یک 1 نظر

  1. ali


    با استفاده از ترجمه ماشینی:
    جدول فهرست مندرجات
    این مقاله مروری بر ابزار معروف تخته‌رنگ را ارائه می‌کند . در سرفصل پاراگراف‌های تغییر یافته ، گرافیکی و در سرفصل پاراگراف‌های جدید ظاهر می‌شود .
    A(
    قبل از این ، نتایج این بازبینی آنچه را که ابزار بازبینی قبلی انجام داد انجام می‌دهد اما یک الگوریتم را به درستی به نمایش می‌گذارد تا ابزار را روی یک نمایشگر Def بالا نمایش دهد .
    p@@(
    تمام گرافیکی که در این مقاله ارایه شده‌است ، در ابتدا به عنوان مسطوره نمایش داده می‌شود . این امر به خواننده اجازه می‌دهد تا روی یک تصویر کلیک کند تا آن را در برنامه گرافیکی گرافیکی نمایش داده شود . اغلب تصاویر برای نمایش جزئیات بسیار کوچک هستند . تمام تصاویر این مقاله ، تصاویر PNG هستند .
    x)@۸A(
    جدول فهرست مندرجات
    برای درک عملکرد ابزار Palette رنگ اصلاح‌شده ، خواننده ممکن است به برخی پس‌زمینه در فضاهای رنگی نیاز داشته باشد . این مدل‌ها برای مشخص کردن مقادیر رنگ با استفاده از مولفه‌های رنگ ( یا مختصات ) استفاده می‌شوند . ما احتمالا بیشتر با مدل RGB آشنا هستیم . اما برای تطبیق رنگ ما به یک مدل متفاوت نیاز داریم , که نتایجی را تولید می‌کند که به بیش‌ترین میزان ممکن است .
    بحث هر رنگ رنگ ، از ضرورت ، کوتاه و کمی کم‌عمق است .
    برای خوانندگانی که ممکن است به خواندن بیشتر علاقه داشته باشند ، من تعدادی لینک با مقالات ویکی‌پدیا دارم . هر لینک می‌تواند در یک زبانه جدید باز شود .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *