –>