یک 1 نظر

  1. ali


    با استفاده از ترجمه ماشینی:
    مقدمه
    نکته مهم در مورد پروتکل پست POP این است که یک استاندارد باز خوب مستند شده‌است ، و نوشتن یک گیرنده نامه برای جمع‌آوری نامه از یک جعبه POP یک فرآیند نسبتا بدون درد است . با داشتن دانش پایه از POP یا SMTP ممکن است که proxies را بنویسیم که انواع کاره‌ای مفید را انجام می‌دهند ، مانند فیلتر کردن اسپم یا پست پست ، یا سرویس سرویس ایمیل الکترونیکی پاسخ می‌دهند . متاسفانه ، در تلاش برای نوشتن یک مشتری مستقل برای Hotmail ، محبوب‌ترین سیستم پستی مبتنی بر وب ، این واقعیت که هیچ دروازه POP به سرعت به یک مشکل تبدیل نمی‌شود .
    ۸kxA
    با وجود عدم حمایت POP ، اتصال به Hotmail بدون استفاده از مرورگر وب ممکن است . چشم‌انداز اکسپرس به کاربران اجازه می‌دهد تا , حذف ، حرکت ، ارسال پیام‌ها ، اتصال مستقیم به یک صندوق پستی یا نامه‌دان MSN را بازیابی کنند . با استفاده از یک جاسوس بسته HTTP ، امکان نظارت بر ارتباط بین Outlook اکسپرس و میل هات وجود دارد ، که این امکان را فراهم می‌سازد تا نحوه اتصال صندوق پستی مستقیم را تعیین کند .
    * *
    چشم‌انداز اکسپرس از یک پروتکل غیرمجاز استفاده می‌کند که معمولا به عنوان HTTPMail نامیده می‌شود , و به مشتری اجازه می‌دهد با استفاده از مجموعه‌ای از HTTP / ۱.۱ ، به Hotmail دسترسی داشته باشد . این مقاله برخی از ویژگی‌های HTTPMail را توضیح می‌دهد و نحوه اتصال به Hotmail با استفاده از یک مشتری C . کد منبع نمونه همراه با این مقاله CDM را به عنوان سرویس انتقال استفاده می‌کند . مولفه XMLHTTP یک اجرای کامل HTTP شامل تایید با قابلیت تنظیم سرصفحه‌ها قبل از ارسال درخواست‌های HTTP به سرور فراهم می‌کند .
    اتصال به دروازه HTTPMail Hotmail
    دروازه پیش‌فرض HTTPMail برای جعبه‌های Hotmail در http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp. واقع شده‌است با این وجود ، پروتکل HTTPMail در واقع یک سرویس استاندارد استاندارد است .
    همانطور که از C # C استفاده می‌کنیم ، می‌توانیم از کلاس‌های TCP و HTTP ارایه‌شده توسط آن‌ها استفاده کنیم . چارچوب NET در فضای فضای System.Net . از آنجایی که ما با WebDAV کار می‌کنیم ، استفاده از XMLHTTP برای اتصال به Hotmail تحت C # ، ساده‌تر است . ارجاع به مولفه MSXML۲ ، یک مونتاژ interop فراهم می‌کند که ممکن است مستقیما در دسترس باشد .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *