یک 1 نظر

  1. ali


    با استفاده از ترجمه ماشینی:
    مقدمه
    در روزه‌ای halcyon معماری COM رایج‌ترین روش برای تقسیم داده‌ها بین فرایندها استفاده از کلاس CDM بود . هدف CDM که در فضای حافظه خود اجرا می‌شود ، حفظ داده‌ها با کد فرآیند است . این داده‌ها را می توان بین تمام اشیا COM ایجاد کرد که از کلاس‌های CDM ایجاد شده‌اند .
    روش فوق توسط بسیاری از مشتریان من به تصویب رسید وقتی که آن‌ها نیاز به جمع‌آوری اطلاعات بدون تغییر ( برای مثال ، فهرستی از شهرها ) داشتند .
    اما وقتی . NET آزاد شد , مشتریان من و من به دنبال راهی برای دستیابی به اطلاعات بدون تغییر و بدون تغییر بودند . شهود ما نشان داد که ما دنبال چیزی هستیم . کلاس EXE خالص ، اما متاسفانه ، پیدا نشد . آنچه ما کشف کردیم این بود که ما می‌توانیم یک کلاس EXE ایجاد کنیم و آن را با remoting ارتباط دهیم . با این حال ، وقتی این رویکرد را آزمایش کردیم ، به یک شکست عملکرد وارد شدیم . بررسی عمیق‌تر این مساله نشان داد که باز کردن یک درگاه TCP و از محل کلاینت بسیار کنداست . علاوه بر این ، مشکل بیشتری در مورد روش remoting وجود داشت که نیاز داشت شنونده ثابتی را حفظ کند ( که به درگاه سرور گوش می‌داد ) تا درخواست مشتری را دریافت کند . این کار حتی پیچیده‌تر هم شد .
    ۸kX@
    با توجه به این موضوع ، واضح است که کار زیرساخت ضروری است . ما باید مکانیزمی ایجاد کنیم که ما را قادر سازد تا اطلاعات بین فرایندها را به موقع به اشتراک بگذاریم .
    kA(
    گزینه‌هایی برای ساخت این مکانیزم وجود دارد . درباره دوتا از آن‌ها بحث خواهیم کرد :
    .B+
    ما می‌توانیم یک شی را در یک فایل روی دیسک قرار دهیم و سپس آن را از هر فرآیند دیگری serialize . هیچ شرط شاعرانه وجود ندارد و هیچ راهی وجود ندارد که نوشتن و خواندن یک فایل سریع‌تر از remoting باشد .
    راه‌حل دیگر براساس فایل‌های نگاشت حافظه Win۳۲ ( MMF ) است . MMF ما را قادر می‌سازد تا فایل‌ها را بخوانیم و بنویسیم ، اما تمام تعامل IO ها در رم به شکلی از حافظه استاندارد رخ می‌دهد . این یک مزیت عملکرد دارد . مزیت دیگر MMF این است که به اشتراک گذاری در فرآیندها با نزدیک شدن به MMF با نام جهانی مشابه ( که در زمان ایجاد MMF ) از کاربردهای مختلف اختصاص داده شد ، به اشتراک می‌گذارد .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *