یک 1 نظر

  1. ali


    با استفاده از ترجمه ماشینی:
    مقدمه
    داستان طولانی کوتاه …
    AXd@(
    برای یک صفحه لمسی امکان استفاده از یک موزه محلی ، برای بازدید کنندگان برای ورود به نظرات ، معیارهای جستجو ، و هر چیز دیگری که در طول طراحی در نظر گرفته می‌شود ، به صفحه صفحه‌کلید نیاز داشتم . بعد از گشتن آنلاین ، من تعداد زیادی از صفحه‌کلید را پیدا کردم ، اما هیچکدام با این صورت‌حساب همخوانی نداشتند . بیشتر آن‌ها برای استفاده از انگشت‌ها خیلی کوچک بودند ، یا در غیر این صورت نامناسب بودند . من نمی‌خواهم کاربران بتوانند کلید ویندوز را بزنند ، یا از کلیدهای کار استفاده کنند ، کلیدهای CTRL ، و غیره را پیدا کنم . من یکی را پیدا کردم که تقریبا متناسب با صورت‌حساب بود . مشکل این بود که برای آن پول می‌خواستند ! خوب ، و چند تا از جزئیات کوچک اما عملی .
    AxA(
    راه‌حل : با استفاده از تجربه وسیع خود با C # ( یا هر نسخه دیگری از C ) تقریبا ۳ هفته است که من کنترل خود را به دست می‌آورم . اولین قدم این بود که یاد بگیرد چه چیزی است و چگونه باید یکی را ساخت . قدم دوم این بود که این کار را بکند .
    @xC(
    برای تهیه نمونه برای کامپایل درست ، اول و ساخت فایل‌های منبع ، سپس فایل دمو را باز کنید و از فایل مراجع در راه‌حل اکسپلورر ، سپس مجددا آن را اضافه کنید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *