در این مطلب، ویدئو ساخت بازی در بدترین موتور بازی تاریخ | Python Game Jam با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:06:40
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,620 –> 00:00:00,799
[موسیقی
2
00:00:00,799 –> 00:00:03,280
] بحث قدیمی که کدام موتور بازی
3
00:00:03,280 –> 00:00:05,440
بهترین است برای هزاران سال است که مردان
4
00:00:05,440 –> 00:00:07,200
بر سر وفاداری به امپراتوری های وحدت غیرواقعی و هیپی ها جنگیده اند و جان خود را از دست داده
5
00:00:07,200 –> 00:00:09,599
6
00:00:09,599 –> 00:00:10,559
اند،
7
00:00:10,559 –> 00:00:12,719
بنابراین پاسخ به این سوال
8
00:00:12,719 –> 00:00:14,400
چیست یک موتور بازی فقط یک ابزار است
9
00:00:14,400 –> 00:00:16,000
شما برای ساختن یک بازی از آن استفاده می کنید و به طور کلی
10
00:00:16,000 –> 00:00:17,760
11
00:00:17,760 –> 00:00:19,439
اگر برای یادگیری آن وقت بگذارید
12
00:00:19,439 –> 00:00:21,119
و یا در حال پیدا کردن موتور عالی واقعاً
13
00:00:21,119 –> 00:00:22,480
مهم ترین بخش توسعه بازی هستید، اکثر بازی های رایج کافی
14
00:00:22,480 –> 00:00:24,400
هستند، من نمی دانم
15
00:00:24,400 –> 00:00:26,400
جواب هر کدام چیست. یکی از این سوالات این است،
16
00:00:26,400 –> 00:00:28,320
اما من می دانم که کدام موتور بازی
17
00:00:28,320 –> 00:00:29,880
بهترین نیست
18
00:00:29,880 –> 00:00:32,558
[موسیقی
19
00:00:32,558 –> 00:00:33,840
]، ابزارهای بسیار خوبی برای
20
00:00:33,840 –> 00:00:35,360
مبتدیانی که اصول
21
00:00:35,360 –> 00:00:37,200
برنامه نویسی را یاد می گیرند، کدنویسی مبتنی بر بلوک را ارائه می دهد
22
00:00:37,200 –> 00:00:38,640
و حتی برخی از موتورها مانند
23
00:00:38,640 –> 00:00:40,160
استودیوی بازی ساز به شما امکان می دهند برخی از آنها را بسازید.
24
00:00:40,160 –> 00:00:41,840
منطق بدون نیاز به کدنویسی اصلاً یکی
25
00:00:41,840 –> 00:00:43,680
از این ابزارها turtle نام دارد
26
00:00:43,680 –> 00:00:45,440
و یک چارچوب ساده پایتون است که به
27
00:00:45,440 –> 00:00:47,600
شما امکان می دهد چیزهایی را ترسیم کنید
28
00:00:47,600 –> 00:00:49,680
29
00:00:49,680 –> 00:00:50,800
. سعی می کنم با آن چیزی بسازم
30
00:00:50,800 –> 00:00:52,480
که قطعاً برای انجام آن طراحی نشده بود
31
00:00:52,480 –> 00:00:55,120
، اما چرا این کار را به خوبی انجام می دهم
32
00:00:55,120 –> 00:00:56,719
که یک شوخی بسیار کمدی در مورد
33
00:00:56,719 –> 00:00:59,120
نام کاربری من بود، اما برای پاسخ به سوالم به
34
00:00:59,120 –> 00:01:00,480
این دلیل است که من در یک برنامه علوم کامپیوتری پیش از آن شرکت می کنم.
35
00:01:00,480 –> 00:01:02,160
در مدرسه و
36
00:01:02,160 –> 00:01:03,520
در پایان واحد اول
37
00:01:03,520 –> 00:01:05,438
به ما فرصت داده شد تا با استفاده از لاک پشت بازی بسازیم، این
38
00:01:05,438 –> 00:01:07,439
به طور خاص نباید یک بازی باشد،
39
00:01:07,439 –> 00:01:08,960
اما طبیعتاً این کاری است که من انجام خواهم داد
40
00:01:08,960 –> 00:01:10,479
زیرا از نظر فیزیکی نمی توانم هرگز به آن
41
00:01:10,479 –> 00:01:12,320
فکر نکنم. توسعه بازی اما به
42
00:01:12,320 –> 00:01:14,159
هر حال اولین وظیفه من این بود که
43
00:01:14,159 –> 00:01:16,000
بفهمم چه کاری میخواهم انجام دهم و آیا میتوانم
44
00:01:16,000 –> 00:01:18,240
آن را انجام دهم، بنابراین درست مانند هر توسعهدهنده مبتدی است
45
00:01:18,240 –> 00:01:19,920
که سعی میکند یک بازی کوچک و
46
00:01:19,920 –> 00:01:21,520
آسان برای شروع پیدا کند که من
47
00:01:21,520 –> 00:01:23,759
تصمیم گرفتم آن را بسازم. mmo بزرگ بعدی من
48
00:01:23,759 –> 00:01:25,520
در واقع نمی توانم mmos را تحمل کنم، اما این
49
00:01:25,520 –> 00:01:27,360
چیزی است که من می سازم زیرا آنها بزرگ
50
00:01:27,360 –> 00:01:29,119
هستند، شما می توانید
51
00:01:29,119 –> 00:01:30,880
پایگاه های خود را تا اتم بسازید
52
00:01:30,880 –> 00:01:32,960
، یک اقتصاد کاملاً شبیه سازی شده وجود خواهد داشت.
53
00:01:32,960 –> 00:01:35,040
شما اصل مطلب را متوجه می شوید،
54
00:01:35,040 –> 00:01:38,159
بنابراین من توسعه را با اوه شروع کردم آه لاک پشت
55
00:01:38,159 –> 00:01:39,439
واقعاً چیزی را که
56
00:01:39,439 –> 00:01:41,040
من گفتم خوب پشتیبانی نمی کند، حدس می زنم فقط کمی آن را
57
00:01:41,040 –> 00:01:43,119
رد کنم، شاید فقط یک
58
00:01:43,119 –> 00:01:44,960
لاک پشت پلتفرمر به خوبی بهینه نشده باشد و
59
00:01:44,960 –> 00:01:46,240
من این را روی یک کامپیوتر مدرسه می سازم
60
00:01:46,240 –> 00:01:47,920
که در واقع فقط یک دستگاه مجازی
61
00:01:47,920 –> 00:01:49,920
که آن هم کار نمیکند
62
00:01:49,920 –> 00:01:51,840
، حدس میزنم که ما به یکپارچهسازی با سیستمعامل میرویم، بنابراین
63
00:01:51,840 –> 00:01:54,079
تصمیم گرفتم یک rpg مبتنی بر متن بسازم
64
00:01:54,079 –> 00:01:55,680
، برنامه این است که تنها رابط کاربری
65
00:01:55,680 –> 00:01:57,520
کنسول باشد، فقط برای ساده نگه داشتن آن،
66
00:01:57,520 –> 00:01:59,040
لاکپشت فقط خواهد بود. برای مواردی
67
00:01:59,040 –> 00:02:01,360
مانند رابط کاربری و همچنین برخی از RPG های گرافیکی بسیار ابتدایی استفاده
68
00:02:01,360 –> 00:02:02,960
می شود، بسیار جالب هستند و اگر نمی توانید
69
00:02:02,960 –> 00:02:04,640
بگویید من آنها را دوست دارم، اما من هرگز یکی از آنها را نساختم
70
00:02:04,640 –> 00:02:06,399
و اگرچه ممکن
71
00:02:06,399 –> 00:02:08,720
است روزی در حال حاضر تغییر کند، من فقط می خواهم
72
00:02:08,720 –> 00:02:10,639
سعی کنید چیزی واقعاً ساده بسازید، بنابراین
73
00:02:10,639 –> 00:02:12,080
فکر می کنم چند اتاق دارم، یک
74
00:02:12,080 –> 00:02:14,239
اتاق نبرد، یک فروشگاه، یک مرکز و یک باس
75
00:02:14,239 –> 00:02:15,440
فایت، بازی فقط با
76
00:02:15,440 –> 00:02:17,200
خرد کردن در اتاق نبرد، درمان و
77
00:02:17,200 –> 00:02:18,480
ارتقای خود در فروشگاه و
78
00:02:18,480 –> 00:02:19,920
در نهایت به چالش کشیدن کار می کند. رئیس برای
79
00:02:19,920 –> 00:02:22,160
نبرد نهایی این ویدیو توسط unity fr حمایت می شود
80
00:02:22,160 –> 00:02:24,560
15 نوامبر تا 4 دسامبر
81
00:02:24,560 –> 00:02:26,160
، فروشگاه Unity Asset دارای
82
00:02:26,160 –> 00:02:28,160
فروش جمعه سیاه است و در طول
83
00:02:28,160 –> 00:02:30,560
فروش بیش از 500 دارایی 50 تخفیفی خواهد داشت
84
00:02:30,560 –> 00:02:32,480
و بسیاری دیگر با معاملات لایتنینگ تا
85
00:02:32,480 –> 00:02:34,640
90 درصد تخفیف این فروش آخرین
86
00:02:34,640 –> 00:02:36,480
فرصت برای امسال بسیاری از این دارایی ها را
87
00:02:36,480 –> 00:02:38,319
با این تخفیف دریافت کنید، بنابراین
88
00:02:38,319 –> 00:02:39,680
حتما از لینک های موجود در توضیحات استفاده کنید
89
00:02:39,680 –> 00:02:41,440
تا به فروشگاه دارایی یونیتی بروید و
90
00:02:41,440 –> 00:02:43,120
در طول این فروش تخفیف بزرگی دریافت کنید و در حین انجام این کار به
91
00:02:43,120 –> 00:02:44,480
حمایت از کانال کمک
92
00:02:44,480 –> 00:02:45,599
کنید
93
00:02:45,599 –> 00:02:47,120
. با ساختن هاب که
94
00:02:47,120 –> 00:02:48,800
همه چیز در آن اتفاق میافتد، این کار فقط با استفاده از
95
00:02:48,800 –> 00:02:50,319
برخی توابع که لاکپشت برای ترسیم چیزها ارائه میدهد،
96
00:02:50,319 –> 00:02:52,480
انجام شد، بنابراین من درهایی را ترسیم کردم که
97
00:02:52,480 –> 00:02:54,239
تصاویر بازی بسیار ابتدایی خواهد بود
98
00:02:54,239 –> 00:02:56,080
، یعنی در نهایت این بازی مبتنی بر متن است و
99
00:02:56,080 –> 00:02:57,680
بعد از ساخت آنها درها تصمیم گرفتم
100
00:02:57,680 –> 00:02:58,959
منطقی برای حرکت
101
00:02:58,959 –> 00:03:00,319
بین اتاق های مختلف ایجاد کنم و اینجا بود
102
00:03:00,319 –> 00:03:02,239
که اولین مشکل بزرگم را پیدا کردم و
103
00:03:02,239 –> 00:03:03,599
این قطعاً بزرگترین مشکلی بود
104
00:03:03,599 –> 00:03:05,200
که در کل ساخت بازی
105
00:03:05,200 –> 00:03:07,120
پیدا کردم اما مشکل کمتری با خود لاک پشت بود.
106
00:03:07,120 –> 00:03:09,040
و مشکل بیشتر کدهای رویهای اجرا شده
107
00:03:09,040 –> 00:03:10,800
در پایتون و اگر واقعاً
108
00:03:10,800 –> 00:03:12,319
نمیدانید این به چه معناست، اساساً در اکثر
109
00:03:12,319 –> 00:03:14,080
موتورهای بازی واقعی که توسط افراد عاقل ایجاد
110
00:03:14,080 –> 00:03:16,159
شدهاند، یک رویکرد شی گرا دارید
111
00:03:16,159 –> 00:03:17,599
که در آن
112
00:03:17,599 –> 00:03:19,200
اشیاء خاصی را کدگذاری میکنید تا کارهایی مانند یک
113
00:03:19,200 –> 00:03:20,879
بازیکن انجام دهید. شی و دشمن و موار