یک 1 نظر

  1. ali


    با استفاده از ترجمه ماشینی:
    مقدمه
    تمرکز اصلی این مقاله بار کردن محتویات یک فایل DBF به یک DataTable است . البته شما می‌توانید اینترنت را جستجو کنید و هزاران مثال از چگونگی بارگذاری یک DBF را بیابید . NET . با این حال ، سعی کنید یکی را پیدا کنید که از MS جت یا شاید گرداننده MS استفاده نمی‌کند . خودم را امتحان کردم و نتوانستم یکی را پیدا کنم ، بنابراین تصمیم گرفتم یک کلاس برای انجام این کار بنویسم .
    ۰AHA(
    البته ، ممکن است از خودتان بپرسید ، ” چرا می‌خواهم این کار را بکنم ؟ ” در مورد خاص من ، من سعی کردم از رانندگان جت و FoxPro استفاده کنم و متوجه شدم که زمانی که سعی می‌کردند یک میدان تاریخی را از یک DBF بار کنند سکندری خوردند . این می‌تواند همان باشد که من استفاده می‌کردم . من واقعا نمی‌توانستم بگویم و از وقتی که هیچ کنترلی روی فرمت ندارم ، فقط باید راهی پیدا می‌کردم تا آن را بخوانم .
    l@HA(
    آنچه من در اینجا ارائه کرده‌ام یک کلاس ساده برای خواندن یک DBF کامل در یک DataTable است . از آنجا می‌توانید استفاده کنید . به هیچ روشی برای پرس و جو در مورد داده‌ها وجود ندارد ؛ این بارها کل فایل و این است . احتمالا من حدود ۲۵۰۰ پرونده دارم و می‌دانم که هیچ وقت بیشتر از این نیست .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *